Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχει κανενας αλλος το παρακατω προβλημα : εχω πολυ χαμηλα frames με gpu , cpu usage να μην ξεπερνανε το 50% . η gpu δε καθεται γυρω στο 30 % πολλες φορες

r9 fury

ι5 3570

8 gb ram

Το Port Olisar ειναι unplayble σε μενα καθως παιζω με 20 fps ειτε ειναι στα low ειτε στα high . Με το arena commander δεν εχω θεμα .

Στο arena commander είναι τα σωστά fps...

Στο P.U. έχουν θέμα με τους servers... Δεν πας να έχεις Titan XP 20-25 fps το πολύ... γιατί τα physics είναι global... Θα τα κάνουν Local μερικά χιλιόμετρα στο 3.0 και μετά...

 

Μια φορά μπήκα σε άδειο server και είχα 60 fps

... Είπα κάτι δέν πάει καλά :P όσο γέμιζε έπεφταν... Όταν βγεί κανένα Starfare κάνει drop στα 10-15 για λίγο :P

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

απ ότι βλέπω το ατού του τίτλου είναι η οδήγηση των διαστημικών σκαφών 

θα υπαρχει λόγος να πας εκεί έξω με το σκάφος σου ? 

θα έχει οικονομία το game ?

θα έχει αποστολές με εχθρούς AI ?

θα είναι στιλ freelancer της microsoft (αν θυμάμαι καλά ) ?

ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ?

Δημοσ.
Ναι...εξαρτάται τι εννοείς "Λόγο", για να πας εξω με το σκάφος. Αλλα θα υπάρχουν λόγοι.

Ναι, θα έχει οικονομία. 

Ναι, Θα έχει αποστολες με εχθρικούς ΑΙ.

με λίγα λόγια, ναι,

θα είναι ένα εξελιγμένο Freelancer.

Δημοσ.

...

Μάιστα...

 

Heavy-και-καλά remix της πολεμικής κραυγής του Command and Conquer με και-καλά-σοβιετική αισθητική που μάλλον αποτυχημένη είναι σε σχέση με άλλες απόπειρες, συν το Goonswarm που είναι ευθεία αναφορά σε μια ιστορική faction του EVE Online.

 

Με τι δε βάφουν αυγά είπαμε???

Δημοσ.
Ενδεικτικά μερικοί χρόνοι game development από games κατά ΠΟΛΥ υποδεέστερα του Star Citizen τόσο σε γραφικά / τεχνοτροπία όσο και σε μέγεθος / φιλοδοξία / πολυπλοκότητα:

 

- Diablo III : 11 χρόνια

- Starcraft II : 7 χρόνια

- Team Fortress 2 : 9 χρόνια

- Duke Nukem Forever: 15 χρόνια

- Alan Wake : 6 Χρόνια

- Gran Turismo 5 : 5 Χρόνια

- STALKER Shadow of Chernobyl: 6 χρόνια

- Star Trek online : 6 Χρόνια

 

κι εσείς μου θέλετε ένα παιχνίδι με το βεληνεκές του SC έτοιμο στα 3 χρονάκια; Το θεωρείτε λογικό;

Αφού οι backers ψήφισαν ΥΠΕΡ της συνέχισης των stratch goals, η δημοκρατία μίλησε, τι να κάνουμε δηλαδή. Να υποταχθούμε στις επιθυμίες της μειοψηφίας; Αν ο Roberts είχε αποφασίσει μονομερώς και αυθαίρετα την επιμήκυνση των stretch goals, ναι τότε θα κατανοούσα τις όποιες διαμαρτυρίες. Αλλά αυτό δε συνέβη.

Στο κάτω κάτω της γραφής κανένας δεν σας έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό ώστε να στηρίξετε χρηματικά το SC. Το κάνατε έχοντας σώας τας φρένας και όντας νηφάλιοι (εικάζω).

Κι αν δε γνωρίζατε τον μέσο όρο διάρκειας ενός game development όταν δίνατε τα ευρουλάκια σας στον Chris Roberts, δικό σας πρόβλημα. Να φροντίζατε να κάνατε ένα μικρό research πριν.

Και για τα πρακτικά, ναι, έχω αγοράσει πακέτο του παιχνιδιού (70 euro) οπότε δεν μιλάω εκ του ασφαλούς.
  • Like 4
Δημοσ.

Για να πάρουμε και τη λίστα ένα προς ένα (αφήνω στην άκρη το πώς μετράει κανείς το χρόνο ανάπτυξης)

 

- Diablo III : 11 χρόνια - επική αποτυχία
- Starcraft II : 7 χρόνια - πολύ περιορισμένη player base με σαφείς τάσεις ελιτισμού στη νοοτροπία του παιχνιδιού, αποκομμένο από το σύγχρονο competitive gaming (κοινώς πέρασε και δεν ακούμπησε)
- Team Fortress 2 : 9 χρόνια - πολύ καλό, έχοντας βέβαια τη στήριξη ολόκληρης πλατφόρμας του Steam
- Duke Nukem Forever: 15 χρόνια - επική αποτυχία
- Alan Wake : 6 Χρόνια - μάπα
- Gran Turismo 5 : 5 Χρόνια - πολύ συζητήσιμο και περισσότερο για eye candy ειδικά σε σύγκριση με άλλα ραλάκια, συν γκρίνιες αν θυμάμαι καλά για το επί πληρωμή περιεχόμενο.
- STALKER Shadow of Chernobyl: 6 χρόνια - παιχνιδάρα
- Star Trek online : 6 Χρόνια - δεν ξέρω δεν απαντώ, νομίζω παγκοσμίως άγνωστο
 
Οπότε πού καταλήγουμε, στο ότι όσο μεγαλύτερος ο χρόνος ανάπτυξης τόσο πιο μάπα το παιχνίδι?
 
Ο κόσμος της αρχικής καμπάνιας, επιπλέον, δεν τα έδωσε για να φτιαχτεί ένα ΜΜΟ. Για τη ακρίβεια δεν είχε καμία σχέση με MMO, όταν ο Roberts είδε τα 6 περίπου μύρια άλλαξε τελείως ρότα και φτάσαμε καλώς ή κακώς εδώ που φτάσαμε.
 
Όλα τα υπόλοιπα έχουν συζητηθεί εκτενέστατα στις πίσω σελίδες, τόσο με κραυγές όσο και με επιχειρήματα (εκατέρωθεν), οπότε δε θα επαναλάβω τα ίδια.
  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

 

Ενδεικτικά μερικοί χρόνοι game development από games κατά ΠΟΛΥ υποδεέστερα του Star Citizen τόσο σε γραφικά / τεχνοτροπία όσο και σε μέγεθος / φιλοδοξία / πολυπλοκότητα:
 
- Diablo III : 11 χρόνια
- Starcraft II : 7 χρόνια
- Team Fortress 2 : 9 χρόνια
- Duke Nukem Forever: 15 χρόνια
- Alan Wake : 6 Χρόνια
- Gran Turismo 5 : 5 Χρόνια
- STALKER Shadow of Chernobyl: 6 χρόνια
- Star Trek online : 6 Χρόνια
 
κι εσείς μου θέλετε ένα παιχνίδι με το βεληνεκές του SC έτοιμο στα 3 χρονάκια; Το θεωρείτε λογικό;
Αφού οι backers ψήφισαν ΥΠΕΡ της συνέχισης των stratch goals, η δημοκρατία μίλησε, τι να κάνουμε δηλαδή. Να υποταχθούμε στις επιθυμίες της μειοψηφίας; Αν ο Roberts είχε αποφασίσει μονομερώς και αυθαίρετα την επιμήκυνση των stretch goals, ναι τότε θα κατανοούσα τις όποιες διαμαρτυρίες. Αλλά αυτό δε συνέβη.
Στο κάτω κάτω της γραφής κανένας δεν σας έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό ώστε να στηρίξετε χρηματικά το SC. Το κάνατε έχοντας σώας τας φρένας και όντας νηφάλιοι (εικάζω).
Κι αν δε γνωρίζατε τον μέσο όρο διάρκειας ενός game development όταν δίνατε τα ευρουλάκια σας στον Chris Roberts, δικό σας πρόβλημα. Να φροντίζατε να κάνατε ένα μικρό research πριν.
Και για τα πρακτικά, ναι, έχω αγοράσει πακέτο του παιχνιδιού (70 euro) οπότε δεν μιλάω εκ του ασφαλούς.

 

Δύο (τουλάχιστον) από τα παραδείγματά σου είναι κάκιστα. 

 

Το Duke Nukem Forever πέρασε από σαράντα κύματα στο development του, παρέδωσε τελικά μια συρραφή όπως-όπως αυτού που είχανε και θάφτηκε σχεδόν καθολικά. Είναι παράδειγμα προς αποφυγή σε όλη τη βιομηχανία. Είναι αστείο που το αναφέρετε (δεν είναι η πρώτη φορά σε αυτό το νήμα). 

 

Για το Alan Wake η Remedy κόντεψε να καταστραφεί οικονομικά. Και σε αυτό είχαν υποσχεθεί (και έδειχναν και tech demo από) πολύ περισσότερα και εντυπωσιακότερα features από αυτό που κατέληξε τελικά να κάνει το παιχνίδι που παρέδωσαν. Που παρεμπιπτόντως, το μόνο βιώσιμο πλάνο ήταν να μουτζώσουν πραγματικά τους PC Gamers και να κάνουν συμβόλαιο με Microsoft ως publisher για να βγει ως exclusive για Xbox 360 (και πολύ αργότερα, σχεδόν χαριστικά, να βγει για PC). Άλλο παράδειγμα προς αποφυγήν. 

 

Για τους υπόλοιπους τίτλους δεν έχω ασχοληθεί να μάθω την ιστορία ανάπτυξής τους, οπότε δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες. Ωστόσο, δεν ήταν crowd funding projects και δεν ζητούσαν χρήματα πουλώντας space ships 4+ χρόνια μετά την ανακοίνωση του project και με ελάχιστες ενδείξεις ότι όλα όσα υπόσχονταν (αλήθεια υπάρχει κάπου κάποια κατάσταση, γιατί αυτά που διαβάζω στο forum τους ξεφεύγουν πάρα πολύ), έχουν αρχίσει να υλοποιούνται.

 

Ίσως θα είχε νόημα να προσθέσουμε εδώ ότι οι χρόνοι development για το SC δεν είναι κάτι που σκέφτηκαν οι fans. Δόθηκαν (και άλλαξαν/ μετατοπίστηκαν) κατά καιρούς από την ίδια την εταιρεία ανάπτυξης. Όταν έχεις βγει από το πλάνο ανάπτυξής σου για οποιοδήποτε λόγο, κατά διάστημα που υπερβαίνει έστω μόλις ένα χρόνο (εδώ είναι παραπάνω), οφείλεις να δεις τι έχεις και τι μπορείς να παραδώσεις. Δεν πας σε "lol, when it's done, buy more ships" πλάνο, αυτό είναι τρέλα. 

 

Επίσης το ότι υποθέτεις αυθαίρετα ότι οι άλλοι δεν γνωρίζουν το μέσο χρόνο (!) διάρκειας ανάπτυξης ενός παιχνιδιού, δεν σημαίνει ότι ισχύει κάτι τέτοιο, ή ότι ο μέσος χρόνος είναι αυτός που έχεις κατα νου. 

Δημοσ.

Το θεμα ειναι η ασυνέπεια των οσων λέγονται με αυτα που γινονται τελικα.Και αυτο προκαλει μπαχαλο και δικαιολογημένη καχυποψία

  • Moderators
Δημοσ.
- Star Trek online : 6 Χρόνια - δεν ξέρω δεν απαντώ, νομίζω παγκοσμίως άγνωστο
 
To Star Trek Online για τους trekkies, είναι ό,τι καλύτερο. Αλλά οκ, δεν είναι και κάτι φοβερό, έχει την πλάκα του. Έχει και τα διάφορα χούγια της Cryptic Studios από πίσω.
 

 

Εκτός αν σας περισσεύουν μερικές χιλιάδες ευρώ για δικαστικά έξοδα ώστε να πάτε τον Κο Roberts σε δίκη.

 

Ναι οκ, εδώ ξεφεύγουμε λίγο...

 

Ούτε θα βάλουμε την εικόνα του Roberts στον τοίχο να πετάμε μαχαίρια, αλλά ούτε θα πάμε να του πάρουμε σοκολατάκια. Μιλάμε για το παιχνίδι και πώς (ή όχι) προχωράει.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...