Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κοίτα με βρίσκει αδιάφορο το γεγονός ότι υπάρχουν επιλογές σε sex orientations στο game αλλα μην το κρύβεις, παράδειγμα που ανέφερα πρόσφατα στο thread του ME3 είναι η φάση που στην πέφτει ο Kaidan από το πουθενά...προτιμώ τέτοιου είδους διάλογοι που οδηγούν σε ερωτικές περιπέτειες να είναι φανεροί, όπως για παράδειγμα το paragon ήταν μπλε και το renegade κόκκινο. Παίζω το game για διασκέδαση, άμα θέλω να μαμισω θα βγω για μπύρα :D όχι και τίποτα αλλα μου χαλάει το immersion που έχω χτίσει στην διάρκεια του game..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα με βρίσκει αδιάφορο το γεγονός ότι υπάρχουν επιλογές σε sex orientations στο game αλλα μην το κρύβεις, παράδειγμα που ανέφερα πρόσφατα στο thread του ME3 είναι η φάση που στην πέφτει ο Kaidan από το πουθενά...προτιμώ τέτοιου είδους διάλογοι που οδηγούν σε ερωτικές περιπέτειες να είναι φανεροί, όπως για παράδειγμα το paragon ήταν μπλε και το renegade κόκκινο. Παίζω το game για διασκέδαση, άμα θέλω να μαμισω θα βγω για μπύρα :D όχι και τίποτα αλλα μου χαλάει το immersion που έχω χτίσει στην διάρκεια του game..

Δ Ω Σ Ε  π ό ν ο

Ω

Σ

Ε

 

π

ό

ν

ο

Προσέχτε όλοι μην γίνετε αδερφές από ένα game... :P

^αυτό

Πλάκα μου κάνεις? Αυτοί μας έχουν πρήξει τα @@!

 

Και το post μου αναφέρετε στο γεγονός ότι η bioware (και η κάθε bioware)δεν τα κάνει αυτά γιατί πιστεύει αυτά που πρεσβεύουν ή συμφωνεί μαζί τους αλλά γιατί προσπαθεί να αυξήσει τα κέρδη της (μιας και για κάποιο άγνωστο λόγο έχει γίνει το νέο trend). Μόλις διαπιστώσει ότι το πράγμα γυρίζει μπουμεραγκ, θα αλλάξει πολιτική.

στατιστικά μιλώντας πάντα έτσι;με απτά στοιχεία που χεις στα χέρια σου μιλάς;

 

Εε εντάξει μη το παίξετε άμα είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα..

Κάνουμε αμάν να δουμε αν το story και το gameplay θα ναι καλό,και κολλάμε στο περιτύλιγμα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.youtube.com/watch?v=m7ADHqDevmE

 

Ο ρατσιστής αντι-λευκός game designer του andromeda.

 

Δηλαδή ο πελάτης πρέπει να γίνεται δέκτης της κάθε κακογουστιάς από ανθρώπους που βγάζουν τα απωθημένα τους, ή προωθούν την Χ ατζέντα μέσα από τις δημιουργίες τους; Και αυτό να το ανέχονται οι εκδότες και τα στούντιο;

 

Εδώ προκύπτει και το ερώτημα γιατί δεν βλεπουμε στα games σενάρια όπου π.χ. μια προηγμένη φυλή εξωγήινων σφάζει άλλες φυλές στο όνομα κάποιου Θεού, ή υποστηρίζει τρομοκράτες για να ανατρέπουν ανεπιθύμητους ηγέτες ή σαν εκλεκτή του Θεού φυλή υπονομεύει τις άλλες. Θα είχε ενδιαφέρον. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ προκύπτει και το ερώτημα γιατί δεν βλεπουμε στα games σενάρια όπου π.χ. μια προηγμένη φυλή εξωγήινων σφάζει άλλες φυλές στο όνομα κάποιου Θεού, ή υποστηρίζει τρομοκράτες για να ανατρέπουν ανεπιθύμητους ηγέτες ή σαν εκλεκτή του Θεού φυλή υπονομεύει τις άλλες. Θα είχε ενδιαφέρον. 

 

Σε πολλές περιπτώσεις και σενάρια το βλέπεις ήδη και από πολύ παλιά μάλιστα, απλά τα σύμβολα και τα ονόματα είναι διαφορετικά. Το πιο αστείο είναι πως στα RPG ο χαρακτήρας μέσα από τις πράξεις του είναι ένας ψυχοπαθής τρομοκράτης χασάπης που για να βοηθήσει μια γιαγιά ή ένα παιδάκι σκοτώνει 10 κλέφτες, 20 λύκους και 30 αρκούδες, καίει ένα χωριό και κλέβει τρεις εκκλησίες.

 

Για όλα τα υπόλοιπα δεν τα παίρνω τόσο βαριά τα πράγματα, όπως έχω ξαναπεί παλιότερα δε θα με πείραζε ακόμα και αν υπήρχαν χαρακτήρες που τη βρίσκουν με λαχανικά. Το κακό είναι πως δίνονται τελείως επιδερμικά, τα χώνουν στη μούρη του παίκτη χωρίς επιλογή και οι χαρακτήρες εν τέλει είναι τελείως ανερμάτιστοι. Ας το κάνουν με σεβασμό και αληθοφάνεια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στατιστικά μιλώντας πάντα έτσι;με απτά στοιχεία που χεις στα χέρια σου μιλάς;

 

 

 

Όχι, δεν έχω κανένα στοιχείο. Είναι γνωστό ούτως η αλλιώς ότι η Bioware είναι ΜΚΟ με στόχο από την ίδρυση της, την εξάλειψη των διακρίσεων ανάμεσα στις κοινωνικές ομάδες και όχι μια εταιρία που έχει σκοπό το κέρδος με κάθε (νόμιμο) τρόπο. Η οποία δεν ανήκει με την σειρά της στην ΕΑ, η οποία έχει επικριθεί πολλές φορές από την κοινότητα των gamers για αποφάσεις της που μοναδικό στόχο είχαν την μεγιστοποίηση των κερδών της. Που έχει καταδικαστεί για εκμετάλλευση των εργαζομένων της.

 

Μια εταιρία που αν αύριο για κάποιο μαγικό λόγο το 90% των πελατών της είναι ακραίοι ισλαμιστές, ούτε που θα τολμούσε να διανοηθεί να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι με τις γυναίκες να φοράνε φερετζέ και να πετανε τους ομοφυλόφιλους από τις ταράτσες γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν ενάντια στις αρχές της.

 

Η αλήθεια είναι τώρα που το ξαναδιαβάζω, ότι δεν μπορώ να καταλάβω πως κατέληξα σε αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα, ειδικά αφού δεν έχω κανένα στοιχείο ή στατιστική στα χέρια μου.

 

Ολοκληρώνοντας την παρένθεση και σταματώντας εδώ γιατί πιστεύω ότι συμφωνείς ότι έχουμε ξεφύγει πολύ από το θέμα, θέλω να πω κάτι τελευταίο. Δεν έχω κανένα απολύτος πρόβλημα με το diversity στα παιχνίδια καθώς και στη ζωή γενικότερα. Είχα επικροτήσει από το ΜΕ1 ακόμα την bioware για το θάρρος που επέδειξε τότε να συμπεριλάβει σε ΑΑΑ τίτλο ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Δεν με ενόχλησαν και τις θεώρησα καλή προσθήκη για οποίον τις επιθυμούσε. Επίσης πολύ παλιότερα είχα αναφέρει και εδώ μέσα νομίζω ότι μου άρεσε πολύ περισσότερο να παίζω ως femshepard κυρίως λόγο του πολύ ανώτερου voice over της Jennifer Hale έναντι του Mark Meer. Και σε όσους φίλους ήξερα ότι δεν θα κάνουν 2 play through, τους πρότεινα να παίξουν ως femshepard

 

Το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι οι εταιρίες παίρνουν αποφάσεις να προσθέσουν/ αλλάξουν/ αφαιρέσουν στοιχεία από το προϊόν τους με μόνο κριτήριο να ικανοποιήσουν μια πολύ μικρή αλλά φωνακλάδικη ομάδα ατόμων και όχι με γνώμονα εάν εξυπηρετεί στην βελτίωση του προϊόντος τους. Μερικές φορές μάλιστα έχει και αρνητικές επιπτώσεις. Πάρε σαν παράδειγμα πως ήταν η Sera στο DA:I. Την έβλεπες και ξενέρωνες.

 

 

Σχετικά με το MEA, πιστεύεις ειλικρινά ότι η επιλογή του συγκεκριμένου προσώπου του χαρακτήρα έγινε με καθαρά καλλιτεχνικά κριτήρια? Ότι έτσι οραματιζόταν οι designers το πρόσωπο που θα αναδείξει τον νέο τους ηρώα? 

 

 

 

 

 

Κάνουμε αμάν να δουμε αν το story και το gameplay θα ναι καλό,και κολλάμε στο περιτύλιγμα .

 

 

On Topic:

Σχετικά με αυτά, μερικές προβλέψεις καθότι 3 μήνες πριν το launch και 2 trailers μόνο, δεν έχουμε αρκετά στοιχεία.

To gameplay πιστεύω θα ακολουθει στα μονοπάτια του ME3. Action/cover shooter με λίγο από rpg. Προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου από το 2 ακόμα, αλλά εδώ δέχομαι ότι είμαι η μειοψηφία.

 

Το τελευταίο παιχνίδι της bioware με πραγματικά καλό MAIN story ήταν το ΜΕ1 ( και το DA:O ήταν ενδιαφέρων, αλλά εκεί δεν είδαμε κάτι το επαναστατικό, για αυτό το αφήνω απέξω). Στο ME2 από τους φοβερούς rippers πήγαμε στους αδιάφορους και απρόσωπους collectors και στο ΜΕ3 που το τέλος κατάστρεψε όλο το build up των που προηγήθηκε, ήταν μεγάλη απογοήτευση. Στο DA2 ενώ είχαν καλή αφετηρία (διακρίσεις κτλ) τα κανανε μαντάρα προκειμένου να μην ξεφύγουν από τα γνωστά τους μονοπάτια του στιλ καμία επιλογή δεν έχει πραγματική επίπτωση στο τελικό αποτέλεσμα. Το DA:I έχει νόημα μόνο αν έχεις αγοράσει και το Trespasser DLC οπότε το βάζω στα αρνητικά.

 

Στο τέλος του 3 τα κανανε τοσο μανταρα που ούτε εκεί σαν αφετηρία δεν μπορούν να πατήσουν για να βγει κάτι καλό. Να μου θυμηθείτε ότι το adnromeda πραγματοποιείται 600 χρόνια μετά για να μπορούν να αναφέρουν τελείως αμυδρά τα 3 πρώτα παιχνίδια και αυτά στο πλαίσιο του θρύλου και της αρχαίας ιστορίας. Ο Lead writer του Andromeda εγκατέλειψε το Studio πριν καν βγει το παιχνίδι. Μπορεί να μην λέει τίποτα αυτό άλλο δεν το θεωρώ καλό σημάδι για τις προοπτικές της ιστορίας του τίτλου.. All and all, προβλέπω άλλο ένα αδιάφορο, με επιλογές χωρίς ουσία story που θα βασίζεται σε..

 

Αυτό που ξέρει να κάνει πολύ καλά η bioware. Τους companions. Έχει καταφέρει για έμενα τουλάχιστον να δημιουργήσει μερικούς από τους πιο memorable συντρόφους και ο μόνος λόγος που εξακολουθώ να παρακολουθώ τα παιχνίδια της.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Bioware σε όλα τα παιχνίδια της έχει ένα Story άνω του μέσου όρου, έχει Companions που αρκετοί είναι memorable, μπορείς να κάνεις "σχέση" με κάποιον χαρακτήρα και ναι είναι παιχνίδι δεν θα πηδήξουμε την οθόνη, αλλά σε βάζει να σκεφτείς κάποιους διαλόγους προκειμένου να καταφέρεις κάποιον - κάποια (πχ morrigan). Το μεγαλύτερο πρόβλημα της είναι ότι ενώ τα παιχνίδια έχουν συνέχεια (sequel ή τριλογία) αλλάζει την φύση του gameplay από παιχνίδι σε παιχνίδι. Αυτό συμβαίνει την τελευταία δεκαετία και είναι ένας λόγος που έχει χάσει την ταυτότητα της. Μπαστάρδεψε και το Mass Effect & το DA. Έχει ξεμείνει από ιδέες και το Andromeda κατά πάσα πιθανότητα θα είναι καρφί στο φέρετρο. Θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς; πόσοι είναι αυτοί που θεωρούν ότι χρειάζονταν συνέχεια το Mass Effect και μάλιστα με αυτό το τέλος του 3. Αν ρωτήσεις 1000 άτομα αν ήθελαν ένα KOTOR 3 ή αυτό που βγαίνει τι ποσοστά θα είχαμε; Από την άλλη ότι σκατά και να είναι θα το παίξουμε :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πολλές περιπτώσεις και σενάρια το βλέπεις ήδη και από πολύ παλιά μάλιστα, απλά τα σύμβολα και τα ονόματα είναι διαφορετικά. Το πιο αστείο είναι πως στα RPG ο χαρακτήρας μέσα από τις πράξεις του είναι ένας ψυχοπαθής τρομοκράτης χασάπης που για να βοηθήσει μια γιαγιά ή ένα παιδάκι σκοτώνει 10 κλέφτες, 20 λύκους και 30 αρκούδες, καίει ένα χωριό και κλέβει τρεις εκκλησίες.

 

Για όλα τα υπόλοιπα δεν τα παίρνω τόσο βαριά τα πράγματα, όπως έχω ξαναπεί παλιότερα δε θα με πείραζε ακόμα και αν υπήρχαν χαρακτήρες που τη βρίσκουν με λαχανικά. Το κακό είναι πως δίνονται τελείως επιδερμικά, τα χώνουν στη μούρη του παίκτη χωρίς επιλογή και οι χαρακτήρες εν τέλει είναι τελείως ανερμάτιστοι. Ας το κάνουν με σεβασμό και αληθοφάνεια.

α γεια σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ σε αρκετά αλλά δε θέλω να το παρατραβήξω. Επιγραμματικά

 

1) Τα παιχνίδια της Bioware, πλέον, δεν έχουν ωραία σενάρια. Έχουν κάποια ωραία sub-plots, που σε κάνουν να παραβλέπεις κάποια πράγματα. Το DA 2 ήταν εκτός συναγωνισμού, το ME 1 τα πήγε πάρα πολύ καλά, το ΜΕ 2 ήταν απλούστατο μα και αυτό ακριβώς που χρειαζόταν το παιχνίδι, το Inquisition μα το Βούδα το έχω ξεχάσει πλην μερικών στιγμών, το ME 3 ήταν fan service που κυρίως έκλεινε κάποια sub plots. Σαν πλήρες, εκτενές κεντρικό σενάριο της προκοπής, η Bioware έχει να γράψει από την εποχή του Origins και του Mass Effect 1.

 

2) Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με τους χαρακτήρες, αλλά και πάλι υπάρχουν λαδιές. James Veeeegaaaaa και το μισό καστ του Inquisition ήταν χαμηλής στάθμης.

 

3) Συμβαίνει κάτι ενδιαφέρον όσον αφορά το gameplay - το ME 2 ήταν ιδανικό παράδειγμα του "gameplay στην υπηρεσία της ιδέας του παιχνιδιού", και για εμένα αν είχε περισσότερο itemization/ customization θα ήταν άψογο. Το Inquisition, επίσης, έδειξε πολύ καλές ιδέες στο σχεδιασμό που όμως υλοποιήθηκαν τελείως συμβατικά (Orlais, Keep missions). Ναι, υπάρχει έλλειψη στίγματος αλλά το πρωτεύον είναι έλλειψη θάρρους, τόλμης και φιλοσοφίας σε κάποιο βαθμό. Έχουν ακόμα ιδέες, αλλά δεν ξέρουν πώς να τις προωθήσουν σωστά. Σε αυτό παιζει ρόλο και το ότι έχουν πλέον το κοινό απέναντί τους, όχι με το μέρος τους, και για να μη χάσουν κι άλλο έδαφος θα κινηθούν πολύ συντηρητικά παίζοντας τα δυνατά τους χαρτιά. Μην ξεχνάς πως ο όρος "Bioware game/ world/ design" υπάρχει από πολύ παλιά, από τα Infinity games πέρασε στα KOTOR (στατικές περιοχές με NPCs, invisible walls κλπ κλπ κλπ) και ακόμα και σήμερα το βλέπουμε σε μεγάλο βαθμό σαν επιλογή.

 

4) ΚΟΤΟR 3 θα ήθελα κι εγώ αλλά όχι από αυτή τη Bioware, και από το lore του The Old Republic που έχω διαβάσει το σενάριο του Revan το κάνανε λίγο αχταρμά. Εν πάσει περιπτώσει, το TOR είναι εκεί σαν εναλλακτική.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

 

To gameplay πιστεύω θα ακολουθει στα μονοπάτια του ME3. Action/cover shooter με λίγο από rpg. Προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου από το 2 ακόμα, αλλά εδώ δέχομαι ότι είμαι η μειοψηφία.

 

 

 

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου γενικά σε όλα λες και σε αυτό το κομμάτι ειδικότερα, όμως ανήκεις (κι εγώ) στη μειοψηφία που θεωρεί ότι η σειρά από το 2 κι έπειτα πήρε το λάθος δρόμο 

 

δε μπορώ να καταλάβω γιατί ενθουσιάζεται έτσι ο κόσμος και κυρίως δε μπορώ να καταλάβω γιατί το να αφαιρείς τα στοιχεία rpg από ένα rpg και να το κάνεις ένα μέτριο/generic shooter είναι κάτι θετικό

 

δεν έχω κάτι με τα 3rd person shooters, ίσα ίσα παίζω και αρκετό gears τη σειρά που εφηύρε το cover shooting. αλλά όταν παίζω rpg θέλω να υπάρχουν κάποιοι βαθύτεροι μηχανισμοί rpg από πίσω..

 

αν δεν είσαι καλό rpg, δεν είσαι καλό shooter,δεν έχεις και το κορυφαίο action και λες απλά μια ενδιαφέρουσα ιστορία και όχι πάντα τόσο καλά ώστε να μείνεις ως κάτι το αξιομνημόνευτο (αν και για πολλούς η σειρά είναι, για μένα δεν είναι) τότε τι σου μένει; 

 

το 3 παρά το τέλος του μου άρεσε περισσότερο από το 2 (και όχι το 1) γιατί τουλάχιστον έδωσαν περισσότερη βάση στο shooting κομμάτι και το παιχνίδι έγινε σχεδόν καθαρό shooter με αποτέλεσμα να είναι πιο ευχάριστο σε αυτό το κομμάτι. αλλά και πάλι εγώ το ήθελα rpg

 

ένα άλλο παιχνίδι της εα που καταστράφηκε από τη πολλή δράση και στο 3ο μέρος έγινε ανυπόφορο είναι το dead space, το οποίο είχε ξεκινήσει τόσο φανταστικά και στο τέλος πήρε και αυτό το δρόμο των resident evil και πλέον η σειρά είναι ξεγραμμένη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ σε αρκετά αλλά δε θέλω να το παρατραβήξω. Επιγραμματικά

 

1) Τα παιχνίδια της Bioware, πλέον, δεν έχουν ωραία σενάρια. Έχουν κάποια ωραία sub-plots, που σε κάνουν να παραβλέπεις κάποια πράγματα. Το DA 2 ήταν εκτός συναγωνισμού, το ME 1 τα πήγε πάρα πολύ καλά, το ΜΕ 2 ήταν απλούστατο μα και αυτό ακριβώς που χρειαζόταν το παιχνίδι, το Inquisition μα το Βούδα το έχω ξεχάσει πλην μερικών στιγμών, το ME 3 ήταν fan service που κυρίως έκλεινε κάποια sub plots. Σαν πλήρες, εκτενές κεντρικό σενάριο της προκοπής, η Bioware έχει να γράψει από την εποχή του Origins και του Mass Effect 1.

 

2) Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με τους χαρακτήρες, αλλά και πάλι υπάρχουν λαδιές. James Veeeegaaaaa και το μισό καστ του Inquisition ήταν χαμηλής στάθμης.

 

3) Συμβαίνει κάτι ενδιαφέρον όσον αφορά το gameplay - το ME 2 ήταν ιδανικό παράδειγμα του "gameplay στην υπηρεσία της ιδέας του παιχνιδιού", και για εμένα αν είχε περισσότερο itemization/ customization θα ήταν άψογο. Το Inquisition, επίσης, έδειξε πολύ καλές ιδέες στο σχεδιασμό που όμως υλοποιήθηκαν τελείως συμβατικά (Orlais, Keep missions). Ναι, υπάρχει έλλειψη στίγματος αλλά το πρωτεύον είναι έλλειψη θάρρους, τόλμης και φιλοσοφίας σε κάποιο βαθμό. Έχουν ακόμα ιδέες, αλλά δεν ξέρουν πώς να τις προωθήσουν σωστά. Σε αυτό παιζει ρόλο και το ότι έχουν πλέον το κοινό απέναντί τους, όχι με το μέρος τους, και για να μη χάσουν κι άλλο έδαφος θα κινηθούν πολύ συντηρητικά παίζοντας τα δυνατά τους χαρτιά. Μην ξεχνάς πως ο όρος "Bioware game/ world/ design" υπάρχει από πολύ παλιά, από τα Infinity games πέρασε στα KOTOR (στατικές περιοχές με NPCs, invisible walls κλπ κλπ κλπ) και ακόμα και σήμερα το βλέπουμε σε μεγάλο βαθμό σαν επιλογή.

 

4) ΚΟΤΟR 3 θα ήθελα κι εγώ αλλά όχι από αυτή τη Bioware, και από το lore του The Old Republic που έχω διαβάσει το σενάριο του Revan το κάνανε λίγο αχταρμά. Εν πάσει περιπτώσει, το TOR είναι εκεί σαν εναλλακτική.

Εγώ από την άλλη δεν διαφωνώ και τόσο :)

 

1) Άνω του μέσου όρου έγραψα. Πχ το DAI δεν το λες και φόλα επιπέδου Skyrim από πλευράς σεναρίου.

 

2) Εδώ συμφωνούμε.

 

3) Εγώ είμαι σπάνια περίπτωση που μου αρέσουν ή στην χειρότερη συμβιβάζομαι με αρκετά είδη gameplay. Απλά μου την σπάει που το αλλάζει μέσα σε μία τριλογία (βλέπε Mass Effect).

 

4) Το έχω καημό να παίξω KOTOR πρίν ασπρίσω γκουχ γκουχ εντελώς :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

3) Συμβαίνει κάτι ενδιαφέρον όσον αφορά το gameplay - το ME 2 ήταν ιδανικό παράδειγμα του "gameplay στην υπηρεσία της ιδέας του παιχνιδιού", και για εμένα αν είχε περισσότερο itemization/ customization θα ήταν άψογο. Το Inquisition, επίσης, έδειξε πολύ καλές ιδέες στο σχεδιασμό που όμως υλοποιήθηκαν τελείως συμβατικά (Orlais, Keep missions). Ναι, υπάρχει έλλειψη στίγματος αλλά το πρωτεύον είναι έλλειψη θάρρους, τόλμης και φιλοσοφίας σε κάποιο βαθμό. Έχουν ακόμα ιδέες, αλλά δεν ξέρουν πώς να τις προωθήσουν σωστά.

Συμφωνώ με τα χίλια στο bold αλλά στο τομέα του story. Αν τα είχε κάνει αυτά, θα ήταν πολύ καλύτερα παιχνίδια και θα είχα περισσότερες ελπίδες για τα επόμενους της τίτλους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ναι για να το κλείσουμε θα απαντήσω μια τελευταία φορά πάνω σε αυτό.χωρίς να τα γράφω επιθετικά,απλά με την δόση ειρωνείας που γράψαμε το συνεχίζω.

[.....]

 

 

εγώ λέω να φιμώσουμε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ παγκοσμίως,γιατί έτσι! επειδή είναι μειοψηφίες ρε παιδάκι μου.Γιατί να ακούγεται η φωνή τους έτσι κι αλλιώς,αφού είναι μια χούφτα.

Και όποιος ανήκει σε οτιδήποτε που αποτελεί μειοψηφία,να φιμώνεται και να απομακρύνεται από τον υπόλοιπο πληθυσμό της γης,όσο πιο μακριά γίνεται για να μην "μολύνει" τους γύρω του.
 

Ε ναι μιας και τώρα βλέπουμε πολλά παιχνίδια με μπούρκα ή μαντίλα..

ή βλέπουμε πολλά παιχνίδια με ομοφυλόφιλους και τους βλέπουμε να τους πετάνε από ταράτσες ή να τους βάζουν μπετόν στα πόδια και μπλουμ στην θάλασσα.

Υποθέτω αν δείξει καμία ταινία με έναν άντρα να φιλάει άλλον άντρα,δεν την βλέπεις,αλλά θα μπεις στο site να δεις κοπέλα με κοπέλα :P
Ο θεός σου σε προστατεύει καλά να υποθέσω.

Επίσης η λέξη που ψάχνεις δεν είναι ακραίος ισλαμιστής,αλλά σουφιστής..

Σουφιστές είναι όλοι αυτοί που βλέπεις που αιματοκυλούν περιοχές και κόβουν κεφάλια.

 

Όσο για την ερώτηση σου για το ΜΕΑ,θα σου πω και σένα και όσων κάτσατε σε μια καρέκλα με καρφιά και δε μπορείτε πλέον να κοιμηθείτε τα βράδια:
"Τα όμορφα πρότυπα ομορφιάς,όμορφα καίγονται" και κάντε ότι αλληγορικές σκέψεις θέλετε εσείς.

 

και κλείνω,με αυτό που είπε ο @chek2fire

σιγά με ένα παιχνίδι μη γίνετε αδερφές.

 

 

--

 

on topic

ναι,αν σας ενοχλεί τόσο,μη το πάρετε.Δε σας έπιασε κανείς από τον λαιμό.

Προσωπικά,να μου πως θα μοιάζει ο χαρακτήρας που θα παίζω,να μου και τί προτιμήσεις θα χει..και ξανά να μου εαν θέλουν να προβάλουν την κοινωνική/σεξουαλική διαφορετικότητα ή όχι.

Γίνεται να βγάζουν ωραία και καλά παιχνίδια με πολλές πολλές πολλές πολλές ώρες παιχνιδιού χωρίς να το βαριέσαι,με καλή σκηνοθεσία,ιστορία,gameplay και ήχους;

Δηλαδή oh my gosh που λένε και οι φίλοι σας οι αμερικάνοι και ο κολλητός σας ο Μάηλο..Πόσο εμετικός όρος δηλαδή το SJW,

 

προς τους admin,από μέρος μου δε θα ξανάγράψω κάτι τέτοιο,μόνο on topic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα ήταν ωραία αν  και το witcher αν σεβόταν το γυναικείο φύλο (feminist style πάντα) , αλλά είναι φαλλοκρατικά γουρούνια εκεί στη πολωνία 

 

επίσης τι βλακεία παιχνίδι ούτε ένα γκέι ρομάντζο με τον νάνο

 

τέσπα ας αφήσουμε τα off topic, όποιος θεωρεί ότι η τέχνη πρέπει να εμπεριέχει ΝΤΕ και καλά την έκφραση μειονοτήτων χωρίς μάλλον και οι ίδιες να το ζητάνε και πιθανώς χωρίς καν να εκφράζεται από τους ίδιους απλά μόνο και μόνο να γίνεται για political correctness με έναν corporate και εύπεπτο από τους τύπους του pr και hr , δε θα έχει καν στο μέλλον τέχνη αλλά άλλο ένα κακό προϊόν 

 

ΥΓ  δεν υπάρχουν στο κόσμο μόνο αυτοί που λένε ένας γκέι πχ με επικριτικό τρόπο οι αυτοί που λένε πόσο γαμάτο είναι να είσαι γκέι ας ήμουν και γω.

 

υπάρχουν (και είναι και οι περισσότεροι λογικοί θέλω να πιστεύω άνθρωποι) που δεν ασχολούνται καν με  το τι είναι ο άλλος

και εδώ και χρόνια λίγοι χαρακτήρισαν αρνητικά αυτό το φαινόμενο στα παιχνίδια της ea. χαρακτήρισαν αρνητικά να βγάζουν μαλακοπαίχνιδα και το μόνο που τους μάρανε είναι αυτό 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...