Προς το περιεχόμενο

Μέχρι το 2015 η Τηλεματική για τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το έργο το έχουν αναγγείλει εδώ και 6 χρόνια αλλά κόλλησαν στην γραφειοκρατία μάλλον και τις μίζες, στην εποχή της τεχνολογίας το δημόσιο δουλεύει ακόμα με δισκέτες. Το ακούσαμε σήμερα από δελτίο ειδήσεων για τις συντάξεις...

Οι οποίες μόλις εκτεθούν σε κινητά.........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στη Θεσσαλονίκη με τον τρόπο που είπε ο arxaggelos. Κόπηκαν και τα ενοχλητικά "έχει ώρα που πέρασε το ...;;;", "πόση ώρα περιμένετε το ... στη στάση;;;" :P

 

Ναι αλλά έτσι πως θα πιασεις κουβέντα πλεον με την κοπέλα που σε ενδιαφέρει; Συμπέρασμα; ας τα σπάσουν όλα τα τηλεματικά οι βάνδαλοι!!! χαχαχα! :-D

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως στα περισσότερα λεωφορεία που χρησιμοποιώ στο site του οασα που έχει τι ώρα αρχίζει το τάδε λεωφορείο από την αφετηρία έχει ακρίβεια με απόκλιση καμία φορά +- 5 λεπτά.

 

+1

 

Και εγώ είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος στο συγκεκριμένο θέμα. Οι περισσότεροι οδηγοί τηρούν τις ώρες. Εντάξει προφανώς αν γίνεται πανικός από την κίνηση, λεωφορεία έχουν, όχι αεροπλάνα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει σοβαρός ανθρωπος που να πιστεύει τις ημερομηνίες τους?Να θυμίσω το μετρό στο ελληνικό.Παράδοση τελη του 2008 αρχες 2009

 

Παιδιά ένα θα σας πω! έχω ακριβώς δίπλα μου τον νέο σταθμό του μετρό (μπλε γραμμή) Αγία Μαρίνα.υπολόγιζαν ότι θα άνοιγε από πέρσι. και τώρα τον περιμένουμε για του χρόνου τέτοιο καιρό, σεπτέβριο του 13, και αν... τι να τις κάνω τις τηλεματικές και τις χαζομάρες όταν υπάρχει έτοιμο το κτίριο και κολλάνε σε χαζομάρες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στην πρώτη πορεία θα τα έχουν ξηλώσει όλα τα μπαχαλοπαίδια...

Αυτά τα συστήματα είναι για πολιτισμένες χώρες. Για εμάς κάνει (στην καλύτερη) κάτι που να είναι πάνω σε τσιμεντένιο στύλο τουλάχιστον 10 μέτρων.

 

 

που δεν δίνουν ρέστα :devil:

 

Μη νομίζεις, και στην Ελβετία έτσι είναι. Και μάλιστα παίρνουν ίδια τιμή Ευρώ και Φράγκο. Διπλή κλοπή δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χοχοχοχο!

μικροί αθηναίοι,μεις το έχουμε ήδη χρόνια τώρα :P

μας κλέβετε και τις φώτο εεε; :P

πάντως κακά τα ψέματα,βολεύει άπειρα πολύ!

μια λεξη θα σου πω μονο! : "ΜΕΤΡΟ" :-P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σας πω από ΄πότε υπάρχει στη Γερμανία αυτό θα βάλετε (βάλουμε) τα κλάματα...

Ασε μην μας πεις καλυτερα...εδω εχει στην καβαλα εδω και τρια σχεδον χρονια!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω τα κοπροσκυλα εχουν βαλει τις αντιστοιχες ταμπελες στον ηλεκτρικο εδω και 3 περιπου χρονια οι οποιες λειτουργησαν δοκιμαστικα μονο 1 (!) μερα μεσα στο καλοκαιρι και εκτοτε ξαναεσβησαν. τα λεωφορεια μας μαραναν!! ρε αντε απο δω!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποδομή τηλεματικής υπήρχε στην Αθήνα από 1995 . Συγκεκριμένα υπήρχαν για τα ολοκαίνουρια mini bus και τις στάσεις που τα εξυπηρετούσαν φωτεινές οθόνες matrix και πομποί . Ενα φεγγάρι ψιλολειτούργησαν πειραματικά. Δεν ξέρω γιατί ξαφνικά ξύλωσαν τις εγκαταστάσεις πιθανόν κάποιο σκάνδαλο.

 

 

Οσο για την Θεσσαλονίκη έχουμε να κάνουμε με τουλάχιστον πέντε φορές μικρότερη περιοχή. Ο ΟΑΣΑ δεν εξυπηρετεί μόνο την Αθήνα αλλά όλη σχεδόν την Ατιική. Από Ελευσίνα μέχρι Σαρωνίδα και Αγιο Στέφανο. Μιλάμε για 5 εκατομμύρια κάτοικους. Επιπλέον ένα εκατομμύριο μετανάστες είναι πιστοί χρήστες των λεοφωρίων στην Αθήνα. Η κατάσταση είναι χαοτική. Στην πραγματικότητα στην όμορφη Θεσσαλονίκη τα πράγματα είναι πιο μαζεμένα. Το πρόβλημα των βανδαλισμών είναι περιστασιακό. Στο κέντρο της Αθήνας καθημερινό. Εκεί ελάχιστοι χρειάζονται δύο ώρες για να πάνε και να γυρίσουν από την δουλειά τους. Εδώ είναι συνηθισμένο.

 

 

Οσο για το μετρό χωρίς την πίεση των Ολυμπιακών αγώνων, ακόμα θα γινόντουσαν εργασίες. Πάντως αυτή η εμπάθεια των Θεσσαλονικιών με τους Αθηναίους είναι αδικαιολόγητη. Ενας στους δυό Ελληνες κατοικεί στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας. Εννοείται πως οι υποδομές θα είναι ανώτερες.

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

bisbirikos που την ειδες την εμπαθεια? Εκτος αν εννοεις το πρωτο ποστ οπου το παιδι ξεκαθαρισε αργοτερα οτι κανει πλακα.

Πάντως πραγματικα βολευει τρομερα το συστημα αν και μερικες φορες κανουν τα θαυματα τους. Μου εχει τυχει να λεει επομενο λεωφορειο σε 17' και σε 1' λεπτο ηταν στην σταση! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη νομίζεις, και στην Ελβετία έτσι είναι. Και μάλιστα παίρνουν ίδια τιμή Ευρώ και Φράγκο. Διπλή κλοπή δηλαδή.

 

Μην μιλήσουμε για Ελβετία με τους κερματοδέκτες στις τουαλέτες! :shock:

 

bisbirikos που την ειδες την εμπαθεια? Εκτος αν εννοεις το πρωτο ποστ οπου το παιδι ξεκαθαρισε αργοτερα οτι κανει πλακα.

Πάντως πραγματικα βολευει τρομερα το συστημα αν και μερικες φορες κανουν τα θαυματα τους. Μου εχει τυχει να λεει επομενο λεωφορειο σε 17' και σε 1' λεπτο ηταν στην σταση! :P

 

εμένα αυτό μου θυμίζει μετρό... μπορεί να λέει 30 δευτερόλεπτα ή 1 λεπτό και να κάνει 5 λεπτά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η είδηση μόνο ως αστείο μπορεί να χαρακτηριστεί! Πρέπει να είναι η τελευταία ευρωπαικη πρωτεύουσα με διαφορά κιόλας, και σίγουρα η τελευταία από τις τελευταίες μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα!!

Το Λονδίνο έχει εδώ και 20 χρόνια, Μαδρίτη πάνω από 10! Ηράκλειο πάνω από 4...τι συζητάμε τώρα...

Είναι άλλο ένα ελληνικό αρνητικό ρεκόρ...και φυσικά καθόλου τυχαίο,, έχει ακουστεί οτι έχουν φαγωθεί χοντρα λεφτά χωρίς να γίνει τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...