Προς το περιεχόμενο

Crypto ISDN TA 128

Maniakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Exw to crypto isdn ta 128 to opoio kai mou leitourgouse mia xara me windows 2000 Service Pack 3. Me to pou evala SP4 omos ...problem ! Enw to device to vriskoun ta windows o driver den bainei swsta me apotelesma na min anagnwrizete to device. To dokimasa auto se 2 diaforetika computer me win2k kai sp4 kai pali den leitourgise enw se ena allo me sp3 leitourgise mia xara.

Sto website tis etaireias DEN exoun anakoinwsi kati oute exoun kikloforisei kapoioi drivers gia na to lisoun auto i toulaxiston den iparxoun sto website tis etaireias. Epsaksa na vrw latest drivers gia to chipset pou xrisimopoiei i Crypt sto TA 128 alla kai pali exw to idio problem me SP4. Mou dwsan apo tin crypto to tilefono gia to tmima texnikis ipostiriksis alla den exw parei akoma logo tou oti den boro autin tin stigmi.

Exeis kapoios kamia idea ?

Δημοσ.

An kai tous katevasa den perimena na leitourgisei epeidi oloi autoi oi drivers gia to chipset pou xrisimopoiei to Crypto einai based sta idia pragmata opote distixos oute autos doulepse =/ kai apo oti to kovo 8a perimenw merikes meroules mexri na li8ei to driver problem

Δημοσ.

Me grapsan kanonikotata apo Billion kai telika ekana downgrade se SP3 : (( Mia simvouli sas dinw..na kanete panta Archive ta files otan kanete installation ena kainourio SP allios den 8a boreite na to kanete uninstall meta ...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...