optimus prime Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, comfuzio είπε Μαζί σου σε αυτό, αλλά το DX12 δεν είναι κάτι που βγήκε χθες, έχει σχεδόν όσα χρόνια είναι και το SC ή λίγο λιγότερο. Θα έπρεπε από τότε ή έστω λίγα χρόνια πιο μετά να το υιοθετήσει, τώρα απλά χτυπάει άσχημα για εξτρά καθυστέρηση. 3-5 ατομα ειναι αυτα τα οποια ασχολουνται με την μεταβαση σε DX12. Εσυ και εγω δεν ειμαστε devs για να ξερουμε σε ποιο σταδιο του παιχνιδιου πρεπει να γινει αυτη η αλλαγη. Σε παιχνιδια οπως το bordelands 3 και αλλα που τωρα δεν θυμαμαι ακομα και οταν γινεται release το παιχνιδι βλεπεις οτι στην επιλογη για DX12 σου γραφουν διπλα BETA. Απο εκει μπορεις να καταλαβεις οτι δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα οσο εμεις νμζουμε. Επεξ/σία 4 Μαΐου 2022 από optimus prime
optimus prime Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 10 λεπτά πριν, comfuzio είπε Δεν έχουμε την αντίληψη του χρόνου θες να πεις; Της πολυπλοκοτητας του development...
comfuzio Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 5 λεπτά πριν, optimus prime είπε Της πολυπλοκοτητας του development... Θα το δεχόμουν αν ήταν το μόνο και πρώτο παιχνίδι. Αφού υπάρχουν πόσα άλλα και τα πάνε και μια χαρά κάτι δεν κάνει καλά ο Chris. Και όπως είπα και πιο πριν δεν είναι καμιά καινούρια τεχνολογία, υπάρχει κοντά 10 χρόνια τώρα. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες τουλάχιστον για αυτό το κομμάτι 2
optimus prime Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, comfuzio είπε Θα το δεχόμουν αν ήταν το μόνο και πρώτο παιχνίδι. Αφού υπάρχουν πόσα άλλα και τα πάνε και μια χαρά κάτι δεν κάνει καλά ο Chris. Και όπως είπα και πιο πριν δεν είναι καμιά καινούρια τεχνολογία, υπάρχει κοντά 10 χρόνια τώρα. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες τουλάχιστον για αυτό το κομμάτι Eχεις δει πολλα παιχνιδια οπου ταξιδευεις σε real time χωρις loading screens σε πλανητες,συστηματα? Εχεις δει πολλα παιχνιδια οπου μπορεις να μπεις στο σκαφος σου χωρις loading screens,να βλεπεις και να εχεις πληρη ελεγχο του avatar σου? Και ολα αυτα με σερβερς που να φιλοξενουν χιλιαδες ατομα και να εχουν physicalised inventory system και persistence. Και ποσα αλλα μπορω να σου γραψω που δεν μπορεις να τα κανεις σε αλλα παιχνιδια.. Ενα απο αυτα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι η φυλακη. Εχεις κανει σε πολλα παιχνιδια φυλακη επειδη ησουν ατακτο αγορι η πειρατης? Εγω χθες το βραδι εκατσα 2 ωρες φυλακη και εκανα καταναγκαστικα εργα για να μειωσω την ποινη μου!! Δεν τους δικαιολογω αλλα καταλαβαινω οτι για να φτιαξεις ενα τετοιο παιχνιδι θελει πολυ ψαξιμο και rnd ακομα και τους καλυτερους developers του κοσμου να ειχε.. Επεξ/σία 4 Μαΐου 2022 από optimus prime 1
comfuzio Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, optimus prime είπε Eχεις δει πολλα παιχνιδια οπου ταξιδευεις σε real time χωρις loading screens σε πλανητες,συστηματα? Εχεις δει πολλα παιχνιδια οπου μπορεις να μπεις στο σκαφος σου χωρις loading screens,να βλεπεις και να εχεις πληρη ελεγχο του avatar σου? Και ολα αυτα με σερβερς που να φιλοξενουν χιλιαδες ατομα και να εχουν physicalised inventory system και persistence. Και ποσα αλλα μπορω να σου γραψω που δεν μπορεις να τα κανεις σε αλλα παιχνιδια.. Ενα απο αυτα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι η φυλακη. Εχεις κανει σε πολλα παιχνιδια φυλακη επειδη ησουν ατακτο αγορι η πειρατης? Εγω χθες το βραδι εκατσα 2 ωρες φυλακη και εκανα καταναγκαστικα εργα για να μειωσω την ποινη μου!! Δεν τους δικαιολογω αλλα καταλαβαινω οτι για να φτιαξεις ενα τετοιο παιχνιδι θελει πολυ ψαξιμο και rnd ακομα και τους καλυτερους developers του κοσμου να ειχε.. Άμα βάλουν και σύστημα τουαλέτας στην φυλακή πόσα χρόνια dev ακόμα θα βάλουν; Καλά όλα αυτά, αυτός είναι και ο λόγος που το έχουμε και το περιμένουμε, όπως είπα και πιο νωρίς για μένα το περίμενα να πάρει 10 με 12 χρόνια, σε λίγο κλείνουμε τα 10. 1
optimus prime Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 11 λεπτά πριν, comfuzio είπε Άμα βάλουν και σύστημα τουαλέτας στην φυλακή πόσα χρόνια dev ακόμα θα βάλουν; Καλά όλα αυτά, αυτός είναι και ο λόγος που το έχουμε και το περιμένουμε, όπως είπα και πιο νωρίς για μένα το περίμενα να πάρει 10 με 12 χρόνια, σε λίγο κλείνουμε τα 10. Το development ξεκινησε το 2015. Μεχρι τοτε ο Roberts ασχολιοταν με τον κωδικα της Cry Engine και concept art. Θα παρει τουλαχιστον 5 χρονια ακομα. 1
optimus prime Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Επιμορφωτικο... Αυτο εκανε ο Chris Roberts πριν το 2015 και για αυτο ειχε φαγωθει να βρει developers της Crytek οπου αργοτερα βεβαια ηρθαν αρκετοι οταν εφυγαν απο την μαμα εταιρια! Επεξ/σία 4 Μαΐου 2022 από optimus prime 1
newlynx Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 17 ώρες πριν, optimus prime είπε Το development ξεκινησε το 2015. Μεχρι τοτε ο Roberts ασχολιοταν με τον κωδικα της Cry Engine και concept art. Θα παρει τουλαχιστον 5 χρονια ακομα. Πάντως στο wiki αναφέρει Αναφορά σε κείμενο The game was announced on October 18, 2012 through a successful Kickstarter campaign which drew in over US$2 million.[3] Pre-production of the game began in 2010, with production starting in 2011. Και εγώ το έχω αγοράσει και το περιμένω (μπαίνω καμιά φορά να δω τι έχει αλλάξει) αλλά σαφώς η ανάπτυξη είχε ξεκινήσει από τότε (2011-12), ακόμα και αυτό που αναφέρεις (κώδικας Cry engine και concept art) μέρος του development είναι.
optimus prime Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Ναι ξερω τι γραφει στο Wiki,εγω εχω μαζεψει πληροφοριες με τα χρονια απο συνεντευξεις,αρθρα και εκει εμαθα την αληθεια. Μαλιστα η γυναικα του σε μια προσφατη συνεντευξη που εδωσε το επιβεβαιωσε οτι ξεκινησαν να φτιαχνουν τα 2 παιχνιδια καπου προς στο τελος του 2015,οταν εστησαν το πρωτο στουντιο στην Αγγλια. Τοτε εγιναν και τα πρωτα mocap των ηθοποιων που παιζουν στο squadron 42. Ενα hangar module ειχε φτιαξει τοτε για να το δειξει στον κοσμο και να ξεκινησει η χρηματοδοτηση . Εαν το θεωρεις αυτο development τοτε ναι. Αλλα κυριως τον κωδικα τροποποιουσε στην αρχη οπου θα του επετρεπε στην πορεια να φτιαξουν αυτο που που εχουμε σμρ.. Πριν το 2015 ηταν μια ομαδα 5-10 ατομων, εαν θυμαμαι καλα,τι παιχνιδι να εφτιαχναν τοτε αυτοι? Επεξ/σία 5 Μαΐου 2022 από optimus prime
newlynx Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Το 2014 παρουσιάστηκε αυτό. Και το 2015 έδωσαν αυτό Και τα 2 παραπάνω μέρος της ανάπτυξης είναι που ξεκίνησε το 2011-12. Επίσης ανάπτυξη είναι το consept art, τα γραφικά, ο κώδικας, η εύρεση μηχανής γραφικών, η στελέχωση τμημάτων κτλ. Μην χρυσώνουμε το χάπι της μεγαλομανίας του Chris, και εγώ θέλω να βγει το παιχνίδι αλλά θέλει πολύ-πολύ δουλειά ακόμα. 2
comfuzio Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 ένα πλάνο θέλει που να μείνει σε αυτό. δεν γίνεται στην μέση του dev να αλλάζει engine και πιο μετά να αλλάζει api, έτσι το κρατάει εις αεί σε alpha/dev mode. και όπως είπα αρκετές φορές πιο πριν, το dx12 δεν είναι κάτι καινούριο, θα μπορούσε (σωστά) να αλλάξει api πριν μερικά χρόνια και όχι προς το τέλος του 2022
optimus prime Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, newlynx είπε Το 2014 παρουσιάστηκε αυτό. Και το 2015 έδωσαν αυτό Και τα 2 παραπάνω μέρος της ανάπτυξης είναι που ξεκίνησε το 2011-12. Επίσης ανάπτυξη είναι το consept art, τα γραφικά, ο κώδικας, η εύρεση μηχανής γραφικών, η στελέχωση τμημάτων κτλ. Μην χρυσώνουμε το χάπι της μεγαλομανίας του Chris, και εγώ θέλω να βγει το παιχνίδι αλλά θέλει πολύ-πολύ δουλειά ακόμα. Aυτα ηταν demo τα οποια τα εφτιαξαν για να γινει ντορος και να αρχιζει να μαζευεται χρημα. Αλλο ειναι να φτιαξεις demo και αλλο να ξεκινας να φτιαχνεις οτι χρειαζεται το παιχνιδι,απο μοντελα assets κτλ. Τωρα εαν μαζεψεις μια ομαδα απο 5-10 ατομα που ξερουν π.χ να δουλευουν την unreal 4 η την cry engine σε μια εβδομαδα σου εχουν στησει ενα demo και εσυ θα το δεις και θα πεις '''Ωραιο φαινεται αυτο". Αλλα πισω απο το demo ομως δεν υπαρχει παιχνιδι,δεν εχουν ξεκινησει να το στηνουν. Εσυ ομως θα νμζεις οτι η δουλεια εχει ξεκινησει και προχωραει. Oπως αυτο εδω,το εστησαν 4 ατομα μεσα σε 4 μερες.. Παιχνιδι ομως απο πισω δεν υπαρχει απο οτι καταλαβαινεις. Επεξ/σία 5 Μαΐου 2022 από optimus prime
DEADLAZARUS Δημοσ. 8 Μαΐου 2022 Δημοσ. 8 Μαΐου 2022 https://www.pcgamer.com/uk/star-citizen-is-doing-bedsheet-deformation-physics-now-because-of-course-it-is/ Δεν υπάρχουν οι άνθρωποι. Αρμέγουν αβέρτα. Επόμενη στάση: ρεαλιστικές πτυχώσεις στο χαρτί υγείας... 2 1
mike299 Δημοσ. 8 Μαΐου 2022 Δημοσ. 8 Μαΐου 2022 7 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε https://www.pcgamer.com/uk/star-citizen-is-doing-bedsheet-deformation-physics-now-because-of-course-it-is/ Δεν υπάρχουν οι άνθρωποι. Αρμέγουν αβέρτα. Επόμενη στάση: ρεαλιστικές πτυχώσεις στο χαρτί υγείας... Ρεαλιστικές "πτυχώσεις" στο προηγούμενο βήμα πριν το χαρτί υγείας μην κάνουν και θα το αντέξουμε και αυτό 😛
Προτεινόμενες αναρτήσεις