Προς το περιεχόμενο

Dreamfall Chapters


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ήταν γραφτό, βαρέθηκα να περιμένω, πάω για ύπνο. Η μία ώρα για το ξεκλείδωμα ξαφνικά έγινε (ξανά) δύο και έτσι όπως το πάνε αν το έχουν βγάλει μέχρι το πρωί, μάλλον θαύμα θα είναι. Δεν πειράζει, γιατί πιστεύω πως θα αξίζει τον κόπο. Περιμέναμε πάνω από 7 χρόνια, τι να μας πει μισή μέρα ακόμα...

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Μόλις έγινε διαθέσιμο προς download πάντως (steam και νομίζω και gog). Για όποιον άντεξε (και σκοπεύει να περιμένει και το download/install για να παίξει). 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Μερικά θεματάκια:

- Στο humble store εμφανίστηκαν και direct downloads (DRM-free) για Windows, Linux και Mac. Για την ώρα η έκδοση για Windows είναι ένα προβληματικό archive file (δεν θα κάνει unzip), και αυτό ισχύει μάλλον και για την έκδοση Mac.

- Στο gog.com το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει σήμερα (πιθανότατα) γιατί χθες αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα και δεν ήταν εφικτό να ανεβάσουν το σχετικό αρχείο για την εγκατάσταση του.

- Στο Steam, όσοι έχουν την special edition (και όλοι οι backers) δεν θα δουν ακόμα τα bonus πραγματάκια που περικλείει αυτή η έκδοση.

- Στο αρχικό μενού του παιχνιδιού, η επιλογή για το "Story recap" είναι απενεργοποιημένη. Για αυτό περιμένουμε κάποιο update (κανονικά θα έπρεπε να είναι ενεργοποιημένη - αλλά προφανώς δεν ήταν έτοιμο ακόμα αυτό το recap).

 

Το παιχνίδι σε μένα παίζει ok. Κάποια προβληματάκια με το framerate σε κάποιες σκηνές ή όταν μετακινώ το mouse (το παιχνίδι επιδέχεται ένα γερό optimization) και κάπως ατσούμπαλο interface αν και μάλλον πολύ καλύτερο από αυτό του προηγούμενου Dreamfall. Επίσης έχει auto-saving (αλλά πολλαπλά save slots). Δεν βρήκα manual saving, αλλά για την ώρα δεν φαίνεται να υπάρχουν μεγάλες αποστάσεις μεταξύ auto-saves.

  • Like 1
Δημοσ.

Kατέβηκε χθες βράδυ επιτέλους, και σήμερα το πρωί το ξεκίνησα. Και τα ξέχασα όλα. Με απορρόφησε. :D

Διαβάζω για 5-7 ώρες περίπου και μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

 

Σε 'μένα τρέχει φοβερά πάντως. Όλα φουλ προφανώς, framerate drop δεν παρατήρησα πουθενά μέχρι στιγμής. Το μοναδικό πρόβλημα που έχω είναι ότι όταν γράφεται κάτι στο journal δεν μπορώ να το ανοίξω. Ούτε τα goals. Μήπως στην αρχή δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

  • Moderators
Δημοσ.

Damn it. Έγραφα μεγάλο κείμενο και δεν αποθηκεύτηκε τίποτα (πως γίνεται να πατήσει κάποιος κατα λάθος το Alt+F4? ). :(

 

Τέλος πάντων. 

Τα θέματα με το direct download και το torrent link του Humble Store, έχουν πλέον διευθετηθεί. Τα αρχεία που κατεβαίνουν πλέον είναι έγκυρα. 

 

Επίσης, έγινε γνωστό ότι όσοι είναι backers θα δουν τα extra bonus stuff που δικαιούνται όχι στις σελίδες του gog ή του Steam, αλλά μόνο στο Humble Store. Τουλάχιστον αυτή είναι η λύση που θα ακολουθήσουν για την ώρα. Συγκεκριμένα, οι backers δεν θα έχουν την special edition σε Steam ή GOG. Θα πάρουν όλα τα extra αυτής της έκδοσης, αλλά στο Humble Store. Και όποιος backer θέλει την έκδοση στο gog για οποιοδήποτε λόγο (είτε έχοντας ήδη ενεργοποιήσει την έκδοση στο Steam είτε όχι), τότε στέλνει ένα e-mail στο support της RTG από το e-mail που χρησιμοποιήσατε ως backer, ζητώντας κλειδί για το gog ([email protected]). Ήδη έχουν δοθεί από χθες κλειδιά για το gog με αυτή τη μέθοδο.

 

https://www.kickstarter.com/projects/redthread/dreamfall-chapters-the-longest-journey/posts/1025847 

 

Σχετικά με τις επιδόσεις. Και σε μένα το παιχνίδι σε γενικές γραμμές είναι ok. Υπήρξαν 1-2 φορές όπου τα fps έπεσαν κάτω από 30 (με όλες τις ρυθμίσεις full στα 1080p, εκτός φυσικά του motion blur), αλλά γενικά παίζουν πάνω από 30 και τον περισσότερο καιρό πάνω από 60fps. Αλλά, ναι, κάνουν σκαμπανευάσματα, και το παιχνίδι επιδέχεται βελτιώσεις. Ήδη έχουν γίνει συγκεκριμένες προτάσεις προς τους RTG, 

 

Σχετικά με το Journal/goals. Αυτό και σε μένα δεν ήταν διαθέσιμο αρχικά στο παιχνίδι. Όπως και το inventory (αν και αυτό εμφάνιζε απλά άδεια slots). Λογικά by design. Αν και θα μπορούσαν να δίνουν κάποιο hint όταν πατάς το αντίστοιχο shortcut γιατί ο παίκτης τότε μαθαίνει το UI και δεν είναι πολύ φιλικό να μην ... αντιδρά αυτό. 

 

Γενικά βελτιώσεις και μικρορυθμίσεις μπορούν να γίνουν στο UI. Αν μη τι άλλο στην αποκρισιμότητά του σε ενέργειες του παίκτη. Στους πρώτους "tutorial" γρίφους, παρουσιάζουν στον παίκτη μια κατάσταση όπου, χωρίς προφανή λόγο, μια λύση δεν δουλεύει ή δεν ενεργοποιείται πριν προηγηθεί κάτι άλλο μια cutscene, μια κίνηση πιο κοντά ή πιο μακριά κλπ (χωρίς απαραίτητα κάποιο βοηθητικό σχόλιο). Και ενώ ο μέσος ή ο παλιός adventure gamer θα δοκιμάσει τα πάντα, θα πειραματιστεί και θα συγχωρέσει το "click παντού", αυτό δεν ισχύει για τον καθένα (διαβάζω πολλά threads όπου δεν καταλαβαίνουν πως λειτουργεί το mouse UI και νομίζουν ότι έπεσαν σε bug). 

  • Like 1
Δημοσ.

Έπαιξε κανένας να πει τεχνικές εντυπώσεις; Ασχολήθηκα ελάχιστα τη μέρα κυκλοφορίας αλλά λόγω "τετραήμερου" δεν πρόλαβα να δω περισσότερο. Κάποιος μου είπε σήμερα ότι το τέλειωσε μέσα σε 5 ώρες, μαζί με το ψάξιμο κλπ.

 

Νομίζω όμως ότι η αγορά του πρώτου επεισοδίου καλύπτει και όλα τα υπόλοιπα, οπότε δεν θα χρειαστεί να ξαναπληρώσουμε. Κάτι είναι κι αυτό. Αρκεί να βγάλουν το δεύτερο επεισόδιο μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ έφτασα στη

Europolis

τέλος πάντων σε ένα σημείο που ανοίγει λίγο ο κόσμος στο παιχνίδι, και έφαγα ένα απότομο (και αδικαιολόγητο) frame drop που δεν διορθωνόταν όσο και αν χαμήλωσα τα settings (οπότε φυσικά τα γύρισα όλα σε high/awesome πάλι :P ).

 

Τώρα περιμένω το patch που ανακοίνωσαν για αύριο/μεθαύριο που θα φτιάξει λίγο ή περισσότερο το performance (μαζί με κάποια άλλα bugs).

 

Η αγορά του πρώτου επεισοδίου βασικά είναι αγορά του πλήρους παιχνιδιού. Δεν υπάρχει τρόπος σε PC ή Mac για αγορά μεμονωμένων επεισοδίων (θα υπάρχει στο PS4 όταν βγει εκείνη η έκδοση λόγω συγκεκριμένων περιορισμών του PS Store ή κάτι τέτοιο).

 

Το σχέδιο που έχουν ανακοινώσει από την ομάδα ανάπτυξης είναι να έχουν κυκλοφορήσει όλα τα επεισόδια μέχρι τον Σεπτέμβρη του 2015. Επίσης, έχουν πει ότι έχουν τα "books" 2 και 3 σε beta στάδιο και λογικά δεν θα περάσουν πολλοί μηνές για την κυκλοφορία καθενός από αυτά. Θα έχουμε περισσότερα νεότερα πάνω σε αυτό, από τον Νοέμβρη κάποια στιγμή. 

  • Like 2
Δημοσ.

Μην αναλωθούμε στα τεχνικά όμως γιατί θα χάσουμε την ουσία. :P Εγώ προσωπικά με όλα ενεργοποιημένα δεν παρατήρησα πτώσεις πουθενά, το παιχνίδι είναι πολύ όμορφο, φτάνουν την unity στα όρια τους. Κάποια bugs υπάρχουν αλλά δεν με ενόχλησε κανένα πολύ, σε 2-3 τομείς θα μπορούσε να γίνει καλύτερη δουλειά πιστεύω, όπως πχ στα μοντέλα των χαρακτήρων, αλλά οκ, εγώ για την ικανότητα του Ράγκναρ να γράφει παπάδες στο σενάριο έχω επενδύσει τόσες ώρες στη σειρά και σε αυτό δεν απογοητεύει το Chapters.

 

Εγώ το τελείωσα σε 8 ώρες, αλλά ρούφηξα τα πάντα. Αν κάποιος τώρα δεν τον νοιάζει να ακούσει τι σκέφτεται η Zoe για την τάδε αφίσα που είναι κολλημένη σε μια γωνία της Europolis που την είδε μόνο η ίδια και κανένας άλλος, φαντάζομαι το 4-6 ώρες φαντάζει πιθανό.

Ένα πρώτο σχόλιο: Το πρώτο τσάπτερ λειτουργεί φανταστικά σαν πρόλογος. Με "ζέστανε" πολύ και ανυπομονώ για το επόμενο επεισόδιο. Όταν το τελειώσετε και εσείς με το καλό, μπορούμε να επεκταθούμε περαιτέρω. :)

  • Moderators
Δημοσ.

Χωρίς να θελω να επεκτείνω τη συζήτηση στα τεχνικά (γιατι και εμένα δεν μου πολυαρέσει, αλλά εδώ μιλάμε για αλλαγές optimization που -λογικά- δεν θα τους πάρει πολύ να τις υλοποιήσουν), @tidus666 ποια είναι τα specs σου; (GPU, CPU, OS με ενδιαφέρει περισσότερο).

Δημοσ.

CPU έχω έναν i5-4570 @3.2GHz, GPU την GTX 760, 8άρα ραμ

και OS ελπίζω να εννοείς λειτουργικό γιατί αλλιώς θα φανώ τελείως άσχετος. :P

Έχω Win7 προφφ. 64μπιτα. Έχω και linux στο άλλο πισί, θέλω να το δοκιμάσω και εκεί κάποια στιγμή το chapters.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Yep, OS εννοούσα το λειτουργικό σύστημα. Έχεις αρκετά καλύτερη GPU από μένα (εγώ έχω μια AMD HD7950), οπότε αυτό ίσως δικαιολογεί το ότι τα πάει καλύτερα το παιχνίδι στο δικό σου PC (όπως επίσης μάλλον δείχνει ότι το πρόβλημα δεν είναι από περιορισμούς της CPU αλλά της GPU - αν και επίσης έχουν αφήσει διάφορα bugs και clipping προβλήματα στα maps τους που μπορεί να επηρεάζουν το performance). 

 

Τέλος πάντων, περιμένω το patch. Σήμερα αύριο για να το ξαναπιάσω. Θα επανέλθω με περισσότερα σχόλια και εντυπώσεις για το περιεχόμενο και τους γρίφους του "πρώτου book'"

  • Like 1
Δημοσ.

716MB patch στο Steam. Changelog: http://steamcommunity.com/games/237850/announcements/detail/207490619356916974

 

UPDATE: Thanks for all the positive feedback on this new version! We have heard from many of you that the patch has greatly improved performance. We are working on version 1.1.1 right now in order to fix some new bugs; this should go live later today.

Version 1.1 of Dreamfall Chapters has been released for all platforms.

Amongst other things, this new version improves performance and reduces memory usage, resulting in better frame-rates and fewer crashes.

Fixes and changes include:

    'The Story So Far' recap video available from the main menu: watch a three-minute summary of Dreamfall: The Longest Journey
    Reduced memory usage, particularly in Europolis
    Improved overall performance
    Fixed stuck on black screen when loading into certain scenes (e.g. Pandemonium)
    Fixed shaders that sometimes caused graphical artefacts on all platforms
    Altered some visual effects on Mac and Linux that were causing black artefacts (e.g. in opening cinematic)
    More granular options in graphics settings (e.g. disable depth-of-field, change shadow draw-distance)
    Updated German subtitles and voice overs, and updated French subtitles
    Improved localised menu interface
    Fixed random failure to retrieve list of Facebook friends
    Always syncs with Steam Cloud when game exits
    Support for Xbox One controller in Windows verified. Make sure you are using the official Microsoft drivers

…and a whole host of smaller fixes and tweaks, including a 'consequence notification' for the most important choice in the game: Zoë's career.

Many players are still unaware that the first Decision Point branches the game into two unique gameplay-and-story paths for Zoë in Europolis. We wanted to better highlight this fact.

You might have noticed that we are no longer distributing a 64-bit Mac client. It turns out that our engine has a number of problems with 64-bit builds, resulting in random crashes. Until this is fixed, we are moving all clients to 32-bit. You will still see improved performance and memory usage.

We hope this patch improves everyone's experience with the game. Please let us know how it performs on your hardware. The team appreciates your honest feedback — whether it's positive or filed under 'constructive criticism'. We are currently considering a version 1.2 and your feedback will be instrumental in that process.

 

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...