Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άντε να το ξαναβάλω κι εγώ να του ρίξω μια ματιά κι αυτουνού, μιας και είμαι backer...(από τότε) :P

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν σερνεται:p, Αrea 18 η Lorville ειναι απο τις πιο απαιτητικες περιοχες. Στην υπογραφη το pc μου. Τωρα αν εχεις Rtx 2080 θα τρεχει καλυτερα, αυτο ειναι αυτονοητο.

Που να εβλεπες πριν την 3.3 πως ετρεχε το παιχνιδι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα κι αυτοί CryEngine; Το λέει κι ο τίτλος, είναι για κλάματα 😋

Επεξ/σία από ektelion
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Anuminas είπε

Δεν σερνεται:p, Αrea 18 η Lorville ειναι απο τις πιο απαιτητικες περιοχες. Στην υπογραφη το pc μου. Τωρα αν εχεις Rtx 2080 θα τρεχει καλυτερα, αυτο ειναι αυτονοητο.

Που να εβλεπες πριν την 3.3 πως ετρεχε το παιχνιδι. 

Στο κινητό δε φαίνεται η υπογραφή. Τι έχεις;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jimarass26 είπε

Στο κινητό δε φαίνεται η υπογραφή. Τι έχεις;

1070 έχει... 

Εγώ με την Vega 64 Liquid edition 65-90 Fps έχω στα 1440p

Πιο πολύ είναι το bottleneck του server. ΠΧ σε μια build είχαν βάλει παρά πολλά αντικείμενα global persistence...

Δεν μπορούσε να την βγάλει με την υπάρχουσα tech... Σερνόταν (Την χελώνα που κόβει βόλτες στο σταθμό την βρήκες?)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ ενδιαφέρον συζήτηση πάντως. Να γράψω και γω κάποιες σκόρπιες σκέψεις ως ένας απλός gamer που γράφει στα παπάρια του τον Roberts και τον κάθε Roberts και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να βγαίνουν καλά παιχνίδια να διασκεδάζει όταν βρίσκει χρόνο.

- Είτε είναι καλό το συγκεκριμένο παιχνίδι ή δεν είναι για μένα έχει αποτύχει. Δεν είναι αυτός τρόπος ανάπτυξης παιχνιδιού. Θυμίζει ελληνικό δημόσιο και ο υπεύθυνός τους  γνωστό Έλληνα πολιτικό. Θα Θα Θα. Και τον Παπανδρέου κακώς τον κρίναμε γιατί έταξε πράγματα που κανένας άλλος δε τα είχε τάξει. Αν ήταν άλλα 40 χρόνια πρωθυπουργός θα είχε καταφέρει να φέρει θάλασσα στη Λάρισα.

- Δεν μπορώ να κατανοήσω όντας μεσαίος επιχειρηματίας ο ίδιος την έννοια του crowdfunding. Δηλαδή έχει κάποιος μια "καλή ιδέα" για ένα καφέ στο Περιστέρι αλλά όχι τα λεφτά να το υλοποιήσει και αντί να ψάξει συμπαίκτες-επενδυτές αρχίζει και προπληρώνεται καφέδες από Περιστεριώτες, τους πουλάει μπλουζάκια και αναμνηστικά για το μαγαζί που κάποτε θα ανοίξει. Και αφού πιάσει το στόχο του, νοικιάζει και τους δίπλα χώρους, αλλάζει τις καρέκλες σε δερμάτινους καναπέδες, έπειτα ψάχνει για δίμετρες Σουηδέζες για γκαρσόνες, μαζεύει λεφτά να τους βάλει βυζιά κτλ κτλ. Αλλά καφέ ακόμη δεν έχει σερβίρει 8 χρόνια μετά. Μη πούμε βέβαια και τίποτα γιατί τέτοια καφετέρια δεν έχει ξαναγίνει και αν ποτέ γίνει θα γαμάει. 

- Δηλαδή θα πήγαινε το project του σε Sony, Nintendo, Microsoft, EA, Ubisoft, Epic, Valve κτλ κτλ και δε θα βρισκόταν κάποιος να το χρηματοδοτήσει... Αλλά ξέχασα αυτές οι εταιρίες που μας έχουν προσφέρει τόσες συγκινήσεις παρά τα στραβά τους είναι ο διάολος επειδή ακριβώς θα ζητούσαν κάποιο time-schedule και κάποιο αποτέλεσμα ή επειδή θα είχε microtransactions το game (oh wait!). Το Anthem που το αναφέρει πολύς κόσμος είχε πολύ παρόμοια πορεία με το SC. Αν κάποιος το έχει ψάξει λίγο για το Anther θα έχει διαβάσει ότι η ομάδα ψόλαρε για 3-4 χρόνια και τελικά τους πίεσε η κακιά ΕΑ που πλήρωνε σαν το μαλάκα να βγάλουν το παιχνίδι μέσα σε 12-16 μήνες. Ναι οκ βγήκε με ένα σκασμό προβλήματα αλλά...βγήκε! Έχω μεγάλες αμφιβολίες για το τι θα βγει και αν θα βγει το SC γιατί στη προκειμένη περίπτωση ο μαλάκας που πληρώνει δε μπορεί να τους πιέσει και μπορεί μάλιστα και να τους στηρίζουν.

- Το σενάριο που ανέφερε ο Ektelion για τη πορεία ζωής του παιχνιδιού και μένα μου ακούγεται πολύ πιθανό.

Επεξ/σία από Mitroglou7
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Πολύ ενδιαφέρον συζήτηση πάντως. Να γράψω και γω κάποιες σκόρπιες σκέψεις ως ένας απλός gamer που γράφει στα παπάρια του τον Roberts και τον κάθε Roberts και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να βγαίνουν καλά παιχνίδια να διασκεδάζει όταν βρίσκει χρόνο.

- Είτε είναι καλό το συγκεκριμένο παιχνίδι ή δεν είναι για μένα έχει αποτύχει. Δεν είναι αυτός τρόπος ανάπτυξης παιχνιδιού. Θυμίζει ελληνικό δημόσιο και ο υπεύθυνός τους  γνωστό Έλληνα πολιτικό. Θα Θα Θα. Και τον Παπανδρέου κακώς τον κρίναμε γιατί έταξε πράγματα που κανένας άλλος δε τα είχε τάξει. Αν ήταν άλλα 40 χρόνια πρωθυπουργός θα είχε καταφέρει να φέρει θάλασσα στη Λάρισα.

- Δεν μπορώ να κατανοήσω όντας μεσαίος επιχειρηματίας ο ίδιος την έννοια του crowdfunding. Δηλαδή έχει κάποιος μια "καλή ιδέα" για ένα καφέ στο Περιστέρι αλλά όχι τα λεφτά να το υλοποιήσει και αντί να ψάξει συμπαίκτες-επενδυτές αρχίζει και προπληρώνεται καφέδες από Περιστεριώτες, τους πουλάει μπλουζάκια και αναμνηστικά για το μαγαζί που κάποτε θα ανοίξει. Και αφού πιάσει το στόχο του, νοικιάζει και τους δίπλα χώρους, αλλάζει τις καρέκλες σε δερμάτινους καναπέδες, έπειτα ψάχνει για δίμετρες Σουηδέζες για γκαρσόνες, μαζεύει λεφτά να τους βάλει βυζιά κτλ κτλ. Αλλά καφέ ακόμη δεν έχει σερβίρει 8 χρόνια μετά. Μη πούμε βέβαια και τίποτα γιατί τέτοια καφετέρια δεν έχει ξαναγίνει και αν ποτέ γίνει θα γαμάει. 

- Δηλαδή θα πήγαινε το project του σε Sony, Nintendo, Microsoft, EA, Ubisoft, Epic, Valve κτλ κτλ και δε θα βρισκόταν κάποιος να το χρηματοδοτήσει... Αλλά ξέχασα αυτές οι εταιρίες που μας έχουν προσφέρει τόσες συγκινήσεις παρά τα στραβά τους είναι ο διάολος επειδή ακριβώς θα ζητούσαν κάποιο time-schedule και κάποιο αποτέλεσμα ή επειδή θα είχε microtransactions το game (oh wait!). Το Anthem που το αναφέρει πολύς κόσμος είχε πολύ παρόμοια πορεία με το SC. Αν κάποιος το έχει ψάξει λίγο για το Anther θα έχει διαβάσει ότι η ομάδα ψόλαρε για 3-4 χρόνια και τελικά τους πίεσε η κακιά ΕΑ που πλήρωνε σαν το μαλάκα να βγάλουν το παιχνίδι μέσα σε 12-16 μήνες. Ναι οκ βγήκε με ένα σκασμό προβλήματα αλλά...βγήκε! Έχω μεγάλες αμφιβολίες για το τι θα βγει και αν θα βγει το SC γιατί στη προκειμένη περίπτωση ο μαλάκας που πληρώνει δε μπορεί να τους πιέσει και μπορεί μάλιστα και να τους στηρίζουν.

- Το σενάριο που ανέφερε ο Ektelion για τη πορεία ζωής του παιχνιδιού και μένα μου ακούγεται πολύ πιθανό.

Άπλα τα ΑΑΑ Space Sims ήταν πιο dead και από το ΠΑΣΟΚ το σημερινό :P 

Έτσι και άλλα παιχνίδια πήγαν και μάζεψαν λεφτα στο KS (Αρκετά Adventures που δεν πουλάνε όπως παλιά... μικρές αγορές που δεν ενδιαφέρουν τους Publishers..)

ΠΧ Όπως μικρές indi ταινίες ... 

Εγώ έχω δώσει σε πάρα πολλά παιχνίδια (RPG που δεν θα βγαίναν ποτέ!!!) 

 

Exploding Kittens ❤️ (card game) 

Elite: Dangerous

Divinity: Original Sin 1+2

Torment: Tides of Numenera

Kingdom Come: Deliverance

BATTLETECH

Shadowrun: Hong Kong + Shadowrun Returns & Dragonfall

The Bards Tale IV

System Shock (ακόμα περιμένω :P) 

Descent: Underground (ακόμα περιμένω :D

Dreamfall Chapters: The Longest Journey

Pillars of Eternity

Pillars of Eternity II: Deadfire

Wasteland 2

Wasteland 3

Broken Sword - the Serpent's Curse Adventure

Planetary Annihilation (μετά από 20+ patch το έφτιαξαν αλλά ήταν αργά)

.

.

Και αρκετά που δεν ήταν καλά ή τελείωσαν τα λεφτα και έβγαλαν ότι είχαν έτοιμο...

Double Fine's MASSIVE CHALICE

.

 

Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues

The Mandate (βάρεσαν κανόνι) 

Project GODUS ΛΟΛΟΛΟΛ

Carmageddon: Reincarnation lolx2

Broken Age (χωρίς λεφτα δεν πας πουθενά...) 

.

 

Οπότε 2/3 τα κατάφεραν και έκαναν καλά games που δεν θα τα βλέπαμε ποτέ :D 

 

 

Επεξ/σία από BadIronTree
  • Like 1
Δημοσ.

Μπορεί να έχεις καλό γούστο και διαίσθηση ή και όχι και να σε οδήγησε σε αυτό το ποσοστό. Το θέμα είναι ότι "αγόρασες" υποσχέσεις και ένα trailer σε κάποιες περιπτώσεις. Αν πχ. στις αγγελίες του Insomnia αγόραζες με αντικαταβολή/κατάθεση 15 πράγματα και τα 5 ήταν κουτιά γεμάτα πέτρες ή δε στα στέλναν ποτέ θα ήσουν ευχαριστημένος που απλά έλαβες τα άλλα 10?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Πολύ ενδιαφέρον συζήτηση πάντως. Να γράψω και γω κάποιες σκόρπιες σκέψεις ως ένας απλός gamer που γράφει στα παπάρια του τον Roberts και τον κάθε Roberts και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να βγαίνουν καλά παιχνίδια να διασκεδάζει όταν βρίσκει χρόνο.

- Είτε είναι καλό το συγκεκριμένο παιχνίδι ή δεν είναι για μένα έχει αποτύχει. Δεν είναι αυτός τρόπος ανάπτυξης παιχνιδιού. Θυμίζει ελληνικό δημόσιο και ο υπεύθυνός τους  γνωστό Έλληνα πολιτικό. Θα Θα Θα. Και τον Παπανδρέου κακώς τον κρίναμε γιατί έταξε πράγματα που κανένας άλλος δε τα είχε τάξει. Αν ήταν άλλα 40 χρόνια πρωθυπουργός θα είχε καταφέρει να φέρει θάλασσα στη Λάρισα.

- Δεν μπορώ να κατανοήσω όντας μεσαίος επιχειρηματίας ο ίδιος την έννοια του crowdfunding. Δηλαδή έχει κάποιος μια "καλή ιδέα" για ένα καφέ στο Περιστέρι αλλά όχι τα λεφτά να το υλοποιήσει και αντί να ψάξει συμπαίκτες-επενδυτές αρχίζει και προπληρώνεται καφέδες από Περιστεριώτες, τους πουλάει μπλουζάκια και αναμνηστικά για το μαγαζί που κάποτε θα ανοίξει. Και αφού πιάσει το στόχο του, νοικιάζει και τους δίπλα χώρους, αλλάζει τις καρέκλες σε δερμάτινους καναπέδες, έπειτα ψάχνει για δίμετρες Σουηδέζες για γκαρσόνες, μαζεύει λεφτά να τους βάλει βυζιά κτλ κτλ. Αλλά καφέ ακόμη δεν έχει σερβίρει 8 χρόνια μετά. Μη πούμε βέβαια και τίποτα γιατί τέτοια καφετέρια δεν έχει ξαναγίνει και αν ποτέ γίνει θα γαμάει. 

- Δηλαδή θα πήγαινε το project του σε Sony, Nintendo, Microsoft, EA, Ubisoft, Epic, Valve κτλ κτλ και δε θα βρισκόταν κάποιος να το χρηματοδοτήσει... Αλλά ξέχασα αυτές οι εταιρίες που μας έχουν προσφέρει τόσες συγκινήσεις παρά τα στραβά τους είναι ο διάολος επειδή ακριβώς θα ζητούσαν κάποιο time-schedule και κάποιο αποτέλεσμα ή επειδή θα είχε microtransactions το game (oh wait!). Το Anthem που το αναφέρει πολύς κόσμος είχε πολύ παρόμοια πορεία με το SC. Αν κάποιος το έχει ψάξει λίγο για το Anther θα έχει διαβάσει ότι η ομάδα ψόλαρε για 3-4 χρόνια και τελικά τους πίεσε η κακιά ΕΑ που πλήρωνε σαν το μαλάκα να βγάλουν το παιχνίδι μέσα σε 12-16 μήνες. Ναι οκ βγήκε με ένα σκασμό προβλήματα αλλά...βγήκε! Έχω μεγάλες αμφιβολίες για το τι θα βγει και αν θα βγει το SC γιατί στη προκειμένη περίπτωση ο μαλάκας που πληρώνει δε μπορεί να τους πιέσει και μπορεί μάλιστα και να τους στηρίζουν.

- Το σενάριο που ανέφερε ο Ektelion για τη πορεία ζωής του παιχνιδιού και μένα μου ακούγεται πολύ πιθανό.

Μιλάμε για διαφορετικό τρόπο χρηματοδότησης ο οποίος λειτουργεί υπό όρους.Σκέψου ότι πληρώνεις με την προυπόθεση ότι δεν θα το αγοράσεις ολόκληρο όταν κυκλοφορήσει.

Φρέσκο παράδειγμα είναι το Mordhau το όποιο είχε εν μέρει crowd funding χρηματοδότηση.

Εξαρτάται μετά και ποια εταιρεία θα ζητήσεις να τα σκάσει. Γενικά ο κανόνας, επειδή αναφερόμαστε σε βιομηχανία πλέον και όχι σε μεμονωμένες εταιρείες με σαφή ανταγωνισμό , είναι ότι ο μανατζεραίος και το team οικονομικών συμβούλων θα κοιτάξουν το παιχνίδι περισσότερο ως προιόν και νούμερα. Εταιρείες όπως η ΕΑ που καταπίνουν ολόκληρα studios και πιέζουν για ένα franchise ώστε να συμβαδίζει με τα οικονομικά τετράμηνα,έχουν δείξει ότι τελικά δεν τους νοιάζει η ποιότητα και το περιεχόμενο αρκεί να ακολουθεί την εκάστοτε agenda. Οπότε καταλήγουμε σε νεκρά franchise και εργαζομένους studio που τελικά απορροφούνται στην ανάπτυξη του επόμενου fifa & madden(βλέπε dead space, mass effect andromeda και anthem)

Αντίθετα υπάρχουν εταιρείες όπως η CDPR η οποία έχει πάρει χρήματα από την πολωνική κυβέρνηση για R&D. Για μένα, έξυπνος τρόπος εγχώριου προιόντος και ανάπτυξης.

όσο παραμένεις αμέτοχος ή δεν θέλεις μάλλον να έχεις συνείδηση σαν ενεργός παίκτης ή έστω καταναλωτής, τόσο πιο εύκολα η βιομηχανία εκμεταλεύεται και σου παραδίδει αναμασημένη τροφή στα 70 ευρώ με ένα κάρο κουσούρια του μοντέρνου gaming.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Μπορεί να έχεις καλό γούστο και διαίσθηση ή και όχι και να σε οδήγησε σε αυτό το ποσοστό. Το θέμα είναι ότι "αγόρασες" υποσχέσεις και ένα trailer σε κάποιες περιπτώσεις. Αν πχ. στις αγγελίες του Insomnia αγόραζες με αντικαταβολή/κατάθεση 15 πράγματα και τα 5 ήταν κουτιά γεμάτα πέτρες ή δε στα στέλναν ποτέ θα ήσουν ευχαριστημένος που απλά έλαβες τα άλλα 10?

τα πιο πολλά παιχνίδια δεν μάζεψαν ούτε το minimum  και έχασαν το kickstarter ...

Πάντα παίζει ποιος είναι από πίσω και τι έχουν κάνει παλιά. (εάν έχεις όνομα στην αγορά)  Αν πάνε 2-3 φοιτητές θα πάρουν το μακρύτερο :P

 

To https://www.fig.co/ είναι σαν το kickstarter αλλά μπορούνε και μικρο-μεσαίοι επενδύτες να βάλουν λεφτα και να πάρουν μέρος από το κέρδος    

Pillars of Eternity II: Deadfire & Wasteland 3 πήγαν εκεί ...

eeee.JPG

https://www.metacritic.com/game/pc/pillars-of-eternity-ii-deadfire 

πολλές φορές ή θέλουν έχτρα λεφτα για να το τελειώσουν σωστά ή για να αποδείξουν σε επενδύτες ότι υπάρχει ενδιαφέρων ...

 

Δεν μιλάμε για αγορά αλλά για μια "επένδυση" με ρίσκο για να το φτιάξουνε το "προϊόν" (αν πάνε όλα καλά) 

Επεξ/σία από BadIronTree
Δημοσ.

Οκ δέχομαι ότι το kickstarter από μόνο του δεν είναι πρόβλημα και ότι κάποια μικρά studio έχουν ανάγκη από μερικές χιλιάδες ευρώ για να ολοκληρώσουν το project/όνειρό τους. Ή το ενδεχόμενο του εν μέρη crowd funding ή τέλος πάντων κάποιας μορφής στήριξης σε κάποιο ας πούμε "μικρό project".

Έχει και κάποιο όριο αυτό όμως. Άλλο τα 100.000, άλλο τα 3.000.000 και άλλο τα 300.000.000. Αυτό δεν ήταν ένα pledge στήριξης ενός studio. Αυτό ήταν χρηματοδότηση δημιουργίας ενός studio. Με τόσα χρήματα έχουν φτιαχτεί παιχνίδια κτήνη και εδώ υπάρχει απλά ένα tech demo. 

Και κάτι άσχετο. Δε καταλαβαίνω το μίσος προς της εταιρίες και τους "μανατζαρέους". Δηλαδή η CDPR δεν είχε μανατζαρέους? Δεν έχει CEO? Το ότι κάποιος ή κάποιοι από αυτούς σε κάποιες εταιρίες μας αρρωσταίνουν με τις επιλογές τους δεν έχει να κάνει με τη θέση εργασίας και τον τίτλο τους αλλά με συγκεκριμένα άτομα που ή δε κάνουν σωστά τη δουλειά τους ή τέλος πάντων δε τη κάνουν όπως θεωρούμε εμείς σωστά. Η έλλειψη ελέγχου μπορεί σε ιδεατές συνθήκες να οδηγήσει σε έμπνευση και δημιουργία (εδώ ο άλλος ανέφερε τον Μπετόβεν...) μπορεί όμως και να οδηγήσει στο μπουρδέλο που είναι το SC που στον εξωτερικό παρατηρητή μοιάζει πιο πολύ με scam παρά με game.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τους μανατζαρέους per se, άλλωστε κι εγώ manager είμαι στην εταιρεία για την οποία δουλεύω. Αλλά παρατηρώ ότι ειδικά στον τομέα του arts & entertainment στον οποίον εμπίπτουν και τα βιντεοπαιχνίδια υπάρχει τρομερή ατολμία και έλλειψη διορατικότητας. Πράγμα που φυσικά απορρέει από το ότι στην εποχή μας όλα είναι τρομερά αναλώσιμα και ό,τι δεν φέρνει αποτελέσματα (=νούμερα), είτε είναι άψυχο είναι είναι έμψυχο, φεύγει από το παράθυρο με συνοπτικές διαδικασίες. Οπότε κι αυτοί προσαρμόζονται σε αυτή τη λογική και σου λένε "χίλιες φορές το χιλιοστό Assassin's Creed και η εκατομμυριοστή ταινία με σούπερ ήρωες που ξέρουμε ότι αν μη τι άλλο θα βγάλουν τα λεφτά τους, παρά να ρισκάρουμε με μια καινούργια/καινοτόμα IP και να φάμε τα κεφάλια μας". Θλιβερό, αλλά I get where they're coming from.

Επεξ/σία από ektelion
  • Like 2
Δημοσ.

Το να μπορέσεις όμως να εμπνεύσεις και να πείσεις κάποιον να κάνει κάτι "παράτολμο" ή στην περίπτωσή μας να επενδύσει πάνω σου και στο project σου είναι μέρος του skillset που πρέπει να έχεις. Το Charisma stat σου σαν να λέμε. 

 

 

Δημοσ.

Καμία αντίρρηση, απλά για τους λόγους που προανέφερα, αυτό έχει γίνει πολύ πιο δύσκολο από ό,τι ήταν στο παρελθόν. Εκτός αν το pitch σου είναι π.χ. το χιλιοστό teen/young adult faux horror/fantasy/romance combo (βλ ευαίσθητοι τζόβενοι βρικόλακες και τα συναφή). Τότε έγινες.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...