Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Μαζί σου σε αυτό, αλλά το DX12 δεν είναι κάτι που βγήκε χθες, έχει σχεδόν όσα χρόνια είναι και το SC ή λίγο λιγότερο.
Θα έπρεπε από τότε ή έστω λίγα χρόνια πιο μετά να το υιοθετήσει, τώρα απλά χτυπάει άσχημα για εξτρά καθυστέρηση.

 

3-5 ατομα ειναι αυτα τα οποια ασχολουνται με την μεταβαση σε DX12.

Εσυ και εγω δεν ειμαστε devs για να ξερουμε σε ποιο σταδιο του παιχνιδιου πρεπει να γινει αυτη η αλλαγη.

Σε παιχνιδια οπως το bordelands 3 και αλλα που τωρα δεν θυμαμαι ακομα και οταν γινεται release το παιχνιδι βλεπεις οτι στην επιλογη για DX12 σου γραφουν διπλα BETA.

Απο εκει μπορεις να καταλαβεις οτι δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα οσο εμεις νμζουμε. 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Της πολυπλοκοτητας του development...

Θα το δεχόμουν αν ήταν το μόνο και πρώτο παιχνίδι. Αφού υπάρχουν πόσα άλλα και τα πάνε και μια χαρά κάτι δεν κάνει καλά ο Chris. Και όπως είπα και πιο πριν δεν είναι καμιά καινούρια τεχνολογία, υπάρχει κοντά 10 χρόνια τώρα. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες τουλάχιστον για αυτό το κομμάτι

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Θα το δεχόμουν αν ήταν το μόνο και πρώτο παιχνίδι. Αφού υπάρχουν πόσα άλλα και τα πάνε και μια χαρά κάτι δεν κάνει καλά ο Chris. Και όπως είπα και πιο πριν δεν είναι καμιά καινούρια τεχνολογία, υπάρχει κοντά 10 χρόνια τώρα. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες τουλάχιστον για αυτό το κομμάτι

Eχεις δει πολλα παιχνιδια οπου ταξιδευεις σε real time χωρις loading screens σε πλανητες,συστηματα?

Εχεις δει πολλα παιχνιδια οπου μπορεις να μπεις στο σκαφος σου χωρις loading screens,να βλεπεις και να εχεις πληρη ελεγχο του avatar σου?

Και ολα αυτα με σερβερς που να φιλοξενουν χιλιαδες ατομα και να εχουν physicalised inventory system και persistence.

Και ποσα αλλα μπορω να σου γραψω που δεν μπορεις να τα κανεις σε αλλα παιχνιδια..

Ενα απο αυτα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι η φυλακη.

Εχεις κανει σε πολλα παιχνιδια φυλακη επειδη ησουν ατακτο αγορι η πειρατης?

Εγω χθες το βραδι εκατσα 2 ωρες φυλακη και εκανα καταναγκαστικα εργα για να μειωσω την ποινη μου!!

Δεν τους δικαιολογω αλλα καταλαβαινω οτι για να φτιαξεις ενα τετοιο παιχνιδι θελει πολυ ψαξιμο και rnd ακομα και τους καλυτερους developers του κοσμου να ειχε..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, optimus prime είπε

Eχεις δει πολλα παιχνιδια οπου ταξιδευεις σε real time χωρις loading screens σε πλανητες,συστηματα?

Εχεις δει πολλα παιχνιδια οπου μπορεις να μπεις στο σκαφος σου χωρις loading screens,να βλεπεις και να εχεις πληρη ελεγχο του avatar σου?

Και ολα αυτα με σερβερς που να φιλοξενουν χιλιαδες ατομα και να εχουν physicalised inventory system και persistence.

Και ποσα αλλα μπορω να σου γραψω που δεν μπορεις να τα κανεις σε αλλα παιχνιδια..

Ενα απο αυτα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι η φυλακη.

Εχεις κανει σε πολλα παιχνιδια φυλακη επειδη ησουν ατακτο αγορι η πειρατης?

Εγω χθες το βραδι εκατσα 2 ωρες φυλακη και εκανα καταναγκαστικα εργα για να μειωσω την ποινη μου!!

Δεν τους δικαιολογω αλλα καταλαβαινω οτι για να φτιαξεις ενα τετοιο παιχνιδι θελει πολυ ψαξιμο και rnd ακομα και τους καλυτερους developers του κοσμου να ειχε..

Άμα βάλουν και σύστημα τουαλέτας στην φυλακή πόσα χρόνια dev ακόμα θα βάλουν;

Καλά όλα αυτά, αυτός είναι και ο λόγος που το έχουμε και το περιμένουμε, όπως είπα και πιο νωρίς για μένα το περίμενα να πάρει 10 με 12 χρόνια, σε λίγο κλείνουμε τα 10.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Άμα βάλουν και σύστημα τουαλέτας στην φυλακή πόσα χρόνια dev ακόμα θα βάλουν;

Καλά όλα αυτά, αυτός είναι και ο λόγος που το έχουμε και το περιμένουμε, όπως είπα και πιο νωρίς για μένα το περίμενα να πάρει 10 με 12 χρόνια, σε λίγο κλείνουμε τα 10.

Το development ξεκινησε το 2015.

Μεχρι τοτε ο Roberts ασχολιοταν με τον κωδικα της Cry Engine και concept art.

Θα παρει τουλαχιστον 5 χρονια ακομα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιμορφωτικο...

 Αυτο εκανε ο Chris Roberts πριν το 2015 και για αυτο ειχε φαγωθει να βρει developers της Crytek οπου αργοτερα βεβαια ηρθαν αρκετοι οταν εφυγαν απο την μαμα εταιρια!

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, optimus prime είπε

Το development ξεκινησε το 2015.

Μεχρι τοτε ο Roberts ασχολιοταν με τον κωδικα της Cry Engine και concept art.

Θα παρει τουλαχιστον 5 χρονια ακομα.

Πάντως στο wiki αναφέρει 

Αναφορά σε κείμενο

The game was announced on October 18, 2012 through a successful Kickstarter campaign which drew in over US$2 million.[3] Pre-production of the game began in 2010, with production starting in 2011.

Και εγώ το έχω αγοράσει και το περιμένω (μπαίνω καμιά φορά να δω τι έχει αλλάξει) αλλά σαφώς η ανάπτυξη είχε ξεκινήσει από τότε (2011-12), ακόμα και αυτό που αναφέρεις (κώδικας Cry engine και concept art) μέρος του development είναι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι ξερω τι γραφει στο Wiki,εγω εχω μαζεψει πληροφοριες με τα χρονια απο συνεντευξεις,αρθρα και εκει εμαθα την αληθεια.

Μαλιστα η γυναικα του σε μια προσφατη συνεντευξη που εδωσε το επιβεβαιωσε οτι ξεκινησαν να φτιαχνουν τα 2 παιχνιδια καπου προς στο τελος του 2015,οταν εστησαν το πρωτο στουντιο στην Αγγλια.

Τοτε εγιναν και τα πρωτα mocap των ηθοποιων που παιζουν στο squadron 42.

Ενα hangar module ειχε φτιαξει τοτε για να το δειξει στον κοσμο και να ξεκινησει η χρηματοδοτηση .

Εαν το θεωρεις αυτο development τοτε ναι.

Αλλα κυριως τον κωδικα τροποποιουσε στην αρχη οπου θα του επετρεπε στην πορεια να φτιαξουν αυτο που που εχουμε σμρ..

Πριν το 2015 ηταν μια ομαδα 5-10 ατομων, εαν θυμαμαι καλα,τι παιχνιδι να εφτιαχναν τοτε αυτοι?

 

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.

Το 2014 παρουσιάστηκε αυτό.

Και το 2015 έδωσαν αυτό 

Και τα 2 παραπάνω μέρος της ανάπτυξης είναι που ξεκίνησε το 2011-12. Επίσης ανάπτυξη είναι το consept art, τα γραφικά, ο κώδικας, η εύρεση μηχανής γραφικών, η στελέχωση τμημάτων κτλ. Μην χρυσώνουμε το χάπι της μεγαλομανίας του Chris, και εγώ θέλω να βγει το παιχνίδι αλλά θέλει πολύ-πολύ δουλειά ακόμα. 

  • Like 2
Δημοσ.

ένα πλάνο θέλει που να μείνει σε αυτό.

δεν γίνεται στην μέση του dev να αλλάζει engine και πιο μετά να αλλάζει api, έτσι το κρατάει εις αεί σε alpha/dev mode.

και όπως είπα αρκετές φορές πιο πριν, το dx12 δεν είναι κάτι καινούριο, θα μπορούσε (σωστά) να αλλάξει api πριν μερικά χρόνια και όχι προς το τέλος του 2022

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, newlynx είπε

Το 2014 παρουσιάστηκε αυτό.

Και το 2015 έδωσαν αυτό 

Και τα 2 παραπάνω μέρος της ανάπτυξης είναι που ξεκίνησε το 2011-12. Επίσης ανάπτυξη είναι το consept art, τα γραφικά, ο κώδικας, η εύρεση μηχανής γραφικών, η στελέχωση τμημάτων κτλ. Μην χρυσώνουμε το χάπι της μεγαλομανίας του Chris, και εγώ θέλω να βγει το παιχνίδι αλλά θέλει πολύ-πολύ δουλειά ακόμα. 

Aυτα ηταν demo τα οποια τα εφτιαξαν για να γινει ντορος και να αρχιζει να μαζευεται χρημα.

Αλλο ειναι να φτιαξεις demo και αλλο να ξεκινας να φτιαχνεις οτι χρειαζεται το παιχνιδι,απο μοντελα assets κτλ.

Τωρα εαν μαζεψεις μια ομαδα απο 5-10 ατομα που ξερουν π.χ να δουλευουν την unreal 4 η την cry engine σε μια εβδομαδα σου εχουν στησει ενα demo και εσυ θα το δεις και θα πεις '''Ωραιο φαινεται αυτο".

Αλλα πισω απο το demo ομως δεν υπαρχει παιχνιδι,δεν εχουν ξεκινησει να το στηνουν.

Εσυ ομως θα νμζεις οτι η δουλεια εχει ξεκινησει και προχωραει.

Oπως αυτο εδω,το εστησαν 4 ατομα μεσα σε 4 μερες..

Παιχνιδι ομως απο πισω δεν υπαρχει απο οτι καταλαβαινεις.

 

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

https://www.pcgamer.com/uk/star-citizen-is-doing-bedsheet-deformation-physics-now-because-of-course-it-is/

Δεν υπάρχουν οι άνθρωποι. Αρμέγουν αβέρτα. Επόμενη στάση: ρεαλιστικές πτυχώσεις στο χαρτί υγείας...

Ρεαλιστικές "πτυχώσεις" στο προηγούμενο βήμα πριν το χαρτί υγείας μην κάνουν και θα το αντέξουμε και αυτό 😛

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...