chek2fire Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 vaporwave. Για την ιστορία στον ψηφιακό χώρο έχουν υπάρξει vaporwave που έχουν φάει πολύ περισσότερα χρήματα από το star citizen. Ένα πρόσφατο που έχει πιάσει και κορόιδα σχεδόν όλο τον τραπεζικό τομέα είναι το R3
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Vaporware. Vaporwave είναι είδος μουσικής (ή κάτι τέτοιο ). 2
BadIronTree Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 vaporwave. Για την ιστορία στον ψηφιακό χώρο έχουν υπάρξει vaporwave που έχουν φάει πολύ περισσότερα χρήματα από το star citizen. Ένα πρόσφατο που έχει πιάσει και κορόιδα σχεδόν όλο τον τραπεζικό τομέα είναι το R3 και εγώ σε bitcoins τα έχω
panther_512 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Παρακολουθώ τις εξελίξεις του Star Citizen από την αρχή. Δεν πιστεύω ότι το project ξεκίνησε ώς scam και ότι υπήρξε δόλος. Αντίθετα αυτό που νομίζω εγώ είναι ότι το παιχνίδι ξέφυγε τελείως από το αρχικό όραμα και προσπαθεί να φτάσει κάτι το άπιαστο. Είναι πολύ πιθανό οι συνελεστές του όλου project να ξέρουν ότι το παιχνίδι δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ. Τόσα χρόνια μετά και τόσα εκατομμύρια μετά, έπρεπε να υπάρχει τελικό προϊόν. Προσωπική μου άποψη ότι κανένας δεν πρέπει να δώσει λεφτά για το Star Citizen μέχρι την κυκλοφορία του. 5
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 αρα δεν θα υπηρχε κυκλοφορια...αν δεν ειχε δωσει λεφτα ο κοσμος,αρα δεν θα υπηρχε το παιχνιδι οποτε ουτε το νημα οποτε ουτε οι τρολλερς/fanboys/haters οποτε θα ειχαμε μια σχετικη ηρεμια.Οποτε εχεις δικιο!οποτε...αυτα...να χαμε να λεγαμε! 1
Moderators Praetorian Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Το project, κατά τη γνώμη μου πάντα, θα το βοηθούσε πολύ να αρχίσει να κλείνει tasks χωρίς να ανοίγει νέα. Στο CIG δεν δείχνουν να κάνουν κάτι τέτοιο... Είναι ακόμα σε φάση θα φτιάξουμε αυτό και το άλλο και αυτό το καινούργιο θα το κάνουμε καλύτερα από όλους, και λεφτά θα βρίσκονται από την πώληση ships. Αυτό δούλευε στην αρχή... Αλλά δεν μου φαίνεται τόσο καλό σχέδιο, τώρα που έχει περάσει καιρός και έχουν χαθεί... στόχοι και προθεσμίες και αυτοί μιλάνε για alpha 4.0 με ακαθόριστο ορίζοντα. Και το "χωρίς συμβιβασμούς" που αναφέρει ο Chris είναι καθαρό marketing talk. Το χρησιμοποιεί για να δικαιολογήσει το ότι αργούν να έχουν κάτι έτοιμο, αλλά το game development είναι συνυφασμένο με διαρκείς και σοβαρούς συμβιβασμούς στα πάντα. Αλλιώς το project είναι ένα φευγαλέο όνειρο και όχι μόνο δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ, αλλά όσο προχωράει παραφουσκώνει με στοιχεία που το "βαραίνουν" και αυτό αφορά τους ρυθμούς στο gameplay, τα θέματα performance, τη συντήρηση του κώδικα. 3
panther_512 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 αρα δεν θα υπηρχε κυκλοφορια...αν δεν ειχε δωσει λεφτα ο κοσμος,αρα δεν θα υπηρχε το παιχνιδι οποτε ουτε το νημα οποτε ουτε οι τρολλερς/fanboys/haters οποτε θα ειχαμε μια σχετικη ηρεμια.Οποτε εχεις δικιο!οποτε...αυτα...να χαμε να λεγαμε! Όχι, το παιχνίδι ξεκίνησε με σαφή σκοπό, σαφές χρονοδιάγραμμα και σαφές budget για το οποίο ήθελε χρηματοδότηση. Τη χρηματοδότηση την έλαβε, αλλά μεθυσμένοι από την επιτυχία, τη δημοσιότητα και τη συνεχή εισροή χρημάτων έχασαν την επικέντρωση σε έναν εφικτό στόχο. 140 εκατομμύρια μετά και η εταιρία ζητά και άλλα χρήματα για να ολοκληρώσει το παιχνίδι, χωρίς να έχει ξεκάθαρο προϋπολογισμό και ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα. Με το νέο TOS που κλήθηκαν να αποδεχτούν όσοι έκαναν το update Ιουνίου, αφαιρείται πλέον οποιοδήποτε χρονοδιάγραμμα από τις υποχρεώσεις τους απέναντι στον backer (πρίν είχαν 18 μήνες από την ημερομηνία που υποτίθεται θα κυκλοφορούσε το παιχνίδι). Επίσης έχει αφαιρεθεί η παράγραφος όπου η εταιρία θα ελεγχόταν από ανεξάρτητους ελεγκτές στην περίπτωση που δεν κυκλοφορούσε το παιχνίδι. Από το παλιό TOS: In the unlikely event that RSI is not able to deliver the Game and/or the pledge items, RSI agrees to post an audited cost accounting on the Website to fully explain the use of the amounts paid for Pledge Item Cost and the Game Cost. In consideration of the promises by RSI hereunder, you agree that you shall irrevocably waive any claim for refund of any Pledge that has been used for the Game Cost and Pledge Item Cost in accordance with the above. https://web.archive.org/web/20150221120446/https://robertsspaceindustries.com/tos To παραπάνω πλέον δεν υπάρχει και το έχουν αποδεχτεί όλοι όσοι έκαναν update και όλοι όσοι θα αγοράζουν το παιχνίδι από δώ και πέρα. Τέλος, με το Referral σύστημα που δημιουργήσανε, όπου ο παίχτης αμοίβεται με εικονικά αγαθά αν φέρει και άλλους να αγοράσουν το "παιχνίδι", παραπέμπει σε άλλα πράγματα.....
Anuminas Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Tους ρώτησα ποτε θα ανεβάσουν το βιντεο σε καλή ποιότητα/60fps και κατα τυχη μ'ακουσαν
panoc Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Tους ρώτησα ποτε θα ανεβάσουν το βιντεο σε καλή ποιότητα/60fps και κατα τυχη μ'ακουσαν Tωρα ξερουμε γιατι εξαφανηστικε ο Sean Muray... 1
Anuminas Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Tι να πει και αυτος του μαθαινει ο Roberts πως παιζεται η μπαλιτσα, βεβαια ο τρομπας εχει μια ικανοτητα, να βγάζει μουφα παιχνιδι το οποιο να πουλάει υπερβολικά για την ποιοτητα του, ας ειναι καλά η προπαγάνδα του ιδιου και της sony 1
Moderators Praetorian Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Ο Murray βέβαια παρέδωσε παιχνίδι και κρίθηκε από το αποτέλεσμα και την ασυνέπεια/ ασάφεια στα όσα έλεγε και υπονοούσε πριν το release. O Chris Roberts βρίσκεται κάποια στάδια πριν. Εκεί που ο Murray επίσης... βασίλευε. 1
BadIronTree Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Καμιά σχέση ο ένας με τον άλλον... Ο ένας έλεγε ψέματα μέχρι τελικής μέρας και ούτε preview codes έδωσε....Ενώ εδώ μπορείς να κάνεις login και να το δεις με τα μάτια σου... Το νέο short range scan που έδειξαν πριν 2 εβδομάδες δεν άρεσε σε πολλούς...Πήραν feedback αμέσως...Ο άλλος από 18/8 δεν έχει κάνει twit...Είμαι σίγουρος ότι σε πολλούς δεν θα αρέσει το star citizen... Άλλοι θα το πουν δύσκολο άλλοι πολύ απλό... Το θέμα δεν είναι πως το φαντάζεται ο καθένας αφού το βλέπουμε να φτιάχνεται μέρα με την μέρα...Όπως έχει πει επανειλημμένα φτιάχνουν τις βάσεις για να μπορούν να το υποστηρίξει για μια δεκαετία σαν το Eve on-line 2
Tobajara Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέχρι τώρα πάντως συζητάμε κυρίως για το αν θα υπάρχει παιχνίδι ή πότε θα υπάρχει παιχνίδι. Δεν υπάρχει συζήτηση για το αν θα είναι καλό παιχνίδι/ τι θα το κάνει καλό (και μην ακούσω "μα θα είναι γκράντε και έπικ και ανπιστεύταμπλ")/ τι σόι ΜΜΟ(RPG) θα είναι. Ακόμα και το "σαν το EVE", που το βρίσκω λογικό και δόκιμο για πολλούς λόγους, έχει πάρα πολλή δουλειά και τεχνογνωσία πίσω του που αμφιβάλλω αν την έχουν πάρει μυρωδιά. Δε βρισκόμαστε πια στο launch του WoW με μόνο ανταγωνιστή το EverQuest 1 - 2. Υπάρχουν έμπειροι developers, designers, programmers, communiy managers για MMO και κυρίως έμπειρο κοινό που ξέρει τι πρέπει να υπάρχει και πώς. Αλλιώς, υπάρχει και το παράδειγμα του The Old Republic. Επίσης να δω μέχρι πότε θα αρμέγουν τους backers, όλα αυτά τα προϊόντα επί πληρωμή παίζει και να μην ενδιαφέρουν κανέναν παραέξω. Εκτός και αν δεν τους ενδιαφέρει να τραβήξουν νέο κόσμο και νομίζουν πως θα πληρώνουν οι ίδιοι ή τους φτάνει η user base, οπότε πάω πάσο. Το 1 μύριο χρήστες πάντως μου φαίνεται υπεραισιόδοξο ειδικά όταν το πρότυπο είναι ένα niche MMO σαν το EVE.
chek2fire Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Vaporware. Vaporwave είναι είδος μουσικής (ή κάτι τέτοιο ). γενικά με τα ονόματα δεν τα πάω καλά 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 γενικά με τα ονόματα δεν τα πάω καλά Κι εγώ το ίδιο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις