Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχε διάφορα φαιδρά σημεία και η αρχική τριλογία (δεν αναφέρομαι μόνο σε σεναριακά κενά, αλλά και σε διαλόγους κτλ.) όμως το Andromeda είναι το κάτι άλλο. Από το νεποτισμό του γιόκα/κορούλα του μπαμπά που γίνεται αρχηγός γιατί είναι γόνος, μέχρι τον αποικισμό πλανητών που έχουν ήδη ζωή, είναι ένας αχταρμάς αστείων σεναριακών επιλογών με φαιδρές δόσεις "πολιτικής ορθότητας".

 

Συνολικά, πολλή σαχλαμάρα. Στις 40 ώρες παιχνιδιού, οι tutorial αποστολές του στυλ "πήγαινε εκεί και φέρε αυτό" δίνουν και παίρνουν. "Υλικό" απλά για να λες "πω, πω, τι καταπληκτική διάρκεια που έχει το παιχνίδι". Σαν να σκοτώνεις αρουραίους σε ένα κλασικό RPG μέχρι και πριν τον τελευταίο αντίπαλο (και δεν είναι πρωτοφανές στο Andromeda: θυμάστε τα σαμιαμίδια που σκότωνες πριν την κρυάδα με το Ντιξανόπαιδο; Ε, αυτό).

 

Τα "romances" ήταν ήδη από απροκάλυπτα σεξιστικά μέχρι εξοργιστικά κακογραμμένα, άρα δεν μπορούσε να τα ρίξει παρακάτω το Andromeda. Οι μάχες έχουν βελτιωθεί σαφώς, αλλά για ανθρώπους σαν κι εμένα, που "υπέμεναν" τις μάχες για να προχωρήσουν την ιστορία, αυτό είναι μικρή παρηγοριά. Πάντως, ήδη από τα trailer φαινόταν πως εκεί είχαν ρίξει το βάρος, και αυτό αποδεικνύεται στην πράξη.

 

Οπότε, είναι δύο οι παράγοντες που λειτουργούν καταλυτικά σε βάρος του Andromeda:

 

Το ένα είναι πως η χρονική απόσταση από ένα παιχνίδι συνήθως το εξωραΐζει στη μνήμη μας: αστοχίες και λάθη ξεχνιούνται, και μένει η συνολική αίσθηση, οπότε όταν αυτή είναι θετική (όπως σαφώς ήταν στην αρχική τριλογία) θυμόμαστε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι. Κάπως έτσι, το Andromeda, πέρα από τις αστοχίες του, έχει να αναμετρηθεί και με τη λίγο έως πολύ εξιδανικευμένη εικόνα της αρχικής τριλογίας. 

 

Το δεύτερο, είναι πως, μετά από τόσα χρόνια, περιμένεις μια εξέλιξη συνολική, όχι μόνο στο πίου-πίου. Στο σενάριο, στις αποφάσεις, στην ωριμότητα, στην όλη δομή του παιχνιδιού. Κι εκεί, το Andromeda, αν δεν κάνει βήματα προς τα πίσω, παραμένει σταθερά προγονολατρικό. Κάποια στιγμή, αναπόφευκτα νομίζω, αναρωτιέσαι: Για αυτό περιμέναμε τόσα χρόνια;

 

Ξεκάθαρα παιχνίδι για τις εκπτώσεις, κατά τη γνώμη μου.

Βασικά συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Είναι ένα παιχνίδι που εάν κόβαν το 40% του content και αφήναν κυρίως το mainstory, θα ήταν ένα καλύτερο σύνολο, παρά το ανούσιο και βαρετό συφερτό των side quests. Το έχω παρατήσει για τώρα, απλά βαριέμαι να το προχωρήσω.. κάποια στιγμή..

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Indeed και βάλε και το nomad όπως αναφέρθηκε πιο πάνω που το driving του είναι καλύτερο από driving games :D

Τρενο το Nomad.Τυφλα να χουν τα σαξοραλα.

Να κανεις πεταγματα απο βουνο ολυμπο και να ακους τις αναρτησεις λες και πεφτεις σε λακουβα στο κεντρο αθηνας (με citroen με υδραυλικη αναρτηση)-αξια ανεκτιμητη.

Γενικα ναι σε βαζουν να κοβεις βολτες κυριως γιατι σε παει και ετσι σε ολα τα σημεια του χαρτη.Δε μενει σημειο ανεξερευνητο αν κανεις ολα τα quest.

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως περα απτην πλακα,στον μονο τομεα που βελτιωθηκε το παιχνιδι πρεπει να ειναι στον τομεα του combat αν δε κανω λαθος,ολα  τα υπολοιπα πρεπει να πηραν την κατω βολτα

 

Πράγματι, το μόνο θετικό που αναφέρετε για το παιχνίδι είναι το combat.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι μόνο λόγο του καλού combat υπάρχουν άτομα που λένε ότι το παιχνίδι δεν είναι κακό και ότι κακός το κράζουμε τόσο πολύ, ότι είμαστε υπερβολικοί κτλ.

Αν και σίγουρα ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια, δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορεί να θεωρείτε καλό ένα RPG με κακό main story, ρηχό main character και companions και γεμάτο fetch quest.

 

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν άλλα είδη παιχνιδιών με καλύτερο combat να ασχοληθούν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε άλλο forum ότι κάποιος παραπονιόταν ότι το witcher 3 ήταν κακό παιχνίδι  γιατί είχε πολλά cut scenes και τον έκοβαν από την δράση!!! :shock:

 

Τα RPG είναι πρωτίστως story, characters,  main & side quests. Απαραίτητο στοιχείο και το κάλο gameplay φυσικά προκειμένου να μπορείς να τα απολαύσεις αλλά ο σκοπός του είναι να υποστηρίζει τα πρώτα και όχι το ανάποδο.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Έχεις δίκαιο Mike ως προς τον ορο rpg αλλα ξεχνάς ότι παίζουμε "action" rpgs, οποτε συνήθως σε αυτά τα games το μεγαλύτερο ποσοστό είναι combat, προσωπικά όπως είχα ξανά πει μπορώ να φάω στην μάπα όλα αυτά που ανέφερες αλλα κακό combat is a no go, στην τελική πολλά από αυτά που είπες τα κανεις skip, το combat δεν μπορείς ;). Το Witcher 3 ήταν εξαίρεση γιατί ήταν αρκετά balanced.

  • Like 1
Δημοσ.

Imo δεν ειχε κακο story so far. Το προβλημα του(που το οδηγησε στη μετριοτητα) ειναι πως; αυτο ξεδιπλωνεται κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου και οτι δεν εγινε τοσο καλη δουλεια στους χαρακτηρες και το βαθος τους σε σχεση με την ιστορια.

Δε γινεται για παραδειγμα να ανακαλυπτεις arks και να παρουσιαζεται σα να βρηκες χαλικι στο λατομειο της πεντελης...

Λειπει το wow factor και η ενταση σε διαφορα σημεια.

Η ιστορια κανει κοιλια στη μεση του παιχνιδιου βαζοντας σε να κανεις ψιλοαδιαφορα πραγματα(το σωζουν τα loyalty missions) και κορυφωνεται αρκετα καλα στο τελος αφηνοντας ορεξη για το επομενο αν ερθει και οταν.....

 

ΑΑΑ!! και το πιο αδιαφορο loot ακομα και απο τα προυγουμενα ΜΕ.

Δημοσ.

Οντως αυτο το wow factor λειπει εντονα.

Το εγραφα και οταν το ξεκινησα οτι δε σου δινει σε κανενα σημειο την εντυπωση οτι κανεις κατι το epic οπως ο shepard.

Λες και κατεβηκανε τουρισμο στην ανδρομεδα ειναι η φαση και παλευουνε να κλεισουνε ξαπλωστρες στη ψαρρου.

Και το loot,μετα απο ενα σημειο δε μαζευα καν τα remains.

Ασε που και τα hidden caches δεν ειχαν τιποτα αξιο μεσα οποτε δεν υπηρχε και λογος να τα ψαχνεις.


Α επισης δε ξερω,αλλα μου φαινεται οτι το εχουν κανει σχετικα παιδικο σε σχεση με τα προηγουμενα.

Δηλαδη αν δεν ειχε κανα fuck-shit και τις σκηνες αμα ριξεις κανα γκομενακι,το δινες ανετα σε 10χρονο.

Γενικα οι φωνες ,τα παρουσιαστικα,οι διαλογοι,οι ατακες του ryder ολα προς τα εκει μου δωσαν την αποψη οτι πηγαινε.

Μαζι με το πως κανανε τους krogan(βαλανε γυναικες μεσα,που σε ολα τα προηγουμενα ΜΕ μονο μια ειχες πετυχει αν θυμαμαι καλα,ενω τωρα τις κανανε και με ψιλη ωραια φωνη,ασχετο που ειναι ενας δεινοσαυρος),τις ασαρι(σα 15 χρονα) κτλ.

Oι turians πχ σε καμια περιπτωση δε σου δινουν την εντυπωση της στρατοκρατουμενης φυλης.

Γενικα αν κανεις τα παιξει αναποδα ,δε ξερω τι εντυπωση θα του προκαλεσουν αυτες οι αλλαγες.

  • Like 2
Δημοσ.

Έχεις δίκαιο Mike ως προς τον ορο rpg αλλα ξεχνάς ότι παίζουμε "action" rpgs, οποτε συνήθως σε αυτά τα games το μεγαλύτερο ποσοστό είναι combat, προσωπικά όπως είχα ξανά πει μπορώ να φάω στην μάπα όλα αυτά που ανέφερες αλλα κακό combat is a no go, στην τελική πολλά από αυτά που είπες τα κανεις skip, το combat δεν μπορείς ;). Το Witcher 3 ήταν εξαίρεση γιατί ήταν αρκετά balanced.

 

Απόλυτα σεβαστό, είναι καθαρά θέμα προτιμήσεων. Εγώ είμαι ακριβώς το αντίθετο. Δεν μπορώ να παίξω RPG χωρίς καλή ιστορία κτλ. Για αυτό ενώ εχω κάψει χιλιάδες ώρες στο BG, δεν ασχολήθηκα ποτέ με IWD. Γιατί θεωρώ το PS:T από τα καλύτερα παιχνίδια ever παρόλο που όποτε είχε μάχη έβριζα το παιχνίδι.

 

Απλά μου δημιουργείτε η απορία γιατί να μην ασχοληθεί κάποιος με πιο combat/gameplay oriented παιχνίδια αν αυτό ζητάει. Πχ το Gears of War έχει πολύ καλύτερο σύστημα μάχης από τα ME. Γιατί, αν δεν τον ενδιαφέρουν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός RPG, δεν παίζει εκείνο?

 

Θα γυρίσεις και θα μου πεις βεβαία, why not both? Εκεί δεν εχω να αντιπαραθέσω κάτι :unsure: 

  • Like 2
Δημοσ.

οτι να'ναι.....

 

Γιατί γκρινιάζεις???

 

Expanded male romance  ήταν το μόνο που έλειπε από το παιχνίδι για να αγγίξει την τελειότητα και τώρα το έχουμε και αυτό!

Μπράβο στην Bioware που γνωρίζει τι πραγματικά χρειάζεται ένας τίτλος της για να βελτιωθεί και να αποκτήσει βάθος! ;) :P

  • Like 4
  • Super Moderators
Δημοσ.

Είναι ελπιδοφόρο το ότι έχουν θέσει σωστά τις προτεραιότητές τους ως προς το τι χρειάζεται να βελτιωθεί στο παιχνίδι και κινούνται ανάλογα.

 

Τι, όχι;

  • Like 5
Δημοσ.

Λες και μερικά patches θα λύσουν τα προβλήματα. Επίσης πιο το κόλλημα της Bioware και πηδάει αριθμούς? Ακόμα και στην συνοχή αριθμών πρέπει να είναι διαφορετικοί? :D Προσωπικά ούτε καν μπήκα στο custom char menu και ούτε καν ασχολήθηκα με romance (αλλα δεν αρνήθηκα zero g quickie :P). Το κύριο πρόβλημα για μένα ήταν το performance που αμφιβάλλω να λυθεί.

 

Επίσης δεν ξέρω άμα έχει αναφερθεί το popping, ειδικά στο nomad τα χορτάρια άμα δεν είναι ultra κάνουν pop in στα 2 μετρα όπως και το AO που επίσης κάνει render στα 2 μετρα και βάλε και το ηλίθιο shine (ειδικά όταν στο background παίζει αρκετό AO) που έχουν οι χαρακτήρες λες και είναι Dark Souls...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...