Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 Τα menu/UI οτι κονσολιζουν φουλ ειναι γνωστό νομίζω, ούτε καν enter δεν είναι η επιλογή στο menu αλλα γίνεται με το space.

Και αρκετα αλλα θα δουμε αργοτερα. Ειναι γνωστο οτι προφανως και στις εκδοσεις που πουλαει περισσοτερο θα δωθει και παραπανω εμφαση και ας λεει ο αλλος πιο πισω στα tweeter οτι θελει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως με ξεπερνάει που καποιες ιστοσελιδες για βιντεοπαιχνιδια πάνε να κρινουν παιχνιδι που διαρκει δεκάδες ώρες (αλλα εκατοντάδες) απο τις πρώτες τρεις, τέσσερις ώρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως με ξεπερνάει που καποιες ιστοσελιδες για βιντεοπαιχνιδια πάνε να κρινουν παιχνιδι που διαρκει δεκάδες ώρες (αλλα εκατοντάδες) απο τις πρώτες τρεις, τέσσερις ώρες.

Δηλαδη ειναι σωστο κατα την γνωμη σου οι πρωτες Χ ωρες σε ενα παιχνιδι να μην ειναι καλες; Δηλαδη η πρωτη επαφη με ενα παιχνιδι δεν μετραει καθολου; Αν χρειαζεται να φτασεις Χ ωρες για να γινει καλο ενα παιχνιδι κατα την γνωμη μου ειναι αποτυχια στο design.

 

Επισης εχω διαβασει και το RPS και το PC Gamer. Και στα 2 λενε οτι η γνωμη τους ειναι αποκλειστικα για τις πρωτες αυτες ωρες. ΑΝ και εχουν δει παραπανω. Και αυτο γιατι η ΕΑ δεν επιτρεπει να μιλησουν ακομα. Το οτι δεν διακρινω ενθουσιασμο απο καποιους που εχουν δει και παρακατω με κανει και ανησυχω.

 

Και - επαναλαμβανω -  η 1η τριλογια ηταν η αγαπημενη μου σειρα στην προηγουμενη γενια κονσολων.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Περίμενε κανείς κάτι καλύτερο από μια μετριότητα, με βάση τα όσα είχαν δείξει μέχρι τώρα;

 

Δεν αναφέρομαι σε μεταφυσικές αντιρρήσεις του στυλ "μα δεν μπορεί, δεν θα το αφήσουν έτσι". Με αυτά που έδειξαν, μπορεί ειλικρινά κανείς να δηλώνει αιφνιδιασμένος;

 

Εγώ βρίσκω απόλυτα αναμενόμενα τα όσα αναφέρονται. Και, για να είμαι ειλικρινής, μόλις μπει στην εξίσωση και ο παράγοντας της επανάληψης, περιμένω οι εντυπώσεις να είναι ακόμη μετριότερες.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Έχω παίξει κάμποσο, είμαι λίγο πριν μπω στο Tempest.

 

 

- Eνδιαφέρον αρχικό περιβάλλον στο H7. 

 

- Έχει πλάκα το scanner. Αν και είναι σχεδόν αντιγραφή του Detective Vision από Arkham, απλά πιο "focused".

 

- Combat feels the usual, αν και πιο γρήγορη / άμεση. Θα δούμε και σε πιο προχωρημένα.

 

- Μου άρεσε ότι ο PapaΣούζαςRyder πεθαίνει για να σώσει το παιδί του. Δεν μου άρεσε που διάλεξα ότι "δεν τον ήξερα" και αντέδρασε ο Scott μιλάμε, λες και πέθανε ο σκύλος του γείτονα. Κοινώς "στα @@ μου". Αλλά ναι, μην ξεχνάμε ότι στο Αμέρικα, κυρίως έτσι είναι η κλισέ αντίδραση. Δεν ξέρω αν θα άλλαζε με το "he died a hero" dialogue option.

 

- Δεν μου άρεσε επίσης ότι "και τώρα, εσύ είσαι ο Pathfinder, το επέλεξε ο πατέρας σου", "επίσης είμαι τώρα κολλημένος μέσα σου, hello (SAM)", "Γιατί;", SAM: "Memories blocked".

Μου θύμισε πολύ πώς στο Inquisition ξαφνικά από την αρχή κλείνεις portals. Γιατί; Θα μάθεις αργότερα. Like every single BioWare game. -_-

Κι έχουμε τον SAM στο κεφάλι μας. Θα προτιμούσα την Cortana. Oh wait, she got crazy. Περιμένω και τον SAM να κάνει τίποτα κουλό στο τέλος. Είναι πάντως η handwaved εξήγηση ότι μπορείς να αλλάζεις class on the go με τα profiles.

 

- "Μα δεν νιώθω έτοιμος για να είμαι Pathfinder...", "Οκ λοιπόν... Ryder, βγες και κάνε το πράγμα σου", "Pathfinder με λένε", "ρε άντε και γαμήσου". :P

 

Eντάξει, έχει κάποιες ζάρες, τις περισσότερες τις προσπερνάω, μερικές μου κολλάνε λίγο (π.χ. όταν σηκώνουν την πόρτα που μιλάει κανονικά ο Scott ή πριν λίγο που ο PapaΣούζαςRyder λέει ότι θα δοκιμάσει να ανοίξει την πόρτα και πριν τελειώσει την πρόταση λέει ότι δεν γίνεται. Wait a second to see, man.), αλλά γενικά δεν έχω "This game sucks" feeling. Είναι νωρίς ακόμα βέβαια, αλλά θέλω να δω περισσότερο από τον κόσμο του και πώς λειτουργεί. Δεν ξέρω μέχρι πού φτάνει το trial στο Single player.

 

Τώρα at work αλλά μετά θα τελειώσω την συζήτηση με τον SAM και θα μπω επιτέλους στο Tempest. :D

 

 

Edit:

 

 

BioWare game χωρίς κάποιον να κατηγορείται για φόνο και να πρέπει να τον εξιχνιάσουμε δεν υπάρχει, ε; Τουλάχιστον δεν έχουμε δίκη. :P

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη ειναι σωστο κατα την γνωμη σου οι πρωτες Χ ωρες σε ενα παιχνιδι να μην ειναι καλες; Δηλαδη η πρωτη επαφη με ενα παιχνιδι δεν μετραει καθολου; Αν χρειαζεται να φτασεις Χ ωρες για να γινει καλο ενα παιχνιδι κατα την γνωμη μου ειναι αποτυχια στο design.

 

 

αν ενα παιχνιδι διάρκειας 100 ωρών δειχνει τι πραγματικα αξιζει μετά απο 3-4 ώρες παιχνιδιου και εσυ το κρινεις στην μια ώρα τοτε δεν κάνεις για να κρινεις παιχνιδια, παραπληροφορεις τον οχλο.

 

δεν έγραψα κατι δυσνοητο, τα παιχνιδια τα τερματιζουμε και μετα γραφουμε ολοκληρωμένη αποψη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ενα παιχνιδι διάρκειας 100 ωρών δειχνει τι πραγματικα αξιζει μετά απο 3-4 ώρες παιχνιδιου και εσυ το κρινεις στην μια ώρα τοτε δεν κάνεις για να κρινεις παιχνιδια, παραπληροφορεις τον οχλο.

 

δεν έγραψα κατι δυσνοητο, τα παιχνιδια τα τερματιζουμε και μετα γραφουμε ολοκληρωμένη αποψη.

Αν δεν μου αρεσει ενα παιχνιδι ΔΕΝ το τερματιζω. Το ιδιο και αν δεν μου αρεσει μια ταινια/βιβλιο/σειρα TV. Εσυ μπορει να σου αρεσει να κανεις αγγαρειες. Εγω εχω την πραγματικη ζωη και την δουλεια μου για αυτο.

 

Δεν ειναι επιθετικο το ποστ μου. Κουβεντα κανουμε. Το γραφω σαν υποσημειωση για να μην παρεξηγησεις το περι αγγαρειων.

 

Επισης ξαναλεω οτι εχουν πει οτι ξερουν πως τσουλαει παρακατω απλα δεν επιτρεπεται να μιλησουν ακομα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το καταλαβες αλλα δεν αναφερομουν σε σενα, σε κριτικους παιχνιδιών αναφερομουν που γράφουν αποψη/κριτικη για παιχνιδι μετα απο 3-4 ώρες (ακομη και σε παιχνιδια τυπου Νιοh και Dark Souls) χωρις να το ολοκληρώσουν και αρκετοι παιρνουν τις βαθμολογιες τους στα σοβαρά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το καταλαβες αλλα δεν αναφερομουν σε σενα, σε κριτικους παιχνιδιών αναφερομουν που γράφουν αποψη/κριτικη για παιχνιδι μετα απο 3-4 ώρες (ακομη και σε παιχνιδια τυπου Νιοh και Dark Souls) χωρις να το ολοκληρώσουν και αρκετοι παιρνουν τις βαθμολογιες τους στα σοβαρά.

Οκ my bad. Οντως δεν το καταλαβα.. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενε κανείς κάτι καλύτερο από μια μετριότητα, με βάση τα όσα είχαν δείξει μέχρι τώρα;

 

Δεν αναφέρομαι σε μεταφυσικές αντιρρήσεις του στυλ "μα δεν μπορεί, δεν θα το αφήσουν έτσι". Με αυτά που έδειξαν, μπορεί ειλικρινά κανείς να δηλώνει αιφνιδιασμένος;

 

Εγώ βρίσκω απόλυτα αναμενόμενα τα όσα αναφέρονται. Και, για να είμαι ειλικρινής, μόλις μπει στην εξίσωση και ο παράγοντας της επανάληψης, περιμένω οι εντυπώσεις να είναι ακόμη μετριότερες.

εγώ προσωπικά περιμένω μια πολύ μεγάλη μετριότητα, μάλλον θα το προσπεράσω

 

άλλωστε και τα προηγούμενα δε μου άφησαν και τόσο πολύ το σημάδι τους για να ανυπομονώ να γυρίσω στη σειρά

 

σε γενικές γραμμές πάντως όπου ακούω ea/ubi κρατάω πολύ μικρό καλάθι πλέον 

 

και σε μια χρονιά όπως το '17 που έχουμε τόσους πολλούς τίτλους να παίξουμε, ειδικά αν έχουμε και κάπως περιορισμένο χρόνο δεν αξίζει να τον φάμε σε μετριότητες 

Δεν το καταλαβες αλλα δεν αναφερομουν σε σενα, σε κριτικους παιχνιδιών αναφερομουν που γράφουν αποψη/κριτικη για παιχνιδι μετα απο 3-4 ώρες (ακομη και σε παιχνιδια τυπου Νιοh και Dark Souls) χωρις να το ολοκληρώσουν και αρκετοι παιρνουν τις βαθμολογιες τους στα σοβαρά.

κοίτα υπάρχουν παιχνίδια που με την ώρα γίνονται όλο και καλύτερα και θες κι άλλο κι άλλο ακόμα και αν ξεκινάνε κάπως χλιαρά ή έστω και καλά (βλέπε witcher 3 που η αρχή από μόνη της δεν είναι κάτι το φοβερό), υπάρχουν και παιχνίδια που η εισαγωγή τους είναι εφιαλτική (βλέπε ff xiii το οποίο και παράτησα και ας ήξερα ότι μετά από κάμποσες ώρες θα φτιάξει) 

 

και τέλος υπάρχουν και παιχνίδια που από την αρχή μέχρι το τέλος είναι το ίδιο καλά (doom, dying light) ή το ίδιο κακά (τα τελευταία ac)

 

και κάποιες εξαιρέσεις που σε κάποια φάση κάνουν κοιλιά, όπως ο μπάτμαν με το τανκ και τις μάχες με το τανκ συνέχεια προς το τέλος που κούρασαν 

 

συμφωνώ ότι δε μπορείς να ξέρεις, αλλά όταν θες να κερδίσεις τις εντυπώσεις το πρώτο κομμάτι μετράει, για δικό σου καλό στη τελική

 

υπάρχουν βέβαια και παιχνίδια όπου η εισαγωγή τους είναι σχεδόν παραπλανητική σε σχέση με το υπόλοιπο παιχνίδι (πρόσφατο παράδειγμα re7) και αυτό δημιουργεί πάλι εντυπώσεις που επηρεάζουν το κόσμο

 

με λίγα λόγια η εισαγωγή πρέπει να είναι κάτι στο οποίο οφείλουν να δίνουν μεγάλη βάση 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περιμένω το παιχνίδι πως και πως, και για το single αλλά και για το Multi, δεν σας κρύβω όμως οτι μου βρωμάει από ό,τι έχω διαβάσει ώς τώρα. Και όχι μόνο από της ουρά αλλά και από το κεφάλι..

 

Perfomance review βρήκε κανείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Anyway.. 2 ωριτσες stream, για οποιους δεν τους ενδιαφερουν spoilers, μαζι με commentary απο το Giant Bomb.

 

 

 

 

Edit: Plus Bonus ;)

Επεξ/σία από vste
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξύ custom char στο DA:I που χρειάστηκε 10 λεπτά και imho looks great σε σχέση με τον default Ryder. Βασικά μονο ο default άσχημος συγκρίνετε με του Andromeda και από ότι είδα από το char creation τα base faces είναι gtp, αλλα nw πάω στοίχημα σύντομα οι modders θα κάνουν το θαύμα τους.

 

 

 DragonAgeInquisition%202015-07-25%2012-0

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...