shadowlike Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 για την ώρα αυτό που λές πλανήτη το βλέπω σαν μια τεράστια βαρετή proceduraly generated κοτρώνα.
BadIronTree Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 για την ώρα αυτό που λές πλανήτη το βλέπω σαν μια τεράστια βαρετή proceduraly generated κοτρώνα. lol ρε WIP/prototype είναι, ότι μπορεί να γίνει... 1000 km διάμετρος είναι μόνο... μακάρι να είναι έτοιμο στην 1.0 γιατί για πλανήτες έλεγαν μετά το launch σαν το Elite Dengerous
BigBOSS Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Aπλώς θέλω να πω πως το παιχνίδι εχει απίστευτη κλίμακα με ολη αυτη την λεπτομέρεια απο το προσωπο του ανθρώπου και τα σκάφη μέχρι τους πλανήτες, κομήτες, άστρα κτλ 2
Alastor192 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Νομιζω το χω ξαναπει αλλα δεν εχω καλη προαισθηση για το συγκεκριμενο.Μακαρι να πετυχει οσο τιποτα,διοτι θελουμε ενα παιχνιδι επιτελους ανταξιο του PC στο 2015/2016 Εχω μια φοβια ομως πως θα ναι απλα ενα εξαιρετικο tech demo :/ 1
Spartan117 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Ότι trailer έχουν βγάλει μέχρι στιγμής που δεν έχει gameplay είναι όλα τα λεφτά. Δεν με νοιάζει άμα φάει delay μέχρι το 2050, άμα συνεχίσουν να βγάζουν τέτοια trailer όλα τα χρήματα που βγάζουν είναι worth. Το game που το έπαιξα πριν 2 μήνες (που τρέχανε το gamescom promo με όλα τα ship available) με ξενέρωσε απίστευτα μιας και ήμουν τέρμα hyped αλλα περιμένω να δω όταν βγει το SC 1.0 πως θα είναι. Ελπίζω μονο να συνεχίσει να αγοράζει ο κόσμος τα spaceship για να μπορώ να βλέπω τα trailer Και μιας που το ανέφερα, μερικές εικόνες που έβγαλα από την build που έπαιξα με το gamescom promo: 2
Moderators Praetorian Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Το ότι το Witcher 3 ήταν console port είναι άδικος και χοντροκομμένος χαρακτηρισμός κατά τη γνώμη μου. Ναι μεν ήθελαν να τρέχει όσο πιο ομαλά και σε consoles, οπότε μπήκε και αυτό ως σημαντική παράμετρος στην ανάπτυξη, αλλά όποιος πιστεύει ότι αυτή η εικόνα που έδειχναν σε promos από "early builds" (έχει χιλιοπαίξει ως gif παντού, νομίζω ότι είναι περιττό να την παραθέσω εδώ), θα μπορούσε να τρέξει -με οποιοδήποτε optimization- ομαλά και με σταθερά fps σε μέσο ή ακόμα και high end σύστημα είναι πολύ γελασμένος. Και θα έπρεπε να γνωρίζει καλύτερα και τη διαφορά μεταξύ promotional media, tech demos, engine demos, early builds και τελικού προϊόντος, ειδικά καθώς τα τελευταία χρόνια επαναλαμβάνεται χωρίς εξαίρεση η ίδια ιστορία με τη "downgrade" συζήτηση για δημοφιλείς τίτλους. Γιατί, κατά κανόνα, δεν αναπτύσσεις για το πιο high end σύστημα που υπάρχει - ακόμα και όταν κινείσαι (αφελώς) μόνο σε PC. Δεν πηγαίνεις βέβαια (απαραίτητα) στον ελάχιστο παρανομαστή, αλλά θέλεις το παιχνίδι σου να πουλήσει (ένα θέμα που θα έχει το Star Citizen όταν θα βγεί) σε όσο το δυνατόν ευρύτερη αγορά. Ωστόσο, όταν θέλεις funding, θα δείξεις τον καλύτερο σου εαυτό. Θα δείξεις καλοφτιαγμένα ads, και θα βγάλεις early builds -που με τίποτα δεν αντιπροσωπεύουν το τελικό προϊόν, αλλά ενίοτε δείχνουν όμορφες παρά τα frame drops και τα crashes. Οπότε, δική μου εκτίμηση, αυτό που βλέπουμε στις alpha και τα "marketing" ads/videos θα απέχει πολύ από αυτό που θα δούμε τελικά, ακόμα και αν το παιχνίδι βγει το... 2020 -που θα έχει σοβαρό πρόβλημα βέβαια αν καθυστερήσει τόσο, αλλά είναι κάπως διαφορετική συζήτηση σε υποθετική βάση αυτή. Και ούτε τη σύγχυση/ συζήτηση για downgrade θα αποφύγουμε. Καλό το "από το μάτι σε (generic-ας-το-πούμε-) πλανήτη", καλή και η λεπτομέρεια παντού, αλλά αν δεν χρησιμεύει στο gameplay ή αν το κάνει βαρετό και μονότονο χωρίς να προσθέτει τίποτα που να αξίζει τον κόπο, τότε το να το κρατήσεις στο τελικό παιχνίδι είναι αφελές - και θα δεσμεύει πόρους/ θα ανεβάζει τις απαιτήσεις άσκοπα. Έχουν να κόψουν και να ράψουν ακόμα πολύ πράγμα, και να κολλήσουν και αξιόλογο story και gameplay σε αυτό. Που είναι και η ουσία που στην τελική ψάχνει ένας gamer - που θα παίξει το παιχνίδι για να το απολαύσει και όχι για να κάνει benchmark το τελευταίο hardware που αγόρασε. 5
Spartan117 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Εγώ αυτό που φοβάμαι περισσότερο είναι το business plan με τα microtransactions. Οποτε και αν βγει άμα είναι pay-to-win πολύς κόσμος θα το αποφύγει και θα το κράξει. Επίσης υπάρχουν πολλά ερωτηματικά ακόμα με το persistent world MMO μέρος (οι server ήδη γονάτισαν με την Alpha 2.0) όπως και επίσης το γιατί έχει FPS shooter μέρος το παιχνίδι όταν άρχισε σαν Space Sim. Φαίνεται πως κάνουν expand το project σε πολλά και διαφορα μέρη και δεν ξέρω κατά ποσο θα πετύχουν όλα αυτά να δέσουν σωστά και να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι που αξίζει από μεριάς gameplay. Ήμουν και εγώ hyped για το παιχνίδι και όταν το δοκίμασα ξενέρωσα. Ελπίζω να αλλάξουν τα πράματα όμως, αν το SC 1.0 είναι όσο καλο όσο θέλουν να πιστέψουμε ότι θα είναι τότε I'm in όταν βγει. Invest σε κάτι με τόσο ρίσκο δεν κάνω όμως. 1
BadIronTree Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Όχι ρε To Witcher 3 είναι GOTY ... μην σου πω της δεκαετίας... Το SC έχει πολύ δρόμο για να φτάσει το επίπεδο του story .... ( τα παλιά game είχαν Β Movie σενάριο επίτηδες και ήταν EPIC ) Μακάρι να κάνει τις πωλήσεις του Witcher 3 άλλα το game είναι πολύ niche market (για αυτό οι φανατικοί σκάνε τόσα λεφτά.. θέλουν το game να πετύχει σε αυτά που θέλουν) ... Όσοι νομίζουν ότι είναι FPS / COD θα φάνε γερό Άκυρο ... Το FPS Θα είναι πιο κοντά στο Arma και πάρα πολύ γρήγορο και κυρίως για boarding actions + space stations / market-social Με το perma-death θα γίνουν πολλά τρολαρίσματα ... Pay to win δεν θα γίνει πότε ... γιατί θα τους κρεμάσουν Από Kickstarter έχουν πει ότι θα πωλούν περιορισμένα UEC (daily & monthly low limits) ingame credit για αυτούς που δεν έχουν 40 ώρες να πάρουν ένα σκάφος ΠΧ το Constellation και μόνο ίσα για να συντηρούν τους servers ... Έχτρα λεφτά μόνο με single player Expansions... Τα online updates θα είναι free 3
Spartan117 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Άντε να δούμε, είμαι αισιόδοξος με μέτρο για το τελικό αποτέλεσμα. Πάντως στο tech team έχουν πρώην μέλη της Crytek οποτε δεν πήγε χαμένη η Cryengine. Ελπίζω μονο να κάνουν σωστό optimization όπως λένε πριν βγει για να το απολαύσει πολύς κόσμος 1
InfinitySurfer Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Οπως έχει ειπωθεί από πολλούς... το θέμα ειναι να μπορέσουν να ταιριάξουν όλα τα ξεχωριστά modules που έχει, σε ένα εννιαίο παιχνίδι, χωρίς να δημιουγεί πρόβλημα στην ολική εικόνα. Το να έχει καλό space travel, αλλα χάλια fps, ή το αντίθετο, θα ξενερώνει πολύ κόσμο. Αυτό θέλει Μαεστρία. Για να συντονίσεις όλα τα στούντιο που δουλεύουν στα 4 μερη του πλανήτη σε διαφορετικά πράγματα, για το ίδιο πακέτο. Αν το πετυχουν αυτό και βγει ενα δεμένο παιχνίδι, τότε θα αξίζει, και χαλάλι τους τα 100+ μύρια. 1
nzeppos Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Που είναι και η ουσία που στην τελική ψάχνει ένας gamer - που θα παίξει το παιχνίδι για να το απολαύσει και όχι για να κάνει benchmark το τελευταίο hardware που αγόρασε. Διαβάζοντας τις σχετικές αέναες γκρίνιες συζητήσεις για το Witcher 3 (και για πολλά άλλα PC games) δεν είμαι εντελώς βέβαιος για το παραπάνω, αλλά τελοσπάντων... 1
BadIronTree Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) PTU 2.1 Coming Soon & http://www.gfycat.com/GoodnaturedRingedLacewing Space Truckers http://imgur.com/a/qSuNj Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2015 από BadIronTree 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2015 Multicrew, ε; Για το Constellation μου κανείς; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις