ltweb Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Eπειδή είμαι σχετικά αρχάριος με το θέμα, θα ήθελα μια μικρή βοήθεια. Πρόκειται να φτιάξω μια εργασία για τη σχολή μου με θέμα τη δημιουργία ενός blog σε php και mysql, και σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα την ημέρα της παρουσίασης και της εξέτασης να το έχω σηκώσει σε κάποιο server. Επειδή ωστόσο δεν γνωρίζω, και θέλω να μάθω, τη διαδικασία του hosting έχω κάποιες απορίες που θα ήθελα να λύσω. Βασικά τι αλλαγές θα πρέπει να προσέξω να κάνω στον php κώδικά μου πριν ανεβάσω το blog και το μεταφέρω από το localhost στον server? -Σίγουρα ένα πράγμα που αλλάζει είναι το αρχείο που περιέχει τη σύνδεση με τη βάση, αλλά τι ακριβώς θα πρέπει να ορίσω στα host, username, password ( στο localhost επίπεδο τα έχω ως localhost, root, '<κενό>')? Επίσης έχω δει σε άλλα forum με tutorials ότι δημιουργούν ένα χρήστη (συνηθως σαν admin) από το phpmyadmin > privileges. Αυτό έχει μήπως κάποια σχέση με το παραπάνω? είναι κάτι που θα πρέπει να κάνω και εγώ για την εργασία μου ή γενικότερα πρέπει να γίνεται σε κάθε υλοποίηση project (πχ προσωπική σελίδα, cms, e-shop κλπ κλπ)? Τι διαφορά έχει από το να έχω ένα πίνακα users στη βάση μου (στον οποίο μπορώ να έχω και τον admin δίνοντας 1 στο πεδίο admin)? Υπάρχει κάποιο άρθρο ή video που να δείχνει τη διαδικασία του hosting και να εξηγεί θέματα όπως αυτά που ανέφερα? ξανα αναφέρω απλά ότι είμαι αρχάριος, οπότε για όποια βοήθεια θα παρακαλούσα να είναι αναλυτική αρκετα. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2012 από ltweb
eftihios1986 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2012 Θα πρέπει να φροντισεις τα URL να είναι σύμφωνα με τον domain όπου θα το ανεβασεις. Επίσης θα δημιούργησεις έναν χρήστη στο phpmyadmin στον οποίο θα δώσεις όλα τα δικαιώματα για την βάση της εφαρμογής σου. Και πάλι πάντως η βάση στο local host θα βρίσκεται. Sent from my iPad using Insomnia