άδικος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Όχι πως σε μέμφομαι γι'αυτό αλλά τη φασαρία για 7€ εσύ την έκανες Άσε που είσαι σε λάθος θέμα Πέρα από τη πλάκα, απ'ότι ξέρω κανένα κατάστημα δε βάζει τα προϊόντα με όλες τις πληροφορίες τους αλλά τις βασικότερες. Αυτές αναφέρονται με λεπτομέρεια συνήθως στις ιστοσελίδες των κατασκευαστών ή μπορείς να τις μάθεις ρωτώντας το κατάστημα. Αυτό με τις χώρες και τα πατήματα δε το κατάλαβα αλλά πες μας ποιο ήταν το προϊόν και ποιες οι πληροφορίες που αγνοούσες.
shreder Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 γεια και ευχαριστω για την συντομη απαντηση σου ζητω ειλκρινα συγγνωμη αν ειμαι σε λαθος θεμα και παρακαλω να μου εξηγησετε αν ξερετε πως να δημιουργησω ενα θεμα. ευχαριστω πολυ. προκειται για μια καρτα ηχου της οποιας η συμβατοτητα δεν αναγραφεται πουθενα στο συγκεκριμενο καταστημα, αλλα σιγουρα εχεις δικιο σε αυτο που λες. και παλι ευχαριστω.
mitsus Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Υπαρχει παρακατω. Δεν μπορω να στο επισυναψω απο το κιν.
άδικος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 γεια και ευχαριστω για την συντομη απαντηση σου ζητω ειλκρινα συγγνωμη αν ειμαι σε λαθος θεμα και παρακαλω να μου εξηγησετε αν ξερετε πως να δημιουργησω ενα θεμα. ευχαριστω πολυ. προκειται για μια καρτα ηχου της οποιας η συμβατοτητα δεν αναγραφεται πουθενα στο συγκεκριμενο καταστημα, αλλα σιγουρα εχεις δικιο σε αυτο που λες. και παλι ευχαριστω. Κοίταξε όσο αφορά τις συμβατότητες, είναι πάντα ευθύνη του αγοραστή να ενημερωθεί & να σιγουρέψει πως αγοράζει το κατάλληλο προϊόν (στη τελική ακόμα και ο πωλητής να ήταν υποχρεωμένος να αναγράφει τα πάντα και δε το κάνει, είναι αφελές εκ μέρους του αγοραστή να αγοράζει στα τυφλά). Από εκεί και πέρα όμως έχεις κάθε δικαίωμα από το νόμο να επιστρέψεις το προϊόν που δε σου κάνει, αφού το αγόρασες μέσω διαδικτύου. Απ'τη στιγμή που σου επιστρέφουν τα λεφτά σου δικαιούσαι ολόκληρο το ποσό, και όχι τέτοιες μαϊμουδιές.
blueangel3 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 εγώ πάλι δεν έτυχε να παραλάβω ποτέ κάποιο ελαττωματικό προιόν...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 εγώ πάλι δεν έτυχε να παραλάβω ποτέ κάποιο ελαττωματικό προιόν... και τι σχέση έχει ένα κατάστημα για το αν θα είναι ελαττωματικό ή όχι ένα σφραγισμένο προϊόν? θέμα κατασκευαστή είναι...
άδικος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Αρκεί όντως να είναι σφραγισμένο το προϊόν γιατί με το eshop είναι λίγο τζόκερ αν θα σου κάτσει κάποιο από επιστροφή
shreder Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Υπαρχει παρακατω. Δεν μπορω να στο επισυναψω απο το κιν. ευχαριστω πολυ φιλε mitsus και παιδια οντως εχετε δικιο αλλα πραγματικα και το eshop δεν εγραφε πουθενα το παραμικρό για τις συμβατότητες έτσι και εγώ την πάτησα όσον αφορά πάλι τα λεφτά είναι πραγματικά απαράδεκτο και αντιεπαγγελματική η αντιμετώπισή του καταστηματάρχη. ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
άδικος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Για την καλύτερη ενημέρωση σου: http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/ Υποχρεώσεις Πωλητή (Καταστήματος) Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υποχρεωμένο να παρέχει τις εξής πληροφορίες: τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση - Επιστροφή Χρημάτων Στις αγορές από απόσταση (όπως οι διαδικτυακές), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος επιστρέφοντας το προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Όπως προβλέπει και ο νόμος, δε χρειάζεται να αιτιολογήσετε γιατί δε θέλετε το προϊόν. Ζητάτε μία αίτηση υπαναχώρησης από το κατάστημα, τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε μαζί με το προϊόν (παράδειγμα αίτησης). Το κατάστημα είναιυποχρεωμένο να σας επιστρέψει τα χρήματά σας (δε δεχόμαστε πιστωτικό αν δε θέλουμε). Το κατάστημα πρέπει εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων (ή την αποστολή αποδεικτικού ότι τα στείλατε πίσω) να σας επιστρέψει τα χρήματά σας, με τον ίδιο τρόπο που τα εισέπραξε. 1
lab_user Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Εντάξει παιδιά εν μέρει έχετε δίκιο γιατί ο αγοραστής πάντα οφείλει να προσέχει τι αγοράζει το θέμα είναι ότι για να ξέρει τι αγοράζει θα πρέπει το κατάστηματα από το οποίο θέλει να αγοράσει ένα προιόν να το ενημερώνει πλήρως στην ιστοσελίδα του ακόμα και για θέμα συμβατότητας αλλά και ο φίλος shreder έχει ένα δίκιο γιατί όπως είπε ήτανε ελλειπής η περιγραφή αλλά και πάλι θα έπρεπε να προσέξει τι αγόρασε απλά μετά απο αυτό θα πρέπει να είναι λίγο πιο προσεκτικός. Επίσης υπάρχει και ο αυτός εδώ ο σύνδεσμος που περιέχει το νόμο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τον τρόπο λειτουργίας τους καθώς και την απαραίτητη περιγραφή όλων τους των προιόντων. http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf ρίξτε πάντως μια ματιά αξίζει τον κόπο. ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
άδικος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 ..το θέμα είναι ότι για να ξέρει τι αγοράζει θα πρέπει το κατάστηματα από το οποίο θέλει να αγοράσει ένα προιόν να το ενημερώνει πλήρως στην ιστοσελίδα του ακόμα και για θέμα συμβατότητας... όπως είπα και πριν, και από το δικό σου σύνδεσμο: Άρθρο 4 - 2. Η σύμβαση από απόσταση είναι άκυρη, υπέρ του καταναλωτή, εάν πριν από τη σύναψή της, ο καταναλωτής δεν ενημερώθηκε με τα μέσα της χρησιμοποιούμενης τεχνικής επικοινωνίας κατά τρόπο ευκρινή, σαφή και κατανοητό [...] για τα ακόλουθα ιδίως στοιχεία, καθώς και για κάθε μεταβολή αυτών: β) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού ή της υπηρεσίας
zx1234r Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Θα προβω λοιπον αμεσα σε καταγγελια στην γενικη γραμματεια προστασιας εμποριου και καταναλωτη για να εχουν αυτοι οι κυριοι τις κυρωσεις που τους αρμοζουν για να μαθουν να ειναι σωστοι στην δουλεια τους αλλα και πως να πρεπει να συμπεριφερονται στον πελατη. Θα ασχοληθεί ολόκληρη υπηρεσία για 7 ευρώ όταν υπάρχουν υποθέσεις σε εκκρεμότητα με εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ? Νομίζω πως δεν αξίζει καν τον κόπο να τους πάρεις τηλέφωνο.
shreder Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 ενταξει σε αυτο εχεις δικιο τωρα γαι 7 ευρω πραγματικα δεν λεει να γινει κατι τετοιο απλα το θεμα ειναι να τους τσουκσει καπως για να μαθουνε να συμπεριφερονται στους πελατες.
Fulgore Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δεν τους τσουζει γιατι εχουν καλη ποικιλια και σχετικα καλες τιμες σε σχεση με αλλα γνωστα καταστηματα. Ειδικα δε αν δεν βγαινει και κανενας στα Forum να κραζει ειναι για αυτους οτι το καλυτερο. Κατσε ομως να αρχιζουν να ακουγονται παραπονα συχνοτερα να δεις για τι ωρα θα πεσει κραξιμο. Βεβαια εκει που εχουμε φτασει και ποιο καταστημα να εμπιστευτεις ειναι το θεμα. 1
shreder Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δεν τους τσουζει γιατι εχουν καλη ποικιλια και σχετικα καλες τιμες σε σχεση με αλλα γνωστα καταστηματα. Ειδικα δε αν δεν βγαινει και κανενας στα Forum να κραζει ειναι για αυτους οτι το καλυτερο. Κατσε ομως να αρχιζουν να ακουγονται παραπονα συχνοτερα να δεις για τι ωρα θα πεσει κραξιμο. Βεβαια εκει που εχουμε φτασει και ποιο καταστημα να εμπιστευτεις ειναι το θεμα. ναι αλλα κατι πρεπει να κανουμε γιατι οπως ειπες δεν μπορεις πλεον να εμπιστευτεις κανενα καταστημα με ολα αυτα που γινονται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις