Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Nissan σχεδιάζει να πουλήσει αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό σύστημα διεύθυνσης από τον επόμενο χρόνο, το οποίο ονομάζει "οδήγηση μέσω καλωδίων" (steer-by-wire). Η καινοτόμος τεχνολογία αντικαθιστά τη μηχανική σύνδεση με ηλεκτρονικά σήματα που στέλνονται από το τιμόνι σε υπολογιστική μονάδα η οποία ελέγχει τις ρόδες του οχήματος. Η συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιείται ευρέως στ' αεροπλάνα αλλά η Nissan υπόσχεται ότι θα είναι η πρώτη που θα τη χρησιμοποιήσει σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.Η ιαπωνική εταιρία προβάλλει ως σημαντικό πλεονέκτημα της τεχνολογίας τη γρηγορότερη μετάδοση των εντολών μας από το τιμόνι στις ρόδες σε σύγκριση με τα κλασικά μηχανικά και υδραυλικά συστήματα. Επίσης ο οδηγός "απομονώνεται" από τις εξωτερικές ενοχλήσεις: για παράδειγμα, δε θα χρειάζεται πλέον να κρατάει το τιμόνι σφιχτότερα σε ένα σχετικά μη ομαλό οδόστρωμα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα πιο άνετη οδηγική εμπειρία σύμφωνα με την ανακοίνωση.

 

 

Μερικοί αγοραστές μπορεί να διστάσουν στην ιδέα να εμπιστευτούν την ασφάλειά τους σ' ένα υπολογιστικό σύστημα από τη στιγμή που παρόμοιες προσπάθειες στο παρελθόν είχαν αντιμετωπίσει προβλήματα. Το 2004 η Mercedes-Benz δέχτηκε παράπονα από πελάτες ότι το ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης Sensotronic μερικές φορές αποτύγχανε να λειτουργήσει. Παρόλο που τα οχήματα ήταν εφοδιασμένα και με εφεδρικό υδραυλικό σύστημα οι κάτοχοι ανέφεραν αυξημένες αποστάσεις φρεναρίσματος και τελικά η εταιρία αναγκάστηκε να ανακαλέσει 2 εκατομμύρια οχήματα και να αποσύρει την τεχνολογία. Ακόμα πιο πρόσφατα η Toyota ζήτησε από τους κατόχους του Prius να προχωρήσουν σε software update μετά από αναφορές για ασυνεπή αίσθηση κατά το φρενάρισμα.

 

Η Nissan παίρνοντας υπόψη αυτά τα πιθανά προβλήματα θα εφοδιάσει το οχήματά της και με εφεδρικό σύστημα που θα συνδέει μηχανικά τις ρόδες με το τιμόνι το οποίο όμως σχεδιάζει να απομακρύνει εντελώς κάποια στιγμή στο μέλλον. "Αν απελευθερωθούμε από αυτό, θα μπορούμε να τοποθετήσουμε το τιμόνι όπου μας αρέσει" λέει ο μηχανικός της Nissan. "Στο πίσω κάθισμα ακόμα και να οδηγήσουμε το αυτοκίνητό μας με joystick."

 

 

Link.png Site: BBC News Technology

Επεξ/σία από Skylined
Δημοσ.

Επίσης ο οδηγός "απομονώνεται" από τις εξωτερικές ενοχλήσεις: για παράδειγμα, δε θα χρειάζεται πλέον να κρατάει το τιμόνι σφιχτότερα σε ένα σχετικά μη ομαλό οδόστρωμα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα πιο άνετη οδηγική εμπειρία σύμφωνα με την ανακοίνωση.

 

Αυτό γιατί παρουσιάζεται ως θετικό; Εγώ ας πούμε, που θέλω το τιμόνι να με πληροφορεί για το που πατάει το αμάξι, είμαι μαζόχας; Θα έπρεπε να θέλω τιμόνι à la Playstation;

  • Like 7
Δημοσ.

δηλαδή αν δεν σου αρέσει το τιμόνι που έχει το καινούργιο σου αυτοκίνητο θα μπορείς να βάλεις ας πούμε μια πολύ ωραία τιμονιέρα που μόλις αγόρασες από το Πλαίσιο ας πούμε την Logitech G27 Racing Wheel?

η ένα Joystick που χρησιμοποιείς στο Flight Simulator X και το ξέρεις καλύτερα και από την παλάμη σου?

και?

  • Like 1
Δημοσ.

Με όλα αυτά τα συστήματα (ειδικά το drive by wire που παρουσιάζει και η nissan) χάνεις εντελώς την επαφή με το δρόμο.

Αυτό το θεωρούν καλό; Μπορεί να είναι καλό για τη θείτσα που δεν ξέρει ούτε πως ανοίγει το ντουλαπάκι, αλλά για οποιονδήποτε έχει μια φυσιολογική σχέση με την οδήγηση είναι πολύ κακό.

Άκου λεει δε θα χρειάζεται να κρατάς σφιχτά το τιμόνι....

  • Like 2
Δημοσ.

Σύμφωνα με το πρωτότυπο μπορεί κάποιος να υπόθεσει ότι το ηλεκτρονικό σύστημα θα εξουδετερώνει μόνο τους σχετικά μικρούς κραδασμούς στο τιμόνι, και αυτό με κάθε επιφύλαξη.

 

Επίσης το σύστημα δύναται να χρησιμοποιηθεί και σε αυτοκίνητα χωρίς οδηγό.

Δημοσ.

Σύμφωνα με το πρωτότυπο μπορεί κάποιος να υπόθεσει ότι το ηλεκτρονικό σύστημα θα εξουδετερώνει μόνο τους σχετικά μικρούς κραδασμούς στο τιμόνι, και αυτό με κάθε επιφύλαξη.

 

Επίσης το σύστημα δύναται να χρησιμοποιηθεί και σε αυτοκίνητα χωρίς οδηγό.

 

Δεν χρειάζεται να εξουδετερώνει, γιατί απλά το ηλεκτρονικό δεν έχει επαφή με το δρόμο. Απλά στέλνει σήμα σε ένα μοτέρ που αυτό στρίβει το τιμόνι.

Δημοσ.

Νομίζω οτι πλησιάζει ο καιρός που θα αγοράσω ένα 106 Rallye χωρίς μετατροπές με σκοπό την αποθήκευση του σε γκαράζ. Σε 20 χρόνια που όλα τα αυτοκίνητα θα βγαίνουν drive by wire, θα το πουλήσω όσο όσο

  • Like 5
Δημοσ.

Νομίζω οτι πλησιάζει ο καιρός που θα αγοράσω ένα 106 Rallye χωρίς μετατροπές με σκοπό την αποθήκευση του σε γκαράζ. Σε 20 χρόνια που όλα τα αυτοκίνητα θα βγαίνουν drive by wire, θα το πουλήσω όσο όσο

χαχαχα # win!

Δημοσ.
Η ιαπωνική εταιρία προβάλλει ως σημαντικό πλεονέκτημα της τεχνολογίας τη γρηγορότερη μετάδοση των εντολών μας από το τιμόνι στις ρόδες σε σύγκριση με τα κλασικά μηχανικά και υδραυλικά συστήματα. Επίσης ο οδηγός "απομονώνεται" από τις εξωτερικές ενοχλήσεις

 

Με τα σήματα από τις ρόδες στο τιμόνι τι γίνεται;;; Θα έχει fake vibrations;; Αν δεν νιώθεις πόσο "πατάει" το αμάξι τότε πως είναι δυνατον να το οδηγείς;;; Θα βάλουν καμια οθόνη που θα έχει το "Patima Factor % ";; :Ρ:Ρ:Ρ

 

Επίσης για να κάνεις ευθυγράμμιση θα τρέχεις το "Nissan Update";;;;

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει ρε παιδια μην είμαστε υπερβολικοί αν σκάσει το λάστιχο θα το καταλαβαίνει ο χρήστης....θα τραβάει αριστερά ή δεξιά το αυτοκίνητο χαχαχα.............

Δημοσ.

Μάλλον μπερδεύετε την αίσθηση του δρόμου με την ανάδραση του τιμονιού.

 

Την αίσθηση του δρόμου, σου την δίνουν οι αναρτήσεις. Αν πατήσεις σε λακούβα, αν περάσεις απο σαμαράκι, αυτή την πληροφορία σου την δίνει η ανάρτηση (και όχι το τιμόνι (και να μην το κρατάς το τιμόνι καταλαβαίνεις τι γίνεται στον δρόμο)

 

Όταν περάσεις πάνω από μια λακούβα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να "χρειάζεσαι" το τιμόνι να αλλάξει κατεύθυνση απο μόνο του.

 

Με την ίδια λογική, κάποιος δεν θέλει υδραυλικό τιμόνι, γιατί θέλει να αισθάνεται την δύναμη που ασκεί από την μεταβολή στην διεύθυνση που πραγματοποιείται.

 

Δεν έχει κανένα νόημα.

 

Σαφώς και θα ήταν μεγάλη εξέλιξη (προς το θετικό) αυτή η αλλαγή.

 

Βέβαια πολύ σύντομα (σε 15 το πολύ χρόνια φαντάζομαι) τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα θα είναι μια καθημερινότητα σε όλο τον κόσμο (και όχι μόνο πειραματικά στην Καλιφόρνια).

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...