Προς το περιεχόμενο

Τεχνικη υποστηριξη HP == Άριστη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειχα παρει για φιλο ενα πολυμηχανημα HP 4500N και παρουσιασε προβλημα στο "τραβηγμα" του χαρτιου οταν του ζηταγε εκτυπωση και εβγαζε μυνημα να προσθεσει χαρτι ενω ειχε...Ακουγοταν και ο χαρακτηριστικος ηχος που προσπαθουσε ανεπιτυχως να το τραβηξει.

 

Πηρα τηλ στην HP μου ειπαν και εκανα hard reset με σβηστο μηχανημα και πατημενα δυο πληκτρα και δεν διορθωθηκε.

 

Σε 4 μερες ειχαν στειλει με ups courier ενα νεο ανακατασκευασμενο με ολα τα μηχανικα μερη καινουργια απο οτι μου ειπαν και μετα απο 2 ακομα ημερες η ιδια courier ηρθε και πηρε πισω το παλιο.Επισης ανανεωθηκε για ενα χρονο απο την αλλαγη η εγγυηση.

 

Θυμιζει εστω και λιγο το παλιο καλο help desk της Plextor για οσους το θυμουντε με τις cd και dvd συσκευες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thumbs up που αντικατέστησε με ανακατασκευασμένο μηχάνημά? Δεν είναι και ότι πιο θετικό!

 

Το πιο θετικο ειναι αυτο που εκανα bold για την ανανεωση της εγγυησης αλλα ακομα και η αντικατασταση αμμεσα με αλλο ανακατασκευασμενο σε ολα τα μηχανηκα μερη δεν με χαλαει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thumbs up που αντικατέστησε με ανακατασκευασμένο μηχάνημά? Δεν είναι και ότι πιο θετικό!

 

Για παράδειγμα από ότι ξέρω,

 

Η dell(π.χ.) όταν ζητάς αντικατάσταση οθόνης(και γενικά το ξέρω σε περιφερειακά και όχι σε υπολογιστή) σου στέλνει ανακατασκευασμένη λόγω κρίσης.(Εκτός αν πετύχεις ευκαιρία η ζητήσεις αντικατάσταση 5-6 φορές).

 

Δεν τους συμφέρει πια να σου στείλουνε καινούριο(ενώ θα πρέπε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία εταιρεία δε στέλνει καινούρια οθόνη, όλες refurbished στέλνουν.

 

Μόνο σε ελάχιστες και συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται αυτό. Και έχει τύχει να έχει στείλει και η Dell καινούρια και όχι refurbished.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήσουν εντός εγγύησης, έτσι; Εγώ για το after sales της HP έχω να πω τα χειρότερα. Δε ξέρω τι θα γινόταν εάν είχα εγγύηση, αλλά όταν μου χάλασε ο laser εκτυπωτής εκτός εγγύησης ήμουν μόνος μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήσουν εντός εγγύησης, έτσι; Εγώ για το after sales της HP έχω να πω τα χειρότερα. Δε ξέρω τι θα γινόταν εάν είχα εγγύηση, αλλά όταν μου χάλασε ο laser εκτυπωτής εκτός εγγύησης ήμουν μόνος μου.

 

Ξερεις καποια εταιρια να ειναι "μαζι σου" για κατι εκτος εγγυησης ??? Σπανια γινεται , αν γινεται και αν συμφερει η επισκευη.

Σε οτιδηποτε με σχεση με υπολογιστες κλπ σπανια συμφερει η επισκευη.Για αντικατασταση μητρικης σε φορητο mac της κορης μου ηθελαν... 900 ευρω !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήσουν εντός εγγύησης, έτσι; Εγώ για το after sales της HP έχω να πω τα χειρότερα. Δε ξέρω τι θα γινόταν εάν είχα εγγύηση, αλλά όταν μου χάλασε ο laser εκτυπωτής εκτός εγγύησης ήμουν μόνος μου.

Γιατι?

Για πες ενημερωτικα τι εγινε?Εαν θες φυσικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντικατασταση με μηχανημα ανακατασκευης και εγγυηση 1 χρονο; Αυτο τωρα ειναι αριστο after sales? η εγγυηση επειδη εγινε αντικατασταση επρεπε να ειναι 2 χρονια απο την μερα της αντικαταστασης..

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία διευκρίνηση, η ανανέωση της εγγύησης ισχύει μόνο για εκτυπωτές HP, στα λαπτοπ σου το παίρνει η κουριερ το επισκευάζουν και στο γυρνανε χωρίς ανανέωση εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περίεργο και μένα αυτές τις μέρες μου βγαλε το ίδιο πρόβλημα ο εκτυπωτής, μου είπαν τα ίδια απο τη τεχνικη υποστήριξη, βέβαια εγώ είμαι εκτός εγγυησης, φοβαμαι να πάω στο σερβις! χαχαχα

κάποιος καθαρισμός ίσως πρέπει να γίνει αλλά θέλει ψάξιμο...

για υπολογιστή περσι το καλοκαίρι είναι η αλήθεια ότι ήταν πολύ βοηθητικό το help desk σε σημείο ενόχλησης, πρέπει να με πήραν 2-3 φορές μέχρι να βρούμε λυση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H δικια μου εμπειρια απο την HP ειναι κακιστη. Σε server HP (με πληρωμενη υποστηριξη εντος 24ωρου) που παρουσιασε προβλημα, ηρθε ο τεχνικος την επομενη μερα και ναι μεν διαπιστωσε και βεβαιωσε το προβλημα αλλα ... δεν υπηρχε ανταλλακτικο, οποτε η επισκευη αργησε ενα μηνα. Στην απορια μου και δικαιολογημενη αγανακτηση τι σοι υποστηριξη εντος 24ωρου ειναι αυτη, η απαντηση ηταν "οτι η υποστηριξη αφορα την επισκεψη τεχνικου και οχι την επιδιορθωση!!!!!" Η αποκατσταση εντος 24ωρου ειναι αλλο συμβολαιο (σαν κοστος καλυτερα να αγορασεις εξ αρχης 2 server, και να εχεις τον εναν backup).... εκτοτε, λυπαμαι, μαυρο και δαγκωτο στην HP....

 

YΓ. το γεγονος πριν τεσσερα χρονια που ημουν στην Ελλαδα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Ξερεις καποια εταιρια να ειναι "μαζι σου" για κατι εκτος εγγυησης ??? Σπανια γινεται , αν γινεται και αν συμφερει η επισκευη.

Σε οτιδηποτε με σχεση με υπολογιστες κλπ σπανια συμφερει η επισκευη.Για αντικατασταση μητρικης σε φορητο mac της κορης μου ηθελαν... 900 ευρω !!!

Logitech.

Οσα εκτος εγγυησης και να εισαι. :)

Μου αλλαξε το panel των ηχειων. Σε 4 μερες μου ειχε στειλει αλλο.

3 χρονια εκτος εγγυησης. Ουτε με ρωτησε ποτε τα πηρα. Του ελεγα οτι ειμαι εκτος εγγυησης και μου ελεγε να μην ανυσηχω. Μαλιστα με ρωταγε αν σιγουρα ειναι ολα τα αλλα καλα και αν υπαρχει καποιο αλλο προβλημα.

 

Μονο Logitech! Τελος! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...