Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η παρουσίαση του CitizenCon 2016.
Αξίζει να το δείτε, γιατι παρουσιάζουν την εξέλιξη του παιχνιδιου καθώς και "εργαλεία" που θα το συνοδεύουν.

Κυρίως η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας που θα συνδέει τους in-game παίχτες με αυτούς που είναι off-line. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτό. Είναι ένα εργαλείο ολοκληρωμενής αλληλεπίδρασης παιχτών με forum, chat, voip, organisations κ.α, είτε μέσα από το παιχνίδι, είτε μέσω browser ή mobile/tablet.

Παρουσιάζεται η πορεία των μελλοντικών updates καθώς και ένα real time demo της τεχνολογίας των πλανητών (με κάποια κομμάτια βίντεο) άλλα και dev tools για το πως σχεδιάζουν και δημιουργούν τους πλανήτες.

  • Like 2
  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν κατάφεραν να έχουν ούτε demo για το SQ42. Απολύτως 0 υλικό εκτός από τα random stats που έχουμε ξανακούσει και μια λίστα από βασικά gameplay features που ακόμα δεν έχουν υλοποιήσει. Για κάτι που έστω το πρώτο μέρος θα κυκλοφορούσε στο 2016 υποτίθεται, και που ρητά υποσχέθηκαν μέχρι και σε πρόσφατες συνεντεύξεις ότι θα δείξουν στο CitizenCon. :(

 

Πριν δείξουν οτιδήποτε το ενδιαφέρον, έδειξαν ship sale promo video. 

 

Πριν δείξουν το gameplay (ένα τμήμα ήταν gameplay τέλος πάντων) είχαν ένα βαρετό segment για ένα νέο forum και voice chat app που ετοιμάζουν. Για κάποιο λόγο επαναλάμβαναν ότι είναι πρωτοποριακό και θεαματικό. Δεν ήταν. 

 

Πριν το gameplay έδειξαν ένα ότι να ναι roadmap που κάλυπτε μέχρι και features (future tasks για) 4.0 alpha. Η 2.6 ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει. Δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε 4.0 μέσα στο 2017 (κατά τη γνώμη μου), αν δεν έχουν βγει ήδη εκτός budget.

 

Το εντυπωσιακό εν μέρει (scripted tech) demo που τελικά έδειξαν έμοιαζε πολύ σε σημεία με κατι που είχαμε δει και σε promo υλικό του No Man's Sky. To Sand Worm θεαματικό και επιβλητικό αλλά "πρόδωσε" το "live" demo με το τελικό sequence και το glitch που το εξαφάνισε (...). 

 

Δεν είχα το κουράγιο να δω χθες το τελευταίο segment για τον editor. 

 

Η γενικότερη εντύπωση μου ήταν meh προς αρνητική. Δεν ξέρω πως φάνηκε στους πιο θερμούς fans του SC. edit: Μόλις τώρα διάβασα το μήνυμα του akrida79. Οπότε τώρα ξέρω :D

Δημοσ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που μια εταιρεια δεν προλαβαίνει να δείξει υλικό από ένα τίτλο. Οκ απογοήτευσε μεγάλη μερίδα παιχτών.

Τα gameplay features που παρουσιάσουν είναι το πρόγραμμα υλοποίησης, λογικό να μην υπάρχουν μερικά από αυτά ακόμα, αν και πολλά δοκιμάζονται από μερίδα παιχτών με NDA.

 

Τα ship sale promos είναι η χρηματοδότηση τους, δεν κάνουν pre-orders σαν άλλες εταιρείες, όποιος θέλει παίρνει.

Τώρα το αν για εσένα το "segment για ένα νέο forum και voice chat app που ετοιμάζουν" ήταν βαρετό δεν σημαίνει ότι ήταν και για όλους. Πολλοί παίχτες παρακαλάνε για τέτοιες προσθήκες σε άλλα παιχνίδια π.χ. Elite.

 

Τώρα αν μου δείχνεις ως παράδειγμα το No Man's Sky σε σύγκριση με το SC, δεν έχω λόγια. Το demo ήταν live (εκτός τα scripted implements με βίντεο στην αρχή και το τέλος)  και κάποιοι το έχουν δοκιμάσει και εκτός CitizenCon.

 

Όπως και να έχει ήταν μια πολύ καλή παρουσίαση και ανακεφαλαίωση για τους παίχτες που ενδιαφέρονται για το SC.

 

Edit: Για να μην παρεξηγηθώ, πραγματικα, μην αγοράζετε παιχνίδια μη ολοκληρωμένα.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια εταιρεια δεν προλαβαίνει να δείξει υλικό από ένα τίτλο. Οκ απογοήτευσε μεγάλη μερίδα παιχτών.

Τα gameplay features που παρουσιάσουν είναι το πρόγραμμα υλοποίησης, λογικό να μην υπάρχουν μερικά από αυτά ακόμα, αν και πολλά δοκιμάζονται από μερίδα παιχτών με NDA.

 

Δεν είναι η πρώτη φορά, αλλά αν πρόκειται για "φορά" πριν από την οποία έχουν προηγηθεί μπόλικες αναβολές και συνδυάζεται με την αποκάλυψη ότι για το SQ42 εκκρεμούν ακόμα βασικά features, δεν το αφήνεις και ασχολίαστο.

Έχω επίσης την εντύπωση ότι θα ήταν και το main event αυτού του CitizenCon. Μαζί ίσως με την 2.6 (που δεν έδειξαν/ δεν ασχολήθηκαν) και περισσότερα νέα από την 3.0.

 

Τα ship sale promos είναι η χρηματοδότηση τους, δεν κάνουν pre-orders σαν άλλες εταιρείες, όποιος θέλει παίρνει.

Ποτέ δεν τα συμπάθησα τα ship promo videos τόσο για το ότι ήταν εμφανώς baits χωρίς να αντικατοπτρίζουν την εικόνα του παιχνιδιού, όσο και για τα χρήματα που προφανώς ξόδευαν για να τα φτιάξουν εντυπωσιακά.

Από όταν τα χρησιμοποιούσαν πριν από χρόνια που, ok, τουλάχιστον λες έφτιαχναν το budget για το project.

Εδώ συνέβαλε και το timing (στην παρουσίαση, πέραν του γενικού όπου ακόμα ζητάνε ουσιαστικά pledges, χρόνια μετά την αρχική εκτίμηση για release και στην ίδια παρουσίαση όπου ανέβαλαν ουσιαστικά όλα όσα είχαν υποσχεθεί για το 2016 ). Δεν είχαν δείξει τίποτα το ενδιαφέρον και κότσαραν το "buy the new ship now".

 

Τώρα το αν για εσένα το "segment για ένα νέο forum και voice chat app που ετοιμάζουν" ήταν βαρετό δεν σημαίνει ότι ήταν και για όλους. Πολλοί παίχτες παρακαλάνε για τέτοιες προσθήκες σε άλλα παιχνίδια π.χ. Elite.

Ναι ήταν βαρετότατο. Δεν είχε απολύτως τίποτα το ενδιαφέρον για το χρόνο που του αφιέρωναν (ούτε ήταν κάτι μοναδικό που δεν έχουμε ξαναδεί) και άφηναν να εννοηθεί ότι ακόμα δαπανούν resources σε αυτό.

Χωρίς να έχουν έτοιμα τα δύο βασικά τους modules.

 

Τώρα αν μου δείχνεις ως παράδειγμα το No Man's Sky σε σύγκριση με το SC, δεν έχω λόγια. Το demo ήταν live (εκτός τα scripted implements με βίντεο στην αρχή και το τέλος)  και κάποιοι το έχουν δοκιμάσει και εκτός CitizenCon.

Δεν ήταν τυχαία η επιλογή του No Man's Sky. Τα promo videos του ήταν εντυπωσιακά. Και είχαν όμορφους πλανήτες και sand worm. Δεν ήταν ακριβώς ουρανοκατέβατη η σύγκριση.

Το live demo συζητιέται. Είχε κομμάτια που ήταν (ή θα μπορούσαν να είναι) live. Και είχε προβλήματα πέρα από το αν ήταν ή όχι live. (πχ μηδενικό enemy AI)

 

Όπως και να έχει ήταν μια πολύ καλή παρουσίαση και ανακεφαλαίωση για τους παίχτες που ενδιαφέρονται για το SC.

Κι εγώ ενδιαφέρομαι για το SC και το SQ42. Έχω σοβαρές αμφιβολίες πλέον ότι το project είναι βιώσιμο και όλο αυτό στην φετινή παρουσίαση μου φάνηκε απογοητευτικό.

  • Like 1
Δημοσ.

Έπεσαν πολλά σαγονια μετα απο αυτο το βιντεο, πραγματικη επανάσταση στο gaming.

 

Eκει με τον άνθρωπο στο "Έβερεστ" ανατριχιασα να ούμε :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Λογικα η καθυστερηση εγινε για να μην συμπεσει η ημερομηνια κυκλοφοριας του με αυτη του Half Life 3 και χασει πωλησεις...

 

Αν αγοραστουν κανα 10ρια σκαφη ακομα απο τον καθενα θα βγει γρηγοροτερα.

Δημοσ.

Mια χαρά ειναι το χρονοδιάγραμμα απο τη στιγμή που στήσαν ομάδα ανάπτυξης, πριν 4 χρονια, απο το μηδέν κυριολεκτικά και σήμερα έφθασαν σε αυτο το επίπεδο, με πράματα που ουδεις developer παρουσιασε πριν.

 

Εδω αλλοι ενα The Last Guardian δεν έβγαλαν ακομη που ειναι νάνος μπροστά στο μέγεθος και στην φιλοδοξια του παιχνιδιού του Chris Roberts.

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

φιλοδοξια

 

Δεν λέω για το συγκεκριμένο, αλλά δεν θυμάμαι κάποιο παιχνίδι να έφτασε ποτέ την φιλοδοξία που είχε όταν είχε μέσα πολλά "ουάου" features. Και δεν εννοώ για γραφικά.

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.

Zήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.

 

Τέλος πάντων, ποια είναι η τρέχουσα εκτίμηση για το sp κομμάτι του παιχνιδιού;

Δημοσ.

Zήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.

 

Τέλος πάντων, ποια είναι η τρέχουσα εκτίμηση για το sp κομμάτι του παιχνιδιού;

Προσωπικά πιστεύω ότι θέλουν 6+ μήνες ακόμα development  και άλλους 6 μήνες beta bug testing ...

Δεν νομίζω να το δώσουν νωρίτερα σαν Early access ( το Single Player) 

 

To multi σίγα σίγα μαζεύετε μέχρι το καλοκαίρι ανεβαινουν νέα "Jobs"    Το 3.0 public το βλέπω αρχές Φεβρουάριο σε PTU private τέλος του χρόνου 

 

PS:

gwy20XI.jpg

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Zήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.

 

Τέλος πάντων, ποια είναι η τρέχουσα εκτίμηση για το sp κομμάτι του παιχνιδιού;

Δεν υπάρχει. Τουλάχιστον δεν ανέφεραν εκ νέου δική τους εκτίμηση.

 

Η γενική ιδέα είναι ότι ίσως υπάρχει το πρώτο "κεφάλαιο" κάποια στιγμή το 2017 (αρκετά απίθανο για μένα χωρίς να υπάρχει καν κάποιο footage αυτή τη στιγμή -- αυτό βέβαια *αχεμ* σηκώνει λίγη συζήτηση... και τα δύο tech demos που είδαμε, τον Σεπτέμβρη και χθες, ταιριάζουν πιο πολύ στο SP του SQ42 ).

 

Επίσης νομίζω ότι θα ήταν δύο κεφάλαια συνολικά. Αλλά ειλικρινά έχω χάσει τη μπάλα με το τι θα γίνει τελικά.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

@BadIronTree:

 

Eπειδή προφανώς ασχολείσαι πολύ με το παιχνίδι, μπορείς σε παρακαλώ να με βοηθήσεις να καταλάβω τι ακριβώς είχαν κατά νου πως θα έβγαζαν (με 6 εκατομμύρια δολάρια, όπως βλέπω στα τότε stretch που είχαν πιάσει) το Νοέμβριο του '14;

 

Να δεχτώ ότι το παιχνίδι μεγάλωσε (τελευταία φορά που είχα κοιτάξει, είχαν μαζέψει έλεγαν πάνω από 25 εκατομμύρια ή κάτι τέτοιο), αλλά τότε που ήρθαν στο KS και είπαν "στηρίξτε", τι θα έβγαζαν;

 

Ελπίζω να μη θάψει το project η υπέρμετρη φιλοδοξία. Καλά, όσο για το τι μηχάνημα θα χρειαστώ για να μπορέσω να το τρέξω σωστά, δεν θέλω καν να το σκέφτομαι.

 

@Praetorian:

 

Εγώ είχα μπερδευτεί προ πολλού, με όλα αυτά τα σκάφη, τα πακέτα, κτλ. αλλά πλέον τα έχω τελείως χαμένα. Και νομίζω πως, πέρα από τις καθυστερήσεις κτλ., και άσχετα με το πόσο δικαιολογημένες είναι, νομίζω πως καθαρά σε επίπεδο διαχείρισης του project και προώθησης ενός εμπορικού προϊόντος, συνιστά αποτυχία το να μπερδεύεις τον καταναλωτή στον οποίο, τελικα, απευθύνεσαι.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...