Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δε το εχω παιξει το παιχνιδι, δε προκειτε θελω να μου μεινει στη μνημη η ομορφη τριλογια.

Αλλα μια ερωτηση : ο χαρακτηρας που αναλαμβανει ειναι αυτος που παιρνει τις αποφασεις της ομαδας (ειτε μονος του ειτε μετα απο συμβουλιο) ;

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παντως εγω το παρατησα οταν αρχισε να ανοιγει και να ζηταει αγγαρειες (grinding). Αυτο το πραγμα που κανουν τα περισσοτερα παιχνιδια ωστε να γραψουν ωρες δεν το καταλαβαινω.

 

Πλυνε πιατα, σφουγγαρισε, καθαρισε καλλιοπη, κλπ. Αν δεν το κανεις σωστα (Witcher 3) μην το κανεις καθολου ρε γαμωτο.

 

Τετοια παραπονα εχω ακουσει και για το Dragon Age: Inquisition, το οποιο δεν εχω παιξει.

 

Κριμα γιατι δεν με ειχε χαλασει και τοσο το ME: A κατα τα αλλα. Ουτρε animations, ουτε τιποτα.

 

Πάλι καλά να λες που βοηθούν στο overall planet viability και δεν υπάρχουν απλά για να υπάρχουν. Καλά αυτές χωρίς navpoint ούτε καν.

 

Δε το εχω παιξει το παιχνιδι, δε προκειτε θελω να μου μεινει στη μνημη η ομορφη τριλογια.

Αλλα μια ερωτηση : ο χαρακτηρας που αναλαμβανει ειναι αυτος που παιρνει τις αποφασεις της ομαδας (ειτε μονος του ειτε μετα απο συμβουλιο) ;

 

Pano ναι, υπάρχει κάποιο είδος council αλλα σε εισαγωγικά είσαι ένας op Specter και κανεις βασικά ότι θες σε οποιον θες οποτε θες looking like a 15 years old cry baby :D

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Αλλα μια ερωτηση : ο χαρακτηρας που αναλαμβανει ειναι αυτος που παιρνει τις αποφασεις της ομαδας (ειτε μονος του ειτε μετα απο συμβουλιο) ;

 

It's a BioWare (έστω και αν όχι του main studio) game, όπως πάντα ελέγχεις τον πιο σημαντικό χαρακτήρα στον γαλαξία. ;)

Αν και δεν έχεις κάποιες επιλογές όπως στα παλιά, π.χ. να μην πάρεις κάποιον ποτέ στην ομάδα.

 

Πάλι καλά να λες που βοηθούν στο overall planet reliability και δεν υπάρχουν απλά για να υπάρχουν. Καλά αυτές χωρίς navpoint ούτε καν.

 

Και έκανα κάμποσες χωρίς navpoint, μέχρι ενός σημείου που απλά "fuck it". Τα υπόλοιπα secondaries τα έκανα, αλλά wild goose chase = please don't do this ever again.

  • Like 2
Δημοσ.

It's a BioWare (έστω και αν όχι του main studio) game, όπως πάντα ελέγχεις τον πιο σημαντικό χαρακτήρα στον γαλαξία. ;)

Αν και δεν έχεις κάποιες επιλογές όπως στα παλιά, π.χ. να μην πάρεις κάποιον ποτέ στην ομάδα.

 

 

Αρα ουσιαστικα γινεται οτι γουσταρεις εσυ.

Οποτε ειπε ο φιλος πιο πριν, εισαι αρχηγος...

Δημοσ.

Πάντως το game με το τελευταίο patch τρέχει λίγο καλύτερα και έχει λιγότερο stutter, παρόλα αυτά έπεσα μέσα στον χαρτί με του που έσκασα habitat 7 :D Επίσης πρώτη φορα βλέπω game που το anisotropic filtering τρώει like 30fps...

Δημοσ.

@Snoob ενω συμφωνω σε ολα τα υπολοιπα μαζι σου, διαφωνω στο θεμα shepard-rider και εξηγουμαι....

Κατ'αρχην να πω οτι σε καμια περιπτωση δεν θελω να κανω το συνηγορο του διαβολου για εα/bioware(φτου κακα) αλλα.....

 

 

Με τον τροπο που ξεκινα το παιχνιδι αλλος ειναι ο ηγετης της αποστολης και ο "μικρος" παει μαζι του στον 1ο πλανητη σαν rookie training, πραγμα σχετικα λογικο αν και οχι η επιτομη της φαντασιας και της πρωτοτυπιας.

Οταν τα πραγματα δυσκολευουν και φτανει το πραγμα στο απροχωρητο ο μπαμπας-ηγετης σωζει το μπουμπουκι του μεταβιβαζοντας του ταυτοχρονα την ικανοτητα (sam) που ειναι το κλειδι για τη συνεχεια του παιχνιδιου.

Σιγουρα ο rider δεν κρυβει απο πισω του τη θητεια και τη γοητεια του μαγκα shepard αλλα οπως ο 2ος "ετυχε" και βρεθηκε στο σωστο μερος τη σωστη στιγμη ετσι "ετυχε και ο 1ος.

Ξαναλεω οτι δεν διεκδικουν οσκαρ σεναριου, αλλα....ενταξει....εχουμε δει και χειροτερα :-)

Προσωπικα το προφιλ του rider και απο που κραταει η σκουφια του δεν ειναι μεσα σε αυτα που με ενοχλησαν στο παιχνιδι, σιγουρα ομως θα μπορουσαν να εχουν κανει καλυτερα πραγματα.

End of transmission :-)

 

Δημοσ.

Δεν υπάρχει λόγος ο Ryder να μην είναι cool looking με heroic personality, η μετριότητα του στα πάντα είναι εσκεμμένη τα έχουμε πει, επίσης η όλη φάση με την θυσία του πατέρα είναι καθυστερημένη όπως την παρουσίασαν και δεν υπήρχε ίχνος epicness όπως και στο υπόλοιπο game γενικά. Δηλαδή χίλιες φορες το κλασσικό να κρεμόντουσαν από γκρεμό, περισσότερο thrill θα είχε. Τα παλιά ΜΕ έχουν φάσεις που σου σηκώνουν την τρίχα, σε αυτό προσπαθούν να σου σηκώσουν αλλα πράγματα αλλα fail ακόμα και εκεί miserably.

 

 

077.jpg

 

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης πρώτη φορα βλέπω game που το anisotropic filtering τρώει like 30fps...

Καλα,εγω δεν ειχα συναντησει game που να τραβαει τοσο ρευμα απο τη καρτα.

Την 980Τι μου την εκανε να τραβαει τοσο ρευμα που απλα μου κλεινε το πισι και αναγκαστηκα και εσπασα τις τροφοδοσιες απο διαφορετικες γραμμες.

Η 1070,εκανε power throttle με το κιλο.Μεχρι τωρα δεν εχω ξαναδει game να μου τη κατεβαζει στα 1700 mhz.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μα, το απογοητευτικό είναι ότι, ενώ σεναριακά ξεκινούσαν περίπου από το μηδέν (αυτό ήταν και το νόημα που μας έστειλαν στην Ανδρομέδα, για να μην δεσμεύονται υποτίθεται από τα διάφορα θέματα της αρχικής τριλογίας) πήγαν και έκαναν ένα reskinned παιχνίδι.

 

Πάλι οι εξωγήινοι τρέχουν πίσω από τον άνθρωπο, πάλι μηδέν αλληλεπίδραση με αυτούς πέρα από το "ερωτικό" στοιχείο, πάλι τίποτε το ουσιαστικό στις σχέσεις μεταξύ τους. Παραστάτες του ανθρώπου, ξανά, με κάτι ανούσιες ατάκες "επικοινωνίας".

 

Μπόρεσε το Jagged Alliance να χτίσει σχέσεις μεταξύ των μισθοφόρων και δεν μπορεί το ΜΕ, πέρα από το ποιον θα φιλήσεις και ποιανής τα μεμέ θα κρύβει το σεντόνι στο κρεβάτι για να πιάσουμε το rating για 16ρηδες.

 

Ακόμη και το νεποτισμό θα μπορούσαν να τον εκμεταλλευτούν ως πηγή έντασης ή δημιουργίας νέων ιστοριών κτλ.  Πατριαρχικές κοινωνίες και αντιδράσεις των γυναικών, κοινωνίες που πασχίζουν να ισορροπήσουν το ότι πατούσαν σε σκλάβους μέχρι πρόσφατα, κτλ. 'Ένα σωρό θέματα, ικανά από μόνα τους να υποστηρίξουν μια ουσιαστικά διαφορετική προσέγγιση του παιχνιδιού. 

 

Και, βέβαια, αυτά ΔΕΝ είναι πρωτοφανή: τα ίδια προβλήματα είχε και η αρχική τριλογία, όπου και πάλι ο κόσμος ήταν δομημένος γύρω από τον πρωταγωνιστή και τις γελοίες "ερωτικές" ιστορίες: καμία άλλη δυναμική μεταξύ των μελών, υπάρχουν μόνο για να περιφέρεται ο πρωταγωνιστής στο σκάφος σαν πέφτουλας και να διαλέγει ταίρι. Φυλές με προαιώνια μίση, με υφιστάμενες έχθρες, με, με, λα-λα-λα, "αγάπησέ με". (και δεν ισχυρίζομαι, βέβαια, πως τα κάνει αυτά μόνο το ΜΕ, όλοι θυμόμαστε το νιούφη στο Fallout που βγαίνει σαν χαμένος από το καταφύγιο και στην πρώτη πόλη εξουδετερώνει ή πυροδοτεί από κακία ατομική βόμβα, γιατί τι πιο φυσικό για έναν άβγαλτο από το να λύσει προβλήματα δεκαετιών και αιώνων με το καλημέρα).

 

Γι' αυτό λέω πως είναι τεράστια χαμένη ευκαιρία το Andromeda, ξεκινάς από το μηδέν, μπορείς να κάνεις τα πάντα, και δίνεις στον κόσμο μία από τα ίδια, με την κουβέντα να εξαντλείται στο patch για τον ξεχασμένο ερωτικό σύντροφο και το αν το καινούργιο rover είναι καλύτερο από το παλιό.

 

Φανταστείτε έναν κόσμο ιδωμένο μέσα από τη ματιά των Krogan ή μιας οποιασδήποτε άλλης φυλής εκτός του ανθρώπου πίσω από τον οποίο τρέχουν οι πάντες -κυριολεκτικά και μεταφορικά. 'Άλλες δομές, άλλες συμβάσεις, άλλοι περιορισμοί, άλλα σκάφη, επικοινωνία με τους χαρακτήρες, πέρα από το ποιον θα έχεις για trophy γκόμενο.

 

Το έχω ξαναγράψει, ο Minsc είναι τυπάρας γιατί είναι τρελός αλλά πάντα παίζει στο πίσω μέρος του μυαλού η περίπτωση να μην είναι, τελικά, και τόσο παλάβρας. Δεν είναι αξέχαστος γιατί τον είχες γκόμενο (και κανείς δεν σε εμπόδιζε στο πίσω μέρος του μυαλού σου να τον έχεις) αλλά γιατί είχε χαρακτήρα. 

 

Τόσα χρόνια μετά, από τα διάφορα JA και Baldur's Gate, αλλά και τα πρώτα ΜΕ, προσωπικά περίμενα κάτι καλύτερο, ωριμότερο, συνθετότερο. Ειλικρινά, χαίρομαι για όσους ευχαριστήθηκαν το παιχνίδι, αλλά προσωπικά, το βρήκα άτολμο. Το ότι προσπάθησαν να πάνε στα σίγουρα και τελικά δεν τόλμησαν τίποτε καινούργιο είναι για μένα χειρότερο από το να προσπαθούσαν κάτι δραστικά νέο και να μην τους έβγαινε.

  • Like 6
Δημοσ.

σε ενα συμπαν με 10.000 ανθρωπους πες, αργηχος εγινε το 18χρονο με 0 εμπειρια ζωης για να παιρνει αποφασης ζωης για τοσο κοσμο, ο shepard ηταν ενας στρατιωτικος που του ειχαν δωθει οδηγιες λογω των ικανοτητων του και του ειχαν και εμπιστοσυνη λογω των ικανοτητων του...ο οποιος με καλες αποφασεις να μεγαλωσει το ονομα του και να ανεβει στην ιεραρχια...στο ΜΕ ειδικα ο αντρας δεν μου εμοιαζε καν να διαθετει ηγετικες ικανοτητες, η θυληκια ryder μου εκανε καπως καλυτερη ....

 

επισης με το που μπαινω στο αεροπλανακι μου εχω επιλογες με καρδουλες σε ατομα απο το crew μου...και εντελως αντι-επαγγελματικο και ακοψο και....

  • Like 1
Δημοσ.

*The one heterosexual human romance (Cora) looks like a lesbian (awesome body though)
*The one womanly looking romanceable woman IS a lesbian (Suvi)
*Changed the entire Krogan society because it was too "patriarchal"
*Can no longer be ruthless, forcing you to play the generic, boring "I want to save everyone" protagonist
*Try to colonize and breed in a new galaxy with a 10% homosexual, 20% heterosexual and 70% bisexual society, sure, that makes sense.
*As far as I remember female pronouns were used for Asari in the trilogy, using this "gender neutral" pronouns now seems like they had some agenda
*Again, you could no longer be ruthless, that was my biggest disappointment since having that choice was one of the things I loved about Bioware
*SAM was more important to the story than the protagonist, pretty much any average soldier could have accomplish what Ryder did if the had SAM
*Many more reasons it failed but I have things to do.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...