DreadKnight Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Γεια σας παιδιά. Στις 30 Απριλίου δεχτήκαμε τηλέφωνο από κάποιον κύριο του ΟΤΕ (έχω και το όνομα του) και μας έπεισε να ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα 6μηνο, στο οποίο θα μας χρέωνε 31.80 τον μήνα και θα είχαμε γραμμή έως 24mbs και απεριόριστα σταθερά. Σήμερα που τελείωνε το πρόγραμμα περάσαμε απ το κατάστημα του ΟΤΕ και μας είπανε ότι το πρόγραμμα που έχουμε είναι ενός έτους και για τους επόμενους 6μηνες θα πληρώνουμε 36.80!! Η πλάκα είναι ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος μας είχε τονίσει επανειλημμένως να μην ξεχάσουμε πότε λήγει το συμβόλαιο γιατί θα χρεωνόμασταν ξανά τα 100ρια το δίμηνο που τους πλήρωνα πριν!! (χωρίς κάποιο πρόγραμμα) Πήραμε τηλέφωνο στο 13888 και αναφέραμε το περιστατικό και μας είπανε κατά λέξη "Δεν φταίει ο συνάδελφος, την δουλειά του έκανε, ότι του είπανε έκανε". Μας είπανε βέβαια ότι δεν φταίμε ούτε εμείς... και σε ερώτηση στο τι μπορούμε να κάνουμε τώρα, μας είπανε "Τίποτα, μόνο αν θέλετε να σπάσουμε το συμβόλαιο με χρέωση 90 ευρώ" Γενικότερα είμαι άνθρωπος που δεν πολύ δίνω σημασία σε πολλές καθημερινές παρόμοιες καταστάσεις, αλλά ως εδώ!! Θα το τραβήξω το θέμα όσο πάει. 1
antonl Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 [...] Πήραμε τηλέφωνο στο 13888 και αναφέραμε το περιστατικό και μας είπανε κατά λέξη "Δεν φταίει ο συνάδελφος, την δουλειά του έκανε, ότι του είπανε έκανε". [...] Δηλ. παραδέχτηκαν ξεκάθαρα πως του είπαν να κοροϊδεύει τον κόσμο; Ή κάτι δεν κατάλαβα σωστά;
DreadKnight Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Δηλ. παραδέχτηκαν ξεκάθαρα πως του είπαν να κοροϊδεύει τον κόσμο; Ή κάτι δεν κατάλαβα σωστά; Εγώ πάντως αυτό κατάλαβα φίλε μου... Αύριο θα πάρω τηλ στην ΕΕΤΤ να αναφέρω το περιστατικό και θα ρωτήσω έναν δικηγόρο που έχουμε, για το αν μπορούμε να κάνουμε κάτι.
cuba11 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις που πραγματοποιεί ο ΟΤΕ καταγράφονται...σε περίπου αντίστοιχο δικό μου πρόβλημα,(δεν με είχαν ενημερώσει ότι θα τρέξει νέο 12μηνο συμβόλαιο) μετά από κάμποσες κλήσεις στην εξυπηρέτησή τους, αναγκάστηκαν να ακούσουν την ηχογραφημένη κλήση που είχαν στα αρχεία τους και τελικά να το σπάσω χωρίς να πληρώσω κάτι έξτρα. Ζήτησε τους και εσύ να ελέγξουν την τότε συνομιλία σας. 2
DreadKnight Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Ζήτησε τους και εσύ να ελέγξουν την τότε συνομιλία σας. Μα η γυναίκα που μίλησα στο 13888 το παραδέχτηκε ξεκάθαρα ότι με εξαπάτησαν. Ξέχασα να αναφέρω ότι, πάνω στην συζήτηση που είχαμε, μόλις μου είπε ότι "Δεν φταίει ο συνάδελφος" και ότι δεν φταίω και εγώ, άρα της είπα φταίει η εταιρία και δεν έδωσε καμιά απάντηση.
disqualified Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Συμφωνω με τον cuba11. Αν δεν ενημερωθηκες τότε θα σπάσει το συμβόλαιο λογικά. Εκτός αν είχες υπογράψει κάποιο χαρτί στον ΟΤΕ για να μπεις στο προγραμμα
koularasss Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Γεια σας παιδιά. Στις 30 Απριλίου δεχτήκαμε τηλέφωνο από κάποιον κύριο του ΟΤΕ (έχω και το όνομα του) και μας έπεισε να ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα 6μηνο, στο οποίο θα μας χρέωνε 31.80 τον μήνα και θα είχαμε γραμμή έως 24mbs και απεριόριστα σταθερά. Σήμερα που τελείωνε το πρόγραμμα περάσαμε απ το κατάστημα του ΟΤΕ και μας είπανε ότι το πρόγραμμα που έχουμε είναι ενός έτους και για τους επόμενους 6μηνες θα πληρώνουμε 36.80!! Η πλάκα είναι ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος μας είχε τονίσει επανειλημμένως να μην ξεχάσουμε πότε λήγει το συμβόλαιο γιατί θα χρεωνόμασταν ξανά τα 100ρια το δίμηνο που τους πλήρωνα πριν!! (χωρίς κάποιο πρόγραμμα) Πήραμε τηλέφωνο στο 13888 και αναφέραμε το περιστατικό και μας είπανε κατά λέξη "Δεν φταίει ο συνάδελφος, την δουλειά του έκανε, ότι του είπανε έκανε". Μας είπανε βέβαια ότι δεν φταίμε ούτε εμείς... και σε ερώτηση στο τι μπορούμε να κάνουμε τώρα, μας είπανε "Τίποτα, μόνο αν θέλετε να σπάσουμε το συμβόλαιο με χρέωση 90 ευρώ" Γενικότερα είμαι άνθρωπος που δεν πολύ δίνω σημασία σε πολλές καθημερινές παρόμοιες καταστάσεις, αλλά ως εδώ!! Θα το τραβήξω το θέμα όσο πάει. πολυ απλα μην τους πληρωνεις αφου εχεις δικιο.
disqualified Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 πολυ απλα μην τους πληρωνεις αφου εχεις δικιο. Αυτο δεν ειναι λυση καθως ειναι πολυ πιθανο να μην μπορει να παει σε αλλο παροχο αν το θελησει, μεχρι να εξοφληθουν οι υποχρεωσεις που ο ΟΤΕ προυποθετει οτι εχει ο πελατης του. Και θα του κοψουν και το τηλεφωνο
gs20309 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Γεια σας παιδιά. Στις 30 Απριλίου δεχτήκαμε τηλέφωνο από κάποιον κύριο του ΟΤΕ (έχω και το όνομα του) και μας έπεισε να ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα 6μηνο, στο οποίο θα μας χρέωνε 31.80 τον μήνα και θα είχαμε γραμμή έως 24mbs και απεριόριστα σταθερά. Σήμερα που τελείωνε το πρόγραμμα περάσαμε απ το κατάστημα του ΟΤΕ και μας είπανε ότι το πρόγραμμα που έχουμε είναι ενός έτους και για τους επόμενους 6μηνες θα πληρώνουμε 36.80!! Η πλάκα είναι ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος μας είχε τονίσει επανειλημμένως να μην ξεχάσουμε πότε λήγει το συμβόλαιο γιατί θα χρεωνόμασταν ξανά τα 100ρια το δίμηνο που τους πλήρωνα πριν!! (χωρίς κάποιο πρόγραμμα) Πήραμε τηλέφωνο στο 13888 και αναφέραμε το περιστατικό και μας είπανε κατά λέξη "Δεν φταίει ο συνάδελφος, την δουλειά του έκανε, ότι του είπανε έκανε". Μας είπανε βέβαια ότι δεν φταίμε ούτε εμείς... και σε ερώτηση στο τι μπορούμε να κάνουμε τώρα, μας είπανε "Τίποτα, μόνο αν θέλετε να σπάσουμε το συμβόλαιο με χρέωση 90 ευρώ" Γενικότερα είμαι άνθρωπος που δεν πολύ δίνω σημασία σε πολλές καθημερινές παρόμοιες καταστάσεις, αλλά ως εδώ!! Θα το τραβήξω το θέμα όσο πάει. Σου έβαλαν κ μια τύπου προσφορά με 6πρώτους μήνες δωρεάν το ΟΤΕ TV?
DreadKnight Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2012 Σου έβαλαν κ μια τύπου προσφορά με 6πρώτους μήνες δωρεάν το ΟΤΕ TV? Όχι δεν είχαν πει για κάτι τέτοιο.
gatokoritso Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2012 γαμωτο αυτοι οι ανθρωποι απο τα τηλεφωνα!προσεξτε τη υπογράφετε και παντοτε στο καταστημα να πατε να δεχτειτε προσφορά και οχι μεσω τηλεφωνου απο τα αρπαχτικά. καλα ξεμπερδεματα DreadKnight... 1
kostas_dr Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2012 Ποτέ συμφωνία μέσω τηλεφώνου. Καλύτερα το κατάστημα.
gs20309 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2012 Σου έβαλαν κ μια τύπου προσφορά με 6πρώτους μήνες δωρεάν το ΟΤΕ TV? ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ αρση της τηλεφωνικής συνδιάλεξης για να σου δείξουν σε ποιο ακριβώς σημείο ο εν λόγω "κύριος" σου ανέφερε 6μηνη Δέσμευση ΑΝΤΙ για 12μηνη (που η τιμή μετά διαμορ΄φώνεται στα 36,80) , μετά θα τους πεις διακοπή χωρίς ποινή αλλιώς καταγγελία..κ όλα θα φτιάξουν.. έχουν δώσει σαφή εντολή στα "ατομάκια" να κάνουν πάση θυσία ότι μπορούν για να δεσμεύσουν τον πελάτη, λέγοντας μπαρούφες. με μια απλή άρση τηλεφωνικής συνδιάλεξης ξεμπερδεύονται όλα. αν κ θεωρώ ότι αν πιάνεις καλή ταχύτητα κ επειδή σου δίνει απερ. σταθερά είναι καλή τιμή του πακέτου. Απλά μα΄καλία του "πωλητή" που δεν διευκρινίζουν τη 12μηνη δέσμευση κ την αλλαγή τιμής στο 2ο εξάμηνο. Στα καταστήματα δεν παίζουν τέτοια γιατί θα γινόντουσαν σφαγές μετά. Δουλεύω σε κατάστημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα