Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ετσι οπως τα λεει ομως χρειαζεται να υπαρχουν 2 Mass relays που να ειναι connected μεταξυ τους . Οταν εστειλαν στην andromeda δεν υπηρχε καποιο mass relay εκει περα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πουθενά δεν ειδα οτι ταξιδεψαν με mass relays. Σαν απλο hyperspace jump μου φάνηκε . Γι αυτό μπερδεύτηκα και νομιζα πως τα γεγονότα andromeda εξελίσσονται πριν τα ME. Παω να διαβασω κανενα wiki :)

 

Ξαναειδα το intro και ξεμπερδεψα καποια πραγματα στο κεφαλι μου. Αναφερετε στα ancient ruins που βρηκαν στον πλανητη Αρη που τους επετρεψαν να κατασκευασουν τα mass relays.

Επεξ/σία από Jimys2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν πάνε με Mass Relays στην Aνδρομέδα, αλλά με FTL travel και τα πειραματικά ODSY drives.

 

 

 

With the Arks unable to refuel by traditional means in dark space, the journey to Andromeda is only made possible by the ODSY Drive System. The ODSY is a massive experimental drive core specifically designed for this trans-galactic voyage. It is capable of recycling static energy that would typically cause a starship to explode, instead storing it to power the Ark’s primary systems. Meanwhile, an electromagnetic ram-scoop will gather hydrogen from the Ark’s surroundings, converting it into fuel as needed.

 

Το ίδιο drive system έχει και το Tempest και γι'αυτό μπορεί και αλλάζει sectors, κλπ χωρίς να χρειάζεται Mass Relay.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά απορώ με το κράξιμο που έχει φάει το παιχνίδι, η κοινότητα των gamers έχει ξεφύγει, έτοιμη να βγάλει χολή που δεν έχει και κάποιο μέτρο επίσης και φυσικά οι περισσότεροι κράζουν χωρίς να το έχουν πιάσει στα χέρια τους κάν. Εντυπώσεις από το παιχνίδι από τις λίγες ώρες που έχω παίξει, θετικότατες.

 

https://www.youtube.com/watch?v=aZz2UDYwkag

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ταξίδεψαν με τους ftl κινητήρες που εχουν (θυμήσου οτι δεν υπάρχει mass relay σε καθε ηλιακό σύστημα) και τα νούμερα βγαίνουν (για τα 600 χρονια λεω) με βάση τους αριθμούς που έχουμε απο την τριλογία. Το ερώτημα έγκειται σε αλλα πράγματα οπως ενέργεια, καύσιμα, αέρας κτλ για 600 χρόνια ταξίδι καθως και το κύριο ερώτημα του γιατί αποφασισανε να κανουν την αποστολή εξερεύνησης και αποικισμου του γαλαξία της Ανδρομέδας με αυτον τον τρόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά απορώ με το κράξιμο που έχει φάει το παιχνίδι, η κοινότητα των gamers έχει ξεφύγει, έτοιμη να βγάλει χολή που δεν έχει και κάποιο μέτρο επίσης και φυσικά οι περισσότεροι κράζουν χωρίς να το έχουν πιάσει στα χέρια τους κάν. Εντυπώσεις από το παιχνίδι από τις λίγες ώρες που έχω παίξει, θετικότατες.

 

Οι gamers πρώτα και κύρια είναι καταναλωτές. Καταναλωτές παιχνιδιών και των σχετικών τους υπηρεσιών. Είναι πελάτες.

 

Μπορεί να είναι ιδιόρυθμοι, να μήν ικανοποιούνται εύκολα, να είναι υπερβολικοί στις απαιτήσεις και στις αντιδράσεις τους και πολλά άλλα.

 

Αυτοί είναι όμως οι πελάτες των gaming studios/publishers. Συνεπώς αν θέλουν να πουλήσουν, θα πρέπει να έχουν το κατάλληλο προϊόν, να το τιμολογήσουν σωστά, να το προωθήσουν σωστά και να το διαθέσουν σωστά.

 

Αν οι υποψήφιοι πελάτες σου έπαθαν αμόκ αρνητισμού πρίν κάν δοκιμάσουν το προϊόν σου, τότε το σίγουρο είναι ότι η ομάδα Marketing σου τα έκανε μαντάρα.

 

Για οτιδήποτε συμβαίνει όσον αφορά το Mass Effect Andromeda, ο μόνος υπεύθυνος είναι η ΕΑ με την Bioware και κανένας άλλος.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ταξίδεψαν με τους ftl κινητήρες που εχουν (θυμήσου οτι δεν υπάρχει mass relay σε καθε ηλιακό σύστημα) και τα νούμερα βγαίνουν (για τα 600 χρονια λεω) με βάση τους αριθμούς που έχουμε απο την τριλογία. Το ερώτημα έγκειται σε αλλα πράγματα οπως ενέργεια, καύσιμα, αέρας κτλ για 600 χρόνια ταξίδι καθως και το κύριο ερώτημα του γιατί αποφασισανε να κανουν την αποστολή εξερεύνησης και αποικισμου του γαλαξία της Ανδρομέδας με αυτον τον τρόπο.

4,150 φορες την ταχυτητα του φωτος εχουν αυτοι οι κινητηρες ; Τριζουν  τα κοκκαλα του Αινσταιν :P Ας το καναν καλυτερα σε στιλ interstellar με καποια wormhole πολυ πιο αληθοφανης θα ηταν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4,150 φορες την ταχυτητα του φωτος εχουν αυτοι οι κινητηρες ; Τριζουν τα κοκκαλα του Αινσταιν :P Ας το καναν καλυτερα σε στιλ interstellar με καποια wormhole πολυ πιο αληθοφανης θα ηταν

Ναι, 4000 με 5000 φορες την ταχύτητα του φωτός εχουν τα γρηγορότερα αστροπλοια του γαλαξία την εποχή της τριλογίας (οι reapers υπερδιπλάσιο), καταφέρνουν να μην επηρεάζονται απο την διαστολή του χρόνου έχοντας κινητήρες που "παίζουν" με την μάζα του αστροπλοιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ξαναγράψει...

 

Σε 600 χρόνια εξέλιξης τεχνολογίας, το πιθανότερο είναι πως θα έβρισκαν τους γηινους μπροστά τους να έχουν ήδη εγκατασταθεί, μόλις έφταναν.

 

Πραγματικά, αν αυτό είναι το μόνο θέμα του παιγνιδιού, κακώς δεν το αγόρασα ήδη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

4,150 φορες την ταχυτητα του φωτος εχουν αυτοι οι κινητηρες ; Τριζουν  τα κοκκαλα του Αινσταιν :P

 

Επειδή είναι γνωστό ότι το ME universe είναι δεμένο στην πραγματικότητα και εξηγείται με φυσική πως τα biotics δεν είναι "We wanted to have space magic / jedi, but in a different universe than Star Wars". :P

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και για του λόγου το αληθές

 

μια ανάλυση από το μακρινό ME2,και τον θεωρητικό φυσικό, τον καθηγητή Michio Κaku

 

https://youtu.be/iwj8deuPjNE

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι gamers πρώτα και κύρια είναι καταναλωτές. Καταναλωτές παιχνιδιών και των σχετικών τους υπηρεσιών. Είναι πελάτες.

 

Μπορεί να είναι ιδιόρυθμοι, να μήν ικανοποιούνται εύκολα, να είναι υπερβολικοί στις απαιτήσεις και στις αντιδράσεις τους και πολλά άλλα.

 

Αυτοί είναι όμως οι πελάτες των gaming studios/publishers. Συνεπώς αν θέλουν να πουλήσουν, θα πρέπει να έχουν το κατάλληλο προϊόν, να το τιμολογήσουν σωστά, να το προωθήσουν σωστά και να το διαθέσουν σωστά.

 

Αν οι υποψήφιοι πελάτες σου έπαθαν αμόκ αρνητισμού πρίν κάν δοκιμάσουν το προϊόν σου, τότε το σίγουρο είναι ότι η ομάδα Marketing σου τα έκανε μαντάρα.

 

Για οτιδήποτε συμβαίνει όσον αφορά το Mass Effect Andromeda, ο μόνος υπεύθυνος είναι η ΕΑ με την Bioware και κανένας άλλος.

Είναι αυτό που λέμε ο  λαός (ψηφοφόρος) δεν φταίει ποτέ, :-D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αυτό που λέμε ο  λαός (ψηφοφόρος) δεν φταίει ποτέ, :-D

 

Αν και μπορούμε να κάνουμε πάρα πολλούς παραλληλισμούς, καλό είναι να μήν μπερδεύουμε τις δυναμικές των πολιτικών συστημάτων, με αυτές του marketing προϊόντων και υπηρεσιών.

 

Αν πουλάς ένα προϊόν και το target group σου δεν το αγοράζει ή αντιδρά αρνητικά, δεν έχει κανένα νόημα να αποδώσεις ευθύνες στους υποψήφιους αγοραστές σου, επειδή εσύ νομίζεις ότι το προϊόν σου είναι καλό. Κάτι δεν έκανες σωστά.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...