Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

και εμενα ,29 ημερες μετα, μου εδωσαν ...... :rolleyes:

και σε αυτό δεν το αναφέρουν λόγο της άγνοια του κόσμου αλλά και της χαλάρωτητας του νόμου που δεν διευκρινίζει πόσο είναι το ευλογο χρονικό διάστημα
  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

θυμήθηκα τότε που μου σπάσανε την οθόνη επειδη δεν δέχτηκα να την φτιαξουν πριν 4 χρόνια. αυτο το κολομαγαζο ειναι οτι χειρότερο υπάρχει. χάρηκα οταν έκανα 7-8 ατομα να μην ξανα ψωνίσουν απο εκει, και οποιον γνωστό ακουω οτι θα παει στο κολομαγαζο τον αποτρεπω

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν κατάλαβα τι έγινε καλό θα ήταν αν θέλεις να αναφέρεις περιστατικό να δίνεις και μερικές λεπτομέρειες το τι ακριβώς έγινε

Δημοσ.

Εγω τις τελευταιες εβδομαδες εκανα γυρω στις 8 παραγγελιες, Κανενα προβλημα με καμια απο αυτες!!

Οποτε ειναι λιγο λοττο η φαση.

Δημοσ.

το ειχα αναφερει παλιοτερα σε αλλο ποστ. τους ειχα παει οθονη με ραγισμα ελπίζοντας οτι η θα περασει εγγύηση η θα την εφτιαχνα εαν με συμφερε. τελικος η επισκευή κοστιζε περισσότερο απο την αγορά που ειχα κανει (μεταχειρισμενη αγορασμένη απο το eshop 6 μηνες πριν τους την παω) στο τηλεφωνο προσπαθησαν να με πεισουν να την φτιαξο. δεν δεχτηκα την ζητησα πισω και την παρελαβα ολο το πανελ σπασμενο. ενο τους την παρεδοσα με 3-5 καθετες γραμμες καμενου pixel. ο τροπος που λειτουργει το θεμα εγγυηση/service στο e-shop ειναι απαράδεκτος. αλλα φταιει ο καταναλωτής που το στηρίζει κανοντας αγορες.

 

πως την παρέλαβαν : http://tinypic.com/view.php?pic=358ytkl&s=6#.ViTNBfnhCUk

 

πως την επέστρεψαν : http://tinypic.com/view.php?pic=3004bw6&s=6#.ViTNEvnhCUk

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

και σε αυτό δεν το αναφέρουν λόγο της άγνοια του κόσμου αλλά και της χαλάρωτητας του νόμου που δεν διευκρινίζει πόσο είναι το ευλογο χρονικό διάστημα

Αν θυμάμαι καλά ο νόμος ορίζει ότι αν περάσουν 15 (ή 20) εργάσιμες οφείλουν να δώσουν προσωρινό αντικαταστάτη με παρόμοιες δυνατότητες...

 

Αν το ξέρουν από την αρχή ότι θα πάρει πάνω από 15-20 εργάσιμες τότε οφείλουν να σου δώσουν τον αντικαταστάτη από τις πρώτες μέρες...

Δημοσ.

Εγω τις τελευταιες εβδομαδες εκανα γυρω στις 8 παραγγελιες, Κανενα προβλημα με καμια απο αυτες!!

Οποτε ειναι λιγο λοττο η φαση.

Το πρόβλημα δεν είναι οι παραγγελίες , αλλά το service των συσκευών με εγγύηση...
  • Like 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα δεν είναι οι παραγγελίες , αλλά το service των συσκευών με εγγύηση...

Εχω "παιδευτει" πολλες φορες με το σερβις του eshop πλεον τους περνω τηλ και με ξερουν και ονομαστικα !

Αμα τους πριξεις λιγο θα το διωρθωσουν πιο γρηγορα αλλα δυστυχως αργουν πολυ οτι και να κανεις!

Σε λιγοτερο απο 2 βδομαδες σε καμια απο τις 4 φορες δν εξυπηρετιθηκα και μια πηρε και πανω απο 20ημερο..

Γνκα εχουν καλο σερβις απλα απο οτι καταλαβα ατομα πολλα δν εχουν για αυτο καθηστερει!Και στις 4 φορες ημουν απολυτα ικανοποιημενος εκτςο απο την χρονικη διαρκεια!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγω τις τελευταιες εβδομαδες εκανα γυρω στις 8 παραγγελιες, Κανενα προβλημα με καμια απο αυτες!!

Οποτε ειναι λιγο λοττο η φαση.

Τι κάνεις Γιάννη, κουκιά σπέρνω... :P

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

Αν θυμάμαι καλά ο νόμος ορίζει ότι αν περάσουν 15 (ή 20) εργάσιμες οφείλουν να δώσουν προσωρινό αντικαταστάτη με παρόμοιες δυνατότητες...

 

Αν το ξέρουν από την αρχή ότι θα πάρει πάνω από 15-20 εργάσιμες τότε οφείλουν να σου δώσουν τον αντικαταστάτη από τις πρώτες μέρες...

Ο νόμος λέει ότι αν δεν επισκευαστει σε ευλογο χρονικό διάστημα - τώρα το τι θεωρεί ο καθένας ευλογο δεν ξέρω

Όσο για το προϊόν προσωρινής αντικαταστασης απλά να κάνεις την δουλεία σου πχ αν πας μια r9 295 και κάνουν πάνω από 15 μέρες είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν μια κάρτα γραφικών να κάνεις την δουλεία σου (συνήθως δίνουν ότι πιο φτηνό έχουν) και είναι καλυμενοι ως που να έρθει η αντικατάσταση από την εταιρία

Μην μπερδεύεις την προσωρινή αντικατάσταση με την αντικατάσταση ενός προϊόντος που είτε δεν υπάρχει ίδιο είτε βγήκε end of life

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ο νόμος λέει ότι αν δεν επισκευαστει σε ευλογο χρονικό διάστημα - τώρα το τι θεωρεί ο καθένας ευλογο δεν ξέρω

Όσο για το προϊόν προσωρινής αντικαταστασης απλά να κάνεις την δουλεία σου πχ αν πας μια r9 295 και κάνουν πάνω από 15 μέρες είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν μια κάρτα γραφικών να κάνεις την δουλεία σου (συνήθως δίνουν ότι πιο φτηνό έχουν) και είναι καλυμενοι ως που να έρθει η αντικατάσταση από την εταιρία

Μην μπερδεύεις την προσωρινή αντικατάσταση με την αντικατάσταση ενός προϊόντος που είτε δεν υπάρχει ίδιο είτε βγήκε end of life

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...

 

http://www.1520.gov.gr/syxnes-erotiseis-proionta/93-syxnes-erotiseis/197-poliseis-katanalotikon-agathon-eggyiseis-service-odigies-xriseos-klp

 

Καταρχάς για τον 1 χρόνο εγγύησης:

 

"Αγόρασα μια ηλεκτρική συσκευή και έχει εγγύηση 1 χρόνο. Στο κατάστημα μου ζήτησαν επιπλέον χρήματα για να εξασφαλίσω εγγύηση για το 2ο χρόνο. Υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος εγγυήσεως για τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά ;

 

Σε παροχή εγγύησης υποχρεούνται τόσο ο πωλητής όσο και ο κατασκευαστής (ά. 5 ν. 2251/1994). Δεν ορίζεται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, παρά μόνο ότι η διάρκειά της πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Επιπρόσθετα σύμφωνα με τον ΑΚ (άρθρα 540, 554 & 555) όπως ισχύει οι καταναλωτές έχουν τα δικαιώματά τους έναντι του πωλητή από τη σύμβαση της πώλησης, σύμφωνα με τα οποία σε περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα, δικαιούνται να ζητήσουν διόρθωση, αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος ακόμα και να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Τα δικαιώματά τους αυτά μπορούν να τα ασκήσουν εντός 2 ετών από την ημερομηνία της αγοράς."

 

 

Για τον προσωρινό αντικαστάτη:

 

"Αγόρασα ένα ψυγείο, παρουσίασε βλάβη εντός της εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν.

 

Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994)."

Δημοσ.

καθηστερι το eshop γιατι οι προμιθευτες του ειναι αν εχω καταλαβει καλα στο εξωτερικο δεν ειναι απο ελλαδα.

αυτο το συμπερανα οταν ειχα παει καρτα xfx για σερβις και επερεπε πρωτα να παει στην γερμανια στον προμηθευτη τους και μετα αν και τι θα γινταν στην xfx οποτε κλαφτα χαραλαμπε.εντελος γτπ.

ασε που πειγαν να μου την βγαλουν εκτος εγγυηση επειδή ειδαν και καλα κολλήσεις απο αλλον πανω στην πλακετα....παπαριες δλδ.

Δημοσ.

εγω παντως 2 πραγματακια που πηρα απο τα 5 συνολικα,βγαλανε προβλημα(σαν συσκευες)...εχει γκινια το e-shop ,αλλα τι να τους κανεις,σαμπως φταινε κ αυτοι?

μου δινουν πιστωτικα αντι για αντικατασταση και παιρνω κατι αλλο οοοταν χρειαστει

Δημοσ.

Ενα μηχανάκι για ανέπαφες συναλλαγές δεν έχουν βάλει οι άνθρωποι τι ψάχνεις να βρεις έναν αιώνα πίσω ουστ

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...