Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια! το accent μου 2001 μοντελο χανει λαδια....... η μηχανη μεσα εχει γινει χαλια απο τα λαδια..... το πηγα στο συνεργειο και μου ειπε οτι πρεπει να πλυνω τη μηχανη για να δουμε που εχει διαροη..... το θεμα ειναι οτι φοβαμαι μηπως δημιουργηθει αλλο προβλημα μετα απο το πλυσιμο.... ξερω οτι πρεπει να καλυψω την εισαγωγη αερα το κουτι με τις ασφαλειες αλλα ειδα και κατι αλλα καλωδια και δισταζω να το παω.... στην Πατρα ξερετε καποιον καλο να το παω και ποσο θα μου παρει?

καθε γνωμη πανω σε αυτο το θεμα δεκτη!!!

Δημοσ.

ειχα παρομοιο προβλημα και εκανα το εξης : το πηγα σε πλυντηριο αυτοκινητων και μου εριξαν καθαριστικο λαδιων στο κατω μερος του αμαξιου (αφου το σηκωσαν εννοειται) μετα αφου διαλυθηκε το λαδι ριχνουν καυτο νερο ωστε να γινει λαμπικο!οποτε μετα καπακι πας στο συνεργειο να δουν απο που χανεις λαδια.παντως με προβληματισες στο οτι εχεις accent.το λεω διοτι σκεφτομαι να παρω αυτο το μοντελο!

Δημοσ.

θα το πας σε πλυντηριο αυτοκινητων..το οποιο πλενει μονο με ατμο.. θα σου ριξει σε ολες της επαφες ηλεκτρονικες σπρευ για ηλεκτρονικες επαφες κλπ...θα καλυψει πολλαπλαστιαστει συναγερμο μοτερ καθαριστηρων κλπ..και θα ριξει με πιεση παντου ατμο.. και πανω και απο κατω. θα ριξει καθαριστικο με σπρευ παντου και ξανα πιεση Ατμο..

Τονιζω Μονο με Ατμο οχι νερο να το αποφυγεις...

 

και μετα μπορεις να δεις το οτιδηποτε θες στο αμαξι.

συνηθως τα οικολογικα καθαριστηρια εχουνε ατμο...

 

για ακομη μια φορα ΟΧΙ ΝΕΡΟ ΜΕ ΠΙΕΣΗ ουτε σκετο νερο..Μονο Ατμο Με ΠΙΕΣΗ

Δημοσ.

Καλα ρε παιδια, δεν λεγαμε (βασικα μερικοι ελεγαν) οτι τα ιαπωνικα και τα κορεατικα δεν παθαινουν τιποτα? πως εγινε αυτο?!!!!!

Δημοσ.

Στο δικο μου accent 1.3 98' εχω πληνει αρκετες φορες το μοτερ με νερο χωρις προβλημα... καληψη ασφαλειοθηκη συναγερμος και πολλαπλασιαστης και στις φυσες wd40 πριν το πλυσιμο. Swaz η ενα ζουμι της Karcher που ειναι για αυτη τη δουλεια, ενα πινελακι για τα "δυσκολα" που δεν θα βγουν ευκολα και καλο ξεβγαλμα... spray επαφων για ηλεκτρονικα στις φυσες και ισως και καμια φορα στα μπουζι λιγο wd-40 γιατι μπορει καποιο να εχει παρει νερα στην μπουζοπιπα και ολα οκ....

Δημοσ.

αν σκεφτεις οτι χιουνται αγοραζουν κυριως γεροι και θειτσες...καταλαβαινεις οτι η συντηρηση ειναι σπανιο φαινομενο.

Δημοσ.

Λογικο οπως το θετεις απλα στην περιπτωση μου το προσεχω γενικα... Οπως και να εχει... δε σπαει δε χαλαει λεμε...

Δημοσ.

Στο δικο μου accent 1.3 98' εχω πληνει αρκετες φορες το μοτερ με νερο χωρις προβλημα... καληψη ασφαλειοθηκη συναγερμος και πολλαπλασιαστης και στις φυσες wd40 πριν το πλυσιμο. Swaz η ενα ζουμι της Karcher που ειναι για αυτη τη δουλεια, ενα πινελακι για τα "δυσκολα" που δεν θα βγουν ευκολα και καλο ξεβγαλμα... spray επαφων για ηλεκτρονικα στις φυσες και ισως και καμια φορα στα μπουζι λιγο wd-40 γιατι μπορει καποιο να εχει παρει νερα στην μπουζοπιπα και ολα οκ....

 

συμφωνώ, αν ξέρεις τι είναι το κάθε τι κάτω από το καπό δεν έχεις πρόβλημα να το πλύνεις με το λάστιχο, μπορεί να ακούγετε "κάπως" αλλά ισχύει...

αν δεν γνωρίζεις ή δεν θες να ρισκάρεις σε πανάκριβο αμάξι τότε επιλέγεις...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...