Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοινότητα του Insomia,

θέλω να αγοράσω ένα laptop μιας και φέτος πέρασα στο πανεπιστήμιο. Είμαι άσχετος οπότε θέλω την βοήθειά σας: Θέλω το laptop μου να μπορεί να τρέξει προγράμματα επεξεργασίας εικόνας και ήχου (photoshop ας πούμε) με ευκολία. Το budget είναι περί τα 500 ευρώ. Προσφορές;

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

Δημοσ.

Ο.Κ. , φαντάζομαι δεν απαντάται επειδή δεν βρίσκετε κάποιο laptop στην τιμή αυτή. Κάτι σε 600 ευρώ παίζει;

Δημοσ.

λοιπον για αρχη μπορεις να δεις αυτον η καλυτερη τιμη σε αυτα τα χαρακτηριστικα απλα δεν εχει windows οποτε θα πρεπει να αγορασεις

μετα πας σε αυτον ποε ειναι σχεδον ιδιος με τον πρωτο αλλα εχει windows και καλυτερη καρτα γραφικων

τελος αν θες απο θεμα εγγυησης και service να χεις το κεφακι σου ησυχο παιρνεις αυτον οποιος ομως σε χαρακτηριστικα ειναι λιγο χειροτερος απο τους αλλους 2 αλλα εχει εγγυηση και service dell

Δημοσ.

ο.κ. , για τους δύο dell, η διαφορά στην τιμή αξίζει για τα χαρακτηριστικά που κερδίζω; Και βασικά τί ακριβώς κερδίζω;

Δημοσ.

Καλό θα είναι να πας στο dell με τον ivy bridge, το άλλο dell που προτάθηκε είναι από την προηγούμενη σειρά και είναι ξεπερασμένο.Τώρα σε σχέση με το samsung κερδίζεις σε κάρτα γραφικών και καλύτερο after sales που έχει το dell

Δημοσ.

δεν έχω διαβάσει τίποτα αρνητικό για το dell, από θέμα χαρακτηριστικών και εγγύησης είναι πολύ καλό , οπότε αν διαθέτεις τα χρήματα είναι πολύ καλή επιλογή :-)

Δημοσ.

εμενα με ενδιαφερει η τοπικη μνημη καθε επεξεργαστη, αλλα δεν μπορω να βρω ποση εχει ο καθε επεξεργαστης. καθολου βοηθεια; επισης διαβασα οτι σε μερικους υπολογιστες δεν ταιριαζουν οι καρτες μνημης, γραφικων με τον επεξεργαστη και ενω το καθενα ξεχωριστα ειναι καλο, δεν λειτουργουν οπως πρεπει μαζι. Ισχυει κατι τετοιο για τον ακριβο dell;

Δημοσ.

Αγαπητε τα λεγομενα σου δειχνουν οτι εχεις καποιο πολυ μεγαλο μπερδεμα στο μυαλο σου σχετικα με τους υπολογιστες.