mitsdim1 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2012 παιδια γεια σας. να κανω μια ερωτηση. εχω ενα νετμπουκ 3 χρονων περιπου. αυτο χαλασε ο δισκος του και δεν δουλευε. τον εβαλα σε αλλο υπολογιστη δεν εκανε τιποτα. το διαχειριση δισκων test με διαφορα προγραμματα κτλ τιποτα. αλλαξα δισκο στο νετμπουκ και ολα καλα. τωρα τον χαλασμενο μπορω να τον κανω rma? η εγγυηση του νετμπουκ ειναι 2 χρονια οπως ολοι ξερουμε. μπορει να γινει αντικατασταση απο την ιδια την εταιρια? ο δισκος ειναι samsung 160gb sata 2.5. ευχαριστω.
TheELF Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2012 Οι samsung δίσκοι είναι πλέων της seagate οπότε πας εδώ και βάζεις τον κωδικό που έχει πάνω ο δίσκος. http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp?form=0 Μιας και οι κατασκευαστές laptop έχουν δικές τους συμφωνίες με τους προμηθευτές του χλομό το βλέπω να σου το δεχτούν,αν και τα 3 χρόνια ούτως ή άλλος είναι τραβηγμένο για τους ποιο πολλούς δίσκους.
mitsdim1 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2012 Unknown Warranty could not be determined. Please check the serial and product numbers entered and try again. If the problem persists, contact your nearest Customer Support center. οποτε προφανως δεν παιζει για αλλαγη ουτε εγγυηση..για επισκευη παιζει η απλα χαλασε και τελος?
TheELF Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2012 Στήλε τους email για να σου πούνε στα σίγουρα,για επισκευή δεν αξίζει, θα σου βγει ποιο ακριβό από ότι καινούργιο και αν φτιάχνεται καν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα