Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι πως σε μέμφομαι γι'αυτό αλλά τη φασαρία για 7€ εσύ την έκανες  :P

Άσε που είσαι σε λάθος θέμα  :P  :P

 

Πέρα από τη πλάκα, απ'ότι ξέρω κανένα κατάστημα δε βάζει τα προϊόντα με όλες τις πληροφορίες τους αλλά τις βασικότερες. Αυτές αναφέρονται με λεπτομέρεια συνήθως στις ιστοσελίδες των κατασκευαστών ή μπορείς να τις μάθεις ρωτώντας το κατάστημα.

Αυτό με τις χώρες και τα πατήματα δε το κατάλαβα αλλά πες μας ποιο ήταν το προϊόν και ποιες οι πληροφορίες που αγνοούσες.

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

γεια και ευχαριστω για την συντομη απαντηση σου ζητω ειλκρινα συγγνωμη αν ειμαι σε λαθος θεμα και παρακαλω να μου εξηγησετε αν ξερετε πως να δημιουργησω ενα θεμα. ευχαριστω πολυ.

προκειται για μια καρτα ηχου της οποιας η συμβατοτητα δεν αναγραφεται πουθενα στο συγκεκριμενο καταστημα, αλλα σιγουρα εχεις δικιο σε αυτο που λες. και παλι ευχαριστω.

Δημοσ.

γεια και ευχαριστω για την συντομη απαντηση σου ζητω ειλκρινα συγγνωμη αν ειμαι σε λαθος θεμα και παρακαλω να μου εξηγησετε αν ξερετε πως να δημιουργησω ενα θεμα. ευχαριστω πολυ.

προκειται για μια καρτα ηχου της οποιας η συμβατοτητα δεν αναγραφεται πουθενα στο συγκεκριμενο καταστημα, αλλα σιγουρα εχεις δικιο σε αυτο που λες. και παλι ευχαριστω.

 

Κοίταξε όσο αφορά τις συμβατότητες, είναι πάντα ευθύνη του αγοραστή να ενημερωθεί & να σιγουρέψει πως αγοράζει το κατάλληλο προϊόν (στη τελική ακόμα και ο πωλητής να ήταν υποχρεωμένος να αναγράφει τα πάντα και δε το κάνει, είναι αφελές εκ μέρους του αγοραστή να αγοράζει στα τυφλά).

Από εκεί και πέρα όμως έχεις κάθε δικαίωμα από το νόμο να επιστρέψεις το προϊόν που δε σου κάνει, αφού το αγόρασες μέσω διαδικτύου.

Απ'τη στιγμή που σου επιστρέφουν τα λεφτά σου δικαιούσαι ολόκληρο το ποσό, και όχι τέτοιες μαϊμουδιές.

  • Super Moderators
Δημοσ.

εγώ πάλι δεν έτυχε να παραλάβω ποτέ κάποιο ελαττωματικό προιόν...

και τι σχέση έχει ένα κατάστημα για το αν θα είναι ελαττωματικό ή όχι ένα σφραγισμένο προϊόν? θέμα κατασκευαστή είναι...

Δημοσ.

Αρκεί όντως να είναι σφραγισμένο το προϊόν γιατί με το eshop είναι λίγο τζόκερ αν θα σου κάτσει κάποιο από επιστροφή  :-D

Δημοσ.

Υπαρχει παρακατω. Δεν μπορω να στο επισυναψω απο το κιν.

ευχαριστω πολυ φιλε mitsus και παιδια οντως εχετε δικιο αλλα πραγματικα και το eshop δεν εγραφε πουθενα το παραμικρό για τις συμβατότητες έτσι και εγώ την πάτησα όσον αφορά πάλι τα λεφτά είναι πραγματικά απαράδεκτο και αντιεπαγγελματική η αντιμετώπισή του καταστηματάρχη. ευχαριστώ  πολύ για τις απαντήσεις σας.

Δημοσ.

Για την καλύτερη ενημέρωση σου: http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

 

 

Υποχρεώσεις Πωλητή (Καταστήματος)

                Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υποχρεωμένο να παρέχει τις εξής πληροφορίες:

τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας

 

Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση - Επιστροφή Χρημάτων

                Στις αγορές από απόσταση (όπως οι διαδικτυακές), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος επιστρέφοντας το προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Όπως προβλέπει και ο νόμος, δε χρειάζεται να αιτιολογήσετε γιατί δε θέλετε το προϊόν. Ζητάτε μία αίτηση υπαναχώρησης από το κατάστημα, τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε μαζί με το προϊόν (παράδειγμα αίτησης). Το κατάστημα είναιυποχρεωμένο να σας επιστρέψει τα χρήματά σας (δε δεχόμαστε πιστωτικό αν δε θέλουμε). Το κατάστημα πρέπει εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων (ή την αποστολή αποδεικτικού ότι τα στείλατε πίσω) να σας επιστρέψει τα χρήματά σας, με τον ίδιο τρόπο που τα εισέπραξε.

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει παιδιά εν μέρει έχετε δίκιο γιατί ο αγοραστής πάντα οφείλει να προσέχει τι αγοράζει το θέμα είναι ότι για να ξέρει τι αγοράζει θα πρέπει το κατάστηματα από το οποίο θέλει να αγοράσει ένα προιόν να το ενημερώνει πλήρως στην ιστοσελίδα του ακόμα και για θέμα συμβατότητας αλλά και ο φίλος shreder έχει ένα δίκιο γιατί όπως είπε ήτανε ελλειπής η περιγραφή αλλά και πάλι θα έπρεπε να προσέξει τι αγόρασε απλά μετά απο αυτό θα πρέπει να είναι λίγο πιο προσεκτικός. Επίσης υπάρχει και ο αυτός εδώ ο σύνδεσμος που περιέχει το νόμο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τον τρόπο λειτουργίας τους καθώς και την απαραίτητη περιγραφή όλων τους των προιόντων.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf

ρίξτε πάντως μια ματιά αξίζει τον κόπο.

ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Δημοσ.

..το θέμα είναι ότι για να ξέρει τι αγοράζει θα πρέπει το κατάστηματα από το οποίο θέλει να αγοράσει ένα προιόν να το ενημερώνει πλήρως στην ιστοσελίδα του ακόμα και για θέμα συμβατότητας...

όπως είπα και πριν, και από το δικό σου σύνδεσμο:

Άρθρο 4 - 2. Η σύμβαση από απόσταση είναι άκυρη, υπέρ του καταναλωτή, εάν πριν από τη σύναψή της, ο καταναλωτής δεν ενημερώθηκε με τα μέσα της χρησιμοποιούμενης τεχνικής επικοινωνίας κατά τρόπο ευκρινή, σαφή και κατανοητό [...] για τα ακόλουθα ιδίως στοιχεία, καθώς και για κάθε μεταβολή αυτών: β) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού ή της υπηρεσίας

 

Δημοσ.

Θα προβω λοιπον αμεσα σε καταγγελια στην γενικη γραμματεια προστασιας εμποριου και καταναλωτη για να εχουν αυτοι οι κυριοι τις κυρωσεις που τους αρμοζουν για να μαθουν να ειναι σωστοι στην δουλεια τους αλλα και πως να πρεπει να συμπεριφερονται στον πελατη.

Θα ασχοληθεί ολόκληρη υπηρεσία για 7 ευρώ όταν υπάρχουν υποθέσεις σε εκκρεμότητα με εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ? Νομίζω πως δεν αξίζει καν τον κόπο να τους πάρεις τηλέφωνο.

Δημοσ.

ενταξει σε αυτο εχεις δικιο τωρα γαι 7 ευρω πραγματικα δεν λεει να γινει κατι τετοιο απλα το θεμα ειναι να τους τσουκσει καπως για να μαθουνε να συμπεριφερονται στους πελατες.

Δημοσ.

Δεν τους τσουζει γιατι εχουν καλη ποικιλια και σχετικα καλες τιμες σε σχεση με αλλα γνωστα καταστηματα. Ειδικα δε αν δεν βγαινει και κανενας στα Forum να κραζει ειναι για αυτους οτι το καλυτερο. Κατσε ομως να αρχιζουν να ακουγονται παραπονα συχνοτερα να δεις για τι ωρα θα πεσει κραξιμο. Βεβαια εκει που εχουμε φτασει και ποιο καταστημα να εμπιστευτεις ειναι το θεμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν τους τσουζει γιατι εχουν καλη ποικιλια και σχετικα καλες τιμες σε σχεση με αλλα γνωστα καταστηματα. Ειδικα δε αν δεν βγαινει και κανενας στα Forum να κραζει ειναι για αυτους οτι το καλυτερο. Κατσε ομως να αρχιζουν να ακουγονται παραπονα συχνοτερα να δεις για τι ωρα θα πεσει κραξιμο. Βεβαια εκει που εχουμε φτασει και ποιο καταστημα να εμπιστευτεις ειναι το θεμα.

ναι αλλα κατι πρεπει να κανουμε γιατι οπως ειπες δεν μπορεις πλεον να εμπιστευτεις κανενα καταστημα με ολα αυτα που γινονται.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...