optimus prime Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ενταξει τα glitches και τα bugs σε ολα τα παιχνιδια ξερουμε οτι τα διορθωνουν στο τελευταιο σταδιο της αναπτυξης,δλδ στην beta. Αυτο κανουν π.χ τωρα και οι devs του cyberpunk πριν το κυκλοφορησουν τον Μαρτιο. Εχουν ολο το παιχνιδι playable απο την αρχη εως το τελος και ασχολουνται με το optimization και τα bugs,glitches. Εγω πιστευω οτι αφου ο Roberts εκανε κινηση και προσεγγισε επενδυτες με σκοπο να μαρκεταρουν το squadron δεν αποκλειεται να δουμε καποια παρουσιαση ειτε στην E3 η Gamescom για να το δει και ολος ο υπολοιπος κοσμος.. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2019 από optimus prime 1
Moderators Praetorian Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, optimus prime είπε Ενταξει τα glitches και τα bugs σε ολα τα παιχνιδια ξερουμε οτι τα διορθωνουν στο τελευταιο σταδιο της αναπτυξης,δλδ στην beta. Δεν λειτουργεί έτσι. Μπορεί αυτή την εντύπωση να δίνουν τα παιχνίδια που βγαίνουν στην αγορά, ειδικά τα overhyped, αλλά bugs και glitches διορθώνεις σε όλη τη διάρκεια του development. Με προτεραιότητες βέβαια -- τα μεγάλα bugs/ show stoppers, crashes θα είναι πρώτα στη λίστα (...). Είναι ασταμάτητη μάχη --που προφανώς συνεχίζει και post-release. Όταν μιλάμε όμως για το Star Citizen υποτίθεται ότι θα έπρεπε να μιλάμε για υπόδειγμα ανάπτυξης. Εφτά χρόνια ανάπτυξη, χωρίς να λογαριάζουν προθεσμίες (λες και αυτό θα σήμαινε καλύτερο "γυάλισμα" του παιχνιδιού), χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε publishers, με $200+ εκ, 500(?) μέλη εργαζομένους και πόσα παραρτήματα ξέρω-γω ανά τον κόσμο... και βλέπουμε αυτό το... πράγμα που δεν έχει αρχή ούτε τέλος για να το πιάσεις από κάπου. Και btw, θα δώσουν σε μερικούς μήνες (από Γενάρη και μετά νομίζω είπαν) το Battle Royale mode. Που από όσο ξέρω, κανείς δεν ζήτησε, δεν ήταν ποτέ στους στόχους του SC και το trailer ήταν ένα stuttering χάλι. Τι διάολο συμβαίνει στην ανάπτυξη αυτού του project?
Asotos33 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Εγω αυτο που ξερω ειναι,οτι βαζουν αχρειαστα mechanics στο παιχνιδι...οπως αυτο που ειδα χθες στο demo...τραβας το καλυμμα απο το rover...και δε νομιζω οτι το κανουν για να ειναι οσο πιο αληθοφανη γινεται το game...αλλα για να καθυστερουν...να βγαζουν και νεα ships και να ρεει το χρημα ακομα περισσοτερο...αυτο που ξερω ειναι οτι ημουν νιος και γερασα...εδωσα 35 ευρω το 2014 και 6 χρονια μετα δεν εχω παιξει σχεδον καθολου...μπηκα μια φορα,εκανα τη γυρα μου και οκ...να κατσω να κατεβασω και να μπαινω σε καθε patch ανα 3 μηνες για να βλεπω κατι καινουριο,απλα δεν....συνεχεια ακουω "κατι παρουσιαστηκε και το ταδε feature θα καθυστερησει 1-2 μηνες ακομα"...καλα για το single player δε μιλαω καν...καλο 2021 και βλεπουμε...με τοσα φραγκα που εχουν βγαλει,επρεπε τουλαχιστον να εχουν το single player ηδη σε μορφη beta το λιγοτερο
optimus prime Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Οχι ετσι παει,αυτα τα bugs που λες εσυ διορθωνονται κατα την διαρκεια μονο εαν επηρεαζουν σημαντικα το παιχνιδι ετσι ωστε οι devs να μπορουν να συνεχισουν ομαλα την δουλεια τους. Η κανονικη εξοντωση ξεκιναει οταν εχουν περαστει ολα τα features του παιχνιδου και δεν προκειται να προστεθει κατι αλλο.. Εγω δεν περιμενω να δω gameplay απο αυτους χωρις τεχνικα προβληματα γιατι ειμαι ρεαλιστης και εχοντας παιξει alpha και beta σε αλλα παιχνιδια καταλαβαινω τα σταδια που περναει ενα παιχνιδι και δεν με ενοχλει. Δεν ειμαι οπαδος ουτε υπερασπιστης,ειμαι ρεαλιστης. Και αυτο που βλεπω ειναι μια ραγδαια προοδος που στα επομενα 2 χρονια θα επιφερει καρπους. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2019 από optimus prime 1
Moderators Praetorian Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, optimus prime είπε Εγω δεν περιμενω να δω gameplay απο αυτους χωρις τεχνικα προβληματα γιατι ειμαι ρεαλιστης και εχοντας παιξει alpha και beta σε αλλα παιχνιδια καταλαβαινω τα σταδια που περναει ενα παιχνιδι και δεν με ενοχλει. Έχει παίξει πολλές alpha και beta δηλαδή που έχουν κρατήσει 7 χρόνια; 2 λεπτά πριν, optimus prime είπε Και αυτο που βλεπω ειναι μια ραγδαια προοδος που στα επομενα 2 χρονια θα επιγερει καρπους. Από που προκύπτουν τα δύο χρόνια. Είναι πάντα τα επόμενα δύο χρόνια, έτσι δεν είναι; 1
Asotos33 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Να προσθεσω οτι δε μιζεριαζω...ισα-ισα,γουσταρω και παντα γουσταρα ενα τετοιο concept...οπως και ενα νεο KOTOR...και μακαρι να βγαλουν κατι μεχρι το 2020-2021 και να μη το καθυστερησουν και αλλο...αλλα εχουν γινει αρκετα λαθη και πρεπει να τονιστουν...απλα να αφησουν τα αχρειαστα mechanics με τις καφετιερες και τα καλυμματα και να επικεντρωθουν στο να βγαλουν τουλαχιστον το single player οσο πιο γρηγορα γινεται
Tobajara Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 20 λεπτά πριν, Praetorian είπε Τι διάολο συμβαίνει στην ανάπτυξη αυτού του project? Αναπτύσσεται τεχνογνωσία. Για την CryEngine*. Σα να λέμε εξομοιωτής πτήσης σε Java. Μπορεί και να γίνεται, αλλά ποιος το χρειάζεται. Ή σε Matlab, γιατί όχι? * Εν πάσει περιπτώσει όπως τη λένε τώρα, Cryengine, Lumberyard που ανήκει στο Amazon, StarEngine κλπ.
optimus prime Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Οχι δεν εχω παιξει αλλα δεν εχω συναντησει παιχνιδια τετοιου επιπεδου που κατα την διαρκεια του development αλλαξαν μηχανη και ξανα απο την αρχη.. Δεδομενου λοιπον οτι αλλαξαν μηχανη θεωρω οτι προχωρουν σε γρηγορους ρυθμους πλεον. Τα δυο χρονια προκυπτουν γιατι μεχρι το 21 θα εχουν τελειωσει με server messing κτλ και το παιχνιδι θα ειναι ετοιμο για μαζικη προσελευση. Οχι βεβαια με τα 100 συστηματα που ηταν ο αρχικος στοχος αλλα με 4-5 για αρχη.. Και να σου πω την αληθεια οταν εδειξε χθες οτι το σκαφος πεταει με ΑΙ εκανα τον σταυρο μου. Δεν το περιμενα να καταφερουν κατι τετοιο τοσο γρηγορα,μην σου πω δεν το περιμενα και καθολου. Για αυτο ολα μου τα ships ειναι solo γιατι δεν τους εμπιστευομουνα. τελικα φαινεται οτι ξεπερνανε και αυτο το προβλημα.. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2019 από optimus prime
Moderators Praetorian Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Fair enough, ο καθένας έχει τα δικά του όρια υπομονής και εμπιστοσύνης σε ένα Project. Θα πω πριν κλείσω ωστόσο, ότι η αλλαγή της engine προς Lumberyard (fork της CryEngine) δεν επηρέασε το development της *Star Engine* γιατί ουσιαστικά το σημείο από το οποίο η Star Engine έκανε fork παρέμεινε το ίδιο. Αυτό που άλλαξε ήταν το license -- και είδαμε τα αποτελέσματα με τη δίκη που εκκρεμεί να γίνει μέσα στο 2020. 17 λεπτά πριν, Tobajara είπε Αναπτύσσεται τεχνογνωσία. Για την CryEngine*. Σα να λέμε εξομοιωτής πτήσης σε Java. Μπορεί και να γίνεται, αλλά ποιος το χρειάζεται. Ή σε Matlab, γιατί όχι? * Εν πάσει περιπτώσει όπως τη λένε τώρα, Cryengine, Lumberyard που ανήκει στο Amazon, StarEngine κλπ. Αυτό περίμενε η Crytek για την συνεργασία τους με την CIG, όταν ετοίμασαν το demo που ο Roberts χρησιμοποίησε στο Kickstarter campaign. Και μετά από χρόνια φαντάζεσαι τι πήραν πίσω και τώρα τον κυνηγάνε στα δικαστήρια. 1
optimus prime Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Tωρα με την κουβεντα σας μου ανοιξατε την ορεξη. Εχω καιρο να μιλησω για το παιχνιδι με αλλους. Παω να βγαλω καμια βολτα το εργαλειο να ξεσκουριασει..
newlynx Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2019 5 ώρες πριν, Praetorian είπε Και btw, θα δώσουν σε μερικούς μήνες (από Γενάρη και μετά νομίζω είπαν) το Battle Royale mode. Που από όσο ξέρω, κανείς δεν ζήτησε, δεν ήταν ποτέ στους στόχους του SC και το trailer ήταν ένα stuttering χάλι. Τι, ποιος, που; Αυτό δεν το ήξερα, πραγματικά δεν ξέρω τι να υποθέσω για αυτή την κατάσταση. Κάτι σε MOBA ή κάρτες πως δεν έχουν σκεφτεί ακόμα; 1
BadIronTree Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 Ε????? New mode Star Marine είναι ship + ground... Όπως και στο PU για να κάνουν balance , μην πίνετε 9 ώρες στο event
optimus prime Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 Για να αλλαξω λιγο την κουβεντα,το carrack δεν ειδα να το σχολιασει καποιος.. Πως σας φανηκε μετα απο τοσες προσδοκιες που ειχαν ολοι? Εγω μπορω να πω οτι απογοητευτηκα καπως. Απο οτι εδειξαν μου φανηκε πολυ κλειστοφοβικο και στεγνο μεσα,μονο ο χωρος που βρισκεται το pisces μου αρεσε που ειναι πιο ανοιχτος και μπορεις και το βλεπεις κιολας..
Moderators Praetorian Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 8 ώρες πριν, newlynx είπε Τι, ποιος, που; Αυτό δεν το ήξερα, πραγματικά δεν ξέρω τι να υποθέσω για αυτή την κατάσταση. Κάτι σε MOBA ή κάρτες πως δεν έχουν σκεφτεί ακόμα; Όχι κλασσικό BR, αλλά εγώ σκέφτηκα τα 50v50 modes (LTM events) όταν το είδα 😕 Εδώ είναι 20v20 και από ό,τι βλέπω άλλοι το αποκαλούν Battlefield-like. Και όντως η αιτιολογία ήταν ότι θέλουν να δοκιμάσουν ένα combined arms game mode. (...)
Anuminas Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, optimus prime είπε Για να αλλαξω λιγο την κουβεντα,το carrack δεν ειδα να το σχολιασει καποιος.. Πως σας φανηκε μετα απο τοσες προσδοκιες που ειχαν ολοι? Εγω μπορω να πω οτι απογοητευτηκα καπως. Απο οτι εδειξαν μου φανηκε πολυ κλειστοφοβικο και στεγνο μεσα,μονο ο χωρος που βρισκεται το pisces μου αρεσε που ειναι πιο ανοιχτος και μπορεις και το βλεπεις κιολας.. Tο Carrack μου φάνηκε τεράστιο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις