Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το story ήταν για τα μπάζα, γενικά το παιχνίδι έπεσε σε χέρια ερασιτεχνών που το μόνο που τους ένοιαξε ήταν το πως θα περάσουν την SJW προπαγάνδα.

ρε μήτσο,άλλη καραμέλα δεν έχεις από αυτήν;

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και εκει που επαιζα πεταει μηνυμα για μνημη και κρασαρει.

Κανω reset και τωρα το παιχνιδι μενει στο loading(του save για να κανεις resume)...

Καμια ιδεα η απλα το παραταω?

 

ΥΓ.Τελικα δοκιμασα καποια παλαιοτερα save και ενα δουλεψε.

 

Σωστός, κάποια crash κάνουν corrupot τα save, επίσης απόφυγε να κανεις save κοντά σε objective/important npcs, καμια φορα τρώει κόλλημα και έχει infinite loadscreen ή άμα φορτώσει κάνει reset τα objectives ;) Επίσης άμα δεν έχεις το 1.06 το autosave έχει limit. Tbh ήταν το πιο buggy game που έπαιξα φέτος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ποτέ δεν κατάλαβα πιο ειναι το πρόβλημα σε αυτό που κάνει η Bioware και βάζει μέσα στα παιχνίδια και χαρακτήρες gay, lesbian, transexual κλπ. Λες και στην καθημερινότητά μας δεν υπάρχει μια τεράστια διαφορετικότητα στους ανθρώπους.

 

Δεχεται hate από άτομα επειδή το κάνει αυτό (το γιατι δεν μπορώ να το καταλάβω).

Δέχεται και hate από αυτά τα communities όταν δεν το κάνει απόλυτα σωστα (αλλοι keyboard warriors απο εκει)

 

Αν εν τελει το σταματήσει, θα δέχεται hate οτι δε σέβεται την διαφορετικότητα.

 

hate για το hate νομιζω, εχει γινει η Bioware στόχος πλέον και ότι κ να κάνει, ακομα και αν δώσει το νέο Baldur's Gate, θα ακούει κραξιμο απο παντου.

Δημοσ.

Μάλλον γιατί έκανε όλους τους χαρακτήρες "μετριους και καθημερινούς" σε σχέση με τους "ωραίους" εμφανισιακά χαρακτήρες που έχουμε συνηθίσει, tbh χίλιες φορες Shepard από Ryder, τα υπόλοιπα με αφήνουν αδιάφορο.

  • Like 3
Δημοσ.

Tbh ήταν το πιο buggy game που έπαιξα φέτος.

Εγω δε συναντησα ιδιαιτερα πολλα bug,ειδικα αυτα που βλεπαμε στα βιντεο,ζητημα να συναντησα 2-3 φορες.

Αλλα το πιο αστειο το παθα πριν κανα 2ωρο.

Προχωραω,κοιταω πισω και βλεπω στο πατωμα κατι σα ρομποτ-σκουπα να με ακολουθει.

Παταω και εγω scanner να δω τι στο καλο ειναι και εκεινη την ωρα βγαινει απο το πατωμα η vetra  :P

  • Like 1
Δημοσ.

Ποτέ δεν κατάλαβα πιο ειναι το πρόβλημα σε αυτό που κάνει η Bioware και βάζει μέσα στα παιχνίδια και χαρακτήρες gay, lesbian, transexual κλπ. Λες και στην καθημερινότητά μας δεν υπάρχει μια τεράστια διαφορετικότητα στους ανθρώπους.

 

Δεχεται hate από άτομα επειδή το κάνει αυτό (το γιατι δεν μπορώ να το καταλάβω).

Δέχεται και hate από αυτά τα communities όταν δεν το κάνει απόλυτα σωστα (αλλοι keyboard warriors απο εκει)

 

Αν εν τελει το σταματήσει, θα δέχεται hate οτι δε σέβεται την διαφορετικότητα.

 

hate για το hate νομιζω, εχει γινει η Bioware στόχος πλέον και ότι κ να κάνει, ακομα και αν δώσει το νέο Baldur's Gate, θα ακούει κραξιμο απο παντου.

Το πρόβλημα είναι όταν το κάνει μόνο και μόνο για να συμπληρώσει μια check list χωρίς κανένα σεβασμό ούτε στους gamers πελάτες της, ούτε στις ομάδες που θεωρεί ότι αντιπροσωπεύει. Το αποτελέσματα είναι να παρουσιάζεται κάτι που είναι αντιαισθητικό, βεβιασμένο, αφύσικο και να χαλάει το immersion.

  • Like 8
Δημοσ.

Ποτέ δεν κατάλαβα πιο ειναι το πρόβλημα σε αυτό που κάνει η Bioware και βάζει μέσα στα παιχνίδια και χαρακτήρες gay, lesbian, transexual κλπ. Λες και στην καθημερινότητά μας δεν υπάρχει μια τεράστια διαφορετικότητα στους ανθρώπους.

 

Δεχεται hate από άτομα επειδή το κάνει αυτό (το γιατι δεν μπορώ να το καταλάβω).

Δέχεται και hate από αυτά τα communities όταν δεν το κάνει απόλυτα σωστα (αλλοι keyboard warriors απο εκει)

 

Αν εν τελει το σταματήσει, θα δέχεται hate οτι δε σέβεται την διαφορετικότητα.

 

hate για το hate νομιζω, εχει γινει η Bioware στόχος πλέον και ότι κ να κάνει, ακομα και αν δώσει το νέο Baldur's Gate, θα ακούει κραξιμο απο παντου.

Ίσως ένας λόγος είναι οτι παίζουμε παιχνίδι για να ξεφύγουμε από την άθλια πραγματικότητα, αλλά αυτοί επιμένουν στην πλύση εγκεφάλου με σκ@τ@ και νοοτροπίες ξένες για τις περισσότερες κοινωνίες.

  • Like 4
Δημοσ.

Ποτέ δεν κατάλαβα πιο ειναι το πρόβλημα σε αυτό που κάνει η Bioware και βάζει μέσα στα παιχνίδια και χαρακτήρες gay, lesbian, transexual κλπ. Λες και στην καθημερινότητά μας δεν υπάρχει μια τεράστια διαφορετικότητα στους ανθρώπους.

 

Δεχεται hate από άτομα επειδή το κάνει αυτό (το γιατι δεν μπορώ να το καταλάβω).

Δέχεται και hate από αυτά τα communities όταν δεν το κάνει απόλυτα σωστα (αλλοι keyboard warriors απο εκει)

 

Αν εν τελει το σταματήσει, θα δέχεται hate οτι δε σέβεται την διαφορετικότητα.

 

hate για το hate νομιζω, εχει γινει η Bioware στόχος πλέον και ότι κ να κάνει, ακομα και αν δώσει το νέο Baldur's Gate, θα ακούει κραξιμο απο παντου.

 

Μηπως επειδη προσπαθουν ντε και καλα να μας πασαρουν μια συγκεκριμενη ατζεντα; 

Μηπως επειδη εμεις (αυτοι που αγοραζουμε παιχνιδια) δεν την γουσταρουμε την ατζεντα αυτη;

Μηπως επειδη κανει κακο στο παιχνιδι;

 

Θα εγραφα παραπανω αλλα δεν μου επιτρεπεται.

  • Like 1
Δημοσ.

Δε ξερω πως αλλα τελικα σχεδον το τερματισα.

Οτι quest ,περα απο τα tasks(που ειναι ολα σε φαση,ειμαι στο καναπε,δε μπορω να φτασω το τηλεκοντρολ,pathfinder πιαστο μου) τα εκανα.

Οπως ειχα πει το εχουν κανει λιγο του υψους και του βαθους.

Σε αλλα σημεια εχει χαρακτηριστικα ΑΑΑ τιτλου και σε αλλα β κατηγοριας.

Μονοι τους το θαψανε λιγο πολυ.

Εαν εμπλουτιζανε και λιγο το στορυ,θα αξιζε τα λεφτα του.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω δεν ειχα ιδιαιτερα θεματα με το performance.

Ειδικα με την 980 ετρεχε αρκετα καλα και ειχα απειροελαχιστο stutter(θυμαμαι 55 min επιανα και γενικα επαιζε στο 80αρι).

Με την 1070 ειχα αισθητο περισσοτερο γιατι αλλαζε χρονισμους συχνα πυκνα.

Το τελος ειναι αδιαφορο απλα.Οπως σχεδον και η ιστορια δηλαδη.Για τριλογια το λεγανε τωρα που δε πηγε καλα βεβαια δε ξερω εαν τελικα το κανουν και το συνεχισουν,αλλα το τελος αφηνει συνεχεια σιγουρα.


Α και πραγματικα αν δεν ειχε πλακα να τριγυρνας με το nomad (απο αποψη οδηγησης) ,δε παιζει να τα εκανα ολα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλλον γιατί έκανε όλους τους χαρακτήρες "μετριους και καθημερινούς" σε σχέση με τους "ωραίους" εμφανισιακά χαρακτήρες που έχουμε συνηθίσει, tbh χίλιες φορες Shepard από Ryder, τα υπόλοιπα με αφήνουν αδιάφορο.

 

απτην μια εισαι ο καθημερινος τυπας,απτην αλλη θα σωσεις και τον πλανητη μονος σου...makes sense.

 

Δηλαδη εισαι και ο Rambo,αλλα και το αμουστακο παιδι της διπλανης πορτας...Οτιδηποτε αλλο ειναι σεξιστικο και προσβλητικο για τους καθημερινους ανθρωπους και την ισοτητα της μοντερνας κοινωνιας :D

 

 

Παντως περα απτην πλακα,στον μονο τομεα που βελτιωθηκε το παιχνιδι πρεπει να ειναι στον τομεα του combat αν δε κανω λαθος,ολα  τα υπολοιπα πρεπει να πηραν την κατω βολτα

  • Like 2
Δημοσ.
Παντως περα απτην πλακα,στον μονο τομεα που βελτιωθηκε το παιχνιδι πρεπει να ειναι στον τομεα του combat αν δε κανω λαθος,ολα  τα υπολοιπα πρεπει να πηραν την κατω βολτα

 

Indeed και βάλε και το nomad όπως αναφέρθηκε πιο πάνω που το driving του είναι καλύτερο από driving games :D

  • Super Moderators
Δημοσ.

Είχε διάφορα φαιδρά σημεία και η αρχική τριλογία (δεν αναφέρομαι μόνο σε σεναριακά κενά, αλλά και σε διαλόγους κτλ.) όμως το Andromeda είναι το κάτι άλλο. Από το νεποτισμό του γιόκα/κορούλα του μπαμπά που γίνεται αρχηγός γιατί είναι γόνος, μέχρι τον αποικισμό πλανητών που έχουν ήδη ζωή, είναι ένας αχταρμάς αστείων σεναριακών επιλογών με φαιδρές δόσεις "πολιτικής ορθότητας".

 

Συνολικά, πολλή σαχλαμάρα. Στις 40 ώρες παιχνιδιού, οι tutorial αποστολές του στυλ "πήγαινε εκεί και φέρε αυτό" δίνουν και παίρνουν. "Υλικό" απλά για να λες "πω, πω, τι καταπληκτική διάρκεια που έχει το παιχνίδι". Σαν να σκοτώνεις αρουραίους σε ένα κλασικό RPG μέχρι και πριν τον τελευταίο αντίπαλο (και δεν είναι πρωτοφανές στο Andromeda: θυμάστε τα σαμιαμίδια που σκότωνες πριν την κρυάδα με το Ντιξανόπαιδο; Ε, αυτό).

 

Τα "romances" ήταν ήδη από απροκάλυπτα σεξιστικά μέχρι εξοργιστικά κακογραμμένα, άρα δεν μπορούσε να τα ρίξει παρακάτω το Andromeda. Οι μάχες έχουν βελτιωθεί σαφώς, αλλά για ανθρώπους σαν κι εμένα, που "υπέμεναν" τις μάχες για να προχωρήσουν την ιστορία, αυτό είναι μικρή παρηγοριά. Πάντως, ήδη από τα trailer φαινόταν πως εκεί είχαν ρίξει το βάρος, και αυτό αποδεικνύεται στην πράξη.

 

Οπότε, είναι δύο οι παράγοντες που λειτουργούν καταλυτικά σε βάρος του Andromeda:

 

Το ένα είναι πως η χρονική απόσταση από ένα παιχνίδι συνήθως το εξωραΐζει στη μνήμη μας: αστοχίες και λάθη ξεχνιούνται, και μένει η συνολική αίσθηση, οπότε όταν αυτή είναι θετική (όπως σαφώς ήταν στην αρχική τριλογία) θυμόμαστε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι. Κάπως έτσι, το Andromeda, πέρα από τις αστοχίες του, έχει να αναμετρηθεί και με τη λίγο έως πολύ εξιδανικευμένη εικόνα της αρχικής τριλογίας. 

 

Το δεύτερο, είναι πως, μετά από τόσα χρόνια, περιμένεις μια εξέλιξη συνολική, όχι μόνο στο πίου-πίου. Στο σενάριο, στις αποφάσεις, στην ωριμότητα, στην όλη δομή του παιχνιδιού. Κι εκεί, το Andromeda, αν δεν κάνει βήματα προς τα πίσω, παραμένει σταθερά προγονολατρικό. Κάποια στιγμή, αναπόφευκτα νομίζω, αναρωτιέσαι: Για αυτό περιμέναμε τόσα χρόνια;

 

Ξεκάθαρα παιχνίδι για τις εκπτώσεις, κατά τη γνώμη μου.

  • Like 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...