Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χθές το μεσημέρι γύρω στις 12 πήρα τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη της LG για να αναφέρω ένα πρόβλημα της οθόνης μου LG W2361-V (23"). Συγκεκριμένα ένα απο τα κουμπιά του μενού είχε κολλήσει και άλλαζε συνέχεια τα mode της οθόνης.

 

Μου έδωσαν ένα αριθμό RMA και μου είπαν να κάνω σχετική αίτηση μέσω internet, και να συμπεριλάβω και την απόδειξη αγοράς που να φαίνεται η ημερομηνία.

 

Αμέσως ήρθε email επιβεβαίωσης οτι παραλάβανε την απόδειξη και οτι το αίτημα μου έχει μεταφερθεί στο τεχνικό τμήμα για να προχωρήσει η αντικατάσταση.

 

Περίπου στις 3 το μεσημέρι δέχτηκα ένα τηλέφωνο απο την LG, στο οποίο με ενημερώσανε πως δυστυχώς δεν υπάρχει η ίδια οθόνη ανακατασκευασμένη για την αντικατάσταση και με ρώτησαν αν επιθυμώ επισκευή της δικιάς μου (με παράδοση την επόμενη εργάσιμη απο την παραλαβή της) ή αν επιθυμώ αντικατάσταση με κάποια άλλη η οποία όμως είναι 24" (δηλαδή μεγαλύτερη απο αυτη που ήδη είχα) και συγκεκριμένα η W2486L. Δέχτηκα την αντικατάσταση με την μεγαλύτερη και με ενημέρωσαν πως σήμερα θα είχα την οθόνη στον χώρο μου.

 

Γύρω στις 10.30 σήμερα το πρωί η οθόνη ήρθε σπίτι μου και παρέλαβαν την παλιά.

 

Γενικά η after sales εξυπηρέτηση της LG (για τις οθόνες) την οποία χρειάστηκα, ήταν άψογη, καθώς το αίτημα μου διεκπεραιώθηκε σε λιγότερο απο 24 ώρες.

 

Ενά μπράβο στην LG από εμένα, για τον επαγγελματισμό τους!!!

 

 

LG W2361-V (23"): http://www.lg.com/us...-PF-lcd-monitor

 

LG W22486L (24"): http://www.lg.com/us...86L-led-monitor

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...