Πέτρος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Ε ρε ξύλο που χρειάζονται... Ούτε πρωτοεμφανιζόμενο studio τέτοιο χάλι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δεν ήταν το main BW studio, αλλά και πάλι, έγιναν διάφορα λάθη που δεν έπρεπε και τώρα...fuck... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Τι εγινε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Τίποτα που να μην έχει αναφερθεί εδώ, σε όλες τις προηγούμενες σελίδες. Απλά, όταν τα τρως όλα μαζεμένα, είναι επιεικώς γελοία η αίσθηση που αφήνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Α,τωρα το τελειωσες δηλαδη. νομιζα οτι βαλατε κανα λινκ που δεν εβλεπα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Όχι, τα γνωστά. Κάποια στιγμή παίζει να το ξαναπαίξω πατσαρισμένο (το είχα τερματίσει απατσάριστο), αλλά το ότι δεν θα έχει συνέχεια...nnnngh Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Καλα με το milking που πεφτει,θα θυμηθουν σε 5-6 χρονια και θα βγαλουν κατι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Αυτό είναι το θέμα. Αν είχε πάει καλά, θα είχαμε σύντομα συνέχεια, DLC, something. Tώρα, άντε να βρουν τι θα βάλουν στον δικό μας γαλαξία πάλι, πάλι new story / characters, Κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Από την μια καλύτερα που δεν έχει συνεχεια αλλα από την άλλη δεν υπάρχει πια σοβαρό sci-fi rpg, αλλα tbh νομίζω ότι η Bioware clearly δεν το έχει, οποτε καλύτερα που κάνει νέο IP με focus στο combat που το έχει παρα σε story/chars που είναι gtp πια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anuminas Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Που κατέληξε, για να μην πω κατέντησε η Bioware, απο εκεί που έβγαζε rpg έπη τύπου Baldurs Gate και Kotor (οπως κανει σημερα η CD Projekt με τα Witcher) να προσπαθεί να δημιουργήσει ένα κακέκτυπο του Destiny επειδή έτσι είπε η ΕΑ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiotis54 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 το cyberpunk 2077 τι θεωρειται? εχουμε καποιες ελπιδες απο εκει δηλ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsioulak Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 το cyberpunk 2077 τι θεωρειται? εχουμε καποιες ελπιδες απο εκει δηλ... Μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει λόγους να την αμφιβάλλουμε την cd project red. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Α,τωρα το τελειωσες δηλαδη. νομιζα οτι βαλατε κανα λινκ που δεν εβλεπα. Far from...μόλις τέλειωσα με το δεύτερο "χρηματοκιβώτιο". Έχω δρόμο ακόμα, βαρετό-μονότονο-επαναλαμβανόμενο. Περισσότερο με ενοχλεί που πρέπει να φύγω από τον πλανήτη, και όταν ξαναγυρίσω υποχρεωτικά για τα τριτοτεταρτεύοντα, να βρω όλους τους οχτρούς εκεί, από την αρχή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Δεν ασχολείσαι καθόλου με τα camps των εχθρών που υπάρχουν σε κάθε πλανήτη, παρά μόνο αν ψάχνεις για loot ή αφορούν κάποιο mission. Επίσης, όταν παίζεις σε αυξημένο επίπεδο δυσκολίας(θα πρότεινα το τελευταίο) οι μάχες αρκετών αποστολών φαντάζουν αδύνατες και χρειάζονται κάποια τακτική για να βγουν. Εκεί είναι και το ζουμί της υπόθεσης για να χαρείς το σύστημα μάχης στο μαξ και να έχουν αξία οι επιλογές σου στο χτίσιμο των δυνατοτήτων σου. Είναι αλήθεια ότι πολλές αποστολές είναι του στυλ "πήγαινε εκεί να δεις αν έρχομαι" κάτι που όμως το έχω δει σε πάμπολλα open world και δυστυχώς μόνο έτσι μπορείς να ανεβάζεις experience. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2017 Τα μισά sidequests και όλα τα main Parts υποχρεωτικά περιλαμβάνουν κάποιου είδους "συνάντηση" με οχτρό. Δεν με ενοχλεί αυτό. Το θέμα είναι ότι αν φύγεις από πλανήτη και ξαναγυρίσεις, όπως και είναι υποχρεωτικό, αργότερα για να προχωρήσεις κάποιες αποστολές, όχι μόνο έχουν γεννηθεί όλοι οι εχθροί πάλι στα ίδια ακριβώς σημεία, αλλά πλέον στην πέφτουν και από όλες τις μεριές μαζί, αν πας να περάσεις από πλάι/πίσω τους, και στην επόμενη γωνία πετύχεις την άλλη "ομάδα", οπότε είτε καλυπτόμενος είτε ορμώντας καταπάνω τους, μπεις στο "πεδίο δράσης" των παραπίσω/παραδίπλα. Είναι τουλάχιστον γελοίο να ασχολείσαι με Reapers/Reavers και να στην πέφτουν και 5-6 σαύρες μαζί, από τη διπλανή φωλιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα