Προς το περιεχόμενο

Aγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από αντιπροσωπία


Cossutius.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καποτε πηρα με εναν συναδελφο στην δουλεια , μεταχειρισμενο αμαξι (ενα εγω , ενα αυτος εννοω).

 

Εγω το πηρα απο ιδιωτη , το ειχε στην πενα και μεχρι και σημερα δεν εχει βγαλει κανενα σημαντικο προβλημα κανοντας του φυσικα τα φυσιολογικα του σερβις.

Ο συναδελφος το πηρε απο μαντρά.Μετα απο 2 μερες , χτυπαγε ενας ηχος/θορυβος στην μηχανη.Κοιταμε , στεγνη απο λαδι..εβγαζες το ματζαφλαρι και ηταν στεγνο!

Του βαζουμε λαδι , μετα απο καμμια βδομαδα , τα ιδια..το ματζαφλαρι στεγνο.Σκεφτειτε οτι διπλα στο ματζαφλαρι σε μια φαση ειδαμε σφηνωμενο ενα μπουκαλι λαδι!!!

 

Τα συμπερασματα δικα σας.

 

Από ότι λες το αυτοκίνητο που πήρε ο συνάδελφος είτε έκαιγε πολλά λάδια, είτε έχανε από κάπου, είτε από την αρχή δεν είχε αρκετά λάδια. Όλα αυτά θα είχαν διαπιστωθεί αν είχε γίνει ένας τυπικός έλεγχος πριν την αγορά. Όσο για το ότι το προβληματικό αγοράστηκε από έμπορο δεν λέει και πολλά, από ένα μόνο παράδειγμα δεν βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα.

 

Εγω πιστευω οτι στον μαντρά εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να πεσεις σε ελαττωματικο αμαξι απο οτι απο εναν ιδιωτη που το χρησιμοποιει , ισως ειναι μερακλης και το προσεχει κλπ κλπ.Δεν ειναι απολυτο αυτο που λεω..αλλα μιλαμε στατιστικως...

 

Συγνώμη αλλά όταν βλέπεις σε μια μάντρα 5 ή 10 ή 200 αυτοκίνητα, τα μεταχειριζόταν και τα συντηρούσε όλα ο μαντράς? :D

Κυρίως από ιδιώτες χρήστες προέρχονται τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στις μάντρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

H συμβουλή λοιπόν είναι οτι χρειάζεται μεγάλη προσοχή ακόμα και αν ο μαντράς δίνει εγγυήσεις έστω και γραπτές.

Αυτό που θα κάνω τελικά, θα ειναι να κοιτάξω να πάρω αμάξι από κατάστημα μεταχειρισμένων που βρισκεται εντος βελινεκούς του συνεργείου που εμπιστεύομαι, ωστε να το ξεσκονίσουν πριν το πάρω.

Εως τωρα, σε 2 που έχω πάει, δέχονται οποιονδήποτε έλεγχο, αρκει να ειναι σχετικά κοντά το συνεργείο.

Δυστυχώς και οι 2 έχουν υψηλότατες τιμές στα μεταχειρισμένα τους.

 

Ευχαριστω για τις απαντήσεις σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο που προκυπτει αυτη η τεκμιριωση ?

ψαξε σε αγγελιες αυτοκινητα που εχουν μαντραδες,θα τα δεις ολα σε περιεργα χαμηλα χιλιομετρα.

και μη ξεχνας οτι οι μαντραδες που το εχουν κανει επαγγελμα,τη κανουν πολυ ευκολα την μειωση.

ο ιδιωτης πρεπει να παει να πληρωσει καποιον για να του το κανει.ουτε ολοι ξερουν,ουτε ολοι θελουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι λες το αυτοκίνητο που πήρε ο συνάδελφος είτε έκαιγε πολλά λάδια, είτε έχανε από κάπου, είτε από την αρχή δεν είχε αρκετά λάδια. Όλα αυτά θα είχαν διαπιστωθεί αν είχε γίνει ένας τυπικός έλεγχος πριν την αγορά. Όσο για το ότι το προβληματικό αγοράστηκε από έμπορο δεν λέει και πολλά, από ένα μόνο παράδειγμα δεν βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα.

 

 

 

Συγνώμη αλλά όταν βλέπεις σε μια μάντρα 5 ή 10 ή 200 αυτοκίνητα, τα μεταχειριζόταν και τα συντηρούσε όλα ο μαντράς? :D

Κυρίως από ιδιώτες χρήστες προέρχονται τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στις μάντρες.

 

Δεν εχανε λαδια , εκαιγε λαδια ...δηλ αλλαγη μοτερ...δηλ χαιρετα μας τον πλατανο.ο τυπικος ελεγχος εγινε..αλλα αν το ειχαν τιγκαρει λαδι πριν την αγορα δεν θα προλαβαινε να το καψει μεχρι τον ελεγχο.

 

Επισης αν καποιος ιδιωτης εχει καποιο προβληματικο αμαξι , πολυ ευκολα το παιρνει ο μαντράς κοψοχρονια..και προσπαθει να το σπρωξει βγαζοντας ενα ελαχιστο κερδος.

 

Προσωπικα περισσοτερο σιγουρος θαμαι με εναν ιδιωτη που θα ρθει να με συναντησει με το προς πωληση αμαξι και θα το δω εν κινησει παρα με τον μαντρά που το χει αραγμενο , γυαλισμενο και πλυμενο για ποσο καιρο και γω δεν ξερω.

 

Μιλαμε στατιστικως παντα...δεν ειναι απολυτα αυτα που λεμε...και ο ιδιωτης μπορει να σε κοροιδεψει..και ο μαντράς να σου πουλησει καλο αμαξι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχανε λαδια , εκαιγε λαδια ...δηλ αλλαγη μοτερ...δηλ χαιρετα μας τον πλατανο.ο τυπικος ελεγχος εγινε..αλλα αν το ειχαν τιγκαρει λαδι πριν την αγορα δεν θα προλαβαινε να το καψει μεχρι τον ελεγχο.

 

Αν είχε γίνει ένας τυπικός έλεγχος θα φαινόταν πανεύκολα αν καίει λάδια, ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση που έκαιγε τόσα πολλά(όταν μέσα σε 2 ημέρες από την αγορά του στέγνωσε από λάδια, είτε δεν είχε ελεγχθεί η στάθμη τους κατά την αγορά είτε ο κινητήρας ήταν εντελώς χωνί). Υπόψιν όταν μίλησα για τυπικό έλεγχο εννοούσα τον τυπικό έλεγχο που κάνουν οι μηχανικοί ή τέλος πάντων όσοι ξέρουν 5 πράγματα. Σιέλ καπνός από την εξάτμιση, αναθυμιάσεις κτλ.

 

Επισης αν καποιος ιδιωτης εχει καποιο προβληματικο αμαξι , πολυ ευκολα το παιρνει ο μαντράς κοψοχρονια..και προσπαθει να το σπρωξει βγαζοντας ενα ελαχιστο κερδος.

 

Έτσι όπως το λες καταλαβαίνω ότι το πουλάει κοψοχρονιά, που το κακό? Κακό θα ήταν να προσπαθούσε για άψογο στην ανάλογη τιμή.

 

Προσωπικα περισσοτερο σιγουρος θαμαι με εναν ιδιωτη που θα ρθει να με συναντησει με το προς πωληση αμαξι και θα το δω εν κινησει παρα με τον μαντρά που το χει αραγμενο , γυαλισμενο και πλυμενο για ποσο καιρο και γω δεν ξερω.

 

Μπορεί ο ιδιώτης να το έχει μήνες αραγμένο και αφού το πλύνει-γυαλίσει να το κινήσει μόνο και μόνο να το δεις, ενώ ο μαντράς να το έβαλε μόλις χτες μέσα...

 

Μιλαμε στατιστικως παντα...δεν ειναι απολυτα αυτα που λεμε...και ο ιδιωτης μπορει να σε κοροιδεψει..και ο μαντράς να σου πουλησει καλο αμαξι....

 

Α γεια σου, και ο ιδιώτης και ο έμπορος μπορούν να σε κοροϊδέψουν, ο μόνος τρόπος για να προφυλαχτείς είναι να τσεκάρεις όσο καλύτερα γίνεται ότι αγοράζεις, από όπου και αν το αγοράζεις. Το να προτιμήσεις έμπορο ή ιδιώτη δεν σε εξασφαλίζει σε καμιά περίπτωση.

 

Όσο για το στατιστικώς που λες, δεν έχω δει ποτέ κάποια έρευνα από οποιονδήποτε για το θέμα. Αν εσύ έχεις υπόψη κάτι μπορείς να το μοιραστείς μαζί μας.

 

Ρε παιδιά, αυτο το μοντέλο, πως και δεν έχει κυκλοφορήσει εδω?

Το έχω δει στο Αμστερνταμ

 

Αυτό το συγκεκριμένο είναι αναπηρικό, και είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να δέχεται μέσα το αναπηρικό καροτσάκι μαζί με τον ανάπηρο από την πίσω πόρτα. Αν συνυπολογίσεις ότι η βασική του τιμή στην Ολλανδία είναι 11.800€, λογικό είναι να μην έρθει Ελλάδα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν.

Ειμαι πολύ κοντά στο να πάρω ένα αμαξάκι από κατάστημα μεταχειρισμένων (κοινός μαντρά), αφου έχω ταλαιπωρήσει απίστευτα τον μηχανικό μου και έχω ανακαλύψει οτι εν τέλη με ενα ταληράκι, δε βρίσκεις εύκολα καλό αυτοκίνητο, έχοντας δει οτι τα περισσότερα έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα και πως μόνο ΑΝ σου κάτσει η ευκαιρία από ιδιωτη γνωστο, μπορεις ας πουμε να εμπιστευθεις.

 

Αυτο που έχω δει εγω, και πάει τώρα για έλεγχο στο συνεργείο του μηχανικού μου, έχει αληθινά χιλιόμετρα (οπως έλεγξα με τηλέφωνό μου στην αντιπροσωπία από τον αριθμο πλαισίου που μου δώθηκε), γενικά φαίνεται ένα καλό αυτοκίνητο και εφόσον (πέρα απο τις 6μηνιαίες εγγυήσεις που μου δίνει, οι οποιες δεν ειναι μεγάλης διάρκειας αλλά το παραβλέπω), δωθεί το οκ απ τον μηχανικο μάλλον θα το πάρω.

 

Κάτι που με απασχολεί ειναι το εξής.

(δε σκαμπάζω πολυ με τα αμάξια γιαυτο βοηθηστε).

Είδα, μέσα από τη ζάντα, εκεινος ο μεγάλος ασημις δίσκος (το δισκοφρενο ειναι αυτο??:P ), είχε επάνω του σκουριά.

Οταν ρωτησα τον λόγο μου είπαν οτι το αμάξι πριν έρθει στη μάντρα, καθόταν αρκετό καιρό και εδω του έχουμε κάνει μονο λίγες βόλτες. Με την κινηση λέει θα φύγει η σκουριά...Ισχύει αυτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι που με απασχολεί ειναι το εξής.

(δε σκαμπάζω πολυ με τα αμάξια γιαυτο βοηθηστε).

Είδα, μέσα από τη ζάντα, εκεινος ο μεγάλος ασημις δίσκος (το δισκοφρενο ειναι αυτο?? :P ), είχε επάνω του σκουριά.

Οταν ρωτησα τον λόγο μου είπαν οτι το αμάξι πριν έρθει στη μάντρα, καθόταν αρκετό καιρό και εδω του έχουμε κάνει μονο λίγες βόλτες. Με την κινηση λέει θα φύγει η σκουριά...Ισχύει αυτο?

 

Δισκόπλακα το λένε, δισκόφρενο είναι όλο το σύστημα :P

Όπως λέει και ο NickTG με λίγο δούλεμα θα καθαρίσει. Μόνο αν έχει μεγάλη φθορά κοίτα.

 

BTW, τι αυτοκίνητο είναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

καλησπερα!

εδιαφερομαι κι εγω για μεταχειρισμενο αυτοκινητο. εχω κοιταξει αρκετα στο car.gr αλλα πολυ με καθυστερησε το γεγονος οτι δεν ειχα κατασταλλαξει σε βενζινη η diesel.πολλα χιλιομετρα προς το παρον τουλαχιστον δεν κανω οποτε σκεφτηκα οτι δεν ειναι αναγκη ουτε πολλα χρηματα να διαθεσω ουτε να ειναι και πολυ καινουργιο αμαξι.επισης θα ειναι και το πρωτο αμαξι.

βρηκα τωρα ενα micra του '05 απο αντιπροσωπεια και το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι εχει 150.000 χλμ.το αυτοκινητο γενικα ειναι πολυ προσεγμενο και εχει αλλαγμενα αρκετα πραγματα καθως και λαστιχα που θα ειναι μεσα στην τιμη 4.200 ευρω.ποια ειναι η γνωμη σας?ειναι καλα για πρωτο αμαξι?ετσι πως το σκεφτομαι για εμπειρια.εστω και λεφτα παραπανω να μπορω να διαθεσω καλο ειναι να παρω καινουριο η οχι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και όπως λες είναι το πρώτο σου, καλό θα ήταν (γνώμη μου πάντα) να μην πας σε καινούριο γιατί πρέπει πρώτα να μάθεις και να εξοικιωθείς με την οδήγηση.

Μην πας και σκάσεις χρήμα σε καινούριο και στο πρώτο μικροχτύπημα στενοχωρηθείς.

Για το συγκεκριμένο μοντέλο δεν γνωρίζω αλλά έχω το πολύ παλιότερο αδερφάκι του.Nissan Micra '93 και του έχω γράψει κοντά στα 500.000 μέχρι στιγμής και είναι κυριολεκτικά σκυλί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...