NickTG Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2012 1) Peugeot 207cc 2) VW Eos 3) Μερικά Audi TT ( Χρονολογία 2001-2004) 4) ίσως το 206cc Tα 3 από τα 4 δεν είναι στην ίδια κατηγορία. Δεν είναι δύσκολο. Άλλο τα cabrio άλλο τα roadster. 1
leonidas_fs Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2012 Αναφέρει πουθενά ο Viper οτι ψάχνει μονο roadster??
NickTG Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2012 Συνηθίζεται όταν προτείνουμε κάτι διαφορετικό να είναι κοντινό σε φιλοσοφία με αυτό που σκέφτεται ήδη ο άλλος. Φυσικά μπορείς να προτείνεις ότι θες όπως και εγώ μπορώ να γράψω πως είναι διαφορετικής κατηγορίας για να μην υπάρχουν μπερδέματα.
dhmhtrhs79 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2012 Αν θες roadster οπωσδήποτε, μπορείς να κοιτάξεις και εδώ: http://www.car.gr/cl...s/view/2962452/ Τώρα όλοι θα πέσουν να σου πουν ότι είναι rover, βγάζει ζημιές (φλάτζες), δεν θα βρίσκεις ανταλλακτικά, βάζει νερά η κουκούλα, δεν είναι τόσο εμπορικό όσο το mx-5 και πολλά άλλα. Δεν θα μπω στη λογική τους. Θα σου πω μόνο ότι εγώ είχα ένα ίδιο (αγορασμένο καινούριο όμως) για πέντε χρόνια. Δεν έπαθε τίποτα απολύτως μηχανολογικά και δεν ζητούσε και πολλά λεφτά για service, ούτε έχει τίποτα ιδιαίτερα ανταλλακτικά, ό,τι φοράνε και τα υπόλοιπα rover, βρίσκεις άνετα. Φαντάσου πχ. το φίλτρο αέρα είναι ίδιο με του Freelander. Λες να μην βρίσκεις; Κατανάλωση γύρω στα 7lt/100km με νορμάλ οδήγηση (εντός-εκτός αθήνας και λίγα ανοίγματάκια και παντιλίκια ). Προβληματάκια υπήρχαν, όπως ότι όντως έβαζε ελάχιστο νερό η κουκούλα σε μεγάλες βροχές αλλά τέτοια θέματα θα τα έχεις ό,τι roadster και να πάρεις σε αυτή τη κατηγορία χρημάτων και προφανώς θα είναι και αρκετά ταλαιπωρημένα. Επίσης πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος ότι είναι κουραστικα σε ταξίδια (θόρυβος από τριγμούς και στροβιλισμούς αέρα, σχεδόν ανύπαρκτο πορτ-μπαγκάζ κτλ) και ότι μπορείς να έχεις μαζί σου μόνο άλλον έναν (μια φορά κατάφερα και έβαλα 2 γκόμενες στη θέση του συνοδηγού αλλά πόνεσε η ψυχή μου με τόσο στριμωξίδι εκεί μέσα). Εμένα μετά από κάποιο διάστημα με κούρασε όλο αυτό και μεγαλώνοντας ξενέρωσα λίγο μιας και το είχα ως μοναδικό αμάξι. Αυτά πρέπει να τα έχεις σαν δεύτερα για την κ@υλα σου, αλλά που τέτοιες εποχές. Όμως με 3.000 θα πάρεις ένα αμάξι ξεχωριστό που κάποτε κάποιοι (όπως εγώ) το αγόρασαν με 30.000 ευρώ και για μένα πολύ πιο όμορφο και αρκετά πιο ευρύχωρο (για την κατηγορία του) από το miata, τόσο στη καμπίνα, όσο στο πορτ-μπαγκαζ. Και θά'ναι το πολύ δεκαετίας, όχι παμπάλαιο. Σίγουρα δεν θα το πουλήσεις εύκολα αν το πάρεις (το παντρεύεσαι) αλλά με τόσα που το παίρνεις δεν βγαίνεις χαμένος. Άσε που είναι εντελώς πορωτικό να ακούς την μηχανή πίσω από τα αυτιά σου (είναι κεντρομήχανο). Αν δεν ήταν τα διπλά τέλη-ασφάλειες-βενζίνες (έχω δίλιτρο τώρα) μα τω θεώ θα ξανάπερνα ένα, μου λείπει πολύ ώρες-ώρες (ειδικά τα καλοκαιρινά βραδάκια). Σκέψου όμως πολύ καλά αν όντως θες roadster ή απλά ένα κάμπριο να ανοίγεις την κουκούλα. Είναι δύσκολα στη συμβίωση τα roadster (σαν τις περισσότερες γκόμενες ένα πράγμα). Σε απλά κάμπριο υπάρχουν πιο βολικές προτάσεις, όπως είπαν και οι προηγούμενοι, αλλά σαφως λιγότερο ξεχωριστές. Δεν έχω καμία σχέση με την αγγελία, απλά σου έβαλα το πιο φτηνό για να δεις ότι μπορείς να πάρεις και κάτι τέτοιο.
Apoll Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2012 Ο OP έχει σκεφτεί MR2 MK3; To οποίο βέβαια έχουν βγάλει το pre-cat από το manifold και δεν έχει καταλήξει στον κινητήρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα