Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει χωρους ναι βεβαια αλλα εμενα δεν μου αρεσε τοσο η διαρυθμιση μεσα..

Δεν θα ηθελα δλδ να μενω μεσα εκει σε μεγαλα ταξιδια,απο λειτουργικοτητα ομως ειναι τοπ.

Δεν ξερω ισως επειδη ειμαι πιο Origin τυπος και αυτoι οι industrial χωροι μου φαινονται κλειστοφοβικοι.

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Η κανονικη εξοντωση ξεκιναει οταν εχουν περαστει ολα τα features του παιχνιδου και δεν προκειται να προστεθει κατι αλλο..

δεν ισχυει αυτο που λες. το αναποδο συμβαινει. πηγαινε δες στο Youtube, τα Wha Happun? ντοκιμαντερ για τις εμπορικες αποτυχιες μεγαλων videogame τιτλων. σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις, το μεγαλυτερο προβλημα που αντιμετωπιζαν οι devs, ηταν  στην αρχη της αναπτυξης του τιτλου με τα απειρα bugs που παρουσιαζονταν ενω προσπαθουσαν να ενσωματωσουν τα (φιλοδοξα) features και mechanics που θελανε για το παιχνιδι τους. επρεπε να διορθωσουν αυτα τα bugs πρωτα και να λυσουν τις οποιες τεχνικες δυσκολιες, προκειμενουν να μπορεσουν να φτιαξουν το παιχνιδι τους. οχι απλως να το τρεξουν, αλλα να το φτιαξουν. γιαυτο πολλες φορες πολλα παιχνιδια παιρνανε καθυστερηση, και οταν τελικα βγαινανε, ειτε θα ηταν broken η θα λειπανε πολλα απο τα features που ειχαν υποσχεθει οι devs. 

και επειδη αν καταλαβα σωστα απο τα ποστς εδω, το Star Citizen αλλαξε game engine στην μεση της αναπτυξης του; ξανα, αν δειτε αυτα τα ντοκιμαντερ, μονο εξυπνη δεν ειναι αυτη η κινηση και μαλλον θα οδηγησει σε καταστροφικα αποτελεσματα. δεν θα ξαφνιαστω αν σε μερικα χρονια απο τωρα το Wha Happun? βγαλει επεισοδιο και για το Star Citizen...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, KilliK είπε

δεν ισχυει αυτο που λες. το αναποδο συμβαινει. πηγαινε δες στο Youtube, τα Wha Happun? ντοκιμαντερ για τις εμπορικες αποτυχιες μεγαλων videogame τιτλων. σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις, το μεγαλυτερο προβλημα που αντιμετωπιζαν οι devs, ηταν  στην αρχη της αναπτυξης του τιτλου με τα απειρα bugs που παρουσιαζονταν ενω προσπαθουσαν να ενσωματωσουν τα (φιλοδοξα) features και mechanics που θελανε για το παιχνιδι τους. επρεπε να διορθωσουν αυτα τα bugs πρωτα και να λυσουν τις οποιες τεχνικες δυσκολιες, προκειμενουν να μπορεσουν να φτιαξουν το παιχνιδι τους. οχι απλως να το τρεξουν, αλλα να το φτιαξουν. γιαυτο πολλες φορες πολλα παιχνιδια παιρνανε καθυστερηση, και οταν τελικα βγαινανε, ειτε θα ηταν broken η θα λειπανε πολλα απο τα features που ειχαν υποσχεθει οι devs. 

και επειδη αν καταλαβα σωστα απο τα ποστς εδω, το Star Citizen αλλαξε game engine στην μεση της αναπτυξης του; ξανα, αν δειτε αυτα τα ντοκιμαντερ, μονο εξυπνη δεν ειναι αυτη η κινηση και μαλλον θα οδηγησει σε καταστροφικα αποτελεσματα. δεν θα ξαφνιαστω αν σε μερικα χρονια απο τωρα το Wha Happun? βγαλει επεισοδιο και για το Star Citizen...

Μην λέτε ότι νάνε δημιουργείτε εντυπώσεις χωρίς λόγο... ίδια μηχανή είναι 15-30 μέρες έκαναν να αλλάξουν σε AMAZON για να δουλέψει με τους server τους ... Η AMAZON αγόρασε από 

crytek τα πάντα για να μην βαρεσουν κανόνι... και τώρα που πήγαν σε AMAZON τους κάνανε μήνυση και πήραν τα @@ τους 

 

BTW σήμερα έχει RSI ships

 

Επεξ/σία από BadIronTree
  • Like 1
Δημοσ.

δεν αγορασε τιποτα απο την Crytek, αδεια χρησης της Cryengine ειχε μονο, πανω στην οποια εχτισε την δικια της proprietary engine.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KilliK είπε

δεν αγορασε τιποτα απο την Crytek, αδεια χρησης της Cryengine ειχε μονο, πανω στην οποια εχτισε την δικια της proprietary engine.

Το ίδιο λέμε ... αλλά η engine όταν έκαναν αλλαγή ήταν 99,99% ίδια.. μόνο οι Server πρέπει να είναι amazon... για αυτό είναι Free... 

Αυτά που έχουν αλλάξει δεν τα έχει ούτε η Crytek ούτε η Amazon... (64bit... planet tech και τα λοιπά) 

  • Like 1
Δημοσ.

Kαλα νοικιασα το 890,αυτο ειναι κινητη βιλα..

Πολυ χλιδα ειναι μεσα και εχει ενα cargo bay τεραστιο!!

Ωραια φαση να ειναι δικο σου για μια ημερα..

Δημοσ.
10 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Για να το αγοράσεις φτάνει το ενα νεφρο η πρέπει να πουλησεις και τα δυο?

Έχουμε πληρώσει εμείς για σένα, κάνε υπομονή να δούμε τις εξελίξεις και το πότε θα βγει. Η εταιρία δίνει κατά περιόδους free trials για λίγες μέρες οπότε είναι καλή ευκαιρία να το παίξεις τότε για να σχηματίσεις δική σου άποψη.
Είδα πρόσφατα και ένα νέο mode (που κανείς δεν ζήτησε) που μου θύμισε Planetside 2 με καλύτερα γραφικά αλλά λίγους (συγκριτικά) παίκτες, ενδιαφέρον μου φάνηκε (είπα και μια καλή κουβέντα). Θα κάνω όμως μια αναφορά στο ότι η εταιρία δίνει πόρους για να φτιάχνεις νέα σκάφη αντί να ολοκληρώνει το κυρίως παιχνίδι, που ενώ φαίνεται να αποκτά μια σοβαρή MMO λογική δεν φαίνεται να τελειώνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε λίγες ημέρες έρχεται η 3.8, που πέρα απο τον Microtech που θα έχει δυναμικά καιρικά φαινόμενα, καθώς και το planet tech v4 για ολους τους πλανήτες και φεγγάρια θα φέρει και το SSOCS V1, κάτι που θα βελτιώσει ακόμη περισσότερο την απόδοση και θα οδηγησει σε αύξηση του μέγιστου αριθμού παιχτών ανα server, 

Eν τω μεταξύ το παιχνίδι έσπασε το φράγμα των 250 εκατομμυρίων δολλαρίων,

http://www.gamesindustry.biz/articles/2019-12-02-star-citizen-hits-USD250m-raised-through-crowdfunding

Επεξ/σία από Anuminas
  • Like 2
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Σε λίγες ημέρες έρχεται η 3.8, που πέρα απο τον Microtech που θα έχει δυναμικά καιρικά φαινόμενα, καθώς και το planet tech v4 για ολους τους πλανήτες και φεγγάρια θα φέρει και το SSOCS V1, κάτι που θα βελτιώσει ακόμη περισσότερο την απόδοση και θα οδηγησει σε αύξηση του μέγιστου αριθμού παιχτών ανα server, 

Eν τω μεταξύ το παιχνίδι έσπασε το φράγμα των 250 εκατομμυρίων δολλαρίων,

http://www.gamesindustry.biz/articles/2019-12-02-star-citizen-hits-USD250m-raised-through-crowdfunding

Evocati πήραν access στην 3.8 πριν μια εβδομάδα, για πρώτη build καλά ήταν...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...