Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Moderators Δημοσ. 23 Αυγούστου 2015 Λίγο άκυρο να βάζει το συγκεκριμένο theme από TTGL αλλά ωραίο το τέλος.
BadIronTree Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14915-Vanguards-And-Then-There-Were-Three
BadIronTree Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14926-Design-Notes-Electronic-WarfareDesign Notes: Electronic Warfare https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14925-Star-Marine-Status-UpdateStar Marine Status Update & https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14927-Welcome-To-ArcCorp-Star-Citizen-12-Released Welcome to ArcCorp - Star Citizen 1.2 Released (Social Module) <3 <3 <3 3
InfinitySurfer Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2015 Πλάκα έχει το social module.(και ακόμα έχει τα παλια animations) Έχει μονο text chat, ή μπορεις να μιλάς και με μικρόφωνο? Αυτή νομίζω είναι η αρχή για τον κόσμο του SC. Αλλα kai o Nyx... φανταστικός... πολύ Imersive, και φοβερό περιβάλλον. Φαντάζομαι μόνο πως θα είναι σε VR αυτό.
Occultist Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 Ωραία φαίνονται όλα αυτά τα modules κλπ., αλλά διατηρώ πολλές επιφυλάξεις για το κατά πόσο θα δουλεύουν σωστά σε ένα ενιαίο προϊόν ή για το αν θα προσφέρουν κάτι ουσιαστικό, πέρα από flavor... Έτσι που τα δείχνει, για να είναι όπως φαίνονται και υπονοούνται τα πράγματα, θέλει 10+ χρόνια ανάπτυξη - και δεν τους κόβω για ΤΟΣΟ καλούς... 1
BadIronTree Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 Πλάκα έχει το social module.(και ακόμα έχει τα παλια animations) Έχει μονο text chat, ή μπορεις να μιλάς και με μικρόφωνο? Αυτή νομίζω είναι η αρχή για τον κόσμο του SC. Αλλα kai o Nyx... φανταστικός... πολύ Imersive, και φοβερό περιβάλλον. Φαντάζομαι μόνο πως θα είναι σε VR αυτό. Ναι έχει τα παλιά animations μετέφεραν το FPS inhouse για να το τελειώσουν με τα άτομα της crytek που κλέψανε Ωραία φαίνονται όλα αυτά τα modules κλπ., αλλά διατηρώ πολλές επιφυλάξεις για το κατά πόσο θα δουλεύουν σωστά σε ένα ενιαίο προϊόν ή για το αν θα προσφέρουν κάτι ουσιαστικό, πέρα από flavor... Έτσι που τα δείχνει, για να είναι όπως φαίνονται και υπονοούνται τα πράγματα, θέλει 10+ χρόνια ανάπτυξη - και δεν τους κόβω για ΤΟΣΟ καλούς... εάν διάβασες το roadman στο post και δεν κατάλαβες να μια photo : πρώτα persistens (live sync) μετά shops .... + new areas μετά low orbit ... και μετά small mission σε 1 solar system 1
xtrmsnpr Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 κάνει update και δε μου λέει πόσα GB μένουν να κατεβάσει..μόνο την ώρα 7ώρες και το dl speed 1.2mb/s
BadIronTree Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 κάνει update και δε μου λέει πόσα GB μένουν να κατεβάσει..μόνο την ώρα 7ώρες και το dl speed 1.2mb/s έχεις το νέο installer 2.1.8 ? o παλιός πέθανε ... πόσο καιρό έχεις να κάνεις update ? Total είναι 30 GB O νέος κάνει scan ta αρχεία και αλλαζει μόνο όσα αλλάξανε... δεν κατεβάζει patch... Όταν τελειώσει το scan λέει πόσα mb έχουν απομένει...
xtrmsnpr Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 έχεις το νέο installer 2.1.8 ? o παλιός πέθανε ... πόσο καιρό έχεις να κάνεις update ? Total είναι 30 GB O νέος κάνει scan ta αρχεία και αλλαζει μόνο όσα αλλάξανε... δεν κατεβάζει patch... Όταν τελειώσει το scan λέει πόσα mb έχουν απομένει... από προχτες έχω να κάνω update που σας είχα γράψει.. installer v2.3.8 ή 6 client v 1.2 1
Occultist Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2015 Ναι έχει τα παλιά animations μετέφεραν το FPS inhouse για να το τελειώσουν με τα άτομα της crytek που κλέψανε εάν διάβασες το roadman στο post και δεν κατάλαβες να μια photo : πρώτα persistens (live sync) μετά shops .... + new areas μετά low orbit ... και μετά small mission σε 1 solar system Ε, δηλαδή αυτό που λέω εγώ...ad-hoc ασύνδετα πράγματα, με χρονοδιάγραμμα που θα ενδιαφέρει τα εγγόνια μου... Τεσπα, περιττό να πω ότι, προσωπικά, μου μοιάζει όλο και περισσότερο με μια τεχνικά άρτια φόλα στο τέλος...Μακάρι να διαψευσθώ
BadIronTree Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 http://imperialnews.network/2015/09/star-citizen-release-plans/
xtrmsnpr Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2015 http://imperialnews.network/2015/09/star-citizen-release-plans/ So, what will we get before the end of the year?- Social Module “Persistence” Update Next major deliverable. Better communication between web platform and game. Objects in game able to retain state. Shared hangars available Casaba Outlet open in ArcCorp Lots of visual upgrades to ArcCorp, especially storefronts. Million Mile High Club accessible from hangar elevator for those who have them. Dramatic improvement to chat system including ignore function, private messaging, and more robust UI. Maximum player count to 40 per instance. A lot of backend and behind the scenes improvements. This update may be split into two because as soon as the code merge is complete they should be able to issue a significant update to Social module. May put this out right away and save any features not yet complete for a second update. - Star Marine Initial Release Gold Horizon map Free Fight game mode Objective-based game mode This release will vastly improve character animations across the entirety of Star Citizen - Arena Commander 2.0 Initial Release Large World map Retaliator and Constellation flyable Multicrew ship battles! - Social Module “Shops” Update This update will follow the Persistence update. Allow players to purchase goods from the stores in ArcCorp, such as clothing to allow players to begin customizing their characters. Whole shopping experience will be fleshed out including augmented reality and mobiGlas interfaces and product delivery options. Medical scanner and healing function in the hospital will be fleshed out. Products/pricing/availability will be connected to the appropriate backend systems so that down the road various factors (player and NPC) can affect them. A lot of work again with things that may not be seen by the player right away. A few surprises might crop up in this release. - Social Module “Subsumption” Update Social module will be filled with intelligent NPCs going about their lives. This update will add the second environment to Social module which will be the Levski landing zone on the asteroid Delamar in the system Nyx.
Προτεινόμενες αναρτήσεις