Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μιας και εχω κανει απειρες παραγγελιες απτο eshop θα ελεγα οτι τον τελευταιο καιρο ειμαι και γω δυσσαρεστημενος. οταν παραγγειλα τον υπολογιστη μου σε κομματια ενω ολα ηταν διαθεσημα και ειχα παρει τηλεφωνο να ρωτησω αν υπηρχαν απο πριν για να τον παραλαβω γρηγορα ξαφνικα ο επεξεργαστης δεν υπηρχε και μου κρατουσε ολη την παραγγελια με αποτελεσμα να ακυρωσω τον επεξεργαστη και να παρω τα οιπολοιπα κομματια και τον επεξεργαστη απτο plaisio στο οποιο ηρθαν και πιο γρηγορα και ηταν τελεια η εξυπηρετηση. ο μονος λογος που παραγγελνω απο eshop ειναι οτι γλυτωνεις τα μεταφορικα αν κανεις παραλαβη απτο καταστημα.

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μετράνε πολύ τα δωρεάν μεταφορικά αλλά από εξυπηρέτηση χέστα. Πήρα τηλέφωνο για ένα πρόβλημα που έχει το κουτί μου και πρέπει να το κατεβάσω Αθήνα λες και ο πωλητής στην Καβάλα πρώτη φορά βλέπει υπολογιστή και δεν μπορεί να το καταλάβει... Στο κουτί είναι όχι κάτι στο hardware ή στο software.

Δημοσ.

Δεν εχω ξαναδει τοσο αποτυχημενο τιτλο θεματος...Για μια στιγμη νομιζα οτι το eshop εκανε παραπονα και ημουν σε φαση dafuq

  • Like 5
Δημοσ.

Μετράνε πολύ τα δωρεάν μεταφορικά αλλά από εξυπηρέτηση χέστα. Πήρα τηλέφωνο για ένα πρόβλημα που έχει το κουτί μου και πρέπει να το κατεβάσω Αθήνα λες και ο πωλητής στην Καβάλα πρώτη φορά βλέπει υπολογιστή και δεν μπορεί να το καταλάβει... Στο κουτί είναι όχι κάτι στο hardware ή στο software. 

 

 

απαραδεκτοι απλα..

Δημοσ.

Δεν εχω ξαναδει τοσο αποτυχημενο τιτλο θεματος...Για μια στιγμη νομιζα οτι το eshop εκανε παραπονα και ημουν σε φαση dafuq

Χαχαχαχαχαχαχαχαααχαχαχ ισχύει...

  • Like 2
Δημοσ.

Εδω και χρονια ψωνιζω απο e-shop ...Δεν μου εχουν παρουσιασει απολυτος κανενα προβλημα...ισως να ημουν τυχερος  :-D

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εδω και χρονια ψωνιζω απο e-shop ...Δεν μου εχουν παρουσιασει απολυτος κανενα προβλημα...ισως να ημουν τυχερος  :-D

τα προϊόντα ή η υποστήριξη αφού σου χάλασε κάτι?

Δημοσ.

Λοιπόν το γράφω εδώ για να μην ανοίξω καινούριο θέμα (δεν πρέπει να είναι και τελείως offtopic γιατί θέλω μια γενική και μια ειδική πάνω στο eshop απάντηση).

Έχουμε και λέμε, εγώ ας πούμε πήρα το deathadder τώρα στη προσφορά το οποίο έχει δύο χρόνια εγγύηση και μετά από ένα χρόνο μου χαλάει και παίρνω το ίδιο δωρεάν από τη πίστωση της εγγύησης. Το καινούργιο ποντίκι θα έχει άλλα δύο χρόνια εγγύηση ή άλλον έναν; Αν αντί να πάρω το ίδιο ποντίκι και πάρω κάποιο άλλο της ίδιας ή κάποιας άλλης εταιρίας θα ισχύει ο ένας χρόνος ή όσο γράφει το άλλο ποντίκι;

Δημοσ.

Λοιπόν το γράφω εδώ για να μην ανοίξω καινούριο θέμα (δεν πρέπει να είναι και τελείως offtopic γιατί θέλω μια γενική και μια ειδική πάνω στο eshop απάντηση).

Έχουμε και λέμε, εγώ ας πούμε πήρα το deathadder τώρα στη προσφορά το οποίο έχει δύο χρόνια εγγύηση και μετά από ένα χρόνο μου χαλάει και παίρνω το ίδιο δωρεάν από τη πίστωση της εγγύησης. Το καινούργιο ποντίκι θα έχει άλλα δύο χρόνια εγγύηση ή άλλον έναν; Αν αντί να πάρω το ίδιο ποντίκι και πάρω κάποιο άλλο της ίδιας ή κάποιας άλλης εταιρίας θα ισχύει ο ένας χρόνος ή όσο γράφει το άλλο ποντίκι;

Γιατι να ισχυει 1 χρονος εγγυηση αν πχ παρεις κατι αλλο???Πιστωτικο= επιστροφη χρηματων απλα αγορα μονο απο αυτο το καταστημα,και αρα αφου ειναι καινουργια η αγορα(κοινως κοβεται νεα αποδειξη)λογικο ειναι να εχεις και καινουργια αναλογη εγγυηση.

Δημοσ.

Παιδιά εγώ παρήγγειλα ένα ολόκληρο pc από εκεί σε κομμάτια. Ήρθε μετά από 2 εβδομάδες αλλά αυτό δεν ήταν και κάτι το σοβαρό.Το σοβαρό είναι ότι ήρθε και κατάλαβα από την αρχή ότι κάτι δεν πήγαινε καλά γιατί διαπίστωσα ότι είχε 250 GB αντί για 1 TB που είχα παραγγείλλει. Τότε μου πήρα τηλέφωνο στο e-shop για να δω τι γίνεται.Αυτοί μου είπαν να το στείλω  στο e-shop; στην περιοχή που ζω.Το πήγα κι εγώ, το άνοιξαν το pc και μου είπαν ότι δεν είχε απολύτως τίποτα από αυτά που είχα παραγγείλει!!!!!!! Τώρα το έχω στείλει πίσω και περιμένω να μου έρθει το σωστό... 

Δημοσ.

Παιδιά εγώ παρήγγειλα ένα ολόκληρο pc από εκεί σε κομμάτια. Ήρθε μετά από 2 εβδομάδες αλλά αυτό δεν ήταν και κάτι το σοβαρό.Το σοβαρό είναι ότι ήρθε και κατάλαβα από την αρχή ότι κάτι δεν πήγαινε καλά γιατί διαπίστωσα ότι είχε 250 GB αντί για 1 TB που είχα παραγγείλλει. Τότε μου πήρα τηλέφωνο στο e-shop για να δω τι γίνεται.Αυτοί μου είπαν να το στείλω  στο e-shop; στην περιοχή που ζω.Το πήγα κι εγώ, το άνοιξαν το pc και μου είπαν ότι δεν είχε απολύτως τίποτα από αυτά που είχα παραγγείλει!!!!!!! Τώρα το έχω στείλει πίσω και περιμένω να μου έρθει το σωστό... 

Απίστευτο πραγματικά...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...