pseira Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Giati mou leei oti mono xristes me eidiko diakaiwma prosbasis mporoun na mpoun sto thread?
mrFrodo Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Γιατί προφανώς όπως είπε και ο Hal9000 ακόμα δεν είναι έτοιμη ολοκληρωτικά η σελίδα συνεπώς υπάρχουν κάποια μικροπροβλήματα ακόμα που θα λυθούν σύντομα.
HaPagan Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Υπομονή παιδιά και όλα θα φτιάξουν.Πάντως , ούτε εγώ μπορώ να μπω στον "Κινηματογράφο" .
Super Moderators paredwse Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Έλαβα πολλά pm για την αδυναμία πρόσβασης στο forum του Κινηματογράφου. Θα ειδοποιήσω τον Hal9000 αναλόγως αν και δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει... Δυστυχώς λόγω απουσίας του Hal9000 εκτός Αθηνών για το σαββατοκύριακο το όποιο πρόβλημα δεν μπορεί να διορθωθεί άμεσα καθώς δεν έχω άμεση πρόσβαση στον κώδικα του forum - και να είχα μάλλον θα τα έκανα χειρότερα γιατί είμαι άσχετος! Πάντως εγώ μπορώ να μπω χωρίς πρόβλημα - απλά κανένας άλλος δεν μπορεί! Άγνωστο γιατί. Δεν έχω αλλάξει τίποτα - τουλάχιστον όχι συνειδητά. Στις δοκιμές που κάναμε τελευταία όλα ήταν καλά.... Θα έχετε νέα από Κυριακή βράδυ - Δευτέρα πρωί...
georgeadams Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Πάντως εγώ μπορώ να μπω χωρίς πρόβλημα - απλά κανένας άλλος δεν μπορεί! Άγνωστο γιατί. Δεν έχω αλλάξει τίποτα - τουλάχιστον όχι συνειδητά. Στις δοκιμές που κάναμε τελευταία όλα ήταν καλά.... Προφανώς όσοι συμμετείχατε στις δοκιμές ήσασταν moderators, κι έτσι δεν μπορέσατε να διαπιστώσετε το πρόβλημα που φαίνεται να επηρεάζει μόνο τους απλούς χρήστες...
nodreams.ct Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Δηλαδή μέχρι τη δευτέρα δεν έχει λουκέτο πδ;; Ίσως βρεις κατι στις αγγελίες για την όρεξη!
Super Moderators paredwse Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιουνίου 2003 @ georgeadams: Προφανώς έχεις απόλυτο δίκιο! @ nodreams.ct: Ψάχνω, ψάχνω...