Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά θα ήθελα μια βοήθεια και δεν ξέρω που να απευθυνθώ...

Συγκεκριμένα έχω:

bull__md.gif Link Information

spacer.gif Uptime: 1 day, 14:02:01 spacer.gif Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.020 / 1.614 spacer.gif Data Transferred (Sent/Received) [kB/kB]: 0,00 / 0,00 spacer.gif Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0 spacer.gif Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 18,0 / 39,0 spacer.gif SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,5 / 6,5 spacer.gif Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN spacer.gif Loss of Framing (Local/Remote): 11 / 0 spacer.gif Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0 spacer.gif Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0 spacer.gif Loss of Link (Remote): 0 spacer.gif Error Seconds (Local/Remote): 59 / 0 spacer.gif FEC Errors (Up/Down): 4.294.967.185 / 15.110 spacer.gif CRC Errors (Up/Down): 4.294.967.185 / 410 spacer.gif HEC Errors (Up/Down): 17 / 190

Δημοσ.
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.020 / 1.614

Χάλια. Συγχρονίζεις κάτω από 2Mbit. 1.6Mbit για την ακρίβεια.

 

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 18,0 / 39,0

Για το Attenuation που έχεις, θα μπορούσες να έχεις καλύτερο συγχρονισμό. Περίπου στα 5+++Mbit.

 

SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,5 / 6,5

Το SNR πάλι δεν είναι καλό.

 

Έχεις βάλει σε όλα τα τηλέφωνα του σπιτιού φίλτρα;

Έχεις δοκιμάσει να συνδέσεις μόνο τον Router και να βγάλεις όοοολα τα τηλέφωνα από τις πρίζες;

 

 

Που μένεις και με τη παροχέα είσαι;

Δημοσ.

Τα έχω δοκιμάσει όλα φιλε μου, αλλα και πάλι δεν μπόρεσα να ξεπεράσω τα 1780 kbps down....

Γενικά ειμαι πολύ πιο κάτω... στα ~1200

Δημοσ.

Είμαι στην Forthnet και έχω το 585 ν7 και ναι έχω πάρει πολλά τηλέφωνα και έχω κάνει πολλούς καβγάδες... Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν μπορώ να κάνω κάποιες ρυθμίσεις από το interface του router ή αν παίζει κάποιο ρόλο κάποια βλάβη στην καλωδίωση του σπιτιού...

Δημοσ.

Στη θέση σου θα δοκίμαζα τα παρακάτω:

1) Να κάνω Update στο Firmware. (Δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι).

2) Να δοκιμάσω με κάποιον άλλο Router κάποιου φίλου ενδεχομένως. Θα δοκίμαζα όσους περισσότερους μπορούσα.

3) Και με τον δικό μου Router και με του φίλου να πάω να μετρήσω το καλώδιο μου, που έρχεται έξω από το σπίτι. Να δω αν υπάρχει πρόβλημα με την εσωτερική καλωδίωση.

4) Αφού τα είχα κάνει όλα αυτά θα έλεγα στη Forthnet ότι το πρόβλημα είναι δικό τους και να το φτιάξουν άμεσα.

5) Αν δεν το έφτιαχναν, θα πήγαινα σε ΟΤΕ.

Δημοσ.

έχει θόρυβο το τηλέφωνο όταν συνδέεται το router? είχα παρόμοιο πρόβλημα και λύθηκε με αλλαγή μπρίζας τηλεφώνου

Δημοσ.

οπως ειπαν πιο πανω το ρουτερ να φταιει δυσκολο.αν εχεις αλλο δοκιμασε αλλα δυσκολο.

β.κανονικα θα πρεπε να ησουν κοντα στα 8.επισης τωρα απο δοκιμες αναλογα τι πιανουν τα χερια σου απο το ευκολ οστο δυσκολο.

α.βγαζεις τα παντα απο πανω και αφηνεις μονο το ρουτερ σε μια τηλεφωνικη γραμμη με μικρο καλωδιο.ουτε τηλεφωνα ουτε τιποτα.

α1.εχεις συναγερμο??

β,ανοιγεις το κεντρικο πριζακι βγαζεις ολα τα καλωδια και συνδεεις στο πριζακι μονο αυτα τα 2 που ερχονται απο τον οτε και δοκιμαζεις παλι.ετσι θα εχεις απομονωσει ολο το αλλο σπιτι.

γ.αν εχεις εργαλεια κτλ κατεβαινεις κατανεμητη η χωνευτη αποσυνδεεις ολο το σπιτι και δοκιμαζεις εκει ποσο συγχρονιζεις.αλλιως το δινεις βλαβη σε forthnet.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...