Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια πρακτική εφαρμογή που σκέφτομαι και θα γλυτώσει κόστος στις εταιρίες είναι πως δεν θα χρειάζεται ίσως (να βγαζουν δεξιοτίμονα και αριστεροτίμονα αυτοκίνητα. Είσαι Αγγλία? κουμπώνεις το τιμόνι στην υποδοχή δεξιά, είσαι Ελλάδα? στην υποδοχή αριστερά. Αλλά με ανησυχεί λίγο το θέμα της ανάδρασης. Μιλάμε για μια φάση "playstation" και όσο και ωραίες να είναι οι τιμονιέρες στην εποχή μας όταν μιλάμε για πραγματικό δρόμο και πραγματικά αμάξια δεν μας κάνει μια αίσθηση logitech ή fanatec αλλά θέλουμε άμεση αίσθηση όπως έχουμε τώρα. Αν αυτό μπορούν να το επιτύχουν με ένα τέτοιο τιμόνι και αν υπάρχουν και οι κατάλληλες δικλείδες ασφαλείας ώστε σε κόψιμο ενός καλωδίου ή σε αποτυχία αποστολής του σήματος προς τον υπολογιστή ή σε βλάβη αυτού, να μην σκοτωθείς τότε γιατί όχι..

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ θέλω να δω τι πρωτες τράκες επειδή ο οδηγός έστριψε αλλα το αμάξι πήγε ευθεία.

Κάποτε θυμάμαι το γκάζι πήγαινε μηχανικά στην πεταλούδα.

Ενας γνωστός πριν καμμια 10αριά χρόνια είχε πάρει ένα Clio που είχε ποτεμνσιόμετρο στο γκάζι και η πεταλούδα μετακινούνταν από μοτέρ. Ε μιλάμε είχε βλαστιμήσει, το αμάξι ανεβοκατέβαζε στροφές ασυναρτητα, τι το πήγαινε, το έλεγχαν, το φτιαχναν, ξανά τα ίδια.

Η έννοια των ηλεκτρονικών αντί μηχανικών μερών κάπου πρέπει να έχει και ένα όριο.

Δεν θέλω να το κατακρίνω χωρίς να δοκιμασθεί, αλλα εγώ δεν θα έπαιρνα κάτι τέτοιο, τουλάχιστον πριν το πάρουν πολλοιοιοιοιοιοιοιοι άλλοι.

Δημοσ.

-Καλά μλκς είσαι;Δεν τη βλέπεις τη στροφήηηηηη;;;;;

-Δε στρίβει!!!

-Τιιιιιι;

-Πρέπει να κόλλησε ο εγκέφαλος του τιμονιού!

-Reset, reset! ^_^

  • Like 3
Δημοσ.

.

Άκου λεει δε θα χρειάζεται να κρατάς σφιχτά το τιμόνι....

 

Και μην ξεχνας οτι εισαι σε ενγρηγορση αναλογα με την πληροφορια που σου δινει το αμαξι, π.χ. αμα βρεχει σε σημεια γλιστραει και το καταλαβαινεις αμμεσα.

θελουν να μας κανουν μαθαλκουν

Δημοσ.

Για πολλούς οδηγούς, μιλώντας γι αυτούς που διασκεδάζουν την γρήγορη οδήγηση, ακόμα και η αίσθηση του υδραυλικού τιμονιού αφαιρεί από την οδηγική απόλαυση.

Μιλάμε όμως για μια τεχνολογία που πιθανότατα δεν αφορά αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων - οδηγών, αλλά είτε την καθημερινή οδήγηση στην πόλη, είτε "ταξιδιάρικα" οχήματα, όπου η άνεση είναι σημαντική προτεραιότητα.

Για τέτοιου είδους οδήγηση μάλλον η συγκεκριμένη τεχνολογία θα αρέσει στους περισσότερους.

Βέβαια, πάντα υπάρχει ένα ερωτηματικό σε σχέση με την ασφάλεια... Όταν κάποια λειτουργία εξαρτάται από υπολογιστή / ηλεκτρισμό, αυτόματα καθίσταται λιγότερο αξιόπιστη από την αντίστοιχη μηχανική. Όσοι έχουνε μείνει από μπαταρία με μισάνοιχτα τα ηλεκτρικά παράθυρα σίγουρα καταλαβαίνουν! Δε νομίζω ότι θα εφαρμοστεί κάτι τέτοιο χωρίς την υποχρεωτική ύπαρξη μηχανικού εφεδρικού συστήματος.

 

Θα έχει πλάκα όμως τελικά να μπαίνεις στο αυτοκίνητό σου, να κουμπώνεις την τιμονιέρα σου από το PS3 και να φεύγεις!

Δημοσ.

Όσον αφορά την αξιοπιστία του συστήματος, ΑΝ η εταιρεία κάνει σοβαρή δουλειά και δε βιαστεί να το λανσάρει (που σημαίνει καμια 10αριά χρόνια δοκιμών) σίγουρα δεν υπάρχει κανένα θέμα. Τα αεροπλάνα, ακόμη και τα επιβατικά, έχουν fly-by-wire εδώ και πάρα πολλά χρόνια, άρα τι διάολο, θα υπάρχει τρόπος να το κάνεις αξιόπιστο.

Μόνο που στα αεροπλάνα δε γίνεται μαζική παραγωγή ούτε τα πουλάνε για 8500ευρώ με φουλ εξτρα. Οπότε κρατάω μικρό καλάθι για το τελικό αποτέλεσμα.

Δημοσ.

Σύντομα λοιπόν και στο Insomnia αγγελία του τύπου:Πωλείται Nissan *** με προβλημα στο steering gear δοκιμασα να το φτιαξω αλλα δεν ειχα και πολύ τύχη.Όποιος ενδιαφέρεται, είτε για ανταλλακτικα, είτε έχει γνώσεις να το φτιαξει,δινεται σε τιμή ευκαιρίας +agp vga +μνημες 2 x 64mb ddr.

Δημοσ.

και εκεί που πας με 120 στην εθνική, τσακ σβήνει το μοτέρ απο κάποιο βραχυκύκλωμα...τιμόνι έχεις? Ή το πιο απλό, αν μείνεις απο μπαταρία δεν θα μπορείς να το σπρώξει για να πάρει μπρος ή να το μετακινήσεις λίγο για να μην εμποδίζει επειδή δεν θα έχεις τιμόνι...

  • Like 1
Δημοσ.

και εκεί που πας με 120 στην εθνική, τσακ σβήνει το μοτέρ απο κάποιο βραχυκύκλωμα...τιμόνι έχεις? Ή το πιο απλό, αν μείνεις απο μπαταρία δεν θα μπορείς να το σπρώξει για να πάρει μπρος ή να το μετακινήσεις λίγο για να μην εμποδίζει επειδή δεν θα έχεις τιμόνι...

 

Το πρόβλημα δεν νομίζω ότι είναι αυτό.

Η Mercedes για ορισμένα συστήματα έχει 2η μπαταρία, ανεξάρτητη από την άλλη.

 

Αν crashάρει, σκέφτομαι τι μπορεί να γίνει...

Δημοσ.

Εάν γίνει σωστά κανένα θέμα.

Όλα τα αεροσκάφη(πάνω από ένα μέγεθος) έχουν σήμερα fly-by-wire.

Δεν είναι σύγχρονη τεχνολογία,οι Σοβιετικοί είχαν αναλογικό fly-by-wire σε βομβαρδιστικά του 1950.

Είναι απόλυτα ασφαλές εάν γίνει σωστά.

Από εκεί και πέρα εκτός του ότι είναι το λογικό βήμα,ήταν σε μελέτες τουλάχιστον 6-10 χρόνια εάν θυμάμαι καλά.

Εάν δεν το κάνει η Nissan θα το κάνει κάποιος άλλος.

Δημοσ.
Μάλλον μπερδεύετε την αίσθηση του δρόμου με την ανάδραση του τιμονιού.

 

Την αίσθηση του δρόμου' date=' σου την δίνουν οι αναρτήσεις. Αν πατήσεις σε λακούβα, αν περάσεις απο σαμαράκι, αυτή την πληροφορία σου την δίνει η ανάρτηση (και όχι το τιμόνι (και να μην το κρατάς το τιμόνι καταλαβαίνεις τι γίνεται στον δρόμο)

 

Όταν περάσεις πάνω από μια λακούβα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να "χρειάζεσαι" το τιμόνι να αλλάξει κατεύθυνση απο μόνο του.

 

Με την ίδια λογική, κάποιος δεν θέλει υδραυλικό τιμόνι, γιατί θέλει να αισθάνεται την δύναμη που ασκεί από την μεταβολή στην διεύθυνση που πραγματοποιείται.

 

Δεν έχει κανένα νόημα.

 

Σαφώς και θα ήταν μεγάλη εξέλιξη (προς το θετικό) αυτή η αλλαγή.

 

Βέβαια πολύ σύντομα (σε 15 το πολύ χρόνια φαντάζομαι) τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα θα είναι μια καθημερινότητα σε όλο τον κόσμο (και όχι μόνο πειραματικά στην Καλιφόρνια).[/quote']

 

Just for the record,ειναι εκτος απο την καλιφορνια και σε αλλες πολιτειες

Δημοσ.

καλο σαν σκεψη. βεβαια λενε και πατατες

"γρηγορότερη μετάδοση των εντολών μας από το τιμόνι στις ρόδες σε σύγκριση με τα κλασικά μηχανικά και υδραυλικά συστήματα"

ποσο πιο γρηγορη μπορει να ειναι σε σχεση με ενα συστημα οδοντωτου κανονα-πινιον με αποδοση 100%?

 

εχει πολλα πλεονεκτηματα για τον μεσο οδηγο (ας μην γελιομαστε, το 99% των οδηγων ενδιαφερονται για την ασφαλη τους μετακινηση, και οχι για αισθηση τιμονιου, οριο προσφυσης κλπ). το ESP πλεον δεν θα ελεγχει μονο τα φρενα και τον κινητηρα σε μια περιπτωση απωλειας ελεγχου του οχηματος. θα μπορει να διορθωνει την πορεια χρησιμοποιοντας ΚΑΙ το τιμονι, αυξανοντας πολυ την ενεργητικη ασφαλεια.

ακομα και σε ενα απλο ταξιδι στον αυτοκινητοδρομο. δεν θα εχεις το αγχος να διορθωνεις επειδη ξαφνικα επιασε δυνατος πλαγιος ανεμος που παρασυρει το αμαξι δεξια-αριστερα. το συστημα θα αυτοδιορθωνει την πορεια του (υπαρχει ηδη τετοιο συστημα στην S-class)

 

οσο για το κοστος σε μια βλαβη που αναφερθηκε, σκεφτειτε οτι μια κρεμαγιερα σημερα σε ενα καινουριο αμαξι κοστιζει σαν ανταλλακτικο σχεδον 1000 ευρω. σιγουρα οι αισθητηρες θα ειναι πολυ φθηνοτεροι.

 

αλλα το θεμα αξιοπιστιας ειναι...θεμα.

στα αεροπλανα υπαρχει χρονια, αλλα στα αεροπλανα για καθε συστημα που λειτουργει, υπαρχουν 2 συστηματα σε αναμονη εφεδρικα σε περιπτωση αστοχιας, και φυσικα τα κοστη ειναι τελειως διαφορετικα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...