Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

υπάρχουν και παιχνίδια που η εισαγωγή τους είναι εφιαλτική (βλέπε ff xiii το οποίο και παράτησα και ας ήξερα ότι μετά από κάμποσες ώρες θα φτιάξει) 

 

 

Βασικά καλά έκανες και το παράτησες γιατί ούτε μετά από κάμποσες ώρες έφτιαξε. Απλώς μετά το 12ωρο σου έδεινε τη δυνατότητα να περιπλανηθείς άσκοπα σε απέραντες πράσινες κενές πεδιάδες με copy-paste assets και random monsters πεταμένα δεξιά αριστερά χωρίς κανένα απολύτως νόημα...  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Απορώ αφού υποτίθεται το engine είναι απίστευτα ελαφρύ, oh well 4K gameplay για εμάς που δεν πρόκειται να το δούμε στο δικό μας monitor :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=K3PuiTBPpYw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ok, έφτασα στο σημείο που "τερματίζει" (αφήνει να συνεχίσεις το παιχνίδι, απλά όχι το main story και δεν μπορείς να κάνεις πολλά τριγύρω αν δεν προχωρήσεις).

Spoiler: Peebee still doesn't know which side the Carnifex fires out from. :P

 

Είδα και το Nomad. Στο IGN First έλεγαν ότι το 6-wheel drive είναι unlock αν θυμάμαι καλά, αλλά δεν είναι. Είναι standard equipment.

Μako memories running down enemies (again for much less XP). Επίσης ME1 memories που όταν βγαίνεις από το όχημα, λόγω environmental hazard πέφτει το "reistance" σου μέχρι να πιάσει πάτο, οπότε αρχίζεις και τρως ζημιά ο ίδιος. Σε αντίθεση με του ΜΕ1, δεν κάνει refill όταν μπεις στο Nomad. To Nomad έχει το δικό του, το οποίο πέφτει πολύ πιο σιγά. Και τα 2 γίνονται refilled σε φιλική περιοχή που έχει "normal conditions" να το πω.

Δεν "πετάει" όσο το Mako που έκανε τούμπες, αλλά και το jump του είναι ένα "πουφ" στην αρχή, δεν είδα με upgrade.

Also, I kind of miss the cannon. :P

Υπάρχουν και σημεία στον χάρτη που έχουν minerals και τρέχεις με το Nomad μέχρι να βρεις καλά spikes, οπότε φωνάζεις mining drone.

Στο galaxy map, υπάρχουν anomalies στα συστήματα ή και στους πλανήτες και τότε χρειάζεσαι scan. Παρόμοιο με του 2, αλλά μόνο μια φορά χρειάζεται. Πετάς beacon, κάνεις acquire ό,τι σου έκατσε και done.

 

Δυστυχώς, δεν μπορείς όπως στο 1 να πηγαίνεις σε όποιον πλανήτη θες για προσγείωση. Είμαστε σε φάση σαν του 2. Only story planets are landable.

Όπως έχει ειπωθεί, πηγαίνοντας από μέρος σε μέρος (και από πλανήτη σε πλανήτη) έχει animation.

 

To Tempest είναι γενικά πολύ απλό στο να πας όπου θες ανάμεσα στα decks. Επίσης αν είναι landed, είναι αρκετά χαμηλό ώστε να κάνεις και jump πάνω του. Someone doesn't like that though. :P

 

Σειρά έχει να κοιτάξω το multiplayer του.

 

ΥΓ. I'll go for an alien again. This time will make it "different" (για μένα), so...

Vetra. :P

 

 

Edit:

Minor spoiler και κάτι που δεν μου άρεσε:

 

O Liam λέει ότι το Tempest είναι οκ όνομα, αλλά όχι το καλύτερο. Η Cora τον ρωτάει τι θα ήθελε. Εκείνος λέει ότι κάποιο καλύτερο, αλλά δεν είναι δουλειά του να το βρει και αυτή του λέει ότι έτσι είναι όλοι οι παραπονιάρηδες (δηλαδή γκρίνια χωρίς να δώσουν λύση)...

 

BioWare, άσε τις μπηχτές, please, ειδικά όταν πάντα στα complaints υπάρχει "do it ________ way".

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δυστυχώς, δεν μπορείς όπως στο 1 να πηγαίνεις σε όποιον πλανήτη θες για προσγείωση. Είμαστε σε φάση σαν του 2. Only story planets are landable.

Όπως έχει ειπωθεί, πηγαίνοντας από μέρος σε μέρος (και από πλανήτη σε πλανήτη) έχει animation.

 

 

 

στο Star Citizen αυτα τα real time απο πλανήτη σε πλανήτη οταν κυκλοφορήσει :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Minor spoiler και κάτι που δεν μου άρεσε:

 

O Liam λέει ότι το Tempest είναι οκ όνομα, αλλά όχι το καλύτερο. Η Cora τον ρωτάει τι θα ήθελε. Εκείνος λέει ότι κάποιο καλύτερο, αλλά δεν είναι δουλειά του να το βρει και αυτή του λέει ότι έτσι είναι όλοι οι παραπονιάρηδες (δηλαδή γκρίνια χωρίς να δώσουν λύση)...

 

BioWare, άσε τις μπηχτές, please, ειδικά όταν πάντα στα complaints υπάρχει "do it ________ way".

 

Αν και το συγκεκριμένο επιχείρημα "μην γκρινιάζεις για το πρόβλημα, δώσε λύση" είναι σωστός κανόνας γενικά, αλλά ισχύει όταν χρησιμοποιείται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως π.χ. Σε κάποιο meeting ανάμεσα σε συναδέλφους.

Όταν μη αγαπητή bioware έχεις άθλιο animation δεν είναι δική μου δουλειά να σου προσφέρω λύση, ο πελάτης σου είμαι, όχι game developer. Δική σου ευθύνη είναι!

 

Βέβαια, τι καλύτερο να περιμένεις από μια εταιρία που έχει ξανακάνει το ίδιο, όταν μας έδειχνε το μεσαίο δάκτυλο στον enhanced τερματισμό του me3 όταν πυροβολούσες το star child

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια, τι καλύτερο να περιμένεις από μια εταιρία που έχει ξανακάνει το ίδιο, όταν μας έδειχνε το μεσαίο δάκτυλο στον enhanced τερματισμό του me3 όταν πυροβολούσες το star child

Και να σκεφτείς ότι, κατα εμε, αυτο ηταν το καλύτερο και πιο λογικό τέλος δεδομένου των "επιλογων".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τραγικά πράγματα... προχειρότητα στο full.

 

Παρ όλα αυτά, να είμαστε και σωστοί, αν έχει καλή ιστορία και quests( στο σύνολο τους) με ενδιαφέρον χαρακτήρες το προσπερνάς, μικρολεπτομέρειες...αλλά το βλέπω χλωμό. 

Απο την άλλη, το combat φαίνεται ενδιαφέρον , αλλά δεν νομίζω να παρακινηθεί ο κόσμος μόνο γι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και το Sonic Boom στο Wii U πιο ωραίο δείχνει. Τουλάχιστον οι δημιουργοί του ξοδεύαν περισσότερο χρόνο στο παιχνίδι και λιγότερο στο Twitter όπως κάνουν οι συντελεστές του Mass Effect Andromeda.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...