Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσωπικά δεν βιάζομαι να το παιξω, εξάλλου τώρα παιζω Torment Τides of Numenera. Λιγο αργότερα σιγουρα θα το αγοράσω και θα ασχοληθώ.

 

Fulgore δεν αναφέρθηκα σε εσενα, γενικά μιλησα για τον πολεμο που δεχτηκε το παιχνιδι εξ αιτίας καποιων "αστειων" facial animations λες και μονο απο αυτό θα κρινονταν.

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προσωπικά δεν βιάζομαι να το παιξω, εξάλλου τώρα παιζω Torment Τides of Numenera. Λιγο αργότερα σιγουρα θα το αγοράσω και θα ασχοληθώ.

 

Fulgore δεν αναφέρθηκα σε εσενα, γενικά μιλησα για τον πολεμο που δεχτηκε το παιχνιδι εξ αιτίας καποιων "αστειων" facial animations λες και μονο απο αυτό θα κρινονταν.

τελικά είναι καλό (τουλάχιστον). Όλα τα λεγόμενα ισχύουν, ευτυχώς δεν αφαιρούν ουσιαστικά από το παιχνίδι.

  • Moderators
Δημοσ.
68,5 ώρες και 96% complete.

 

Ως γνωστόν, reviewer δεν είμαι, οπότε θα είναι ολίγον αχταρμάς αυτά που γράφω και μπορεί να ξεχάσω διάφορα...

 

Story

 

Το παιχνίδι αργεί κάπως να "πάρει μπρος" στο θέμα της ιστορίας, όπως φαινόταν και από το Trial όπου λίγο πριν ξεκινήσει το σημαντικό θέμα, μας άφηνε κι ας είχαν περάσει 6 ώρες.

 

Γενικά μου άρεσε η ιστορία του. Ως συνήθως έχει και στα διάφορα sidequests, datapads, Κλπ. πολλές μικροϊστορίες και το Codex κλασσικά έχει πολλές λεπτομέρειες (αν και λείπει ο narrator αυτή την φορά).

Κλισεδιές υπάρχουν (BioWare classics), όπως και διάφορα references στην παλιά τριλογία, άλλα είναι μικρότερα και μπορεί να μην τα πιάσεις με την πρώτη, άλλα μεγαλύτερα.

 

Aν και τα sidequests κολλάνε όλα στο story, τα tasks (secondary sidequests - fetch quests σε κάθε πλανήτη) είναι το γνωστό για να γεμίσει το viability του πλανήτη στο 100% και συνήθως με το που τελειώσουν, that's it.

 

Τα loyalty missions των squadmates είναι story / directing highlights ως συνήθως, αν και 2 από αυτά δεν μου άρεσαν τόσο. Βασικά το ένα είχε τις καλές στιγμές του και το άλλο απλά μου την έδινε because of the squadmate. Θα βάλω σε spoilers αργότερα.

 

Όσο προχωράει στο στόρυ, στo Codex η Lexi κρατάει το ψυχολογικό προφίλ του Ryder και της squad, κυρίως περίληψη για το πώς και τι έχεις κάνει με τους squadmates (τα σημαντικά για το στόρυ τους, δεν λέει π.χ. "τον διαλέγεις συνέχεια στο squad"). Για τον Ryder, αναλύει πώς συμπεριφέρεται στους άλλους, ανάλογα με το τι διαλέγει (ενδιαφέρον variation είναι πού είδα σε κάποιου το προφίλ στο Reddit, ότι ο Ryder είναι casual με την ομάδα και professional on the field)

 

Για μένα, το παιχνίδι είχε τα πιο καλά σημεία του προς το τέλος, με τα loyalty quests και τα post-loyalty quests και κοντά στην τελική αποστολή, την ίδια την τελική αποστολή και επίλογο που είχε που αν και σε άλλους διάβασα ότι δεν τους άρεσε, εμένα με άφησε με ένα πολύ καλό αίσθημα ικανοποίησης και achievement, κάτι που είχα να νιώσω από το Mass Effect 2.

Αφήνει αρκετά πράγματα αναπάντητα ή sequel (DLC; ) hooks, όπως ένα που σκάει κατευθείαν στον επίλογο.

 

Σε καμιά περίπτωση δεν συμφωνώ με τα "δεν είναι Mass Effect", "δεν έχει την "ψυχή" ενός Mass Effect". Μια χαρά Mass Effect ιστορία έχει, με τα χαρούμενα, αστεία, λυπητερά και heartwarming κομμάτια της. 

 

Ryder / Dialogue system / Choices

 

Εγώ τον Scott (ναι, σκέφτηκα να τον έχω "Ghost", αλλά μου άρεσε ότι το "Scott" το χρησιμοποιούν αρκετές φορές όσοι είναι κοντά του) Ryder τον είχα casual και emotional περισσότερο με κάμποσες φορές professional και logical όποτε θεωρούσα ότι κολλάει. Αλλά κυρίως, όπως είχα πει, Peter Quil (Star-Lord) φάση.

 

Δεν με χάλασε ο χαρακτήρας του και αν είχε κάποια απάντηση που έβρισκα λίγο "eh...", τότε θα διάλεγα την άλλη (save scumming, sorry). Πάντα είχα κάτι που να με ικανοποιεί. Και αν και δεν έχει Paragon / Renegade, σκεφτόμουν πώς θα πήγαινα Paragon-like όσο γίνεται. Πάντως έχω δει ότι μπορεί να είναι και @ρχίδι ο Ryder σε κάποιες φάσεις αν το θες. Δεν είναι βέβαια ο killer Renegade που μπορούσε να είναι ο Shepard, αλλά άλλωστε δεν είναι καν το ίδιο στυλ χαρακτήρα.

Ο Shepard ήταν γνωστός εξαρχής, Commander στην Alliance, οπότε είχε πείρα σαν στρατιώτης και μπορούσε να του βγει πιο εύκολα το "might makes right".

Τα αδέρφια Ryder δεν είναι έτσι, αν και είναι μέλη της Alliance, ο Scott ήταν σε ένα φυλάκιο και η Sara έψαχνε για Prothean ruins. Οπότε δεν έχουν δει πολλά και είναι πολύ πιο άπειροι, επίσης όπως φαίνεται με αρκετούς χαρακτήρες που πήγαν στην Ανδρομέδα, έχουν μια πολύ πιο ελπιδοφόρα όψη των πραγμάτων, αφού έφυγαν πριν γίνει οτιδήποτε με τους Reapers.

To κακό με τα αδέρφια είναι ότι το αδέρφι σου, δεν έχει ρόλο στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού και προς το τέλος που αποκτάει, δεν κάνει τόσο μεγάλο αντίκτυπο. Ελπίζω στην συνέχεια να συνεργαστούν περισσότερο, θα είχε φάση.

 

Ένα θεματάκι είναι ότι μπορεί να υπάρχει σε dialogue choice παραπάνω διάλογος (π.χ. combat tips από τον Drack) και να έχει "γκριζάρει" η επιλογή, κάνοντας κάποιον να νομίζει πώς δεν έχει κάτι άλλο να πει για το θέμα. Αυτό θα έπρεπε να φωτίζει μέχρι να μπει στο "loop".

 

Πολλοί έλεγαν ότι δεν υπάρχουν επιλογές, αλλά δεν ισχύει.

Υπάρχουν αρκετές στόρυ επιλογές (που μπαίνουν και στο Codex) που θα έχουν αντίκτυπο στο μέλλον. Μερικές έχουν και στο ίδιο το παιχνίδι, αλλά άλλες δεν κάνουν κάποια διαφορά αυτή τη στιγμή και περιμένω να πέσει το άλλο παπούτσι στο επόμενο. Φυσικά υπάρχουν και μικρότερες επιλογές ή interrupts σε διάφορα story ή loyalty quests.

 

Squadmates / Tempest crew

 

Μετά την Original Trilogy, ο περισσότερος κόσμος δεν περίμενε πολλά από το νέο crew. Κλασσικά ξεκινάμε με τους 2 human squadmates (Liam, Cora) που για μένα, πάλι είναι λίγο..."κάπως" στην αρχή όπως η Ashley και ο Kaidan αλλά καλυτερεύουν. Πάλι όμως προτιμώ τους εξωγήινους (Vetra, Jaal, Drack, Peebee), I like exotic stuff.

Έχουν φάση και αρκετό character development μες στο παιχνίδι, το οποίο κυρίως κορυφώνεται στο loyalty mission του καθενός και στο post-loyalty mission. Έχει φάση ότι και στα διάφορα hubs που πας, έχει μικρούς διαλόγους μερικές φορές, σε σχέση με το μέρος.

Στο crew είναι επίσης 2 άνθρωποι (Suvi, Gil) και 2 εξωγήινοι (Kallo, Dr. Lexi).

 

Κάτι που είχε γίνει στο 3, ήταν να μιλάνε μεταξύ τους οι χαρακτήρες μέσα στο Normandy. Στο Tempest υπάρχει γενικά περισσότερος διάλογος μεταξύ τους και αρκετές φορές μιλάνε και 3 μαζί, μιλώντας για πράγματα που έγιναν σε story mission ή διάφορα δικά τους. Αυτό μου άρεσε πολύ, γιατί φαίνεται καλύτερα ο χαρακτήρας του καθενός και έχει και αυτό το δέσιμο μεταξύ τους, επίσης περπατάνε γύρω στο Tempest όταν δεν είναι στα δωμάτιά τους αρκετές φορές. Επίσης κάμποσες φορές εμφανίζονται μαζί για story cutscene και υπάρχει και προς το τέλος ένα συγκεκριμένο quest για την ομάδα το οποίο λέει πολύ. Minor -γιατί το έχουν βάλει με φωτογραφίες, κλπ παντού) spoilers:

Movie Night


 

Γενικά μου άρεσε πολύ το crew και πόσο κοντά έρχονται όλοι μεταξύ τους και με τον/την Ryder.

 

Graphics / Σκηνοθεσία

 

Ισχύει ότι πολλά dialogue animations είναι...στατικά κυρίως. Όπως και αρκετές φορές με δευτερεύοντες χαρακτήρες, δεν κουνιέται μόνη της η κάμερα (μπορείς να έχεις έναν μικρό έλεγχο με το M1 και κουνώντας γύρω).

Τα πρόσωπα θα μπορούσαν να είναι καλύτερα και κάποιες φορές οι εκφράσεις έπρεπε να είναι πιο "χτυπητές". Επίσης περισσότερα...(το πρόσωπο της Lexi υπάρχει σε κάθε Asari, αν και αλλάζουν τα markings / χρώμα, κλπ, είναι το ίδιο πρόσωπο)

Επίσης όταν πέφτει πολύ φως κατευθείαν πάνω σε χαρακτήρα, σαν να ασπρίζουν / χάνεται λεπτομέρεια (όπως στο "comparison" video).

Επίσης σε ένα story quest έχει έναν "τσακωμό" που είναι...ό,τι χειρότερο έχω δει. Δεν ξέρω τι ήθελε να δείξει ο σκηνοθέτης, αλλά ήταν η χειρότερη χορογραφία ever. Αντιθέτως, ένας άλλος καβγάς σε μπαρ (heh), είχε πολύ καλύτερη χορογραφία και ήταν πιο κοντά σε αυτό που περίμενα να παλεύει κάποιος του είδους (enough hints, spoilers later).

 

Με αυτά out of the way...το παιχνίδι είναι πολύ όμορφο στις τοποθεσίες.

Τα χρώματα είναι πολύ ωραία και γενικά screenshot/wallpaper worthy stuff.

Oι στολές είναι επίσης ωραίες, τα combat animations είναι καλά. 

Όταν υπάρχει σκοτάδι και πιο "λίγα" φώτα με χρώματα, ο φωτισμός είναι πολύ καλός και μου αρέσει πώς φαίνεται πάνω στην στολή. Είναι σε κάτι τέτοια που δείχνει η Frostbite τα καλά της. 

Στα story και loyalty missions φυσικά υπάρχει καλύτερη σκηνοθεσία, πιο καλά animations και προσοχή γενικά.

 

Θα έπρεπε να είχε πέσει προσοχή σε όλο το παιχνίδι σε αυτά, γιατί είναι πολύ όμορφο και όταν δεν είναι, είναι πολύ παράξενο να καταλάβεις γιατί κατάφερε να περάσει το όποιο testing έτσι.

 

Επίσης λέγοντας για σκηνοθεσία, κάποιο φετίχ θα είχε ο σκηνοθέτης με τις τουρμπίνες του Tempest γιατί τις περισσότερες φορές τις βλέπουμε στην κάμερα πριν ανάψουν ή γενικά αυτή την "action" γωνία που θα έβαζα εγώ σε screenshots (αλλά δεν είμαι σκηνοθέτης). Μου άρεσε όμως ότι βλέπουμε το Tempest πολλές φορές (δεν εννοώ όταν πάμε 10x φορές στον πλανήτη για το animation αλλά για τα διαφορετικά μεταξύ τους animations) σε σχέση με το Normandy που δεν είχες τόσες εξωτερικές σκηνές.

 

Sounds

 

Το ένα πράγμα που μου έκανε δυσάρεστη εντύπωση είναι πόσο "διακριτική" είναι η μουσική αυτή τη φορά. Μάλλον θα πρέπει να την ανεβάσω στα sound options για μετά, γιατί αν και ευχάριστη στο αυτί όταν ακούγεται (combat, συγκεκριμένα σημεία διαλόγων / story), δεν είχε κάποιο theme εκτός της εισαγωγής και του χάρτη που να μου έκατσε στο μυαλό, ενώ η ΟΤ είχε πολλά themes που με το πρώτο άκουσμα έμεναν. Ισχύει ότι το περιβάλλον είναι πιο "αισθητό" χωρίς μουσική (ο λόγος που στους διαφόρους πλανήτες δεν έχει συνήθως), αλλά...είναι ένα μείον για μένα, μιας και έχω ένα θέμα με την μουσική των videogames.

 

Τα όπλα ακούγονται ωραία, δεν είχα προσέξει αν ανάλογα το μέρος αλλάζει ο ήχος, αλλά το πρόσεξα (στο τέλος) που έχει ένα φαράγγι πως μέχρι και η καραμπίνα έκανε ηχώ και μου έκανε εντύπωση. Μέχρι τότε, δεν είχα σκεφτεί να δω αν παίζει κάτι τέτοιο σε όλο το παιχνίδι. 

Επίσης μου αρέσει ο ήχος του Tempest και του Nomad σε full boost. ^_^

 

Voice acting δεν είχα πρόβλημα, εκτός από μια NPC και καναδυό προτάσεις.

 

Gameplay

 

To jetpack (που αλλάζει ανάλογα το class) βοηθάει πολύ στην μετακίνηση / κάλυψη. Το νέο αυτόματο cover system δεν με χάλασε, αν και δεν δουλεύει αν έχεις το όπλο μέσα, όπως επίσης και τα powers δεν δουλεύουν μέχρι να το βγάλεις, το οποίο μπορεί να στοιχίσει.

Το ΑΙ μου φάνηκε "το γνωστό", δεν είδα κάτι περίεργο. 

Κακό ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε τα squad powers για timed combos, αλλά οι squadmates γενικά δεν κάνουν κακή δουλειά και έχουν περισσότερο health / shields από τον (τουλάχιστον τον δικό μου) Ryder, οπότε είναι tanks και χρειάστηκε μόνο λίγες φορές να σηκώσω κάποιον.

 

Το Nomad λέει πολύ στην οδήγηση. Γκάζια στο 4WD και ανεβαίνει σαν κατσίκι με 6WD.

Εντύπωση μου έκανε ότι σε πάγο γλίστραγε κανονικά και δεν έπιαναν οι τροχοί. Τώρα πώς με 6WD πιάνουν καλύτερα, δεν ξέρω ακριβώς, αλλά I'll take it.

Minor Spoilers αλλά έχει πιο μετά έναν αστεροειδή με χαμηλή βαρύτητα. Highlight Driving Fun. :D

 

+ ότι βολεύει για cover σε ανοιχτούς χώρους και με πατημένο το Τ γυρνάς στο Tempest.

 

Λέγοντας για το Tempest, θα έπρεπε να υπάρχει επιλογή όποτε γυρνάς για το αν θα απογειωθεί και δείξει όλο το animation, γιατί μπορεί να θες να πας να τσεκάρεις κάτι, οπότε απογείωση, animation, τσεκάρεις, προσγείωση, animation...

Iσχύει ότι στο galaxy map τα animations αργούν πολύ, έπρεπε να υπάρχει option για πιο γρήγορο travel. Πάντως δεν είναι loading screens γιατί αν την ώρα του ταξιδιού πατήσεις Alt-F2 (Nvidia Ansel) τότε δείχνει ότι το Tempest (το εσωτερικό του βασικά) μετακινείται κανονικά. 

Μιας και όταν φτάνουμε δίπλα σε κάτι, αυτό φαίνεται απέξω από την γέφυρα. Αυτό είναι κάτι που μου άρεσε ιδιαίτερα.

 

Έχω διαβάσει αρκετά στο Reddit πώς δεν αρέσουν τα "sudoku" puzzles όποτε βγαίνουν σε remnant chests / monoliths. Εγώ πάλι, μόνο μία φορά δυσκολεύτηκα με το pattern, οπότε δεν νομίζω να έχει κανείς πρόβλημα.

Βασικά κάτι που προσπερνάνε αρκετοί είναι πως δεν είναι μόνο 1 ξεχωριστό glyph ανά γραμμή οριζόντια και κάθετα, αλλά και στις highlighted περιοχές, οπότε απλουστεύει πολύ το πράγμα.

 

Σίγουρα έχετε δει τους Architects. Giant robotic things. Δεν μπορώ να πω ότι με δυσκόλευαν ιδιαίτερα, αλλά είχαν φάση. Σίγουρα πιο καλά από τα Thresher Maws του 1 που απλά τα βαράγαμε με το κανόνι του Mako και όταν έφταναν 10 hp, βγαίναμε και τα σκοτώναμε on-foot for max XP. :P

 

Το Μultiplayer είναι σαν του 3, σχεδόν απαράλαχτο, βολεύει πάλι το jetpack φυσικά, αν και θυμήθηκα ότι δεν έχουμε το melee sync-kill behind cover. Oh well...

 

Crafting

 

Γενικά αν δεν θέλει κάποιος (εκτός από μερικά special items και το Nomad) δεν χρειάζεται το crafting για όπλα / στολές. Αλλά φυσικά βοηθάει να φτιάχνεις τα πράγματα στα μέτρα σου. (επίσης αν έχει όρεξη κάποιος για fancy custom names)

Έχει φάση όμως ότι στα όπλα μπορείς να αλλάξεις το ammo type (π.χ. να κάνεις ένα assault rifle ή πιστόλι σε grenade ή sticky grenade launcher).

Eγώ πάλι προτιμώ να έχω το ammo type as-is αλλά βάζω τα διάφορα bonus.

 

Bugs

 

Κεφάλια που γυρνάνε σε περίεργες γωνίες.

Sequence breaking (in-Tempest banter και e-mails που έρχονται από άτομα που δεν έχω ακόμα στην squad).

Quest sequence breaking.

Ο ίδιος μονόλογος από NPCs, όταν.περνάω.κάθε.μία.φορά.

Περιοχές που έπρεπε να είχαν κλέίσει να παραμένουν ανοιχτές.

Ένας major NPC που έχει κολλήσει σε διάλογο με άλλον NPC για κάτι που έγινε πριν 5 ώρες και το έχω λύσει ήδη το ζήτημα, κλπ.

 

Γενικά το "delay γιατί το παιχνίδι τέλειωσε και πάμε για polish" που έλεγαν, δεν ισχύει.

Έχει γίνει τσαπατσούλικη δουλειά σε αρκετά πράγματα (που μερικά είναι και game breaking) και δεν έπρεπε να ήταν έτσι.

Χαντάκωσαν άδικα το παιχνίδι τους με αυτά, εμένα προσωπικά δεν με σταμάτησαν καν να παίζω, αλλά την άσχημη γεύση την άφησαν.

Ελπίζω σε patches να φτιάξουν τα περισσότερα triggers, κλπ και σίγουρα πρώτα τα game breaking quest sequence bugs.

 

Γενικά

 

Μου άρεσε το παιχνίδι. Το θεωρώ σίγουρα Mass Effect game και όχι "DAI clone" ή σκουπίδι. Επίσης μου άφησε ωραία γεύση στο τέλος του και στον επίλογο.

Ισχύει ότι είναι πολύ unpolished και δεν έπρεπε να είχε βγει έτσι (damn you EA), γιατί αδικείται το παιχνίδι από τους ίδιους τους publishers / developers.

Περιμένω να δω τι θα γίνει με patches και μετά τα DLCs (στανταράκι για την σειρά).

Σίγουρα θέλω να συνεχίσω τις περιπέτειες των Ryders και της ομάδας του Tempest. Αλλά πρέπει την επόμενη φορά να μην χαντακωθούν μόνοι τους με τεχνικά προβλήματα / παραβλέψεις.

 

SPOILERS

 

Κι εδώ τα διάφορα, free story spoilers, minor and major. Για όσους το έχουν τερματίσει λοιπόν (μάλλον μόνο ο Prospector :P).

 


Το κλασσικό αστείο: Ξέρατε ότι η Cora ήταν Asari Commando; Θα το βιδώσει στο κεφάλι σας. No matter what. Ειδικά στο loyalty mission της, ήθελα να την καρυδώσω που δεν σταμάταγε να λέει στην Vederia για τα combat manuals. Εντάξει Cora, το καταλάβαμε, τα έχεις μάθει απέξω σαν το "Πιστεύω". Ευτυχώς που μετά το loyalty mission της (bye Sarissa), σταματάει.

Mε τον Liam είχα θέμα στην αρχή, πιστεύω ότι είναι και ο μόνος που μετά το loyalty mission του δεν κατάλαβα το character development του. Πάντως το ποδόσφαιρο μετά ήταν καλή ιδέα. Eπίσης είχε διάφορα αστεία το mission: "Hold me, Liam!" :P

Vetra is my waifu. Tall, cool, smooth (and pointy on the outside, damn Turian exoskeleton). Μου άρεσε πολύ το street-smart της και πού πρόσεχε την αδερφή της. Αναμενόμενο ότι θα την έπιαναν αιχμάλωτη και δεν έκανα το shoot interrupt για σιγουριά, ευτυχώς all's well that ends well.

Granpa Drack is fun. Το ξύλο στο Kralla's Song μου άρεσε. Σε άλλους δεν φάνηκε τίποτα ιδιαίτερο, αλλά μέσα στο μπάχαλο κάποιων άλλων "καβγάδων" (Morda και του πωςτονλένε), ήταν πολύ καλύτερο. Επίσης έχει γέλιο ο Drack γενικά με την κλασσική kill 'em all νοοτροπία του. Ελπίζω το "I'm too old and useless" να μην τον κάνει να κάνει τίποτα κουλό στο μέλλον.

Peebee στην αρχή δεν μου άρεσε και πράγματι έχει έναν παραλληλισμό με την Sera από το Inquisition αλλά μετά το loyalty mission της που τρώει μια humble pie και μιλάει σε όλη την ομάδα, ήταν από τα ατού του character development της.

O Jaal στην αρχή μου φαινόταν παράξενος και κλειστός, ενώ είχαμε πει ότι οι Angara δείχνουν πολύ τα αισθήματά τους. Γίνεται όμως πολύ πιο φιλικός μετά και μου άρεσαν οι διάλογοι μαζί του. Επίσης στο loyalty mission toy: Bad.Ass. He's my Andromeda alien bro.

 

Όπως και με άλλους, στην αρχή ήμουν οκ με τον Tann και μου την έδινε η Addison αλλά άλλαξαν οι ρόλοι. Ναι μεν είχε skeletons in her closet η Addison, αλλά μιλάγαμε πιο face to face και είναι ωραίο ότι αναγνωρίζει τον Ryder σαν Pathfinder μετά και δεν του πρήζει τις μπάλλες, ενώ ο Tann είναι γλοιώδης γυμνοσάλιαγκας.Eπίσης το bug του που μιλάει με την Addison για την Ark Leusinia ήταν στα προαναφερθέντα. Ναι μαν, έχω φέρει την Ark Paarchero τώρα πια και έχουμε παντού outposts, get on the next NPC dialogue, come on!

Kesh / Kandros δεν με χάλαγαν αν και θα ήθελα παραπάνω μπλα μπλα από αυτούς, ειδικά από την Kesh, όταν έχω φτιάξει τόσα προβλήματα στο Nexus και έχω φέρει τα Arks.

 

"Υou have AVP outstanding, Pathfinder" - Yes SAM.

"Strike Team ready for deployment" - ναι SAM, δεν θα στείλω ομάδα σε 5% για success αποστολή.

"Heat temperature increasing" - ναι SAM...Aυτό ειδικά, κάθε φορά που έβγαινα από την σκιά στον Elaaden

"Τhis zone can be mined, Pathfinder, you can do so..." - Navi SAM! I know!

 

Ξεπερνάει τον Shepard ο/η Ryder. Dead 3 times and back again. Τουλάχιστον δεν έγιναν κιμάς όπως ο Shepard. :P

SiblingRyder needs more stuff to do...

 

Μου άρεσε στο τέλος των memories που είχαμε το μήνυμα από την Liara μέσα από το Normandy για την επικείμενη μάχη με τους Reapers, ανατρίχιασα κυριολεκτικά κι ας ξέρω ότι τους έχουμε κερδίσει.

Να δούμε πώς θα επαναφέρουμε την MomRyder. Μην μας την κάνουν exalted ή τίποτα τέτοιο...

Who's the Benefactor; :P

 

Ωραία η τελική αποστολή με το ντου, έφερνε στο 3, και νομίζω ότι πιο πολύ θα κόλλαγε να ήταν έτσι και στο 3 (να βλέπουμε τους πάντες να παλεύουν μαζί μας). Δεν με τρέλανε το boss fight με τον Archon, αλλά δεν είχε ποτέ τρελά boss fights η σειρά (αν και ο Saren -ΜΕ1- στην 2η μορφή του είχε ενδιαφέρον).

 

Περιμένω να σώσω Quarians στο DLC. ^_^

 

Edit: Καλή φάση και οι Pathfinders. Βασικά έκανα την Vederia την Asari Pathfinder και να πάει να γ@μηθεί η Sarissa. Avitus εύκολα Pathfinder αν και το Turian Ark mission δεν με ξετρέλανε. Έσωσα την Raeka και μου τα έψαλλε λίγο ο Drack αλλά του πέρασε.

Bug? -> Ότι στο profile της Lexi για τον Drack, λέει ότι το ξεπέρασε μετά το loyalty mission του, ενώ το είχα κάνει πριν την Salarian Ark.

 

Στα διάφορα "thank you" μηνύματα στον Επίλογο, έχει και από Dragon Age χαρακτήρες, κλπ.

 

Movie Night (όταν έγινε, όχι το πήγαιν' έλα για stuff :P) ήταν από τα καλύτερα squad-centric quests, ever. :D


 

Ως συνήθως, μπορεί να ξέχασα κάτι...

  • Like 18
Δημοσ.

 

Γενικά
 
Μου άρεσε το παιχνίδι. Το θεωρώ σίγουρα Mass Effect game και όχι "DAI clone" ή σκουπίδι. Επίσης μου άφησε ωραία γεύση στο τέλος του και στον επίλογο.
Ισχύει ότι είναι πολύ unpolished και δεν έπρεπε να είχε βγει έτσι (damn you EA), γιατί αδικείται το παιχνίδι από τους ίδιους τους publishers / developers.
Περιμένω να δω τι θα γίνει με patches και μετά τα DLCs (στανταράκι για την σειρά).

Τι εννοεις για dlc αφου δεν εχουν ανακοινωσει οτι το παιχνιδι αφου δεν εχει season pass,αρα δεν θα βγουν και dlc για αυτο?

 

Επισης η απορια μου ειναι η εξης οσον αφορα το παιχνιδι με βαση το wall of text που εγραψες :P

Το παιχνιδι τελικα ειναι memorable οπως τα προηγουμενα(κυριως τα πρωτα παιχνιδια σε σχεση με το  3)ή οχι σε ιστορια/χαρακτηρες και παει λεγοντας?

  • Moderators
Δημοσ.

Τι εννοεις για dlc αφου δεν εχουν ανακοινωσει οτι το παιχνιδι αφου δεν εχει season pass,αρα δεν θα βγουν και dlc για αυτο?

 

Επισης η απορια μου ειναι η εξης οσον αφορα το παιχνιδι με βαση το wall of text που εγραψες :P

Το παιχνιδι τελικα ειναι memorable οπως τα προηγουμενα(κυριως τα πρωτα παιχνιδια σε σχεση με το  3)ή οχι σε ιστορια/χαρακτηρες και παει λεγοντας?

 

Δεν κατάλαβα την ερώτηση για τα DLCs. :P

Πάντως αυτό που λέω είναι να δω τι είδους DLCs θα βγουν, έχουμε αρκετά hooks για μελλοντικά πράγματα που μπορεί να πάνε DLC μερικά ή sequel.

 

Χμ...για ιστορία είναι memorable σε διάφορα σημεία,  αλλά επειδή δεν είναι τόσο "μαζεμένο" όσο τα προηγούμενα ΜΕ, είναι αρκετά τα διαστήματα μεταξύ τους.

 

Xαρακτήρες, ειδικά όλους μέσα στο Tempest, εύκολα.

 

Εdit: 

 

Next time θα έχω το κλασσικό μου @Fulgore "review".

 

Tέλειωσα το Χ, είχε φάση. :P :P

  • Like 1
Δημοσ.

@Ghost χαρά στο κουράγιο σου φίλε μου που έγραψες τις εντυπώσεις σου με τέτοια λεπτομέρεια. Εμενα με βοήθησες πολύ να καταλάβω τι έχω να περιμένω από το παιχνίδι

Δημοσ.

@Ghost μπραβο σου ρε φιλε..θα το διαβασω με την ησυχια μου το βραδυ γτ και γω αμφιταλαντευομαι ως προς την αγορα..

Ποση ωρα σου πηρε και ποσο αφθονο χρονο εχεις;; :P

  • Moderators
Δημοσ.

Slow day at work...

 

Το πρόβλημα μου ήταν που ενώ είχα τελειώσει σχεδόν, πατάω καταλάθος backspace και φεύγει πίσω η σελίδα και μετά όταν την έφερα μπροστά είχε σβηστεί ένα μεγάλο κομμάτι και ξανάγραφα (σε text document αυτή τη φορά για σιγουριά :P).

 

Με είχε πιάσει "έμπνευση" να γράφω και μάλλον το παράκανα...

 

Και οκ, η από πάνω είναι μόνο η δική μου άποψη, άλλος μπορεί να το βρίσκει διαφορετικό το παιχνίδι.

 

Πάντως για όσους περιμένετε ακόμα, πιστεύω ότι θα είναι καλύτερα να μπουν κάνα-δυο patches να φύγουν τα gamebreaking πράγματα και να σουλουπωθεί λίγο.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν κατάλαβα την ερώτηση για τα DLCs. :P

Πάντως αυτό που λέω είναι να δω τι είδους DLCs θα βγουν, έχουμε αρκετά hooks για μελλοντικά πράγματα που μπορεί να πάνε DLC μερικά ή sequel.

 

Χμ...για ιστορία είναι memorable σε διάφορα σημεία,  αλλά επειδή δεν είναι τόσο "μαζεμένο" όσο τα προηγούμενα ΜΕ, είναι αρκετά τα διαστήματα μεταξύ τους.

 

Xαρακτήρες, ειδικά όλους μέσα στο Tempest, εύκολα.

 

Εdit: 

 

Next time θα έχω το κλασσικό μου @Fulgore "review".

 

Tέλειωσα το Χ, είχε φάση. :P :P

Εβαλα το τελευταιο κομματι στην απαντηση μην πιασει ολο το κατεβατο και γεμισει ο τοπος .

 

Για τα dlc εννοω αυτο http://www.pcgamer.com/mass-effect-andromeda-will-not-feature-a-season-pass/

εκτως αν κυκλοφορησουν τιποτα δωρεαν dlc να ηρεμισουν το κοινο :P

Δημοσ.

Οποτε είναι το μεγαλύτερο σε διάρκεια ΜΕ (χωρίς dlc), thats good το know.

 

C8H9a88UwAAytSZ.jpg:large

 

http://9gag.com/gag/aM8B9jM?

χαίρομαι που κάποιοι πλήρωσαν για να κάνουν beta testing..

και να έρθουμε μετά εμείς,να το πάρουμε και πιο φθηνά και να απολαύσουμε το παιχνίδι!

 

i love this world god damn it :P

  • Like 1
Δημοσ.

χαίρομαι που κάποιοι πλήρωσαν για να κάνουν beta testing..

και να έρθουμε μετά εμείς,να το πάρουμε και πιο φθηνά και να απολαύσουμε το παιχνίδι!

 

i love this world god damn it :P

 

Προσωπικά με ενοχλεί που δίνετε το ok (γιατί είναι κερδοφόρο either way όπως φαίνεται) να βγει ένα game όταν με ένα μικρό delay γίνετε καλύτερο polish και αποφεύγει bad press, αλλα ίσως τα λεφτά που χάνουν να είναι αυτά που θα πλήρωναν για beta testing :P god damn EA.

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά με ενοχλεί που δίνετε το ok (γιατί είναι κερδοφόρο either way όπως φαίνεται) να βγει ένα game όταν με ένα μικρό delay γίνετε καλύτερο polish και αποφεύγει bad press, αλλα ίσως τα λεφτά που χάνουν να είναι αυτά που θα πλήρωναν για beta testing :P god damn EA.

εεε το έχουμε πει!

 

https://youtu.be/e-LE0ycgkBQ

 

δεν υπάρχει καλύτερο βίντεο να περιγράψει την φάση του andromeda!

 

overhyped,poorly made game :-D

 

horrible..but it's shiny!!

 

πλέον εκεί μέσα βράζει και ο Gabe!  Με την σαπίλα του Early Access μοντέλου στο steam!

(βασικά άλλαξαν τον τίτλο,και έχουν στον χορό κάθε εταιρία :-D

DLC έχει το παιχνίδι;Αν έχει,και αυτό κολλάει :P

m11iOhd.png

  • Like 2
Δημοσ.

Oh man never gets old :D

 

 

lol ρε! :P

αν και δε νομίζω για τα άθλια animations να φταίνε οι φεμινίστριες :P και πως να φταίνε με το no politica και τον ιμπεριαλισμό που προβάλει το παιχνίδι,αλλά τέσπα!

Όντως δε παλιώνει ποτέ αυτός :P

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...