Προς το περιεχόμενο

Αγορά ψηφιακής FUJIFILM FINEPIX W1 REAL 3D


BluEDr4g0n

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

θέλω να αγοράσω την FUJIFILM FINEPIX W1 REAL 3D την οποια την βρηκα να την αγοράσω 149euro άλλα είμαι τελείως άσχετος. Δεν είχα ποτέ μου φωτογραφική και την θέλω να ξεκινήσω ερασιτεχνικά γιατί μου αρέσει η φωτογραφία. Οι φωτογραφικές που είναι 3D μπορούν να βγάλουν και τις κανονικές τις παραδοσιακές τις παλιές φωτογραφίες η μόνο 3D?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η μηχανη που κοιτας,στα τελευταια κοματια της παραγωγης πουλιοταν στα 100-120 ευρω.ειναι μια απλη κομπακτ με την μονη εξτρα δυνατοτητα της τρισδιαστατης φωτο.την οποια μπορεις να δεις σαν 3d μονο στην οθονη της,ή στην οθονη που πουλουσε μαζι με την μηχανη,στις αρχες της παραγωγης.δεν ξερω αν μπορεις να την δεις στις καινουριες τιβι με 3d. χωρις τις ειδικες συσκευες απεικονισης,θα τις βλεπεις σαν απλες φωτο,συμφωνα με οσα λεει εδω.(αλλά στα σχολια διαβασα για εξτρα λογισμικο μετατροπης,αρα μπορει και να μην μπορεις να δεις σαν απλες τις τρισδιαστατες,αν δεν τις μετατρεψεις πρωτα.....)

 

http://www.photograp.../image_quality/

 

εννοειτε οτι βγαζει και απλες φωτο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η μηχανη που κοιτας,στα τελευταια κοματια της παραγωγης πουλιοταν στα 100-120 ευρω.ειναι μια απλη κομπακτ με την μονη εξτρα δυνατοτητα της τρισδιαστατης φωτο.την οποια μπορεις να δεις σαν 3d μονο στην οθονη της,ή στην οθονη που πουλουσε μαζι με την μηχανη,στις αρχες της παραγωγης.δεν ξερω αν μπορεις να την δεις στις καινουριες τιβι με 3d. χωρις τις ειδικες συσκευες απεικονισης,θα τις βλεπεις σαν απλες φωτο,συμφωνα με οσα λεει εδω.(αλλά στα σχολια διαβασα για εξτρα λογισμικο μετατροπης,αρα μπορει και να μην μπορεις να δεις σαν απλες τις τρισδιαστατες,αν δεν τις μετατρεψεις πρωτα.....)

 

http://www.photograp.../image_quality/

 

εννοειτε οτι βγαζει και απλες φωτο....