Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

Δε βρισκόμαστε πια στο launch του WoW με μόνο ανταγωνιστή το EverQuest 1 - 2. Υπάρχουν έμπειροι developers, designers, programmers, communiy managers για MMO και κυρίως έμπειρο κοινό που ξέρει τι πρέπει να υπάρχει και πώς. Αλλιώς, υπάρχει και το παράδειγμα του The Old Republic.

 

 

Ας ονομάσω τα μεγάλα της εποχής που προϋπήρχαν. Meridian 59 (1995), UO (1997) Lineage (1995), Asheron's Call (1999), Asheron's Call 2 (2002), Beyond Earth (2002) - το οποίο ήταν τρομερό Space για την εποχή, Final Fantasy XI (2002), Neocron (2002), Shadowbane (2002), Star Wars Galaxies, EQ 1 & 2, EVE (2003), DAOC (2001)

 

 

Back on topic.

 

 

 

Επίσης να δω μέχρι πότε θα αρμέγουν τους backers, όλα αυτά τα προϊόντα επί πληρωμή παίζει και να μην ενδιαφέρουν κανέναν παραέξω. Εκτός και αν δεν τους ενδιαφέρει να τραβήξουν νέο κόσμο και νομίζουν πως θα πληρώνουν οι ίδιοι ή τους φτάνει η user base, οπότε πάω πάσο. Το 1 μύριο χρήστες πάντως μου φαίνεται υπεραισιόδοξο ειδικά όταν το πρότυπο είναι ένα niche MMO σαν το EVE.

 

Θα συμφωνήσω. Και μην ξεχνάς το SQ42 που έχουν ΠΡΟ-ΑΓΟΡΑΣΕΙ όσοι είναι backers τώρα, είναι το 1ο chapter το οποίο κρατά περίπου 20 ώρες σύμφωνα με την εταιρία.

Τα υπόλοιπα chapters (3-4), θα είναι επίσης 20 ώρες αποστολές το καθένα, θα πωλούνται σε πλήρη τιμή του παιχνιδιού το ΚΑΘΕΝΑ, γιατί σύμφωνα με τις ανακοινώσεις "δεν θα είναι απλά DLC".

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω. Και μην ξεχνάς το SQ42 που έχουν ΠΡΟ-ΑΓΟΡΑΣΕΙ όσοι είναι backers τώρα, είναι το 1ο chapter το οποίο κρατά περίπου 20 ώρες σύμφωνα με την εταιρία.

Τα υπόλοιπα chapters (3-4), θα είναι επίσης 20 ώρες αποστολές το καθένα, θα πωλούνται σε πλήρη τιμή του παιχνιδιού το ΚΑΘΕΝΑ, γιατί σύμφωνα με τις ανακοινώσεις "δεν θα είναι απλά DLC".

Το έγραψα και πιο πριν... Το μέρος 1 θα είναι το Star Citizen / SQ42 που είχαν σχεδιάσει... Το part 2 θα βγει μετά το launch του online. Και θα είναι δωρεάν στους original backer που έχουν το mission disk στο account τους.

Απλά θα έχει σενάριο πια και όχι random special missions... Αυτά τα είπαν στο 10 for developers video με τον story editor που ανέλαβε να τα συνδέσει....

Part 3 δεν έχουν αποφασίσει εάν θα βγάλουν ακόμα...

 

Ps: εσύ με το free κουπονι θα  έχεις μόνο το part 1 

PS2: BTW της AMD το SKIN που έχεις θα είναι το μοναδικό αντικείμενό που δεν θα μπορείς να το αγοράζεις ingame (γιατι ειναι της AMD)

όποτε μην το κάνεις upgrade :D

Δημοσ.

<3


<3
Star Citizen: The Road to CitizenCon 

 

είχαν μια ώρα demo για SQ42 αλλά το έκοψαν 3 μέρες πριν... (για αυτό τους έδωσα λεφτά... έχω σιχαθεί να παίρνω παιχνίδια μισά και με  day  one 10GB patches...  μόνο και μόνο για να φτάσουν μια τεχνητή ημερομηνία των publishers/investors  :devil: )  

  • Like 2
Δημοσ.

Με όλα αυτά που βλέπω, αλλά, κυρίως, με όλα αυτά που έχουν υποσχεθεί...με τέτοιο βάθος. λεπτομέρεια παρουσίασης, "άπειρους" χρήστες, κλίμακα - real time - , δυσκολεύομαι πολύ να φανταστώ σε ΤΙ rig θα τρέχει ικανοποιητικά το τελικό client. Σίγουρα όχι σε οτιδήποτε από αυτά που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά...

Δημοσ.

<3

<3

Star Citizen: The Road to CitizenCon 

 

είχαν μια ώρα demo για SQ42 αλλά το έκοψαν 3 μέρες πριν... (για αυτό τους έδωσα λεφτά... έχω σιχαθεί να παίρνω παιχνίδια μισά και με  day  one 10GB patches...  μόνο και μόνο για να φτάσουν μια τεχνητή ημερομηνία των publishers/investors  :devil: )  

Και γτ το κοψανε?

  • Like 1
Δημοσ.

Και γτ το κοψανε?

 

Επειδή ο Chris είναι τελειομανής. Σε μια συνέντευξη που είδα είπε οτι δεν αισθανόταν οτι ήταν αυτό που θα ήθελε να βγεί προς τα έξω, και οτι ήθελε λίγη δουλειά ακόμα για τα ερχόταν στο επίπεδο που επιθυμούσε, για παρουσίαση.
Αν είχαμε publishes/investors από πίσω πολύ πιθανό να το βγάζαν έτσι όπως ήταν.
 
Αλλα αφου αυτός έχει το μαχαίρι και το καρπούζι, αποφάσισε και το κράτησε εκτός, και παρουσίασε το άλλο generic gameplay, για να δείξει το παιχνίδι. (Το οποίο έτσι κι αλλιώς ήταν μια χαρα για μένα, αφου δεν ήξερα οτι ήταν στο πρόγραμμα να δείξουν κομμάτι απο το SQ42.)
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Μια στιγμή παίδες. Ok o Chris είναι τελειομανής. Αυτό που έβγαλε τελικά στη θέση του SQ42 ήταν σε τέλεια κατάσταση;
Μια ώρα (που έμοιαζε περισσότερο σαν να πέρασαν 5) από μηδέν περιεχόμενο και μια παρουσίαση forum/forum tools/chat tools?

Και μόνο 1-2 slides για το SQ42?

edit: Δεν νομίζω ότι το demo με το Sand worm μπήκε για να αντικαταστήσει το χαμένο περιεχόμενο του SQ42. Δεν προκύπτει αυτό από το video.
Αυτό που προκύπτει βέβαια από το countdown είναι ότι πιεζόντουσαν να έχουν κάτι παρουσιάσιμο να δείξουν από το SQ42, ένα παιχνίδι που υποτιθέμενα θα κυκλοφορούσε μέσα στο χρόνο, αποκλειστικά για τους σκοπούς της CitizenCon. Αυτό είναι αρκετά ανησυχητικό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Με όλα αυτά που βλέπω, αλλά, κυρίως, με όλα αυτά που έχουν υποσχεθεί...με τέτοιο βάθος. λεπτομέρεια παρουσίασης, "άπειρους" χρήστες, κλίμακα - real time - , δυσκολεύομαι πολύ να φανταστώ σε ΤΙ rig θα τρέχει ικανοποιητικά το τελικό client. Σίγουρα όχι σε οτιδήποτε από αυτά που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά...

 

μας πως να τρέχει σε σημερινά rigs,αφού δε παίζει να βγει αύριο,αλλά το 2020 ξέρω γω αφού κάθε τόσο δίνουν και άλλη ημερομηνία; :P

ή βασικά δε θα βγει ποτέ,και ακόμα θα περιμένετε να βγει :rolleyes: ..Θα ακυρωθεί το προτζεκτ και θα πάει φυλακή αυτός,και ακόμα θα περιμένει κόσμος να βγει το παιχνίδι :P

Δημοσ.

Σίγουρα όχι σε οτιδήποτε από αυτά που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά...

 

αυτο που έδειξαν στην citizen con μια χαρά έτρεχε σε περσινο και φετινο hardware, χωρις το παιχνιδι να υποστει οριστικο optimization και χωρις drivers.

  • Like 2
Δημοσ.

μην ανυσηχειτε εαν σας τρεχει το παιχνιδι για οταν γινει release. το 2024 που θα γινει.. θα εχουν βγει τα cloud computers και θα παιζετε με virtual τουμπανα online pcs

  • Like 1
Δημοσ.
Παιδιά... έτσι κι αλλιως το κανονικό development ειναι 3-3,5 χρόνια τώρα.... δεν μπορούμε να μετράμε σαν full development, την περίοδο του kickstarter, ή την περίοδο μετά που έψαχναν να φτιάξουν γραφεία, να προσλάβουν κόσμο, και μπουσούλαγαν στην παραγωγή.

 

Απλά, επειδή από την αρχή δείχνουν βήμα βήμα πως πάει η παραγωγή,(κατι που κανένα studio δεν έχει κάνει με τέτοια λεπτομέρια) το όλο σκηνικό μοιάζει να σέρνεται, και να τρενάρει, + το οτι στην αρχή είχαν πολλά εσωτερικά προβλήματα με την συνεννόηση μεταξύ των διαφόρων studios, στις διάφορες χώρες, κάτι που δεν είχαν λάβει υπόψιν στις αρχικές προβλέψεις)

 

Σιγουρα έχουν αλλάξει τις αρχικές προβλέψεις στο χρονοδιάγραμμα, αλλα αυτο ήταν αναμενόμενο...(τουλάχιστον για μένα, όταν στις αρχές παρακολουθούσα το development)

 

Προς το παρόν δεν ακολουθώ στενά το παιχνίδι, και γι'αυτό μου άρεσει όταν βλέπω καινούργιο gameplay, μου φαίνεται οτι έχουν κάνει πρόοδο απο την προηγούμενη φορά που είδα κάτι.(δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, εδω και πολλά patches, για να έχω άποψη απο πλευρας gameplay) 

 

Προσωπικά πιστεύω οτι θα χρειαστεί 2 χρόνια ακόμα τουλάχιστον, για να ειναι σε μια αξιοπρεπή κατάσταση για μια γεμάτη εμπειρία, στο Persistent Universe, κλπ, το οποιο θα μεγαλώνει με τα χρόνια, και σε υλικό... (το single player το πιο πιθανό να είναι μέσα στο ΄17)
  • Like 4
Δημοσ.

 

Παιδιά... έτσι κι αλλιως το κανονικό development ειναι 3-3,5 χρόνια τώρα.... δεν μπορούμε να μετράμε σαν full development, την περίοδο του kickstarter, ή την περίοδο μετά που έψαχναν να φτιάξουν γραφεία, να προσλάβουν κόσμο, και μπουσούλαγαν στην παραγωγή.
 

 

 

ενώ τώρα πάνε σαν τον Bolt ένα πράγμα

  • Like 1
Δημοσ.

μας πως να τρέχει σε σημερινά rigs,αφού δε παίζει να βγει αύριο,αλλά το 2020 ξέρω γω αφού κάθε τόσο δίνουν και άλλη ημερομηνία; :P

ή βασικά δε θα βγει ποτέ,και ακόμα θα περιμένετε να βγει :rolleyes: ..Θα ακυρωθεί το προτζεκτ και θα πάει φυλακή αυτός,και ακόμα θα περιμένει κόσμος να βγει το παιχνίδι :P

Το Dev. PC είχε ενα 6 core cpu και μια 1080 και έπιασε 60-90 fps on planet... 100-150 στο διάστημα... Βέβαια δεν έχουν κάνει κανένα optimization ,και ούτε drivers...

 

Τώρα εγώ στο AC πιάνω 45-60 fps vs Ai single με

Amd 7970

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...