sakisRho Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 Καλησπερα. Οποιος μπορει ας με βοηθησει σε μια απορια που εχω.Προκειτε ν αγορασω απο εμπορα ενα αυτοκινητο που το εφερε απο Γερμανια. Ο πωλητης το εχει εκτελωνησει,θα μου βγαλει και τις πινακιδες,Το αυτοκινητο εχει το βιβλιο με ολα τα σερβις. Εκτος απο μηχανικο-φαναρατζη που θα το παω για ελεχγο,τι αλλο πρεπει να προσεξω?εχω ενα φοβο επειδη το αμαξι ηρθε απο Γερμανια,πως μπορω να δω οτι ειναι καθαρο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 το εχει ηδη εδω ελλαδα.. η θα παει να το φερει. btw αυτο που γινοτανε παλλια που περναμε αυτοκινητα απο γερμανια κλπ δεν συμφερει πια..η γερμανια περνει απο εμας διοτι τα εχουμε παφθηνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 που ειναι τα παμφτηνα ρε παιδια ? εμενα μου ειπαν για εκτελωνισμενο 2χρονου opel astra diesel.εδω 15-17χιλ και μεσω γερμανιασ με πινακιδες 12χιλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisRho Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 το εχει ηδη εδω Ελλαδα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 που ειναι τα παμφτηνα ρε παιδια ? εμενα μου ειπαν για εκτελωνισμενο 2χρονου opel astra diesel.εδω 15-17χιλ και μεσω γερμανιασ με πινακιδες 12χιλ Ε; 12K Oper Astra Diesel δύο ετών; Τέτοια πουλιούνται στην Αγγλία για 4Κ λίρες με κάτω από 25Κ μίλια. Και μάλιστα μερικά το 2011 μοντέλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 Τα diesel δεν υπαρχουν μεταχειρισμενα λογω του οτι δεν κυκλοφορουσαν ελληνικα μεχρι πριν λιγο που απελευθερωθηκε η πετραιλεοκινηση. Σε βενζινοκινητα οι τιμες ελληνικων μεταχειρισμενων εχουν πεσει απιστευτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 Αυτό δεν είναι δικαιολογία να πληρώνετε τιμές τετραπλάσιες από τον Γερμανό και τον Άγγλο, που θα πάρουν αντίστοιχο αμάξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2012 Αυτό δεν είναι δικαιολογία να πληρώνετε τιμές τετραπλάσιες από τον Γερμανό και τον Άγγλο, που θα πάρουν αντίστοιχο αμάξι. Μα το θεμα ειναι οτι οι τιμες στα μεταχειρισμενα εχουν ξεφτιλιστει τελειως στην Ελλαδα, πλεον ειναι πιο φτηνα απο Γερμανια. Μονη εξαιρεση τα diesel, και αυτο γιατι απλα δεν υπαρχουν ακομα Ελληνικα μεταχειρισμενα. Οταν υπαρχουν 5 ατομα ολα και ολα που πουλανε diesel ε λογικο ειναι να εχουν υψηλες τιμες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Συμφωνώ. Αλλά το πέρνετε από Γερμανία. Ίσως να πάτε να κάνετε την συμφωνία μόνοι σας με κάποιον πωλητή εκεί. Γιατί καπέλο 2-3 φορές την τιμή που θα το πάρει ο Γερμανός εκεί, την θεωρώ άθλια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Καλησπερα. Οποιος μπορει ας με βοηθησει σε μια απορια που εχω.Προκειτε ν αγορασω απο εμπορα ενα αυτοκινητο που το εφερε απο Γερμανια. Ο πωλητης το εχει εκτελωνησει,θα μου βγαλει και τις πινακιδες,Το αυτοκινητο εχει το βιβλιο με ολα τα σερβις. Εκτος απο μηχανικο-φαναρατζη που θα το παω για ελεχγο,τι αλλο πρεπει να προσεξω?εχω ενα φοβο επειδη το αμαξι ηρθε απο Γερμανια,πως μπορω να δω οτι ειναι καθαρο? εννοείται ότι το πας σε έμπιστο μάστορα, να δεις ότι είναι ατρακάριστο, και να κάνεις και κάποιους βασικούς ελέγχους (προφανώς δεν μπορεί να μπει κανένας όμως μέσα στο μοτέρ, ότι δουλεύει σήμερα μπορεί άνετα αύριο να χαλάσει). Επιπλέον, τσεκάρεις το γερμανικό βιβλίο σέρβις, και με τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου ζητάς να μάθεις στοιχεία για το αυτοκίνητο (αυτό κατά πάσα πιθανότητα μπορείς να το κάνεις και σε ελληνική αντιπροσωπεία, ίσως χρειαστεί όμως να επικοινωνήσεις με τον γερμανό...). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Καθαρο κανενα αμαξι απο γερμανια δεν ειναι, ολο και καποιες σκουριες θα εχει απο το πολυ αλατι που ριχνουν. Αμα ειναι ατρακαριστο τοτε οι σκουριες θα ειναι σε βιδες, συνδετηρες κολαρων, δισκοπλακες και γενικα σε μικροπραγματα. Αμα εχει τρακαρει και επισκευαστει τοτε μπορει να αρπαξει σκουρια το σασι λογω κακης επισκευης και να βγαλει προβλημα αργοτερα. Επισεις δεν την κατασταση του τιμονιου-καθισματων-λεβιε-πενταλ. Αυτα σε ολα τα αμαξια βγαζουν φθορες μετα τα 100.000χλμ, αμα σου πει οτι εχει 60 και αυτα ειναι φθαρμενα τοτε εχει κατεβασει χλμ, οπως κανουν οι περισσοτεροι μαντραδες. Απο τον μηχανικο ζητα και ενα ελενχο καυσαεριων, εκει μπορει να δει διαφορα πραγματα. Ρισκο ειναι τα μεταχειρισμενα αλλα μπορει να τυχεις σε καλη περιπτωση και να μην εχεις ποτε προβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Καλησπερα. Οποιος μπορει ας με βοηθησει σε μια απορια που εχω.Προκειτε ν αγορασω απο εμπορα ενα αυτοκινητο που το εφερε απο Γερμανια. Ο πωλητης το εχει εκτελωνησει,θα μου βγαλει και τις πινακιδες,Το αυτοκινητο εχει το βιβλιο με ολα τα σερβις. Εκτος απο μηχανικο-φαναρατζη που θα το παω για ελεχγο,τι αλλο πρεπει να προσεξω?εχω ενα φοβο επειδη το αμαξι ηρθε απο Γερμανια,πως μπορω να δω οτι ειναι καθαρο? Ότι ακριβώς θα κοιτούσες αν το αυτοκίνητο ήταν ελληνικό, θα κοιτάξεις και αυτό που έχει έρθει από Γερμανία. Απλά έχε υπόψη σου πως τα χιλιόμετρα που έχει γράψει στη Γερμανία το έχουν επιβαρύνει περισσότερο από όσο αν θα τα έγραφε Ελλάδα λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisRho Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Το αυτοκινητο ειναι οντως σκουριασμενο ολοκληρο απο κατω,Νομιζεις και το βουτηξανε στην θαλασσα. Θα κοιταξω απο Ελλαδα. Ευχαριστω για τις συμβουλες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2012 προφανως μιλατε για 10ετιας αμαξι. απο τα λιγα που ξερω στις περιοχες με βαρυ χειμωνα δεν ριχνουν πια αλατι αλλα μειγμα αμμου με κατι αλλο και κομματακια λαστιχου... επιπλεον δεν χρησιμοποιουν σιδερα αλλα αλουμινια κατω απο το αυτοκινητο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2012 Ε; 12K Oper Astra Diesel δύο ετών; Τέτοια πουλιούνται στην Αγγλία για 4Κ λίρες με κάτω από 25Κ μίλια. Και μάλιστα μερικά το 2011 μοντέλο. Δείξε μου ένα σε παρακαλώ. Μη λέτε ό,τι θέλετε ρε παιδιά αν δεν ξέρετε. Από 2008 και πριν, ναι έχει μερικά σάπια. http://www.motors.co...iesel/year/2010 http://www.findvauxhall.co.uk/usedcars/results.php?make=Vauxhall&model=Astra&description=Elite&fuel=diesel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα