Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Dafuq did just i read? :shock: :shock: :shock:

 

Sony ήθέλε. Sony Πλήρωσε. Τα ανταλλακτικά από εταιρεία και να το επισκευάσει στο επισκευαστικό της κέντρο είναι πανάκριβα.

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Αν το έψαχνε στην χειρότερη θα πήγαινε κάπου στα 180-200€ max.

 

Ακριβώς !!

Τόσο περίπου κόστιζε το πανελ που έβαλα εγώ.

Συγκεκριμένα, το πάνελ της sony που έβαλα (1920x1080) κόστιζε, αν θυμάμαι καλά, 240e.

Το αρχικό ήταν led 1600x900 και κόστιζε 160e. To κράτησαν μισοτιμής και όλη η αλλαγή

μου κόστισε 160e.

To πλαίσιο δεν θα έκανε την αλλαγή και φυσικά αν εξαρχής αγόραζα sony θα πλήρωνα

σχεδόν 400ε παραπάνω, τελείως ασύμφορο.

 

-

  • Like 1
Δημοσ.

Καλά και δεν του πέρασε στο μυαλό για πιο λόγο είναι τόσο ψιλά η τιμή? Και γιατί δεν ήρθε σε εσάς/εσένα?

Δημοσ.

Καλά και δεν του πέρασε στο μυαλό για πιο λόγο είναι τόσο ψιλά η τιμή? Και γιατί δεν ήρθε σε εσάς/εσένα?

 

Του είπανε ότι θα κοστίσει κάπου στα 150 ευρώ να το στείλουνε Βέλγιο και όσο κάνει η οθόνη , αυτός νόμιζε ότι με ένα 150άρι max ακόμα θα καθαρίσει δηλαδή σύνολο 300(μιας και από ότι είπε δεν βρήκε κάπου παρόμοια οθόνη να την αλλάξει). Εντωμεταξύ οι πονηροί από το κατάστημα δεν του είπανε τελική τιμή για αυτό μπήκε και στο τρυπάκι. Όταν ήρθε η σούμα όμως... την έπαθε.Δεν ήρθε σε εμάς/εμένα λόγω ότι δεν μας ήξερε τότε και νόμιζε ότι καλύτερο θα ήτανε να πας στην αντιπροσωπεία. Το πάθημα έγινε μάθημα όμως.

Δημοσ.

Του είπανε ότι θα κοστίσει κάπου στα 150 ευρώ να το στείλουνε Βέλγιο και όσο κάνει η οθόνη , αυτός νόμιζε ότι με ένα 150άρι max ακόμα θα καθαρίσει δηλαδή σύνολο 300(μιας και από ότι είπε δεν βρήκε κάπου παρόμοια οθόνη να την αλλάξει). Εντωμεταξύ οι πονηροί από το κατάστημα δεν του είπανε τελική τιμή για αυτό μπήκε και στο τρυπάκι. Όταν ήρθε η σούμα όμως... την έπαθε.Δεν ήρθε σε εμάς/εμένα λόγω ότι δεν μας ήξερε τότε και νόμιζε ότι καλύτερο θα ήτανε να πας στην αντιπροσωπεία. Το πάθημα έγινε μάθημα όμως.

 

Όπως μου έλεγε ο παππούς όταν ήμουν πιο μικρός (πριν 4-5 χρονια) ''Χτύπησες?, καλά να πάθεις, αυτά παθαίνεις όταν κανεις μ*λ*κίες''

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή δουλεύω σε κατάστημα και συγκεκριμένα στο Service, εκτός εγγύησης δεν συμφέρει ούτε καν. Πελάτη μας τον έχουνε εξαπατήσει από την Sony. Είχε λήξει μια εβδομάδα από την εγγύηση και η οθόνη του έβγαζε γραμμές. Του είπανε θα κοστίσει 150 ευρώ να το στείλουνε Βέλγιο (δεν έχει η sony επισκευαστικό κέντρο στην ελλάδα) με courier και όσο πάει η οθόνη. Τελικό κόστος ... κρατηθείτε.... 600 ευρώ.(Βέβαια το είχε πάρει και 2 χιλιάρικα πριν 4 χρόνια με 17.4 Led).

 

Αν το έψαχνε στην χειρότερη θα πήγαινε κάπου στα 180-200€ max.

 

σονυ 4ετιας, εκτός εγγύησης λόγω ελλατωματικής κάρτας γραφικών ndvidia, δηλαδή όχι δικού μου προβλήματος, το πήραν με κούριερ το φτιάξαν και παρακολουθούσα με το track id ακριβώς τι γινόταν κ που ήταν το λαπτοπ , φρανκφούρτη - βέλγιο έκανε τα ταξιδάκια του κ μου το στείλαν με ενα γραμμα συγνώμης και υπογραφή του υπεύθυνου και ένα πανάκι καθαρισμού δώρο και το λαπτοπ αγρατζούνιστο και διορθωμένο.

το σερβις της sony για μενα είναι απλα super.

 

μου ανέφεραν πριν το στείλω σε περίπτωση που ήταν άλλη η βλάβη και δεν δεχόμουν την επισκευή θα πλήρωνα τα μεταφορικά 50 ή 100ευρώ αν θυμάμαι καλά.

Δημοσ.

σονυ 4ετιας, εκτός εγγύησης λόγω ελλατωματικής κάρτας γραφικών ndvidia, δηλαδή όχι δικού μου προβλήματος, το πήραν με κούριερ το φτιάξαν και παρακολουθούσα με το track id ακριβώς τι γινόταν κ που ήταν το λαπτοπ , φρανκφούρτη - βέλγιο έκανε τα ταξιδάκια του κ μου το στείλαν με ενα γραμμα συγνώμης και υπογραφή του υπεύθυνου και ένα πανάκι καθαρισμού δώρο και το λαπτοπ αγρατζούνιστο και διορθωμένο.

το σερβις της sony για μενα είναι απλα super.

 

μου ανέφεραν πριν το στείλω σε περίπτωση που ήταν άλλη η βλάβη και δεν δεχόμουν την επισκευή θα πλήρωνα τα μεταφορικά 50 ή 100ευρώ αν θυμάμαι καλά.

 

Αυτό είναι ενδιαφέρον για τον πελάτη, όχι σαν κάποια αλλα καταστήματα που χέστηκαν για τον πελάτη και το μονο που τους ενδιαφέρει είναι το πως θα βγάλουν παραπάνω χρήματα.

Δημοσ.

σονυ 4ετιας, εκτός εγγύησης λόγω ελλατωματικής κάρτας γραφικών ndvidia, δηλαδή όχι δικού μου προβλήματος, το πήραν με κούριερ το φτιάξαν και παρακολουθούσα με το track id ακριβώς τι γινόταν κ που ήταν το λαπτοπ , φρανκφούρτη - βέλγιο έκανε τα ταξιδάκια του κ μου το στείλαν με ενα γραμμα συγνώμης και υπογραφή του υπεύθυνου και ένα πανάκι καθαρισμού δώρο και το λαπτοπ αγρατζούνιστο και διορθωμένο.

το σερβις της sony για μενα είναι απλα super.

 

μου ανέφεραν πριν το στείλω σε περίπτωση που ήταν άλλη η βλάβη και δεν δεχόμουν την επισκευή θα πλήρωνα τα μεταφορικά 50 ή 100ευρώ αν θυμάμαι καλά.

 

Έπεσες καθαρά σε περίπτωση που σε εξυπηρέτησαν(ενώ σε αυτή που σου είπα τον εξαπάτησαν). Η sony/dell έχει το κορυφαίο Service αλλά η οθόνη παραμένει οθόνη και στην κρίση του καθένα που θα σε εξυπηρετήσει πέφτεις αν θα στην αλλάξει χωρίς χρέωση ή όχι.

 

Εγώ θα σου πω περίπτωση με το κινητό μου , που το έστειλα στην Lg εκτός εγγύησης για αναβάθμιση λογισμικού (λόγω ότι όσο και να το έψαξα δεν μπορούσα να το κάνω μόνος μου λόγω μοντέλου) και μου το κάνανε τσάμπα . Αλλουνού παιδιού στο φόρουμ του ζήταγαν 50 ευρώ. ΌΠως σου ειπα καθαρά έπεσες στην περίπτωση :P

Δημοσ.

εγώ μίλησα κατευθεία με sony europe/ greece με 800 κάτι τηλ με αστική χρέωση που βγήκε η γραμμή όμως στην γαλλία και η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ήταν ελληνίδα. Δεν ανακατεύτηκα με ελληνες αντιπροσώπους κ σέρβις.

Δημοσ.

εγώ μίλησα κατευθεία με sony europe/ greece με 800 κάτι τηλ με αστική χρέωση που βγήκε η γραμμή όμως στην γαλλία και η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ήταν ελληνίδα. Δεν ανακατεύτηκα με ελληνες αντιπροσώπους κ σέρβις.

 

Ε είδες για αυτό :P

Δημοσ.

Mα καλα,χαλαει acer λαπτοπ και υπαρχει κοσμος που το πηγαινει στο πλαισιο για επισκευη?Και τι ειναι το πλαισιο,επισκευαστικο παντος τυπου και ειδους?

Οποτεδηποτε χαλασει κατι θα πρεπει να ΨΑΧΤΟΥΜΕ ΚΑΛΑ,ο κοσμος βαριεται ,βιαζεται,δεν ξερει και περναει απο ενα πλασιο και μπανει μεσα,θα πρεπει λοιπον να ψαχτουμε καλα να βρουμε ενα επισκευαστικο που φτιαχνει λαπτοπ και να το στειλουμε για επισκευη.

Στην χειροτερη το στελνουμε στην εκαστωτε αντιπροσωπεια,εκει ομως η επισκευη μπορει να πονεσει πολυ,γιατι για ενα power jack δινουνε προσφορα για board.

Στο πλαισιο ειμαι σιγουρος οτι δεν εχουν τροφοδοτικο να ξεκινησουν ενα acer ,ή αντε και να εχουν τροφοδοτικο ρυθμιζομενο ,δεν θα εχουν βυσμα και ουτε καν θα ξερουν να το ξεκινησουν,οποτε διαγνωση:προβλημα στο board

Δημοσ.

Είναι μαγαζί που επισκευάζει υπολογιστές. Θα έπρεπε να έχει τεχνογνωσία πάνω σε αυτό , αντα αυτού έχει κάτι πακιστανούς να δουλεύουνε(δουλεύουνε 12 ώρα με 0 γνώση και 0 λεφτά).

 

Εγώ στην εταιρεία που είμαι γιατί επισκευάζουμε παντού είδους ανεξαρτήτου μάρκας λάπτοπ/πισί. Γιατί έχουμε τεχνογνωσία και δεν προσπαθούμε να απατήσουμε τον πελάτη.

 

Από την στιγμή που έχει Service δικαιούσαι να σου πει τι έχει το λάπτοπ σου. Και παιδιά μην πάτε ποτέ πισί στο πλαίσιο νομίζουνε ότι τα 9/10 προβλήματα λύνονται με format.

Δημοσ.

Σήμερα στο servis ήθελαν να μου αλλάξουν χαλασμένη ψήκτρα επεξεργαστή σε εγγύηση (φίλου) με άλλη μεταχειρισμένη.. Στην διαμαρτυρία μου το servis προσπαθούσε να δικαιολογήσει τ'αδικαιολόγητα.. κατέβηκα στον προϊστάμενό και ζήτησα εξηγήσεις,ανέβηκε πάνω άνοιξε έναν σφραγισμένο celeron και μου παρέδωσε την ψήκτρα με τα χέρια του..(και μπράβο του). Ζητάμε το αυτονόητο,αν δεν μας καλύψουν τότε ενυπόγραφα και επί τόπου ζητάμε να μας εξηγήσουν το γιατί,η να υπογράψει ο υπεύθυνος καταστήματος το δελτίο του servis..

  • Like 1
Δημοσ.

Είνaι μaγaζί που επισκευάζει υπολογιστές. Θa έπρεπε νa έχει τεχνογνωσίa πάνω σε aυτό , aντa aυτού έχει κάτι πaκιστaνούς νa δουλεύουνε(δουλεύουνε 12 ώρa με 0 γνώση κaι 0 λεφτά).

 

 

Tι εινaι?

Εινaι μaγaζι που πουλaγε υπολογιστες κaι κaτοπιν φερνοντaς κaι τa χρεπιa τa turbox κληθηκε νa τa υποστηριξει.

Νa εχει τεχνογνωσιa πaνε σε τι?

Σε λaπτοπ 30 ετaιρειων?Σε hardware?Σε συνaρμολογηση,σε τι aπ'ολa?

Μπορω νa πaω τa ηχειa τa logitech κaι νa τους πω φτιaχτε τa?Γιaτι δεν εχετε τεχνογνωσιa?

Μην μπερδευετε τa επισκευaστικa κεντρa της γωνιaς,που aμa πετυχεις κaλο κaνει πaπaδες,aλλaζει aκομa κaι aντιστaση bρaστηρa,με το service του πλaισιου που εχει φτιaχτει aρχικa νa κaνει ενa φυσημa κaι νa baζει πaστa στον επεξεργaστη.

Η aνaπτυξη κaι τεχνογνωσιa εινaι μηδεν σε aυτο το μaγaζι,γιaτι aν aλλaζεις τεχνικους σaν τa πουκaμισa το μονο που μπορεις νa κaτaφερεις εινaι νa εχεις πaντa μaθητευομενους με μισθο πεινaς,εσυ τους λες πaκιστaνους,εγω μaθητευομενους.

Εaν δεν στηριχτει το κaθε aφεντικο στον τεχνικο,νa περaσουν τa χρονιa,νa aποκτησει τεχνογνωσιa,νa δει bλabες,νa διabaσει,νa μaθει κaι φυσικa νa εμπιστευτει τον τεχνικο του,τοτε,SERVICE δεν γινετaι.

Διεκπaιρεωτες μπορει νa εχει,τεχνικους με τιποτa.

 

πως γρaφτηκε ετσι χaλιa το μηνυμa ουτε κaι ξερω

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Γενικα και εγω εχω κακη εμπιρεια με τα προιωντα turbox-x 3 3 φορες με προβλημα και στο πλαισιο συνενοιηση φυστικη απο τοτε δεν αγγιζω τιποτα turbo-x.

Αλλες μαρκες να ειμαι εξασφαλισμενος φιλοι μου ...

Συμβουλη μου ... μακρια απο turbo-x.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...