panther_512 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 5 λεπτά πριν, kti23 είπε Μιλάμε δηλαδή για κάτι σε στύλ εξερεύνηση του διαστήματος on steroids με άπειρες παραμέτρους ? Διαφορετικοί πολιτισμοί και αλληλεπίδραση με άλλους παίκτες κάθε μορφής? Φαντάσου το πιό πλούσιο σε περιεχόμενο και τέλειο διαστημικό παιχνίδι. Φαντάσου το καλά. Αυτό θα είναι το Star-Citizen.
Anuminas Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 9 λεπτά πριν, kti23 είπε Μιλάμε δηλαδή για κάτι σε στύλ εξερεύνηση του διαστήματος on steroids με άπειρες παραμέτρους ? Διαφορετικοί πολιτισμοί και αλληλεπίδραση με άλλους παίκτες κάθε μορφής? Aυτο που πάνω κάτω χτιζουν τώρα δηλαδή
kti23 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Σίγουρα τότε μιλάμε για προσωπικό wet dream. Με κέρδισε ήδη
Tobajara Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Ο Roberts θα χαρεί πάρα πολύ. Για τους υπόλοιπους, το No Man's Sky έχει γίνει αξιοπρεπέστατο σύμφωνα με τα όσα ξέρω, ενώ το Elite:Dangerous εξακολουθεί να είναι κορυφή. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Super Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Μόλις τώρα, kti23 είπε Μιλάμε δηλαδή για κάτι σε στύλ εξερεύνηση του διαστήματος on steroids με άπειρες παραμέτρους ? Διαφορετικοί πολιτισμοί και αλληλεπίδραση με άλλους παίκτες κάθε μορφής? Ως ιδέα, είναι απίθανη (υπερβολικά απίθανη). Έχεις το single player κομμάτι, με δεκάδες αποστολές. Κάτι σαν σύγχρονο Wing Commander/Freelancer, αλλά κλάσεις ανώτερο. Σενάριο, σκηνοθεσία, voice overs από επαγγελματίες. Το περίφημο Squadron 42. Από αυτό, μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει τίποτε. Τελειώνει αυτό, και με την εμπειρία που έχεις αποκτήσει, μπορείς να περάσεις στο multi. Εκεί, έχεις δεκάδες συστήματα, συν δορυφόρους, αστεροειδείς, διαστημικούς σταθμούς για να κάνεις ό,τι θέλεις. Αυτά, στη θεωρία. Στην πράξη, οκτώ χρόνια μετά υπάρχει ένας πλανήτης και κάτι φεγγάρια, κι ένα εντυπωσιακό tech demo (αν το πιάσεις στις καλές του). Πρόσφατα είχαμε και τη συγκλονιστική εξέλιξη των θηλυκών avatars. Στα οκτώ ρημάδια χρόνια. Παραπίσω περιμένουν ένα σωρό ενδιαφέρουσες ιδέες (το Law System είναι για μένα μία από τις πιο ενδιαφέρουσες) αλλά είναι ακόμη στα χαρτιά. Ένα μήνα πριν τη λήξη του "χρονοδιαγράμματος" για την επόμενη έκδοση, λ.χ., ο στόχος για βελτιωμένη συμπεριφορά του "μπάρμαν" είναι ακόμη υπό ανάπτυξη, ούτε στα μισά των tasks που του αναλογούν (8/37 αυτή τη στιγμή...). Ο αντίστοιχος στόχος για τον "civilian" είναι scheduled. Για πιο σύνθετους στόχους (λ.χ. advanced gunship defensive maneuvers ή παραμετροποίηση στόχων αποστολής σε πραγματικό χρόνο) δεν το συζητάμε καν. Θεωρητικά (αλλά πολύ θεωρητικά), μιλάμε για το κάτι άλλο. Πρακτικά, μιλάμε για 8 χρόνια και ένα tech demo. Μιλάμε για έναν προγραμματισμένο ορίζοντα άλλου ενός χρόνου για το αρχικό iteration πάμπολλων συστημάτων, και... βλέπουμε. 3
newlynx Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 6 λεπτά πριν, Snoob είπε Το περίφημο Squadron 42 Που τελικά το πρώτο επεισόδιο θα πάρουμε αρχικά (κάποτε). Τα άλλα δύο θέλουν άλλη πληρωμή.
BadIronTree Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 29 λεπτά πριν, Anuminas είπε Επειδη το παρακολουθεις απο την αρχή, το αρχικό σχέδιο ποιο ήταν; απλώς να διαλέγεις διαστημοπλίάκια που να τα αναβαθμίζεις και να κάνεις πίου πίου στο διάστημα; Κατι σαν το Everspace ή ED; Oπου φυσικά δεν θα υπηρχε τιποτα απο το PU. Πάρα πολλοί ξεχνούν, η campaing δεν ξεκίνησε στο KICKSTARTER. (δεν ήθελαν να δώσουν ποσοστά) μετά από 2-3 εβδομάδες έκαναν και στο kickstarter site και αυτό μετά από πολλά παρακάλια μερικών. τα 2.1 milions ήταν KS 4.2+ στο site τους ( που πήρε παράταση για σταματησει μαζί με KS) Αλλά δεν το έκλεισαν πότε Από τα 2 έως 6 μύρια ήταν goals μετά την επιτυχία που είδαν https://robertsspaceindustries.com/funding-goals Τα original ships είναι όλα ingame τώρα... και άμα δεις την ποιότητα των αρχικών σκαφών με αυτα που έχουμε τώρα θα πάθεις (Hornet) Τώρα έχουμε online features και tech που πότε δεν την είχαν υποσχεθεί ούτε σαν goals γιατί είδαν τι μπορούσαν να κανουν και τι χρειαζετε για να φτιάξουν γερές βάσης για το μέλλον. Την Cryengnine την έχουν αλλάξει τόσο πολύ που πρέπει να αλλάξουν το όνομα xD Στο event τον Οκτώβριο έχουν ανεβάσει 8-10 video που μιλούν σε πάνελ 30-90 λεπτά developers για τις new tech που φτιαχνουν από το 0... (βαρετά για άτομα που δεν έχουν ιδεα :P) Πολλοί νομίζουν κάνεις 1-2 click και βγάζουν λαγούς... To ότι παραλίγο να έκλεινε η Crytech, και πήραν τόσα άτομα, τους έκατσε λαχείο γιατί τώρα που κανουν τρελά πράγματα που δεν θα μπορούσαν... Εγώ για το NETWORK side αγχώνομαι ... είναι "make or brake" το παιχνίδι... 2
kti23 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 12 λεπτά πριν, Snoob είπε Ως ιδέα, είναι απίθανη (υπερβολικά απίθανη). Έχεις το single player κομμάτι, με δεκάδες αποστολές. Κάτι σαν σύγχρονο Wing Commander/Freelancer, αλλά κλάσεις ανώτερο. Σενάριο, σκηνοθεσία, voice overs από επαγγελματίες. Το περίφημο Squadron 42. Από αυτό, μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει τίποτε. Τελειώνει αυτό, και με την εμπειρία που έχεις αποκτήσει, μπορείς να περάσεις στο multi. Εκεί, έχεις δεκάδες συστήματα, συν δορυφόρους, αστεροειδείς, διαστημικούς σταθμούς για να κάνεις ό,τι θέλεις. Αυτά, στη θεωρία. Στην πράξη, οκτώ χρόνια μετά υπάρχει ένας πλανήτης και κάτι φεγγάρια, κι ένα εντυπωσιακό tech demo (αν το πιάσεις στις καλές του). Πρόσφατα είχαμε και τη συγκλονιστική εξέλιξη των θηλυκών avatars. Στα οκτώ ρημάδια χρόνια. Παραπίσω περιμένουν ένα σωρό ενδιαφέρουσες ιδέες (το Law System είναι για μένα μία από τις πιο ενδιαφέρουσες) αλλά είναι ακόμη στα χαρτιά. Ένα μήνα πριν τη λήξη του "χρονοδιαγράμματος" για την επόμενη έκδοση, λ.χ., ο στόχος για βελτιωμένη συμπεριφορά του "μπάρμαν" είναι ακόμη υπό ανάπτυξη, ούτε στα μισά των tasks που του αναλογούν (8/37 αυτή τη στιγμή...). Ο αντίστοιχος στόχος για τον "civilian" είναι scheduled. Για πιο σύνθετους στόχους (λ.χ. advanced gunship defensive maneuvers ή παραμετροποίηση στόχων αποστολής σε πραγματικό χρόνο) δεν το συζητάμε καν. Θεωρητικά (αλλά πολύ θεωρητικά), μιλάμε για το κάτι άλλο. Πρακτικά, μιλάμε για 8 χρόνια και ένα tech demo. Μιλάμε για έναν προγραμματισμένο ορίζοντα άλλου ενός χρόνου για το αρχικό iteration πάμπολλων συστημάτων, και... βλέπουμε. Κατάλαβα. Πάντως μοιάζει αρκετά φιλόδοξο και έχει μια δόση ρεαλισμού που δεν έχω ξαναδεί έως τώρα σε κάτι τέτοιο. Πάλι καλά που συνεχίζεται έστω και έτσι το project μετά από τόσα χρόνια
BadIronTree Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 2 λεπτά πριν, mesfigas είπε Με τοσα λευτα γιατι να σταματησει ? No offence https://cloudimperiumgames.com/blog/corporate/cfo-comment-2012-2017-financials Δες τα κόκκινα πιο κάτω να σε πιάσει κρύος ιδρώτας Πάλι καλά που το 2019 μάλλον θα είναι η καλύτερη χρονιά τους (so far)... και όσο βάζουν νέα features και profesions στο τριμηνιαίο patch θα πάνε ακόμα καλύτερα
mesfigas Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Παντως να ξερεται δεν τα λεω αυτα με διαθεση κακιας....... σεβομαι τους space sim enthusiast διοτι και εγω gamer ειμαι sim racing μακαρι να πετυχουνε συντομα Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από mesfigas 1
kti23 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Θα το δοκιμάσω σίγουρα. Δεν νομίζω ότι βοηθάει σε κάτι το κράξιμο αν και όντως οι στόχοι του παιχνιδιού μοιάζουν κάπως απροσδιόριστοι και διάβασα αρκετές απόψεις ως τώρα που πήδηξαν από το τρένο και ζήτησαν refund. Λογικό όταν βλέπεις τόσο αργή ανάπτυξη σε διάστημα δεκαετίας. Σαν εγχείρημα όμως στην θεωρία ακούγεται το επόμενο τεράστιο βήμα σε αυτό που ονομάζουμε παιχνίδι και simulation. Δεν έχω ξαναδεί κάτι που να στοχεύει σε τέτοιο immersion. Θα κοιτάξω και τα Elite Dangerous και No mans sky, το πρώτο φαίνεται αρκετά καλό και ολοκληρωμένο. 3
mesfigas Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 @Kti23 αν το Elite dangerous σου φανει αδειο ειναι διοτι πρεπει εσυ να φτιαξεις την μοιρα σου στο παιχνιδη ειναι δυσκολο και θα πρεπει να δεις πολλα βιντεος για να κανεις μιαν αρχη ,ειναι ομως επος Το No mans sky ειναι ποιο απλο και βατο θα το καταλαβεις πολλυ ευκολα με λιγη βοηθεια πο τα Youtube videos βεβαια.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Super Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 10 λεπτά πριν, kti23 είπε Θα το δοκιμάσω σίγουρα. Δεν νομίζω ότι βοηθάει σε κάτι το κράξιμο αν και όντως οι στόχοι του παιχνιδιού μοιάζουν κάπως απροσδιόριστοι και διάβασα αρκετές απόψεις ως τώρα που πήδηξαν από το τρένο και ζήτησαν refund. Λογικό όταν βλέπεις τόσο αργή ανάπτυξη σε διάστημα δεκαετίας. Σαν εγχείρημα όμως στην θεωρία ακούγεται το επόμενο τεράστιο βήμα σε αυτό που ονομάζουμε παιχνίδι και simulation. Δεν έχω ξαναδεί κάτι που να στοχεύει σε τέτοιο immersion. Θα κοιτάξω και τα Elite Dangerous και No mans sky, το πρώτο φαίνεται αρκετά καλό και ολοκληρωμένο. H τεκημηριωμένη κριτική δεν μπορεί να ταυτίζεται με το οιοδήποτε "κράξιμο". Οι μόνοι που εξυπηρετούνται από αυτή την ταύτιση και τις κορώνες περί "κραξίματος" είναι οι απολογητές του Ρόμπερτς και ο ίδιος ο Ρόμπερτς που έταζε λαγούς με πετραχήλια από το 2012, επίσημα και δημόσια, για να φτάσουμε επτά χρόνια μετά (οκτώ αν μετρήσουμε και το 2011 που υποτίθεται -μόνος του το έλεγε- ότι ανέπτυσσε το παιχνίδι) να έχουμε ένα tech demo και κάτι βίντεο (που κοίταξε ο αχαρακτήριστος να τα χρεώσει, μέχρι που τον έκραξαν και οι πλέον φανατικοί οπαδοί του...) για τις φοβερές και τρομερές τεχνολογίες που θα δούμε κάποια στιγμή στο παντελώς απροσδιόριστο μέλλον. Τα έχω αναφέρει αναλυτικά και με συνδέσμους προς τις σελίδες από όπου αντλώ τις πληροφορίες, δεν νομίζω πως χρειάζεται να τα επαναλάβω. Προφανώς, για αυτό που ρωτούσες αρχικά, καμία ημερομηνία κυκλοφορίας δεν υπάρχει. Υπάρχει ένας οδικός χάρτης για τις εκδόσεις που θα κυκλοφορήσουν μέσα στον επόμενο χρόνο, και προφανώς υπάρχει καθυστέρηση και σε αυτό το χρονοδιάγραμμα. 5 1
jimarass26 Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Καλησπέρα guys. Μπορείτε να μου πείτε διάφορες μεταξύ ED , X3 Reunion και Eve Online free edition? (Έχω το 2ο αλλά δεν έχω παίξει ποτέ)
Προτεινόμενες αναρτήσεις