Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το char creation δεν είναι καλο, το F4 έχει καλύτερο δηλαδή, stealth δεν είχαν ποτε τα ΜΕ όπως και τα Witcher, τώρα για το λάδι όπως την βρίσκει κανεις, hf. Τα npc και διάλογοι ίσως είναι τα πιο ενδιαφέρον ever και ειδικά στο πρόχειρο γραμμένο MEA. Μονο γυναίκες είχε το game?! Seriously? Η φωνή αντιπροσωπεύει τα μούτρα μιας και δεν είναι real life, και παράμειναν πιστοί στην αρχική. Anyways βαριέμαι tbh και πολύ έκανα ανούσιο debate, προτιμώ να ignore σε ότι νάνε απλά για να ανεβαίνει το post count.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ανέκαθεν είχαν Infiltrator class τα ΜΕ και όπως έχω γράψει κι εμένα μου άρεσε το Andromeda παρ' όλα τα προβλήματά του, αλλά καλύτερο από Witcher 3, όχι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άνετα κάποιος μπορεί eg να προτιμάει το sci-fi από το epic και να περνάει καλύτερα με το Andromeda απλά σε καμια περίπτωση δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η κατά πολύ ανώτερη ποιότητα του W3 (αν όχι σε όλα στα περισσότερα games...ever), ακόμα και το χειρότερο element για πολλούς combat system του W3 παραμένει ότι καλύτερο σε epic rpg. Anyways, Ghost το bug με τα quest που σε ενόχλησε πάνω από όλα το φτιάξανε?!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Μπορω να διαμορφώσω τον χαράκτηρα μου, ανάλογα με το τι θέλω. Στο witcher ούτε stealth δεν έχει. Βάλε λάδι και κάνε κλικ (το βράδυ)

2)Η μάχη.

3) Έχεις npc που έχουν κάτι να πουν. Σε ακολουθούν, τους στέλνεις εδώ-εκεί. Όχι μόνο γυναίκες για... σαλτα (παρεμπιπτόντως γιατί δεν πηδαει ο gerard)

4) Αυτή η βαριά φωνή του gerald, πιο κλισέ πεθαίνεις

5) Έχει ενδιαφέρουσα ιστορία. Η οποία δεν ξες που θα καταλήξει. Ο άλλος ψάχνει την ciri, η οποία τελικά δεν σε χρειάζεται καν. Το παίρνει πάνω της και τελικά το wild Hunt είναι τζίφος.

 

Πέρα από τα αμέτρητα κλισέ(τα οποία συγχωρούνται για ένα game), νομίζω το χειρότερο στοιχείο του witcher 3 είναι η κάμερα στις μάχες και η έλλειψη επιλογής για first person. Κάθε φορά που ξεκινάς μια μάχη η κάμερα ανεβαίνει στο διάστημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρέσει αυτό σε τόσο κόσμο, σε σημείο που να το επιλέγουν οι ίδιοι σε όσα game προσφέρεται η δυνατότητα(π.χ. τα TES).

 

Τουλάχιστον, τα mass effect έχουν ένα εθιστικό σύστημα μάχης που είναι και ο πυρήνας ενός παιχνιδιού. Αλλά μόνο σε insanity επίπεδο δυσκολίας, για να νιώθεις την πίεση να αλλάζεις τακτικές και να μην βαριέσαι. Αναρωτιέμαι πόσα games έχουν "θαφτεί" επειδή κάποιοι "ανάπηροι" reviewers τα τερματίζουν στο κατ' ευφημισμόν normal επίπεδο δυσκολίας. Ίσως γι'αυτό η gay-ming κοινότητα έφτασε να αξιολογεί τα παιχνίδια σαν κινηματογραφικές εμπειρίες.

 

Ξεκίνησα και γω το andromeda και μπορώ να πω ότι μου δίνει την αίσθηση υπερπαραγωγής, παρά το πρόβλημα με τα animation. Ούτε είναι κακοί οι διάλογοι. Νορμάλ θα τους έλεγα. Μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που δεν μου άρεσε είναι το αυτόματο cover όταν πλησιάζεις κάποιο εμπόδιο και η αδυναμία να αλλάξεις πλευρό όσο κινείσαι κατά μήκος του εμποδίου, πράγμα που δυσχεραίνει το σημάδι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από τα αμέτρητα κλισέ(τα οποία συγχωρούνται για ένα game), νομίζω το χειρότερο στοιχείο του witcher 3 είναι η κάμερα στις μάχες και η έλλειψη επιλογής για first person. Κάθε φορά που ξεκινάς μια μάχη η κάμερα ανεβαίνει στο διάστημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρέσει αυτό σε τόσο κόσμο, σε σημείο που να το επιλέγουν οι ίδιοι σε όσα game προσφέρεται η δυνατότητα(π.χ. τα TES).

 

Τουλάχιστον, τα mass effect έχουν ένα εθιστικό σύστημα μάχης που είναι και ο πυρήνας ενός παιχνιδιού. Αλλά μόνο σε insanity επίπεδο δυσκολίας, για να νιώθεις την πίεση να αλλάζεις τακτικές και να μην βαριέσαι. Αναρωτιέμαι πόσα games έχουν "θαφτεί" επειδή κάποιοι "ανάπηροι" reviewers τα τερματίζουν στο κατ' ευφημισμόν normal επίπεδο δυσκολίας. Ίσως γι'αυτό η gay-ming κοινότητα έφτασε να αξιολογεί τα παιχνίδια σαν κινηματογραφικές εμπειρίες.

 

Ξεκίνησα και γω το andromeda και μπορώ να πω ότι μου δίνει την αίσθηση υπερπαραγωγής, παρά το πρόβλημα με τα animation. Ούτε είναι κακοί οι διάλογοι. Νορμάλ θα τους έλεγα. Μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που δεν μου άρεσε είναι το αυτόματο cover όταν πλησιάζεις κάποιο εμπόδιο και η αδυναμία να αλλάξεις πλευρό όσο κινείσαι κατά μήκος του εμποδίου, πράγμα που δυσχεραίνει το σημάδι.

 

Αυτό με το gay-ming τώρα τί είναι; Καινούργια ορολογία ή δικιά σου επινόηση;

Δεν ήξερα ότι πρέπει να ματώσω σε μια μάχη, να κάνους χίλιους δύο υπολογισμούς και να μετράω τα D20 ζάρια για να θεωρηθώ ''άντρακλας'' gamer. Σε κάποιους από εμάς, μας αρέσει να βλέπουμε να ξετιλύγειται μια ιστορία μπροστά μας, μέσα από ένα ζωντανό κόσμο γεμάτο ενδιαφέροντες χαρακτήρες. Σε κάποιους από εμάς μεγαλύτερη σημασία έχει το ταξίδι χωρίς την υπέρμετρη δυσκολία. Κάτι το οποίο το witcher μας το προσέφερε απλόχερα σε τρία συναπτά games, όπως φυσικά και το Mass Affect.

 

Συγνώμη για το off-topic αλλά ο όρος gay-ming είναι τουλάχιστον αποκρουστικός...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα απο την άτοπη σύγκριση Andromeda με Witcher 3 διαβάσαμε πως το Witcher 3 έχει άπειρους τετριμένους, κοινότυπους διαλόγους (αυτο προφανώς αφήνεται να εννοηθεί), οκ συνεχίστε.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τερτιμενη υπόθεση. Πας από μέρος σε μέρος και με το που φτάνεις έχει μόλις φύγει η ciri. Διάλογοι είναι καλοί.

 

Το mass effect λέει για μια ομάδα ανθρώπων που πάνε για αποίκηση σε νέο γαλαξία. Είναι 600 χρόνια σε καταψηξη, ο κόσμος δεν είναι κατάλληλος, έχει νέες φυλές που δεν ξέρεις τι ρόλο έχουν, κάποιοι από την αποικία είναι λαθρεμποροι, άλλοι διαμαρτυρονται γιατί δεν αποψυξαν τους συγγενείς τους, έχει προϊστορία κακών σχέσεων μεταξύ των φυλων ... Έχει ενδιαφέρον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με το gay-ming τώρα τί είναι; Καινούργια ορολογία ή δικιά σου επινόηση;

Δεν ήξερα ότι πρέπει να ματώσω σε μια μάχη, να κάνους χίλιους δύο υπολογισμούς και να μετράω τα D20 ζάρια για να θεωρηθώ ''άντρακλας'' gamer. Σε κάποιους από εμάς, μας αρέσει να βλέπουμε να ξετιλύγειται μια ιστορία μπροστά μας, μέσα από ένα ζωντανό κόσμο γεμάτο ενδιαφέροντες χαρακτήρες. Σε κάποιους από εμάς μεγαλύτερη σημασία έχει το ταξίδι χωρίς την υπέρμετρη δυσκολία.

 

Όταν υπάρχει πρόκληση στο game αναγκάζεσαι να σκεφτείς δημιουργικά και να ακονίσεις κάποιες ικανότητές σου. Αυτό σου δίνει μεγάλη ικανοποίηση στο τέλος, γιατί αισθάνεσαι ότι έγινες καλύτερος σε κάτι. Η πεμπτουσία ενός παιχνιδιού. Όσοι έχουν περάσει από τη δεκαετία του 90 καταλαβαίνουν για ποιο πράγμα μιλάω.

Διαφορετικά μιλαμε για interactive εμπειρίες, όπως πολύ εύστοχα το έθεσες, με αποκορύφωμα το "dear esther" που απλά σουλατσάριζες. Έχουν ξεχάσει οι περισσότεροι ότι η ατμόσφαιρα, το σκηνικό, οι χαρακτήρες κτλ. λειτουργούν απλά σαν γεμίσματα ή ευχάριστα διαλλείμματα τα οποία σε προετοιμάζουν και σου δίνουν κίνητρο για να φέρεις εις πέρας την επόμενη πρόκληση.

 

Καλά κάνουν μερικοί και αφοσιώνονται πλήρως στο κινηματογραφικό κομμάτι, αλλά με τη στάση τους(βλέπε χλευαστικά βίντεο για το andromeda) καταδικάζουν οποιαδήποτε καλή προσπάθεια γίνεται σε άλλους τομείς. Εξαιτίας τέτοιων ανθρώπων το gaming τα τελευταία 10-15 χρόνια άρχισε να μοιάζει με δημοσιουπαλληλική δουλειά. Απουσία χρονικής πίεσης, άπειρα saves, checkpoints, άπειρα exploits, βοήθειες για το παραμικρό κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει η επιλογή για "επίπεδο δυσκολίας" στα περισσότερα παιχνίδια.

 

Ο καθένας παίζει στο επίπεδο που του αρέσει και έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιτίας τέτοιων ανθρώπων το gaming τα τελευταία 10-15 χρόνια άρχισε να μοιάζει με δημοσιουπαλληλική δουλειά. Απουσία χρονικής πίεσης, άπειρα saves, checkpoints, άπειρα exploits, βοήθειες για το παραμικρό κτλ.

 

ελπίζω να μη με σταυρώσετε επειδή παίζω όλα τα παιχνίδια στο super easy για να διασκεδάζω πιο πολύ χωρίς να ζορίζομαι..

Ζητάω ταπεινά συγνώμη που έχω προκαλέσει τέτοιο κακό στο gaming..

 

έχω πέσει ήδη στα πόδια σας και παρακαλώ να μου χαρίσετε την ζωή..σέρνομαι..

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Whatever, και εγώ στο super easy παίζω γιατί θέλω ρεαλισμό και όχι να ρουφάν 100 σφαίρες/μαχαιριές, όταν devs αφιερώνουν χρόνο στα difficulty settings όπως για παράδειγμα στο Metro τότε ναι, Ranger το έπαιξα γιατί άλλαζε dmg, ai, accurancy, loot, hud etc, αλλα συνήθως είναι lazy και αλλάζει μονο το dmg οποτε easy και τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...