Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να υλοποιηθεί πρόγραμμα το οποίο να προσομοιώνει την ουρά εξυπηρέτησης φοιτητών απο τη Γραμματεία. Η υλοποίηση της ουράς θα πρέπει να γίνει με μονοδιάστατο κυκλικό πίνακα. Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει να εμφανίζεται το παρακάτω μενού επιλογών:

 

ΜΕΝΟΥ

======

1. Είσοδος φοιτητή στην ουρά αναμονής.

2. Έξοδος φοιτητή από την ουρά (έναρξη εξυπηρέτησης).

3. Πλήθος φοιτητών προς εξυπηρέτηση.

4. Τερματισμός προγράμματος.

 

Ζήτημα 1

-----------

Κατά την είσοδο κάθε οχήματος να εισάγεται στην ουρά ο χρόνος εισόδου του φοιτητή, ο αύξων αριθμός φοιτητή, ο αριθμός μητρώου του καθώς και ένας προβλεπόμενος χρόνος αναμονής (προτείνετε δικό σας αλγόριθμο υπολογισμού του χρόνου αναμονής στην ουρά). Κατά την έναρξη της εξυπηρέτησης ενός φοιτητή να υπολογίζεται και να εμφανίζεται ο πραγματικός χρόνος αναμονής του.

 

Ζήτημα 2

-----------

Να υλοποιηθεί το ίδιο πρόγραμμα προσομοίωσης της ουράς φοιτητών από τη Γραμματεία (ζήτημα 1) όπου η ουρά θα υλοποιείται με χρήση συνδεδεμένης λίστας.

 

 

 

 

void Add(struct Foitites *Pinakas, int max, int *f, int *r)

{

int num;

 

*r = (*r + 1)% max;

 

if( (*f == 0 && *r == max-1) || (*f == *r+1) )

{

printf("Please wait \n");

}

if(*r == max-1)

{

*r = 0;

}

else

*r = *r + 1;

printf(" >> Enter waiting time : ");

scanf("%d", &Pinakas[*r].time_of_arrival);

printf(" >> Data is being registered");

printf("\n");

printf(" >> Enter student's AM: ");

scanf("%d", &Pinakas[*r].AM);

 

printf(" >> Data is being registered");

printf("\n");

 

num= num+1;

 

}

 

void Delete(struct Foitites *Pinakas, int MAX, int *f, int *r)

{

if (*f == *r)

{

printf("Line is empty \n");

return NULL;

}

else

{

*f = (*f + 1) % MAX;

 

}

}

Επεξ/σία από oallosmoueautos
Δημοσ.

ok ξεκινα φτιαχνοντας το struct Foitites

1) Σκεψου, τι πληροφορια χρειαζεσαι για καθε φοιτητη; Τι μεταβλητες με τι τυπο δεδομενων θα εχει;

2) Μιας και μιλας για C++, σκεψου μηπως ειναι καλυτερα να την κανεις κλαση αντι για struct. Τεχνικα, για την c++ ενα struct απεχει ελαχιστα απο μια class, η σημαντικη διαφορα τους ειναι κυριως σημειολογικη. Σκεψου τι μεθοδους χρειαζεται να εχει αυτη η κλαση

3) Επισης, σε εξορκιζω, και εσενα και ολους τους επιδοξους προγραμματιστες, προσπαθηστε να ονοματιζετε τις μεταβλητες/μεθδους σας με αγγλικες λεξεις, οχι greeklish. Τα greeklish καταδικαζουν σχεδον αυτοματα τον κωδικα σου να καταλληξει στα σκουπιδια (θα το νοιωσεις καποια στιγμη). Αρα, class Student, οχι Foitites

4)Χρειαζεσαι επισης μια κλαση για την ουρα, πχ class OfficeQueue. Τι πληροφορια θα κρατα αυτη, τι μεταβλητες και τι μεθοδους χρειαζεται γιανα λειτουργήσει;

5) Πως σκεφτεσαι να υλοποιησεις το μενου;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...