BadIronTree Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 39 MILLIONS https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13588-Letter-From-The-Chairman-39-Million new Javelin-class destroyer & After the game go live Procedural Generation R&D Team – This stretch goal will allocate funding for Cloud Imperium to develop procedural generation technology for future iterations of Star Citizen. Advanced procedural generation will be necessary for creating entire planets worth of exploration and development content. A special strike team of procedural generation-oriented developers will be assembled to make this technology a reality. 1
chek2fire Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Η περίπτωση του star citizen έχει αρχίσει να μου κάνει για scam. Βλέπουμε μόνο μοντέλα πλοίων σχεδόν καθόλου gameplay δεν θα είναι έκπληξη να μην δούμε καθόλου το game με κάποια αστεία δικαιολογία. 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Moderators Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Ευελπιστώ ότι δεν θα είναι scam. 1
BadIronTree Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Η περίπτωση του star citizen έχει αρχίσει να μου κάνει για scam. Βλέπουμε μόνο μοντέλα πλοίων σχεδόν καθόλου gameplay δεν θα είναι έκπληξη να μην δούμε καθόλου το game με κάποια αστεία δικαιολογία. In-game Pre-alpha είναι από test live-stream τα Χριστούγεννα σε local network http://youtu.be/Rez7Hy_BfPY?t=43m1s πολλά έχουν αλλάξει από τότε . Τώρα περιμένουμε τους server για 400k people μέσα Απριλίου στο PAX 1
BadIronTree Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Ευελπιστώ ότι δεν θα είναι scam. Σε βρηκα ? Δεν με βρίσκω ... :/
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Η περίπτωση του star citizen έχει αρχίσει να μου κάνει για scam. Βλέπουμε μόνο μοντέλα πλοίων σχεδόν καθόλου gameplay δεν θα είναι έκπληξη να μην δούμε καθόλου το game με κάποια αστεία δικαιολογία. πότε είναι για release αυτό τελικά; μέχρι και μπλουζάκια πουλάει ο τύπος. η φάση έχει ξεφύγει ξεκάθαρα.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Moderators Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Το LSOV το έχω για να ξεχωρίζω από άλλους. Not me.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Mακάρι να βγει όχι απλά καλό, άριστο. Ρεαλιστικά, όμως, στο Elite:Dangerous ποντάρω, το Star Citizen είναι τόσο φιλόδοξο που για να δικαιώσει τα ποσά που συγκέντρωσε (διαβάζω για δεκάδες εκατομμύρια...) θα αργήσει πολύ. Κι επίσης, αυτή η μανία να σπάνε τα παιχνίδια σε 7.000 content packages, είναι συζητήσιμο πόσο ωφελεί να προσελκύσεις κόσμο. 1
BadIronTree Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Mακάρι να βγει όχι απλά καλό, άριστο. Ρεαλιστικά, όμως, στο Elite:Dangerous ποντάρω, το Star Citizen είναι τόσο φιλόδοξο που για να δικαιώσει τα ποσά που συγκέντρωσε (διαβάζω για δεκάδες εκατομμύρια...) θα αργήσει πολύ. Κι επίσης, αυτή η μανία να σπάνε τα παιχνίδια σε 7.000 content packages, είναι συζητήσιμο πόσο ωφελεί να προσελκύσεις κόσμο. hehe Το Freelancer είναι η Μεγαλύτερη αποτυχία Game που έχει κάνει και είναι All time classic ... αυτό λέει πολλά
Athanasios2104 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Τώρα περιμένουμε τους server για 400k people μέσα Απριλίου στο PAX εννοείς 400'000 παίχτες στον ίδιο server; αν ναι, πόσοι θα είναι ταυτόχρονα στον ίδιο "χάρτη" / πλανήτη / space area;
Tobajara Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 hehe Το Freelancer είναι η Μεγαλύτερη αποτυχία Game που έχει κάνει και είναι All time classic ... αυτό λέει πολλά (χωρίς να θέλω να πικάρω κάποιον) Από θέμα εμπειρία και gameplay ο άνθρωπος έχει παραδώσει τα διαπιστευτήριά του, οι ενστάσεις αφορούν όμως τη διαχείριση του όλου project. Προφανώς θα υπάρχουν ατελή ή ανύπαρκτα features (εδώ η EA / Bioware δε ντράπηκε να κυκλοφορήσει το The Old Republic), αλλά το θέμα είναι πώς θα αξιοποιήσουν τα 39 μύρια και τι θα προσφέρουν στο launch που θα λειτουργεί. Εκεί που πάσχουν τα περισσότερα crowdfunded παιχνίδια είναι ακριβώς εκεί, όχι στην αρχική ιδέα - κλασσικό παράδειγμα το Broken Age, που το παραδέχτηκε και ο ίδιος ο Schafer πως θα μπορούσαν να είχαν κάνει πολύ καλύτερη δουλειά. Στο Star Citizen η όλη κλίμακα είναι απλά τρομακτική. 1
BadIronTree Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 εννοείς 400'000 παίχτες στον ίδιο server; αν ναι, πόσοι θα είναι ταυτόχρονα στον ίδιο "χάρτη" / πλανήτη / space area; Λόγο των Γραφικών cry-engine 4 50-100 σκάφη max ανά instance ... ( to "matchmaking" θα έχει πάρα πολλά κριτήρια... ping, clans, friends, player skill κτλπ) π.χ. Μια 7970 με quad core CPU και min 8 GB ram θέλουν να τρέχει ~30 FPS στο medium setting
Athanasios2104 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 δλδ στο διά ταύτα μιλάμε για 25 vs 25 ή 50 vs 50 ; και όλοι αυτοί οι πλανήτες, battlecruisers κτλ θα είναι populated με npc ; edit: και αυτό με το Instances δεν το κατάλαβα, δεν θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο του planetside, δηλαδή ένας constant world που θα κινείται ο παίχτης;
Προτεινόμενες αναρτήσεις