Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

λοιπον παιδια πριν απο 2 μηνες αγορασα την 2412m,ολα καλα μεχρι που εντοπισα 2 καμμενα πιξελ(h οθονη κατα τα αλλα αψογη).υστερα απο επικοινωνια με την dell εγινε αντικατασταση και ολα καλα...

για κακη μου τυχη η 2η οθονη ειχε τρομερο backlight bleeding και glow(η μιση οθονη ηταν στην κυριολεξια κιτρινη σε μαυρο χρωμα με αλλοιωση των χρωματων....).εγινε παλι επικοινωνια,ηρθε τεχνικος να επιβεβαιωσει το προβλημα και εγινε παλι αλλαγη....

οταν ηρθε η τριτη,οντως απογοητευμενος,μια απο τα ιδια,εντονο blacklight στις 4 γωνιες...η dell αναγνωρισε το προβλημα και εγινε παλι αντικατασταση(μετα απο αρκετη πιεση λεγοντας οτι και καλα το backlight ειναι σε ολα τα ips panels),πραγμα το οποιο ξερω αλλα μεχρι ενα βαθμο...

λοιπον μαντεψτε τι επεται....και η τεταρτη οθονη τα ιδια σκ....α.δεν μπορεις να εργαστεις σε μαυρο φοντο(λογω επαγγελματος,γιατρος ειμαι,οταν βαζεις καμια ταινια σου σπαζει τα νευρα το υπερβολικο backlight(τεσσερις γωνιες ασπροκιτρινες και στο κεντρο μαυρο).

πλεον μου λενε οτι ειναι φυσιολογικο ,ενω στην αρχη δεχοταν το προβλημα και αρνουνται αλλαγη...

δεν λεω η συμπεριφορα τους στις 2 πρωτες οθονες ηταν αψογη,αλλα μετα αρχισε το δουλεμα...

εφοσον εχω εγγυηση και τα προιοντα που ερχονται ειναι προβληματικα δεν πρεπει να γινει αλλαγη οσες φορες χρειαστει?το ξαναλεω το backlight ειναι υπερβολικο και οχι εντος "επιτρεπτων" οριων...

πλεον θα αποφανθω στην dell.com...εσεις τι λετε?

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι αποφάνσου. Να ξέρεις όμως οι οθόνες που στέλνουνε είναι ανακατασκευασμένες για αυτό και χαμηλή ποιότητα(το ξέρω ότι δεν έπρεπε).

 

Ο λόγος είναι αυτός που δεν αλλάζω την δικιά μου ( με ένα καμμένο Pixel).

Δημοσ.

το ξερω οτι ειναι ανακατασκευασμενες,στην βαση εχουν σημαδια με μαρκαδορο,η αλλη ηταν τοποθετημενη αναποδα,παντως απο την στιγμη που υπαρχει εγγυηση πιστευω οτι εχουν την υποχρεωση να την αλλαξοθν...

πιστευω οτι τα περισσοτερα παιδια εχουν υπερκτιμησει το service της dell,αν σου κατσει στραβη το παιζουν ιστορια,δεν μπορει να με δουλευουν οτι το εντονο backlight ειναι φυσιολογικο,και στο κατω κατω γραφει καπου στην εγγυηση οτι υστερα απο εναν ορισμενο αριθμο αλλαγων προβληματικων προιοντων παβει να ισχυει...

αυτο δεν υπαρχει πουθενα,

email στην dell,τηλ προστασια καταναλωτη,μονο και μονο για το δουλεμα...

Δημοσ.

Ένας στο forum είχε αλλάξει αν θυμάμαι καλά μια U2311H 7 ή 9 φορές μέχρι να του κάτσει κάτι που να τον κάλυπτε.

 

Αυτό ναι μεν δείχνει κάποια πράγματα για το quality control το οποίο σίγουρα δεν είναι όπως θα θέλαμε, απ' την άλλη όμως δείχνει τον επαγγελματισμό της Dell.

 

Σίγουρα δεν είσαι ο πρώτος που αντιμετωπίζεις κάτι τέτοιο, αλλά σε γενικές γραμμές η υποστήριξη της Dell είναι πάρα πολύ καλή, τουλάχιστον εδώ.

Δημοσ.

Υποστηριξη νομιζω δεν ειναι να σου ξανα στελνουν ανακατασκευασμενες οθονες,

οταν πληρωνεις κατι η καθε εταιρια ειναι υποχρεωμενη να σου στελνει σωστο

το προ'ι'ων της και οχι να πληρωνεις για να περνεις παλι μεταχειρισμενα.

Αλιμονο δηλαδη σε οποιον του ερθει ελατωματικη οθονη, οσες αλλαγες κι αν κανει μετα

παλι ελατωματικη οθονη θα εχει.... κριμα για μια τετοια μεγαλη εταιρια.

Δημοσ.

Όλες οι εταιρείες με refurbished αντικαθιστούν, σπάνια με καινούριες.

 

Ένας σωρός κόσμος έχει πάρει τη συγκεκριμένη και δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα σε τέτοιο βαθμό. Δεν ξέρω πώς έκατσε έτσι στον TS.

 

Παρεμπιπτόντως, από πού την πήρες;

  • Like 2
Δημοσ.

απο msystems,παντως στην dell απαξιωνουν να ασχοληθουν με το προβλημα(μιλαμε για ενοχλητικο backlight οθονης)...

θα στειλω email στην dell.com,αλλα θα ζητησω πιστωση.... μαλλον θα παω http://www.msystems.gr/index.php?category=2323&product=13637 Philips Brilliance 241P4QPYES

παντως αυτα περι εξυπηρετησης dell ελλαδα,εναι παπα....γινεται αντικατασταση με προβληματικα προιοντα και μετα απαξιωνουν να ξανακανουν αλλαγη(δηλαδη στις 2 αλλαγες καιγεσαι και εγγυηση γιοκ...ειναι εγγυηση αυτη...υπερεκτιμημενη και απαραδεκτη....εκτος εαν σου κατσει καλο προιον...

Δημοσ.

Εν τω μεταξύ παίζει να μπορούσες να κανονίσεις με το Msystems να στην αλλάξουν με καινούρια την πρώτη φορά.

 

Νομίζω έχει γίνει κάποιες φορές.

Δημοσ.

παιδια απο την dell καμια απαντηση,προσπαθησα να στειλω email στην dell.com αλλα δεν μπορεσα...(ζηταει tag number,αλλα δεν το δεχεται...)

επειδη ειμαι πολυ ενοχλημενος απο την συμπεριφορα τους, που αλλου μπορω να αποφανθώ?θα με αναγκασουν στο τελος,εαν γινεται βεβαια να,να παω σε αλλο προιον...θα στειλω και email με φωτο στο msystems να δουν το blacklight...

κριμα γιατι η πρωτη με τα 2 καμμενα πιξελ ειχε ελαχιστο(σχεδον καθολου) blacklight...

παντως μου προκαλεσε εντυπωση ποσο διαφορετικα χρωματα ειχε το καθε μονιτορ σε εργοστασιακες ρυθμισεις...λες και ηταν αλλα μοντελα...

εαν δεν βγαλω ακρη,και εαν παω σε πιστωση να παω σε αυτη http://www.msystems.gr/index.php?category=2323&product=13637 ?

εδω φοβαμαι το ghosting....εχει κανεις υποψη του το συγκεκριμενο μονιτορ?

το μονο παρομοιο mva panel review που βρηκα ηταν αυτο...http://www.tftcentral.co.uk/reviews/benq_gw2450hm.htm η συκηεκριμενη εχει 4ms gtg,ενω η phlips 6,αλλα απο οτι διαβασα η benq εχει την λειτουργια AMA' (Advanced Motion Accelerator),απο την αλλη δεν με βολευει η βαση της...

παιδια ειναι τραγελαφικο,να εχεις ενα κορυφαιο μονιτορ σαν την 2412m και εδω στην ελλαδα να σου στελνουν ολα τα προβληματικα στην εγγυηση και να σου λενε μετα οτι δεν μπορουν να στην αλλαξουν...

τρεις μηνες τωρα ταλαιπωρουμαι απο δικα τους λαθη....(συν το χρονο,επιπλεον χρηματα σε τηλεφωνα,και αγχος....)

  • Super Moderators
Δημοσ.

ε δεν είναι και κορυφαίο monitor η 2412Μ :P

 

που να σου γινόταν αυτό σε οθόνες των 500-600 euro και πάνω :-(

Δημοσ.

η LG μιας και εχει το ιδιο πανελ με την dell, εχει και αυτη θεμα με το backlight bleeding;

ρωτω γιατι δεν εχω ακουσει -διαβασει καποιο αρνητικο σχολιο για αυτην μεχρι τωρα,και ειμαι στα σκαρια να παραγγηλω

μια τις γιορτες.

  • Super Moderators
Δημοσ.

μόνο με τις ακριβές γλυτώνεις "πιο σίγουρα" το bleeding, αλλιώς έχεις πιθανότητες να το βρεις μπροστά σου παντού...

Δημοσ.

Παιδια το σιγουρο ειναι οτι η πρωτη οθονη απο θεμα backlight ηταν ενταξει...οι υπολοιπες αστα να πανε...απαραδεκτο...και δεν ειναι θεμα χρηματων(για καποιον 250ευρω μπορει να ειναι λιγα,για αλλον πολλα).

το ζητημα ειναι οτι οι οθονες στην εγγυηση ηταν χαλια...αυτο πρωτη φορα συμβαινει σε προιον απο αποψη ποιοτητας και συμπεριφορας εταιρειας.

φιλε μου μαικ42 πηγαινε αφοβα στην lg.o μονος λογος που πηγα στην dell2412 ηταν οι 24"+ η βαση περιστροφης(λογω δουλειας,εαν την ηθελα μονο για gaming η ταινιες θα ειχα παει σε lg 23)

ειλικρινα δεν περιμενα τετοια συμπεριφορα απο μια τοσο μεγαλη εταιρεια...

παντως θα το παλεψω,εχω κρατησει τα αρχεια με τις φωτο,γιατι ξερω οτι δεν ειναι bleeding εντος επιτρεπτων οριων.

απλως παιζουν με την νοημοσυνη μας(αμφισβητοντας οι ιδιοι την ποιοτητα τον προιοντων τους),μηπως βρουν κοροιδα και ξεφορτοθουν τα ελαττωματικα κομματια παραγωγης....

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι και οι υπόλοιπες εταιρείες δίνουν ανακατασκευασμενες οθόνες, ακόμα και η Eizo αν δεν κάνω λάθος...

Δημοσ.

ναι φιλε μου,αλλα απο την στιγμη που εχω εγγυηση,απαιτω ποιοτικο και οχι ελαττωματικο προιον αντικαταταστασεις,οσες φορες και αυτο εαν χρειαστει!(ας ειναι και ανακατασκευασμενο.εδω μιλαμε για 3 πανελ εντελως διαφορετικα μεταξυ τους απο αποψη ποιοτητας-χρωματων....)

εκτος και εαν γραφει στην εγγυηση οτι υστερα απο 2-3 αλλαγες παυει να ισχυει...αυτες ειναι γελοιοτητες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...