mike299 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Και για να επιστρέψω στο Mass Effect, πολύ περισσότερο με επηρρέασε η (αναπόφευκτη, έτσι όπως ήθελα να προσεγγίσω το παιχνίδι) θυσία του ιδιόρρυθμου όσο και συμπαθέστατου Mordin Το καλύτερο σημείο του παιχνιδιού για μένα. Ειδικά η αντίδραση της Renegate Sherpard μετά (όπως και η αυτοκτονία της <spoiler>) είναι τα μόνα που μου άρεσαν στο game και δείχνει ότι αυτή η αναθεματισμένη εταιρία αν ήθελε, μπορούσε να κάνει μεγάλα πράγματα με τους χαρακτήρες της αλλά...
Alastor192 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Στο θέμα μας, η τριλογία έπεσε θύμα της επιτυχίας της, από ένα σημείο και μετά, συν του ότι το "romance" (ανάθεμα το Baldur's Gate δύο και το βλαμμένο την Ariel που σε "ερωτευόταν" στα δύο λεπτά από όταν την έπαιρνες στην ομάδα...) έχει καταλήξει να παίζει δυσανάλογα μεγάλο ρόλο στο πώς αντιμετωπίζονται αυτά τα παιχνίδια, τουλάχιστον από κάποια τμήματα των χρηστών που θεωρούν πως έχει σημασία όλο αυτό το πανηγυράκι. Και δεν είναι μόνο το Mass Effect, βέβαια. Ένα από τα πράγματα που με ξένισαν ιδιαίτερα στο Witcher ήταν το "ερωτικό" κομμάτι ενώ ακόμη πάσχιζες να ξεπεράσεις την "αμνησία" σου -και να μάθεις το παιχνίδι- αλλά για κάποιο λόγο έπεφτε κι ένα σεξάκι (με τις κλασικές ανατολικοευρωπαϊκές βυζούμπες να γκελάρουν πάνω-κάτω, γυναίκα με κάτω από DD cup δεν παίζει εκεί πέρα) ενώ τα ίδια (και χειρότερα, γιατί εκεί έπαιζε και ο παράγοντας "ευγονική") ζήσαμε όσοι παρακολουθήσαμε από κοντά την ανάπτυξη του χλιαρότατου -έως μάπα- Massive Chalice. Ακόμη πιο γελοία ήταν η κατάσταση στο (επίσης απογοητευτικό, τελικά, παρά τις επικές προοπτικές) Dead State, όπου στην αρχή έχεις γύρω στις 15 επιλογές να περιγράψεις στους ανθρώπους που σε σώζουν την οικογενειακή σου κατάσταση και το σεξουαλικό προσανατολισμό σου και στην πορεία όλα αυτά δεν έχουν καμία επίδραση στο πώς σε αντιμετωπίζουν οι άλλοι, είναι απλά ένα ξερό "κοιτάξτε πόσο πολιτικά ορθοί είμαστε, μπορείς να είσαι παντρεμένος ή ανύπαντρος, με παιδιά ή μόνος, στρέιτ ή γκέι". Και για να επιστρέψω στο Mass Effect, πολύ περισσότερο με επηρρέασε η (αναπόφευκτη, έτσι όπως ήθελα να προσεγγίσω το παιχνίδι) θυσία του ιδιόρρυθμου όσο και συμπαθέστατου Mordin, παρά η "ερωτική" σχέση με τη "δημοσιογράφο" με τις μπαλονάρες. Γιατί, ναι, είμαστε πολιτικά ορθοί, αλλά και τα στερεότυπα-στερεότυπα. Ανάθεμα τα romances. Το είπα; Μπορεί. Το ξαναλέω. σαυτο εχεις απολυτο δικιο,εχουν φτασει καποια ατομα να υπερασπιζονται τοσο πολυ την εισαγωγη romances σε καθε ειδους rpg που θα νομιζες οτι εχουν μπερδεψει το αληθινο με το ψευτικο σεκς. Για τον Gerald ωστοσο,τα romances δεν μπηκαν ψυχαναγκαστικα...ακομα απτο Witcher 1 που το παιξαμε λιγοι και καλοι ηταν ο γαμιας της γειτονιας(και εχει βαση και στα βιβλια αυτο νομιζω).Με αλλα λογια δεν ηταν λαικη απαιτηση η εισαγωγη sex scenes και romances στο Witcher 3. Γενικα εχω χασει καθε ιδεα με καποια ατομα που παθαινουν αμοκ αν δεν εχει ο πρωταγωνιστης της επιλογες να ειναι straight,bisexual,homo,κτηνοβατης,alienοβατης η νεκρολαγνος ξερω γω και να πρεπει να χει την επιλογη να κουτουπωσει οποιδηποτε NPC κινειται στο game. Δλδ αυτος ο αποπροσανατολισμος απτην ουσια των games γενικοτερα για τετοιου τυπου μαλακιες ειναι πρωτοφανης Βλεπω το νεο Mass Effect να προμοταρετε ως:"The New Mass effect is here.Now with over 50 romance options" δλδ wtf? 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Βλεπω το νεο Mass Effect να προμοταρετε ως:"The New Mass effect is here.Now with over 50 romance options" Καλά είδες και στο Inquisition πιστεύω τι είχε από romance και μέχρι και trans έβαλαν.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς τους έχει μπει η ιδέα ότι αυτά τα "ρομάντζα" προσθέτουν οτιδήποτε στο παιχνίδι. Είναι τόσο ρηχά, τόσο επιπόλαια φτιαγμένα... Τα συναισθήματα απέναντι σε χαρακτήρες και καταστάσεις σε παιχνίδια προκύπτουν σταδιακά και αβίαστα μέσα από την εξέλιξη της ιστορίας. Όχι "αχ, σκοτώθηκε ο άντρας μου, δε θα τον ξεπεράσω ποτέ, αχ, Τσέλιγκα, μη τόσο βαθιά, σεβάσου τη μνήμη του". Ο Μινσκ, ας πούμε, στο Baldur's Gate, είναι αξέχαστος χαρακτήρας γιατί ήταν τυπάρας, όχι γιατί έγιναν ζήτημα οι "ερωτικές" του προτιμήσεις. Τι διάβολο, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουν; Ή έχουν βρει έναν άκοπο τρόπο να κάνουν δημόσιες σχέσεις και να εισπράττουν πόντους πολιτικής ορθότητας; Από την άλλη, πόσο πολιτικά ορθό είναι ως κυβερνήτης ενός σκάφους να φλερτάρεις με ό,τι κινείται τριγύρω; Τέλος πάντων, όταν με το καλό κυκλοφορήσει το παιχνίδι, θα τα μεταφέρω όλα αυτά τα μηνύματα σε δικό τους νήμα, αν και φοβάμαι πως και το Andromeda θα μας δώσει πάμπολλους λόγους να σχολιάσουμε την επιφανειακή και ανούσια προσέγγιση των "romances". 3
InfinitySurfer Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Η μεγάλη εμφαση στα romances είναι απλά ένας τρόπος που εχουν επιβάλει οι καρεκλοκένταυροι στα κέντρα αποφάσεων των εταιριών, στους εκάστοτε devs που έχουν από κάτω, για να αυξήσουν τα κέρδη από τις πωλήσεις στις απαίδευτες, αλλα political correct, μαζες που θέλουν σαπουνόπερες τα rpg. Αν περιμένανε μόνο από τους hard-core RPGαδες, και τους σοβαρούς gamers.... "τα πιάσανε τα λεφτά τους". 1
Alithinos Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Η τριλογία δεν έπεσε θύμα της επιτυχίας της, αλλά της γενικότερης μ@@@@ιας που τραβά η ΕΑ. Το ένα ήταν επικό, το δύο βελτίωσε αισθητά το σύστημα μάχης και τα μενού κάνοντας λιγότερο προβληματική την εμπειρία, αλλά το τρία... Κατακρεούργησαν το παιχνίδι και το αρχικό σενάριο που 'χε φτιάξει ο writer, για να πουλήσουν το άλλο μισό διάσπαρτο σε ξεχωριστά dlc, και αντί να ξοδέψουν χρόνο και χρήμα για να φτιάξουν περισσότερα quest και διαλόγους στο μονό, του βάλαν multiplayer, γιατί η ΕΑ η ίδια είπε πως τα single player παιχνίδια έχουν πεθάνει και δε πρόκειται ποτέ η ίδια να βγάλει παιχνίδι χωρίς στοιχείο multiplayer. Και χαίρομαι γιατί η Bethesda, αποδεικνίει πόσο μα πόσο λάθος αντιλαμβάνονται τη πραγματικότητα εκεί στην ΕΑ, άσχετο αν η ίδια η ΕΑ δεν χαμπαριάζει τίποτα από τις επιτυχίες των Elder Scrolls, Dark Souls, Fallout, Witcher, Dishonored κτλπ... Αξίζει να σημειωθεί για όσους το έχουν ξεχάσει ή δεν έψαχναν αρκετά το ίντερνετ εκείνο το καιρό, πως τελευταία στιγμή το σενάριο που είχε γράψει ο συγγραφέας Drew Carpycyn που είχε γράψει το σενάριο για όλη τη τριλογία από νωρίς αλλά και των comic, πετσοκόφτηκε για τα dlc, και πως το όλο ending που τελικά απέκτησε το παιχνίδι το σκαρφίστηκε τελευταία στιγμή ένας τύπος κατακρεουργόντας το σενάριο των writers. Συγκεκριμένα, η ιστορία των σεναριογράφων ήταν η εξής: Ο Catalyst που ήταν απαραίτητος για να νικηθούν οι Reapers ήταν ο επιζήσας Prothean (που τον βάλανε σε DLC), όλο το περιεχόμενο του Citadel DLC ήταν μέρος της κεντρικής ιστορίας, και για το μεγάλο φινάλε ο Shepad πολεμούσε ως Big Boss τον Illusive Man, ενώ οι Reapers ήταν κάτι τελείως διαφορετικό: Υποτίθεται ότι το σύμπαν του mass effect θα είχε ημερομηνία λήξης λόγο της εξάπλωσης της Dark Energy, και πως πανάρχαιοι πολιτισμοί αποφάσισαν να ενωθούν σε ενιαία υπέρ-όντα ώστε να ενώσουν τους νόες τους σχηματίζοντας υπέρ-εγκεφάλους, ώστε με τη συλλογική δύναμη τόσων πολλών μυαλών να καταφέρουν να βρουν τρόπο για να σταματήσουν την εξάπλωση του dark energy. Για αυτό και στο Mass Effect 1, όταν ρωτάμε τον Sovereign τι είναι οι Reapers λέει "We are each a nation...", μια φράση που με βάση τη τελική εξήγηση που δίνει το Mass Effect 3 δεν κολλάει πουθενά. Διότι υπ' όψιν οι Reapers δεν καταστρέφουν ΟΛΑ τα ζωντανά όντα, αλλά μόνο όσα έχουν αναπτύξει μεγάλη νοημοσύνη, και το κάνουν για να φτιάξουν νέους Reapers, ώστε η συλλογική νοητική δύναμη να δυναμώσει, μπας και καταφέρουν να σταματήσουν την εξάπλωση της σκοτεινής ενέργειας. Καμία σχέση με τη κλισέ βλακεία που αντέγραψαν από τη ταινία I, ROBOT, ότι οι reapers είναι απλά ρομπότ με AI που σκοπό έχουν να προστατεύσουν τα ζωντανά όντα από το να τα σκοτώσουν ρομπότ, σκοτώνοντας τα ζωντανά όντα! (που είναι ηλίθιο,δε στέκει καν, και αντιτίθεται σε ένα σωρό άλλα πράγματα που μας έδειξε η σειρά σε προηγούμενα επεισόδια). Άσε δε που η σειρά όσων αφορά το gameplay κατέληξε κλόνος του Gears of War, με ακόμα και την ίδια την ΕΑ να περιγράφει το παιχνίδι ως 'shooter' στο πίσω μέρος του κουτιού του παιχνιδιού αντί για 'RPG' όπως έγραφε στο πρώτο. Τι να πω ? Ήμουν μεγάλος οπαδός της σειράς αλλά το 3 με απογοήτευσε πάρα πολύ. Τόσο πολύ όσο και το Duke Nukem Forever. Και δυστυχώς φοβάμαι πως χωρίς Drew Carpycyn, το Mass Effect Andromeda θα είναι απλά ένα μέτριο shooter. Γιατί για μένα τουλάχιστον η όλη ουσία και αξία της σειράς ήταν η ιστορία, και η ιστορία ήταν καλή επειδή ήταν του Drew Carpycyn. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2015 από Alithinos 7
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 +1 Alithinos Το Mass Effect 3, ενώ θα μπορούσε να πάει πολύ καλά, έκαναν πολλές μκίες... 1
Millennium Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Mass Effect fans think they've discovered the name of Andromeda's main character
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2015 Rumour – New Details Leaked For Mass Effect: Andromeda 2 Squad mates as before, a human blonde and a krogan mentioned All squad mates have jetpacks which come into play in exploration Omnitool has more functionality, for example a combat shield Greater detail in character facial features and models Destructible covers (Yay Frostbite!) Completely different ship (I take it as a step away from the frigate sized ship that we saw in Normandy and towards a larger ship, perhaps the one seen here ) Hints at Mako customization ‘Pathfinder quarters’ section in the ship Main character is referred to as ‘the pathfinder’ Story revolves around finding a new home for humanity and other races New ship travel system (Instead of the old galaxy map) where you manually fly the ship Enemies (the main opposing force I assume) are bipedal cross between Vorcha and Collectors The (non-human) enemies drop into combat from Cerberus ships (I would assume a placeholder, but if it’s not then it gets interesting) 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Super Moderators Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Αρχές '17. Αναμενόμενο, θα έλεγα -και προσωπικά εκτιμώ πως θα πάει ακόμη πιο πίσω, εκτός κι αν το "αρχές '17 σημαίνει τις πρώτες 177 μέρες του χρόνου, ας πούμε. 2
Tobajara Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Παραμένω παγερά αδιάφορος, και όχι (μόνο) λόγω Mass Effect 3. Games for the masses.
Oroku Saki Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Οχι και αδιαφορο το Mass Effect ας μην υπερβαλουμε.... Επειδη το 3 ηταν μονο shotter γι αυτο δεν αρεσε τοσο πολυ στους φανατικους της σειρας εγω τα απολαυσα και τα 3 παιχνδιια. 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Το 3 δεν άρεσε τόσο για το τελευταίο arc. Και το Space Kid. Και τα χρώματα. Και άλλα. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα