Πέτρος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Πλησιάζω να το βγάλω, νομίζω... Όλοι οι πλανήτες 100%, μένει ένα vault, σχεδόν όλα τα πρωτο-δευτερεύοντα βγαλμένα ή σχεδόν...από πείσμα και μόνο ασχολούμαι. Η μέρα της Μαρμότας το παιγνίδι, χωρίς καν το ενδιαφέρον ή το αστείο της, χωρίς κανένα τελικό στόχο. Βλαστήμησα στο flophouse, όσο λίγο. Κάποιο trigger είχε κολλήσει, κι όσους κι αν έτρωγα, όσους συναγερμούς κι αν απενεργοποιούσα κλπ, εμφανίζονταν εχθροί στη μέση του διαλόγου, στη μέση των κτιρίων, στη μέση του ουρανού κλπ...έμπαινα σε κτίρια και άκουγα διαλογους ανάμεσα σε NPCs οι οποίοι δεν βρίσκονταν πουθενά...μαγεία. Αυτό, όχι 1-2 φορές...5 το έπαιξα, από διαφορετικά saves, και με ενδιάμεσα άλλα βήματα μπας και συνέλθει. Στους τελευταίους "πλανήτες", το παιγνίδι αναλώνεται σε "πήγαινε εκεί και πάτα Ε" ή "σκότωσε αυτούς", και τίποτα άλλο. Ακόμα χειρότερα, οι "γρίφοι" είναι επιπέδου "βρες από πού θα ανέβεις στην μαλακοκορυφή για να πατήσεις το Ε", γιατί το ζήτημα ήταν το άλμα... 3 1
panagiotis54 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) προσωπικα δεν μου παει καν η καρδια να το τελειωσω....προτιμω να βαλω τα παλια με τα καινουργια mods που εχουν βγει και να δοκιμασω αλλες επιλογες που δεν εκανα κτλ Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από panagiotis54 1
gatokoritso Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2018 αυτο το παιχνιδι αν δεν το λεγανε mass effect θα ειχε πολυ καλυτερη μοιρα εστω και με τα bugs και το γελοιο διαλογο...ελπιζω μια μερα να εχω το κουραγιο να το ξαναπιασω. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 20 ώρες πριν, gatokoritso είπε αυτο το παιχνιδι αν δεν το λεγανε mass effect θα ειχε πολυ καλυτερη μοιρα εστω και με τα bugs και το γελοιο διαλογο...ελπιζω μια μερα να εχω το κουραγιο να το ξαναπιασω. Αυτο ακριβως ειχα πει και εγω στην αρχη οταν πρωτοβγηκε και το τελειωσα. Το κυριο προβλημα ειναι το ονομα που κουβαλαει και ο θρυλος που εχει στις πλατες του, οποτε ηταν καταδικασμενο για σκληρη κριτικη εξ αρχης. Οταν βγαινει mass effect απαιτεις πολυ υψηλα standards.. Τωρα που μας τελειωσε βεβαια να δω τι θα κανουμε αλλα οκ..
Πέτρος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 20 ώρες πριν, gatokoritso είπε αυτο το παιχνιδι αν δεν το λεγανε mass effect θα ειχε πολυ καλυτερη μοιρα εστω και με τα bugs και το γελοιο διαλογο...ελπιζω μια μερα να εχω το κουραγιο να το ξαναπιασω. Πολλά, πάρα πολλά bugs. Όσο συμπληρώνω ώρες, τόσα περισσότερα βρίσκω. Πολλοί κακοί διάλογοι. Animations, είτε σε πρόσωπα είτε σε κίνηση, απαράδεκτα. Ο Path, τρέχει σα χ.σμένος, και είναι ο κύριος χαρακτήρας, για όνομα. Κυρίως ιστορία, επιεικώς μέτρια. Οι δευτερεύουσες, για πέταμα με ελάχιστες εξαιρέσεις. Ανούσιες αποστολές, ανούσια πρόοδος, ανούσια εξέλιξη του χαρακτήρα, εντελώς ανούσιες επιλογές. Οι Loyalty missions...meh...μόνο της Cora, κάπως, κάτι έλεγε. Μάχες...το δυνατό σημείο που διάβαζα...ακόμα πιο ανούσιες από το 3. Ειδικά οι architects...αδιανόητα προβλέψιμοι αντίπαλοι (όπως όλοι). Sorry, αλλά το παιγνίδι είναι rail shooter πλέον, όχι open world. Ο απόλυτος εκνευρισμός, το πέρα-δώθε. Πήγαινε στον πλανήτη, πάτα Ε σε ένα σημείο, κάνε το διάλογο της μίας γραμμής, πήγαινε στον παραδίπλα πλανήτη, κάνε το ίδιο, πήγαινε στον ISS τελικά, για να πατήσεις κι εκεί Ε. 5/10, και πολύ του είναι. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Ένα πράγμα με το crew είναι πώς δεν μπορείς να διώξεις κάποιον/α, δηλαδή Liam, ειδικά μετά την loyalty mission του...αν είχα την επιλογή, θα ήμουν στο τσακ να του δείξω τι θα έκανε ο Javik back in his cycle.
tsioulak Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 50 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Πολλά, πάρα πολλά bugs. Όσο συμπληρώνω ώρες, τόσα περισσότερα βρίσκω. Πολλοί κακοί διάλογοι. Animations, είτε σε πρόσωπα είτε σε κίνηση, απαράδεκτα. Ο Path, τρέχει σα χ.σμένος, και είναι ο κύριος χαρακτήρας, για όνομα. Κυρίως ιστορία, επιεικώς μέτρια. Οι δευτερεύουσες, για πέταμα με ελάχιστες εξαιρέσεις. Ανούσιες αποστολές, ανούσια πρόοδος, ανούσια εξέλιξη του χαρακτήρα, εντελώς ανούσιες επιλογές. Οι Loyalty missions...meh...μόνο της Cora, κάπως, κάτι έλεγε. Μάχες...το δυνατό σημείο που διάβαζα...ακόμα πιο ανούσιες από το 3. Ειδικά οι architects...αδιανόητα προβλέψιμοι αντίπαλοι (όπως όλοι). Sorry, αλλά το παιγνίδι είναι rail shooter πλέον, όχι open world. Ο απόλυτος εκνευρισμός, το πέρα-δώθε. Πήγαινε στον πλανήτη, πάτα Ε σε ένα σημείο, κάνε το διάλογο της μίας γραμμής, πήγαινε στον παραδίπλα πλανήτη, κάνε το ίδιο, πήγαινε στον ISS τελικά, για να πατήσεις κι εκεί Ε. 5/10, και πολύ του είναι. Αυτοί που λένε για τις μάχες οτι ήταν καλές, συνήθως μιλάνε για τα physics και την κίνηση στις μάχες, τα οποία ηταν όντως πολυ καλά (οπως ηταν και τα physics με το όχημα), το πρόβλημα με τις μάχες είναι οτι το ai (και των εχθρών και των συμμάχων) ηταν ηλίθιο και ηταν μικρή η γκάμα των αντιπάλων. Α! και φυσικά εφόσον η ιστορία μας αφήνει αδιάφορους τοτε και οι μάχες δεν μας συναρπάζουν τόσο πολύ. 2
Πέτρος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 3 ώρες πριν, tsioulak είπε Αυτοί που λένε για τις μάχες οτι ήταν καλές, συνήθως μιλάνε για τα physics και την κίνηση στις μάχες, τα οποία ηταν όντως πολυ καλά (οπως ηταν και τα physics με το όχημα), το πρόβλημα με τις μάχες είναι οτι το ai (και των εχθρών και των συμμάχων) ηταν ηλίθιο και ηταν μικρή η γκάμα των αντιπάλων. Α! και φυσικά εφόσον η ιστορία μας αφήνει αδιάφορους τοτε και οι μάχες δεν μας συναρπάζουν τόσο πολύ. Καταλαβαίνω τι λες, αλλά κι αυτό ακόμα (physics), δεν το βλέπω. Δεν γίνεται να τραβάω hs στην ευθεία, και ο νεκρός να εξακοντίζεται στο πλάι. Ok, έχει πλάκα μέχρι ένα σημείο το χοροπηδητό με το jetpack, αλλά πόσο? Συνειδητά, δεν ασχολήθηκα παρά ελάχιστα με biotics, οπότε δεν ξέρω πως λειτουργεί εδώ η "δύναμη" (Pull/grab/push/we), στα προηγούμενα είχε όντως καλές στιγμές. Για το Nomad...μόνο στους πάγους είχε κάποιο ενδιαφέρον. Στα υπόλοιπα περιβάλλοντα ήταν επιεικώς γελοίο, ειδικά με το "drift mode". H τελευταία σου πρόταση, εννοείται πως με καλύπτει απόλυτα. 1
Πέτρος Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Πάει, πέρασε, και τίποτα δεν άφησε πίσω του. Από τις τελευταίες 4-5 ώρες (από το Hunting the Archon) έως το τέλος...1.5 ώρα παιγνίδι (πίου πίου της πλάκας) και το υπόλοιπο τρέχα πέρα-δώθε από πλανήτη σε πλανήτη για να πατήσεις "Ε" σε ένα σημείο για 3''. Κρίμα, για το όνομα. Μου αρέσει που στο "τέλος" αφήνει και υποσχέσεις, με το "αφεντικό".
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 11 λεπτά πριν, Πέτρος είπε [...] Μου αρέσει που στο "τέλος" αφήνει και υποσχέσεις, με το "αφεντικό". Πρώτον, ήρωας. Δεύτερον, προφανώς το σχέδιο ήταν να το συνεχίσουν, αλλά επειδή δεν σωζόταν με κανένα PR campaign το συγκεκριμένο, τράβηξαν την πρίζα, θα περιοριστούν σε νουβέλες κτλ. Τουλάχιστον δεν ακούσαμε πάλι το ίδιο σότο περί "καλλιτεχνικού οράματος". Κρίμα, όμως, εξαιρετικός κόσμος, πάμπολλες προοπτικές, και πήγαν και το έθαψαν με τις επιλογές τους. Ίσως σε βάθος χρόνου, από το πουθενά... Να έχει ξεχαστεί καλά το κάζο. 2
Greygore Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 14 minutes ago, Snoob said: Κρίμα, όμως, εξαιρετικός κόσμος, πάμπολλες προοπτικές, και πήγαν και το έθαψαν με τις επιλογές τους. Ίσως σε βάθος χρόνου, από το πουθενά... Να έχει ξεχαστεί καλά το κάζο. Σε 3-4 χρόνια άνετα κάποιο "reboot" όπως έγινε και με το Mirror's Edge. Το μόνο που ελπίζω όμως είναι να το δώσουν σε κανένα "νέο" studio (με την έννοια να μην είναι πολύ καιρό κάτω απο το label της EA) ώστε να υπάρχει ενδεχόμενο πειραματισμού/νέων ιδεών.
panagiotis54 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 μακαρυ...δεν μου αρεσαν καθολου τα ζομπια του mass effect 1...σιγουρα θα μπορουσε να εχει λιγο καλυτερο main story αν και πολυ αμφιβαλλω
Greygore Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Ξέρεις τι θα ήθελα να δω πάρα, μα πάρα πολύ σε αυτό το universe; Μια μείξη του dialogue system/quests/loyalty απο το Mass Effect 2 αλλά με gameplay σε isometric/top-down turn-based tactical combat - κάτι μεταξύ X-Com/Fire Emblem (που ενθαρρύνει το "δέσιμο" του παίκτη με τις μονάδες/χαρακτήρες του) και Commandos/Blades of the Shogun (σύστημα με εξειδικευμένες μονάδες που επιβραβεύει τους "'έξυπνους" συνδιασμούς μεταξύ τους). Κάτι τέτοιο στα χέρια ενός μικρού, νέου studio που θέλει να κάνει την διαφορά πιστεύω θα είχε εξαιρετικά αποτελέσματα. 1
Tobajara Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Αυτό που θα βγει όμως θα είναι ένα νέο Nosgoth, στην καλύτερη περίπτωση. Ένα squad-based arena multiplayer shooter στα πλαίσια του ME 2/3 online, πιθανόν με επιρροές από PUBG, και αν η EA το γυρίσει στο Deathmatch/ Overwatch στυλ να δούμε κάτι στο ύφος του Planetside 2/ Warframe. Χωρίς, εννοείται, καθόλου από την ποιότητα των παραπάνω τίτλων. Είπαμε, το παιχνίδι θα είναι σαν το Nosgoth γιατί το Mass Effect είναι νεκρό IP και αν δε φέρει εύκολο χρήμα δε ζωντανεύει ούτε με βουντού. Κύριοι, ξεχάστε τα niche μερακλίδικα ελιτίστικα μείγματα κλασσικού gameplay. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα