Προς το περιεχόμενο

Online 3D Game


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορώ μέσω του Blender(και με κάποιο συνδιασμό άλλων προγραμμάτων) να δημιουργήσω ένα Online Multiplayer 3D Game; :)

Δημοσ.

Γιες ξέρω... αλλά δεν έχω ασχοληθεί πολύ με Blender... και ρωτάω μήπως υπάρχει κανένας έμπειρος σε αυτό :)

Δημοσ.

Είμαι άσχετος με το θέμα αλλά αν δεν κάνω λάθος τα προγράμματα που λέτε είναι για να δημιουργηθούν 3d models. Από κει και πέρα, για να γίνουν αυτά game και μάλιστα online & multiplayer υπάρχει άπειρος δρόμος ακόμα.

 

Υποθέτω πως το 3d modeling είναι το μικρότερο θέμα που χει να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο project.

Δημοσ.

Θέλει μεγάλες γνώσεις σε προγραμματισμό π.χ. C++ και βάσεις δεδομένων (oracle, sql κτλ), καθώς και γνώσεις για δημιουργία μουσικής και ηχητικών εφέ.

Η όλη ιστορία στα mmorpg είναι η βάση δεδομένων του.

Επίσης να έχεις άριστη γνώση των κανόνων AD&D αν θέλεις το παιχνίδι να έχει κάποιο βάθος και να μην είναι απλών βγες-σφάξε-lootαρε-πούλα-αγόρασε-ξαναβγές.

Τέλος θα χρειαστεί κάποιος με γνώσεις λογιστικής και οικονομολογίας για να σου δημιουργήσει τα βασικά economics του παιχνιδιού.

 

Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, η δημιουργία μοντέλων είναι το λιγότερο που πρέπει να σε απασχολεί.

Δημοσ.

Και φυσικά να τονίσω ότι πρέπει να έχεις ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ και όχι 2-4GB Ram εκεί μιλάμε πάνω από 8GB και επεξεργαστή όχι παιξε γελασε

Δημοσ.

Και φυσικά να τονίσω ότι πρέπει να έχεις ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ και όχι 2-4GB Ram εκεί μιλάμε πάνω από 8GB και επεξεργαστή όχι παιξε γελασε

Δεν είναι απαραίτητο.

Για το τμήμα του προγραμματισμού δεν χρειάζεται.

Ούτε βασικά για το modeling χρειάζεται κανένα γαϊδούρι pc. Ένας πάνω του μετρίου είναι αρκετός. Το rendering είναι το θέμα αλλά στον τομέα του gaming δεν χρειάζεται να γίνεται πολύπλοκο rendering με πολλά καρέ. Μόνο τα μοντέλα κάνεις render από διάφορες γωνίες και αυτά δεν τα κάνεις σε πολύ υψηλές αναλύσεις. Κρατάς όσο το δυνατόν χαμηλά τα vectors γιατί αν μαζευτούν πολλά μοντέλα υψηλής ανάλυσης σε μια σκηνή το παιχνίδι θα λαγκάρει μέχρι αηδίας.

Τα τοπία είναι vector based και γίνονται render on-the-fly.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...