Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Pc1, plus4u, e-food, e-table, e-shop, VFS logistics (ίσως μου διαφεύγουν ακόμα μια-δυο) είναι όλες στον ίδιο όμιλο. Ουσιαστικά τα 6-7 άτομα που ήταν στο ΔΣ του e-shop χωρίστηκαν και ο καθένας πήρε απο μία θυγατρική. Όταν το eshop ζορίστηκε με την κρίση άρχισε μαζί με τις παραγγελίες να δίνει και φυλλάδια του plus4u προκαλώντας φόβο στους υπαλλήλους και τους πιστωτές πως πάει για κλείσιμο. Ύστερα απο μικρό διάστημα επανήλθε παίρνοντας νέο επιχειρησιακό δάνειο απο την Πειραιώς και οι φόβοι σταμάτησαν αλλά προ οκταμήνου μετέφερε όλα τα καταστήματα και το προσωπικό στην VFS logistics (ουσιαστικά η εταιρία που κάνει τις διανομές των παραγγελιών και τις παραδόσεις στα καταστήματα) προσπαθώντας να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα και να παρουσιάσει "ανάκαμψη" στα μάτια των πιστωτών. Φυσικά οι παραβάσεις εις βάρος των εργαζομένων είναι άπειρες όπως διευρυμένο αδήλωτο ωράριο, καθυστερήσεις πληρωμών, κανας μισθός φαγώθηκε απο την μαρμάγκα, ένσημα κολλούνται σε λάθος άτομα αλλά όλα αυτά έχουν τον τρόπο τους να ξεχνούνται.

Και μετα λεμε για το Πλαισιο :P

Και ομως μετα απο χρονια το Eshop παλι εμφανιζεται στο Skroutz αλλα αν και υπαρχουν οι αξιολογησεις απο παλια(αρκετο κραξιμο και τοτε ολως τυχαιως αν και μιλαμε περισσοτερο για παραγγελιες) δεν φενονται στην αρχικη του skroutz https://www.skroutz.gr/m/3/E-shop

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το eshop Κλπ τα έχω για ψιλικατζίδικο δηλαδη αγοράζω πράγματα μερικών ευρω και μόνο επειδή με διευκολύνει εκεί πρου βρίσκεται για να μην τρέχω αλλού. Τίποτα όμως άλλο σοβαρό που θα χρειαστώ εγγύηση.

Δημοσ.

Παιδιά λίγο ή πολύ τα περισσότερα Ελληνικά καταστήματα δυστυχώς είναι για κλάματα για να μη πω τίποτα πιο βαρύ!!! Για αυτό και εγώ από όπου και να ψωνίζω φροντίζω να προσέχω τι παίρνω και τίνος κατασκευαστή είναι το προϊόν ουτώς ώστε αν δε βγάλω άκρη με το κατάστημα να απευθηνθω κατευθείαν στο κατασκευαστή. Λίγο ή πολύ το μεγαλύτερο ποσοστό κατασκευαστών που έχουν όνομα είναι συνεργάσιμοι με τους πελάτες τους και διαθέσιμοι για τυχών RMA χωρίς πολλούς ενδιασμούς. Στο Ελλαδιστάν μόνο σε κοιτάζουν με μισό μάτι, μήπως το χάλασες εσύ, έχει μια γρατζουνιά εδώ, αφήστε το για έλεγχο και θα σας ενημερώσουμε και οι λοιπές δικαιολογίες που έχουμε ακούσει όλοι.

 

Το κακό σε όλο αυτό είναι ότι δε μας προστατεύει και τίποτα σαν καταναλωτές σε αυτή τη χώρα, είμαστε εκτεθιμένοι από παντού για αυτό προσοχή τι αγοράζετε και όχι από που. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όλα τα καταστήματα είναι καλά μέχρι να γίνει κάτι και να αποδειχθεί το αντίθετο. Σίγουρα όλοι έχουμε μικρές ή και μεγάλες ιστορίες απο μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων να αναφέρουμε, δε μπορούμε όμως να αποκλείουμε τα καταστήματα άλλο σε λίγο δε θα παίρνουμε από πουθενα και τίποτα.

Δημοσ.

Καμία σχέση βέβαια με το AFTER sales support για το οποίο πέφτει κράξιμο...

εγώ δεν έχω παράπονο μέχρι στιγμής και σε όλα όσα έκανα χρήση της εγγύησης ήταν άψογη ποτέ δεν ανέβηκαν οι τόνο και οι υπάλληλοι από το κατάστημα  της Λάρισας είναι πολύ εξυπηρετικοί απλά έγραψα άδω σχετικά με μια απορία που είχα (πιο πολύ περιέργεια) 

Δημοσ.

Έγω παιδιά στις παραγγελίες που έχω κάνει (μαζί κι ένα g 4) για την ώρα δεν είχα πρόβλημα ,μάλλον ειναι θέμα τύχης.

παιζεις και ρωσσικη ρουλετα που και που?

 

βασικα το e-shop ειναι σαν να παιζεις ρωσσικη ρουλετα με πιστολι με γεμιστηρα :P

  • Super Moderators
Δημοσ.

εγώ δεν έχω παράπονο μέχρι στιγμής και σε όλα όσα έκανα χρήση της εγγύησης ήταν άψογη ποτέ δεν ανέβηκαν οι τόνο και οι υπάλληλοι από το κατάστημα  της Λάρισας είναι πολύ εξυπηρετικοί απλά έγραψα άδω σχετικά με μια απορία που είχα (πιο πολύ περιέργεια) 

Είχες καμιά δύσκολη περίπτωση? Πχ προϊόν που δεν έιχαν απόθεμα ή που έπρεπε να στείλουν έξω ή που δεν υπήρχε πλέον και θα έπρεπε να σου δώσουν "παρόμοιο"/πιστωτικό/χρήματα πίσω?

Δημοσ.

Είχες καμιά δύσκολη περίπτωση? Πχ προϊόν που δεν έιχαν απόθεμα ή που έπρεπε να στείλουν έξω ή που δεν υπήρχε πλέον και θα έπρεπε να σου δώσουν "παρόμοιο"/πιστωτικό/χρήματα πίσω?

Με απόθεμα ναι  έτυχε να παραγγείλω κάτι και ενώ έλεγε άμεσα διαθέσιμο περίμενα κοντά δέκα μέρες λόγο ότι είχε τελειώσει το απόθεμα και αυτό με το πιστωτικό είναι ένα θέμα γιατί όταν κανείς μια επιστροφή θα πρέπει να σου δώσουν τα χρήματα αλλά η πολιτική της εταιρίας για να μένουν τα χρήματα στο κατάστημα .  αλλά εάν εξαιρέσεις αυτά που δεν είναι σημαντικά προβλήματα για να σχηματίσω κακή εικόνα για το eshop   

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν εννοώ να παρείγγειλες κάτι με απόθεμα και να καθυστέρησε, αλλά αυτό που γύρισες προβληματικό να είχε απόθεμα έτσι ώστε να σου δώσουν άλλο γρήγορα και να μην χρειάζεται να περιμένεις να έρθει από εξωτερικό ή να πρέπει να το στείλουν εξωτερικό για έλεγχο...

 

Τι πάει να πει πολιτική της εταιρίας? Από πότε η "πολιτική" ενός ιδιώτη υπερισχύει ενός νόμου?

 

Άρα ξανακάνω την ερώτηση, σου έκατσε δύσκολη περίπτωση? Το πιστωτικό ενός παλιού προϊόντος που είχε ακόμα εγγύηση ήταν στο ποσό της απόδειξης ή της "τωρινής τιμής"? Για χρήματα πίσω έπεσε άκυρο?

Δημοσ.

Απο τοτε που επιασε γερα η κριση κανενα Ελληνικο καταστημα δεν ειναι πληρως αξιοπιστο.Στο μονο θεμα που ριχνει σε ολους το e-shop ειναι η ποικιλια,τα αλλα εχουν καταρρευσει πληρως σε αυτο το θεμα,το Πλαισιο ας πουμε,δεν ειναι καν καταστημα υπολογιστων πλεον.Ειναι γκατζεταδικο.

 

Υπαρχει ενα στην περιοχη μου που ειναι μικρο και εχει σχετικα λιγο υλικο,αλλα ποιοτικο,απο καλους κατασκευαστες,ο ιδιοκτητης του προσπαθει πραγματικα,κανει δικες του εισαγωγες,(απο εκει πηρα την biostar Η87 που εχω τωρα)και εχει ειλικρινη σεβασμο στους πελατες του.Ελπιζω να βρεθουν και να υπαρχουν και αλλα τετοια καταστηματα,ισως στην κατασταση που ειναι τωρα η οικονομια μας,κατι τετοια μικρα αλλα αξιοπρεπη μαγαζια να ειναι μια λυση.

Δημοσ.

Δεν εννοώ να παρείγγειλες κάτι με απόθεμα και να καθυστέρησε, αλλά αυτό που γύρισες προβληματικό να είχε απόθεμα έτσι ώστε να σου δώσουν άλλο γρήγορα και να μην χρειάζεται να περιμένεις να έρθει από εξωτερικό ή να πρέπει να το στείλουν εξωτερικό για έλεγχο...

 

Τι πάει να πει πολιτική της εταιρίας? Από πότε η "πολιτική" ενός ιδιώτη υπερισχύει ενός νόμου?

 

Άρα ξανακάνω την ερώτηση, σου έκατσε δύσκολη περίπτωση? Το πιστωτικό ενός παλιού προϊόντος που είχε ακόμα εγγύηση ήταν στο ποσό της απόδειξης ή της "τωρινής τιμής"? Για χρήματα πίσω έπεσε άκυρο?

έκανα μια παραγγελία δεν έκανε το προϊόν  την γύρισα και μου έκοψε πιστωτικό αλλά έτσι είναι η πολιτική της εταιρίας μου εξήγησε ο υπάλληλος  μπορεί να το γραφεί στους Όρους της παραγγελίας (κανείς δεν του διαβάζει ) σχετικά με service  έτυχε στείλω ένα ασύρματο siemens   το οποίο να μην έχει να μου δώσει πίσω και μου έδωσαν το επόμενο μοντέλο ήταν ποιο ακριβό (2-3€) δωρεάν τώρα δεν μου έχει τύχει κάτι άλλο .  Εάν διόρθωναν και το πιστωτικό γιατί σε δεσμεύει και σε καθυστέρει (4-7 εργάσιμες μέρες) δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα και θα ήμουν απολυτά ευχαριστημένος 

Δημοσ.

Το πιστωτικό που λες είναι υποχρεωμένοι να σου επιστρέψουν τα χρήματα αν το ζητήσεις.Για να καταλάβεις Link.png Site: οδηγίαΕΕ για online αγορές

  • Super Moderators
Δημοσ.

έκανα μια παραγγελία δεν έκανε το προϊόν  την γύρισα και μου έκοψε πιστωτικό αλλά έτσι είναι η πολιτική της εταιρίας μου εξήγησε ο υπάλληλος  μπορεί να το γραφεί στους Όρους της παραγγελίας (κανείς δεν του διαβάζει ) σχετικά με service[/size]  [/size]έτυχε στείλω ένα ασύρματο [/size]siemens[/size]  [/size] το οποίο να μην έχει να μου δώσει πίσω και μου έδωσαν το επόμενο μοντέλο ήταν ποιο ακριβό (2-3€) δωρεάν τώρα δεν μου έχει τύχει κάτι άλλο .[/size]  Εάν διόρθωναν και το πιστωτικό γιατί σε δεσμεύει και σε καθυστέρει (4-7 εργάσιμες μέρες) δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα και θα ήμουν απολυτά ευχαριστημένος

Η πολιτική του καταστήματος δεν έχει ΚΑΜΙΑ ισχύ αν αντιτίθεται με τον νόμο, κανονικά θα έπρεπε να σου προτείνουν αν θες πιστωτικό ή τα λεφτά σου πίσω...

 

Από ότι κατάλαβα πάντως, στην ερώτηση που έκανα στο αν σου έκατσε δύσκολη περίπτωση επιστροφής, η απάντηση είναι όχι...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...